Rozlučte se s pomalým a podprůměrným softwarem

Přejděte ke službě LiveAgent a migrujte svá data ze služby Groove ještě dnes.

  • ✓ Žádný vstupní poplatek    
  • ✓ Zákaznická podpora 24/7    
  • ✓ Kreditní karta není vyžadována       
  • ✓ Předplatné můžete kdykoliv zrušit
Používáno
Forbes logo
airbus logo
Nascar logo
LiveAgent migration animation
Migration background

Potřebujete migrovat data ze služby Groove?

LiveAgent je vícekanálový software pro zákaznickou podporu, který může zlepšit váš helpdesk mnoha způsoby. Získejte přístup k plnohodnotnému řešení zákaznické podpory, velkému množství integrací a nepřetržité zákaznické podpoře pro každého zákazníka.

  • G2 badge for best ROI for enterprise summer 2022
  • SourceForge badge summer 2022 leader
  • FeaturedCustomers award badge for live chat software
  • Category leaders badge for 2022 from GetApp

Porovnání Groove vs. LiveAgent

Funkce Liveagent Groove
Ticketing
Obsahuje nástroj pro správu, který zpracovává a katalogizuje požadavky na služby zákazníků.
LiveAgent nabízí ticketing v plánu Ticket za $15/agent/měsíc.
Groove nabízí ticketing v plánu za $15/agent/měsíc.
Live Chat
Widget chatu v reálném čase, který můžete umístit na libovolné webové stránky.
LiveAgent nabízí Live Chat v plánu Ticket+Chat za $29/agent/měsíc.
Groove nabízí Live Chat v tarifu za $15/agent/měsíc.
Call Centrum
Call centrum, které lze použít k uskutečňování a přijímání hovorů pomocí automatické distribuce hovorů.
LiveAgent nabízí Call Centrum.
Groove nenabízí Call Centrum.
Samoobslužný servis
Funkce, která umožňuje vytvořit zákaznický portál, do kterého se mohou vaši zákazníci zaregistrovat a získat tak přístup ke svým minulým tiketům a obsahu báze znalostí.
LiveAgent nabízí samoobslužný servis v tarifu Ticket za $15/agent/měsíc.
Groove nabízí samoobslužný servis v placeném tarifu za $49/měsíc
Facebook
Integrace se službou Facebook, která načítá všechny komentáře a zmínky a přeměňuje je na tikety. Integrace také umožňuje uživatelům odpovídat na všechny komentáře a zmínky z helpdesk softwaru na sociálních sítích.
LiveAgent nabízí integraci s Facebookem v tarifu Ticket za $39/agent/měsíc nebo v plánu All-inclusive bez dalších poplatků.
Groove nabízí integraci s Facebookem za $20/agent/měsíc.
Twitter
Integrace Twitteru, která načítá všechny zmínky a komentáře a přeměňuje je na tikety. Integrace také umožňuje uživatelům odpovídat na tweety přímo ze softwaru.
LiveAgent nabízí integraci Twitteru v plánu Ticket za příplatek 39 USD/měsíc/za acc nebo v plánu All-inclusive bez dalších poplatků
Groove nabízí integraci Twitteru v placeném plánu za $20/agent/měsíc.
Instagram
Integrace Instagramu, která načítá všechny komentáře a zmínky a přeměňuje je na tikety. Integrace také umožňuje uživatelům odpovídat na všechny komentáře a zmínky z helpdesk softwaru pro sociální sítě.
LiveAgent nabízí integraci s Instagramem.
Groove nenabízí integraci s Instagramem.
Viber
Integrace služby Viber, která načítá všechny zprávy a převádí je na tikety. Integrace také umožňuje uživatelům odpovídat na zprávy Viber a vysílat je přímo z helpdesk softwaru pro sociální sítě.
LiveAgent nabízí integraci se službou Viber.
Groove nenabízí integraci se službou Viber.
Báze znalostí
Úložiště znalostí, které obsahuje základní informace, včetně návodů na řešení problémů, často kladených otázek a článků s návody.
LiveAgent nabízí bázi znalostí v plánu Ticket za $15/agent/měsíc.
Groove nabízí bázi znalostí v placeném plánu za $49/měsíc.
Zákaznické fórum
Online diskusní fórum pro vaše zákazníky, které se nachází přímo ve vaší bázi znalostí.
LiveAgent nabízí zákaznické fórum v tarifu Ticket za $15/agent/měsíc.
Groove nenabízí zákaznické fórum.
Automatizace a pravidla
Pracovní postupy, které můžete automatizovat, abyste eliminovali opakující se úkoly.
LiveAgent nabízí automatizaci a pravidla v tarifu Ticket $15/agent/měsíc.
Groove nabízí automatizaci a pravidla za $25/agent/měsíc.
API
Soubor funkcí, které umožňují spolupráci různých aplikací.
LiveAgent nabízí funkce API v plánu Ticket za $15/agent/měsíc.
Groove nabízí funkce API v plánu za $25/agent/měsíc.
Interaktivní hlasová odezva (IVR)
Technologie, která příchozím volajícím umožňuje procházet telefonním systémem předtím, než se spojí s lidským operátorem.
LiveAgent nabízí funkce IVR.
Groove nenabízí funkce IVR.
Videohovory
Hovor, který obsahuje video, podobně jako hovory přes Skype, Zoom nebo Facetime.
LiveAgent nabízí videohovory.
Groove nenabízí videohovory.
Neomezená historie
Platnost tiketů nevyprší ani se nesmažou - můžete si je kdykoli prohlédnout.
LiveAgent nabízí neomezenou historii v plánu Ticket za $15/agent/měsíc.
Groove nabízí neomezenou historii v plánu za $25/agent/měsíc.
Neomezené webové stránky
Software můžete používat na neomezeném počtu webových stránek.
LiveAgent nabízí neomezené webové stránky v tarifu Ticket za $15/agent/měsíc.
Groove nabízí neomezené webové stránky v tarifu za $15/agent/měsíc.
Neomezená tlačítka chatu
Na své webové stránky můžete umístit neomezený počet tlačítek chatu.
LiveAgent nabízí neomezený počet tlačítek chatu v plánu Ticket+Chat za $29/agent/měsíc.
Groove nabízí neomezená tlačítka chatu v plánu za $15/agent/měsíc.
Neomezené tikety/maily
Můžete obdržet neomezený počet e-mailů a tiketů.
LiveAgent nabízí neomezený počet tiketů/mailů za $15/agent/měsíc.
Groove nabízí neomezený počet tiketů/mailů v plánu za $15/agent/měsíc.
Neomezené nahrávání hovorů
Neomezené nahrávky každého uskutečněného nebo přijatého hovoru a možnost si kdykoli záznam přehrát.
LiveAgent nabízí neomezené nahrávání hovorů.
Groove nenabízí neomezené nahrávání hovorů.
Neomezená podpora 24/7
Zákaznická podpora je k dispozici 24 hodin denně, 7 dní v týdnu bez omezení počtu dotazů.
LiveAgent nabízí neomezenou podporu 24/7 v plánu Ticket za $15/agent/měsíc.
Groove nabízí neomezenou podporu 24/7 v plánu za $15/agent/měsíc.
Data migration from one solution to another

Nechte nás udělat práci za vás

Získejte přístup k ticketovacímu systému, který podporuje e-mail, live chat, call centrum, zákaznický portál, znalostní databázi a sociální média – Facebook, Instagram, Twitter a Viber. Spusťte si bezplatnou zkušební verzi ještě dnes a vyzkoušejte si ji na vlastní kůži.

Žádost o migraci vestavěného zásuvného modulu

Pokud chcete data služby Groove migrovat do aplikace LiveAgent sami, kontaktujte nás prostřednictvím chatu nebo e-mailu. Naši vývojáři pilně pracují na vytváření migračních zásuvných modulů pro množství řešení help-desku. Groove zatím na seznamu není, ale pokud byste chtěli, aby na něm byl, jednoduše nám dejte vědět!

Migrate data to LiveAgent on your own

Jaká data mohu migrovat z aplikace Groove?

Lidé

Snadná migrace agentů, správců, koncových uživatelů a zákazníků.

Tagy

Migrujte všechny značky oddělení a tiketů.

Tikety

Migrace tiketů, příloh, uživatelských polí a polí tiketů.

Jste připraveni přejít ze služby Groove?

Níže uvádíme hlavní výhody, které naši zákazníci využívají po migraci svých dat ze služby Groove do služby LiveAgent.

Customer providing review for service on mobile phone

Hvězdný zákaznický servis

Naši agenti jsou připraveni vám pomoci s jakýmkoli problémem 24 hodin denně, 7 dní v týdnu.

Ultimate omni-channel help desk software experience

Plně funkční helpdesk řešení

Náš software nabízí více než 179 funkcí helpdesku, které doplňuje více než 40 integrací.

Person collecting papers into the net

Výrazné úspory a návratnost investic

LiveAgent nabízí plán navždy zdarma a tři další plány za výhodnou cenu.

Multilingual support in LiveAgent

Mnoho podporovaných jazyků

Aplikace LiveAgent je k dispozici ve 43 různých jazykových mutacích (některé částečné) a podporuje widgety s možností jazykového přizpůsobení.

Migrujte svá data ze služby Groove ještě dnes

LiveAgent je nejlépe a nejvíce hodnoceným softwarem helpdesku pro malé a střední podniky v roce 2020. Připojte se ke společnostem, jako jsou Huawei, BMW, Yamaha a Oxfordská univerzita, a poskytněte svým zákazníkům prvotřídní podporu.

$9 měsíc

Small business

  • Neomezená historie tiketů
  • 3 email addresses
  • 3 contact forms
  • 1 API key
$29 měsíc

Medium business

  • Everything in Small, plus
  • 10 email addresses
  • 3 live chat buttons
  • Departments management
$0 měsíc

Bezplatný

  • 7 denní historie tiketů
  • 1 emailová adresa
  • 1 tlačítko chatu
  • 1 contact form

Budete v dobrých rukou!

Víte, co mají společné Huawei, BMW, Yamaha a O2? Hádáte správně... LiveAgent!

Vyzkoušet nyní zdarma Není vyžadována kreditní karta
G2 Crowd
Capterra
GetApp
Related Articles to Groove migrace
LiveAgent nabízí samoobslužné možnosti a zkrácení čekací doby pro zákaznickou podporu. Pomáhá firmám využít funkce IVR a zpětného volání pro efektivní zákaznickou podporu. Metoda L.A.S.T. zvyšuje spokojenost zákazníků. LiveAgent je software pro zákaznickou podporu a helpdesk s různými funkcemi a integracemi.

LiveAgent | Rychlý přehled helpdesk softwaru

LiveAgent nabízí samoobslužné možnosti a zkrácení čekací doby pro zákaznickou podporu. Pomáhá firmám využít funkce IVR a zpětného volání pro efektivní zákaznickou podporu. Metoda L.A.S.T. zvyšuje spokojenost zákazníků. LiveAgent je software pro zákaznickou podporu a helpdesk s různými funkcemi a integracemi.

LiveAgent je nástroj pro správu zákaznické podpory, který nabízí integraci s různými komunikačními kanály a zefektivňuje zákaznickou podporu.

Průvodce integrací TeleCube + LiveAgent

LiveAgent je nástroj pro správu zákaznické podpory, který nabízí integraci s různými komunikačními kanály a zefektivňuje zákaznickou podporu.

LiveAgent je nástroj pro správu zákaznické podpory, který nabízí integraci s různými komunikačními kanály a zefektivňuje zákaznickou podporu.

Průvodce integrací TeleCube + LiveAgent

LiveAgent je nástroj pro správu zákaznické podpory, který nabízí integraci s různými komunikačními kanály a zefektivňuje zákaznickou podporu.

Videos - Tajemstvi Optimalniho Klientskeho Servisu

Tajemství optimálního klientského servisu

Videos - Tajemstvi Optimalniho Klientskeho Servisu

Zákaznický servis je klíčovým prvkem úspěchu podniku, zajišťuje zisk a vytváří loajalitu a dlouhodobé vztahy s zákazníky. LiveAgent nabízí integraci s Twitterem pro efektivní zákaznickou podporu. Recenze telefonu Yealink 146S VOIP na LiveAgent jsou pozitivní.

Výhody live chatu a jak ho používat

Zákaznický servis je klíčovým prvkem úspěchu podniku, zajišťuje zisk a vytváří loajalitu a dlouhodobé vztahy s zákazníky. LiveAgent nabízí integraci s Twitterem pro efektivní zákaznickou podporu. Recenze telefonu Yealink 146S VOIP na LiveAgent jsou pozitivní.

Získejte více informací o bezplatné zkušební verzi Pochopte vše do hloubky s vysvětlením od odborníků.

Zkušební verze

Získejte více informací o bezplatné zkušební verzi Pochopte vše do hloubky s vysvětlením od odborníků.

Naše stránky využívají cookies. Pokračováním souhlasíte s využitím cookies, jak je podrobně popsáno v Bezpečnostní zásady a soubory cookies.

×
Naplánujte si schůzku jeden na jednoho a zjistěte, jak může LiveAgent pomoct vaší společnosti.

Jsme k dispozici ve více termínech

Naplánovat demo