Jste nadnárodní společnost? Poskytujete zákaznický servis v mnoha jazycích? Nechte své zástupce zákaznické podpory používat LiveAgent v jazyce, který upřednostňují. LiveAgent aktuálně podporuje 43 jazyků a pravidelně jsou přidávány nové překlady.
Pokud chcete vědět, jak to nastavit, přečtěte si jazyky a překlady
Seznam dostupných jazyků:
- Angličtina
- Arabština
- Bosenština
- Bulharština
- Katalánština
- Chorvatština
- Čeština
- Dánština
- Holandština
- Estonština
- Filipínština
- Finština
- Vlámština
- Francouzština
- Němčina
- Řečtina
- Hebrejština
- Maďarština
- Zjednodušená čínština
- Tradiční čínština
- Indonéština
- Italština
- Japonština
- Korejština
- Lotyština
- Litevština
- Makedonština
- Malajština
- Černá Hora (latina)
- Norština
- Perština
- Polština
- Portugalština, Brazilština
- Rumunština
- Ruština
- Srbština (latinka)
- Slovenština
- Slovinština
- Španělština
- Švédština
- Turečtina
- Vietnamština
Chybí váš jazyk?
Pomozte nám přeložit nový jazyk a získejte 40% slevu na váš cloudový účet LiveAgent. Pošlete nám e-mail pro více informací.
Přehled vícejazyčných funkcí:
Jazyky přizpůsobitelné widgety
Při přizpůsobování/vytváření widgetů v aplikaci LiveAgent můžete také snadno nastavit preferovaný jazyk pro konkrétní oddělení. Pokud tedy působíte na trzích s různými jazyky, můžete také přizpůsobit widgety svých webových stránek.
Pokud chcete vědět více, přečtěte si LiveAgent – Jazyky přizpůsobitelné widgety.
Try out LiveAgent for FREE
Handle all customer inquiries from one interface. Start improving your customer service with a 14-day free trial right away!
The Split Ticket function in IT ticketing software allows for faster and more efficient problem resolution by splitting tickets into two when multiple requests are made. This is illustrated with a customer example where two different departments are needed to solve the separate issues. The duplicate ticket can then be assigned to the appropriate department for resolution. LiveAgent offers a free 14-day trial for interested users.
Šablony e-mailů s požadavky na případovou studii
Případové studie jsou klíčovým nástrojem většiny marketingových strategií B2B. Pomáhají zákazníkům ukázat reálné příklady toho, jak jejich produkt pomohl ostatním zákazníkům řešit problémy a dosáhnout obchodních cílů. Tyto studie jsou významné pro získání důvěry nových zákazníků. Šablony e-mailů jsou uvedeny pro žádosti o případové studie klientů, což zahrnuje formální a neformální e-maily se základními otázkami a způsobem prezentace studií na stránkách firmy. Podle průzkumů jsou případové studie třetím nejvlivnějším typem obsahového marketingu a pomáhají generovat potenciální zákazníky.
Funkce integrace umožňuje prohlédnout informace o kontaktu před telefonováním pro lepší výsledky a silnější vztahy se zákazníky. Chatboti mohou zlepšit služby zákazníkům. Číselníky call centra a náhled vytáčení také přináší výhody pro zvyšení efektivity a výkonu agentů. LiveAgent nabízí funkce integrace, podporu zákazníkům a další.