Zapier je jedním z nejjednodušších způsobů, jak propojit, integrovat nebo sloučit dvě nebo více aplikací s různými funkcemi do jednoho pohodlného řešení. Funguje bez složitých potíží a dokáže propojit většinu aplikací. Zapier funguje vedle našich nativních integrací pro LiveAgent.
Zapier umožňuje integrovat mnoho aplikací, integrací a softwaru se službou LiveAgent pro bezproblémovou práci. LiveAgent se integruje s velkým množstvím z nich, aby každý našel to, co potřebuje ke zlepšení svých pracovních postupů.
Tyto integrace jsou navrženy tak, aby zlepšily vaše pracovní postupy a propojily váš helpdesk s ostatními aplikacemi a zajistily tak bezproblémové fungování. To znamená, že nemusíte přepínat mezi různými softwary, dostávat upozornění na ovládacím panelu a sledovat důležité aktualizace.
Příklad: Alice je manažerka helpdesku a chce sledovat postup svého týmu při plnění různých úkolů pomocí nástroje pro spolupráci. Zároveň se však potřebuje soustředit na řešení tiketů, které stále přicházejí. Alice používá LiveAgent pro zákaznickou podporu a ProjectManager.com pro vytváření a správu úkolů pro svůj tým. Alice používá Zapier k propojení obou aplikací, takže může sledovat úkoly ProjectManager.com v rámci řídicího panelu svého účtu LiveAgent.
Podívejte se na seznam integrací LiveAgent a najděte ty, které chcete připojit.
Need a tool for email marketing?
Look no further! LiveAgent can do it all -- whether it’s streamlining emails, creating email templates, or keeping you organized. Try it today for free.
Znalostní báze a samoobslužné zdroje mohou být konkurenční výhodou v oblasti zákaznického servisu. Společnosti Zazzle a Zapier nabízejí různé možnosti kontaktu se zákaznickým servisem, včetně live chatu, e-mailu a podpory na sociálních sítích. Získání informací o kontaktech a nabízených službách je snadné.
The article discusses various software options for customer support, including telephone systems and helpdesk software. The company LiveAgent is featured and interested parties are encouraged to sign up for a demo. The text also includes information about creating a LiveAgent account and receiving login information via email.
The importance of providing suitable communication options to customers for high-quality customer care is highlighted. Popular tools for customer service include online communities, forums, live chat, and social media. LiveAgent offers a comprehensive package of tools for customer service, including live chat, video chat, phone calls, emails, and forum creation. Its tools can be integrated with social media for marketing and sales campaigns. Intuitive mobile applications also play a crucial role in facilitating customer care and improving their experience.