Potřebujete alternativu HappyFox?

Zjistěte, proč je LiveAgent nejlepší alternativou HappyFox na trhu.

  • ✓ Žádný vstupní poplatek    
  • ✓ Zákaznická podpora 24/7    
  • ✓ Kreditní karta není vyžadována       
  • ✓ Předplatné můžete kdykoliv zrušit
Používáno
Forbes logo
airbus logo
Nascar logo
Help desk software comparison
Alternatives background

Unaveni z vašeho helpdesk softwaru?

HappyFox je skvělý software pro helpdesk s funkcemi ticketingu a správy znalostí a intuitivním rozhraním. Pokud však hledáte alternativu ke službě HappyFox, zvažte službu LiveAgent.

Ve společnosti LiveAgent chápeme, že se skvělým softwarem přichází i skvělý zákaznický servis. Proto jsme vytvořili plně funkční helpdesk software, který zvýší produktivitu vašeho týmu zákaznického servisu, zvýší spokojenost zákazníků a zároveň vám ušetří peníze. Objevte sílu univerzální schránky, automatizačních funkcí, hybridního systému tiketů, funkcí pro reportování a mnoho dalšího.

LiveAgent slouží více než 15 000 firmám a 150 milionům koncových uživatelů po celém světě. Připojte se k nim při poskytování prvotřídních služeb zákazníkům. Díky nám je to snadné.

  • G2 badge for best ROI for enterprise summer 2022
  • SourceForge badge summer 2022 leader
  • FeaturedCustomers award badge for live chat software
  • Category leaders badge for 2022 from GetApp

Ušetřete více díky LiveAgentu

HappyFox vs. LiveAgent na první pohled

Funkce Liveagent HappyFox
Ticketing
Obsahuje nástroj pro správu, který zpracovává a katalogizuje požadavky na služby zákazníků.
LiveAgent nabízí ticketing v plánu Ticket za 15 USD/agent/měsíc.
HappyFox nabízí ticketing v plánu s cenami na vyžádání.
Live Chat
Widget chatu v reálném čase, který můžete umístit na libovolné webové stránky.
LiveAgent nabízí Live Chat v plánu Ticket+Chat za 29 USD/agent/měsíc.
HappyFox nabízí Live Chat v tarifu za $29/agent/měsíc.
Call Centrum
Call centrum, které lze použít k uskutečňování a přijímání hovorů pomocí automatické distribuce hovorů.
LiveAgent nabízí Call Centrum.
HappyFox nenabízí Call Centrum.
Samoobslužný servis
Funkce, která umožňuje vytvořit zákaznický portál, do kterého se mohou vaši zákazníci zaregistrovat a získat tak přístup ke svým minulým tiketům a obsahu báze znalostí.
LiveAgent nabízí samoobslužný servis v tarifu Ticket za $15/agent/měsíc.
HappyFox nabízí samoobslužný servis v placeném tarifu na vyžádání.
Facebook
Integrace se službou Facebook, která načítá všechny komentáře a zmínky a přeměňuje je na lístky. Integrace také umožňuje uživatelům odpovídat na všechny komentáře a zmínky z helpdesk softwaru na sociálních sítích.
LiveAgent nabízí integraci s Facebookem.
HappyFox nenabízí integraci s Facebookem.
Twitter
Integrace Twitteru, která načítá všechny zmínky a komentáře a přeměňuje je na tikety. Integrace také umožňuje uživatelům odpovídat na tweety přímo ze softwaru.
LiveAgent nabízí integraci Twitteru v plánu Ticket za příplatek 39 USD/měsíc/za acc nebo v plánu All-inclusive bez dalších poplatků
HappyFox nabízí integraci Twitteru v placeném plánu na vyžádání.
Instagram
Integrace Instagramu, která načítá všechny komentáře a zmínky a přeměňuje je na tikety. Integrace také umožňuje uživatelům odpovídat na všechny komentáře a zmínky z helpdesk softwaru pro sociální sítě.
LiveAgent nabízí integraci s Instagramem.
HappyFox nenabízí integraci s Instagramem.
Viber
Integrace služby Viber, která načítá všechny zprávy a převádí je na tikety. Integrace také umožňuje uživatelům odpovídat na zprávy Viber a vysílat je přímo z helpdesk softwaru pro sociální sítě.
LiveAgent nabízí integraci se službou Viber.
HappyFox nenabízí integraci se službou Viber.
Báze znalostí
Úložiště znalostí, které obsahuje základní informace, včetně návodů na řešení problémů, často kladených otázek a článků s návody.
LiveAgent nabízí bázi znalostí v plánu Ticket za $15/agent/měsíc.
HappyFox nabízí bázi znalostí v placeném plánu na vyžádání.
Zákaznické fórum
Online diskusní fórum pro vaše zákazníky, které se nachází přímo ve vaší bázi znalostí.
LiveAgent nabízí zákaznické fórum v tarifu Ticket za $15/agent/měsíc.
HappyFox nabízí zákaznické fórum v placeném tarifu na vyžádání.
Automatizace a pravidla
Pracovní postupy, které můžete automatizovat, abyste eliminovali opakující se úkoly.
LiveAgent nabízí automatizaci a pravidla v tarifu Ticket $15/agent/měsíc.
HappyFox nabízí automatizaci a pravidla za $149/agent/měsíc.
API
Soubor funkcí, které umožňují spolupráci různých aplikací.
LiveAgent nabízí funkce API v plánu Ticket za $15/agent/měsíc.
HappyFox nabízí funkce API v plánu za $29/agent/měsíc.
Interaktivní hlasová odezva (IVR)
Technologie, která příchozím volajícím umožňuje procházet telefonním systémem předtím, než se spojí s lidským operátorem.
LiveAgent nabízí funkce IVR.
HappyFox nenabízí funkce IVR.
Videohovory
Hovor, který obsahuje video, podobně jako hovory přes Skype, Zoom nebo Facetime.
LiveAgent nabízí videohovory.
HappyFox nenabízí videohovory.
Neomezená historie
Platnost tiketů nevyprší ani se nesmažou - můžete si je kdykoli prohlédnout.
LiveAgent nabízí neomezenou historii v plánu Ticket za $15/agent/měsíc.
HappyFox nabízí neomezenou historii v plánu za $149/agent/měsíc.
Neomezené webové stránky
Software můžete používat na neomezeném počtu webových stránek.
LiveAgent nabízí neomezené webové stránky v tarifu Ticket za $15/agent/měsíc.
HappyFox nabízí neomezené webové stránky v tarifu za $29/agent/měsíc.
Neomezená tlačítka chatu
Na své webové stránky můžete umístit neomezený počet tlačítek chatu.
LiveAgent nabízí neomezený počet tlačítek chatu v plánu Ticket+Chat za $29/agent/měsíc.
HappyFox nabízí neomezená tlačítka chatu v plánu za $299/agent/měsíc.
Neomezené tikety/maily
Můžete obdržet neomezený počet e-mailů a tiketů.
LiveAgent nabízí neomezený počet tiketů/mailů.
HappyFox nenabízí neomezený počet tiketů/mailů.
Neomezené nahrávání hovorů
Neomezené nahrávky každého uskutečněného nebo přijatého hovoru a možnost si kdykoli záznam přehrát.
LiveAgent nabízí neomezené nahrávání hovorů.
HappyFox nenabízí neomezené nahrávání hovorů.
Neomezená podpora 24/7
Zákaznická podpora je k dispozici 24 hodin denně, 7 dní v týdnu bez omezení počtu dotazů.
LiveAgent nabízí neomezenou podporu 24/7 v plánu Ticket za $15/agent/měsíc.
HappyFox nabízí neomezenou podporu 24/7 v plánu za $149/agent/měsíc.
Person deciding between two solutions

Výkonná alternativa HappyFox

LiveAgent využívá výkon univerzální schránky, hybridního systému ticketingu, automatizace, analytiky, reportování a gamifikačních funkcí. Je také vícejazyčný. LiveAgent je k dispozici ve 43 různých jazykových mutacích (některé jsou částečné) a podporuje jazykově přizpůsobitelné widgety.

Dodejte své zákaznické podpoře potřebnou podporu s aplikací LiveAgent ještě dnes.

Nejrychlejší widget chatu

Pokud hledáte alternativu k aplikaci HappyFox a rychlost je pro vás důležitým parametrem, LiveAgent by mohl být tím, co hledáte. LiveAgent se může pochlubit nejrychlejším widgetem chatu na trhu – zobrazí se za pouhých 2,5 sekundy.

Rychlý widget chatu je tou správnou volbou, pokud chcete návštěvníka webu efektivně přeměnit na zákazníka. Podle zprávy společnosti eMarketer nakoupilo na internetu o 35 % více lidí poté, co využili live chat. Je to proto, že zákazníci mohou před nákupem okamžitě získat odpovědi na své otázky.

The fastest live chat on the market

Důvody, proč společnosti přecházejí na LiveAgent

Zjistěte, jak LiveAgent vyniká nad ostatními alternativami

Důvody, proč společnosti přecházejí na LiveAgent

Lepší spokojenost

LiveAgent zvyšuje spokojenost zákazníků a zlepšuje konverzní poměr.

Lepší spokojenost

Zvýšená produktivita

Snižte pracovní čas svých agentů a vyřešte více dotazů zákazníků díky naší univerzální schránce.

Zvýšená produktivita

Plný užitečných funkcí

S více než 179 funkcemi helpdesku bude poskytování podpory hračkou.

Do more customer support for less money

Získejte více za méně s LiveAgent

Při hledání skvělého softwaru pro help desk je důležité získat za své peníze co nejlepší hodnotu. Pokud hledáte konkurenční alternativu HappyFox, zvažte LiveAgent. Náš software vám umožní zvýšit produktivitu vašeho týmu zákaznického servisu a spokojenost zákazníků a zároveň vám ušetří peníze. Vyzkoušejte LiveAgent ještě dnes. Se službou LiveAgent získáte více za méně peněz.

Nespokojte se s málem

LiveAgent je nejlépe a nejvíce hodnoceným helpdesk softwarem pro malé a střední podniky v roce 2020. Proto je skvělou alternativou k softwaru HappyFox. LiveAgent vám šetří čas a peníze, takže se můžete soustředit na to, co je důležité – budování smysluplných vztahů se zákazníky.

Ready to switch to LiveAgent

Srovnání LiveAgent vs. HappyFox

Podívejte se, jak si vedeme v porovnání s HappyFox na základě hodnocení zákazníků na Capterra

comparison between LiveAgent and HappyFox

Aktuálně k 23. 1. 2020

Podívejte se, proč si naši zákazníci vybrali LiveAgenta jako preferovanou alternativu ke službě HappyFox

  • Podívejte se, proč si naši zákazníci vybrali LiveAgenta jako preferovanou alternativu ke službě HappyFox

    „Je to tak bohaté na funkce a překonalo to mé pětileté předplatné zendesk. Tak jsem přešel. Pro mě, jako majitele malé firmy, je to velmi dobrá hodnota.“ Albert

  • Podívejte se, proč si naši zákazníci vybrali LiveAgenta jako preferovanou alternativu ke službě HappyFox

    Nejprve jsem vyzkoušel Zendesk, ale po hodinách konfigurace a pochopení cenového modelu jsem si uvědomil, že to není pro mě. Místo toho jsem začal používat LiveAgent a musím říct, že jsem zatím velmi spokojený. Systém získal přesně takové množství konfigurace, jaké chci, a zatím jsem nenašel něco, co nelze provést. Samotná podpora je skvělá a obvykle odpovídá na vaše otázky během několika minut. “Erik

  • Podívejte se, proč si naši zákazníci vybrali LiveAgenta jako preferovanou alternativu ke službě HappyFox

    „Ze ZenDesku jsme se přemístili na LiveAgent … a nevrátili bychom se … Jsou to úžasně dostupné ceny a vždy nápomocný tým podpory, který je nám k dispozici 24×7. Za druhé, pokročilá úroveň automatizace, která doslova nahradila naši potřebu Zapier, protože existuje velké množství integrací. Navíc také dávají tolik aliasů e -mailů, aby se připojily příliš snadno. “ Aaron

  • Podívejte se, proč si naši zákazníci vybrali LiveAgenta jako preferovanou alternativu ke službě HappyFox

    „My a naši klienti jsme měli neustále problémy se ZenDeskem, ale po prozkoumání různých možností jsme vybrali LiveAgent na základě recenzí uživatelů a jeho ceny.“ Adam

  • Podívejte se, proč si naši zákazníci vybrali LiveAgenta jako preferovanou alternativu ke službě HappyFox

    „ZenDesk jsem používal roky a tyto e-maily v “tiketovém stylu “mě unavily a taká to že se ke svým e-mailům nemohu připojovat soubory, pouze posílat odkazy. Co se mi na LiveAgentu líbí: odesílá e-maily (nikoli tikety), mohu připojujte soubory, organizujte tok e-mailů snadněji než v ZenDesku, můžete chatovat a spravovat e-maily ze stejného okna. LiveAgent také podporuje tabulky ve svých e-mailech a má skvělý tým podpory. “ Vlad

  • Podívejte se, proč si naši zákazníci vybrali LiveAgenta jako preferovanou alternativu ke službě HappyFox

    „Na tento systém jsme přešli po mnoha letech používání ZenDesk. Funkce je úžasná: kontaktní formuláře, živý chat, databáze, integrace se sociálními sítěmi – vše v jedné službě a všechny tyto moduly jsou promyšlené a vzájemně kompetentní. Líbilo se mi, že služba funguje stabilně i na mobilních platformách (po ZenDesku je to pro nás obrovské plus). “ Olga

  • Podívejte se, proč si naši zákazníci vybrali LiveAgenta jako preferovanou alternativu ke službě HappyFox

    „Vyzkoušel jsem různá řešení, včetně Zendesku, Freshdesku a dalších. Pak jsem našel LiveAgent. Skvělý nástroj, dobrá hodnota za peníze, snadné použití, skvělá podpora a pomoc při implementaci. A nyní, po několika letech používání, je stále nejlepší volbou, pro nástroj podpory, kterou jsme mohli udělat. “ Michal

  • Podívejte se, proč si naši zákazníci vybrali LiveAgenta jako preferovanou alternativu ke službě HappyFox

    „Dříve jsem používal mnoho dalších systémů helpdesku, jako jsou LiveZilla, Zopim, Zendesk, Freshdesk, Desk.com atd. LiveAgent je díky svým cenám, funkcím, zákaznické podpoře a mobilním funkcím ve všech směrech porazil.“ Harrison

Budete v dobrých rukou!

Víte, co mají společné Huawei, BMW, Yamaha a O2? Hádáte správně... LiveAgent!

Vyzkoušet nyní zdarma Není vyžadována kreditní karta

FAQ

Jak si LiveAgent vede ve srovnání s HappyFox?

LiveAgent nabízí oproti HappyFox následující funkce navíc: call centrum, integraci Facebooku, integraci Instagramu, integraci Viberu a levnější zákaznickou podporu 24/7.

Jaké jsou další výhody používání LiveAgent oproti HappyFox?

Mezi další výhody používání LiveAgent oproti HappyFox patří větší spokojenost zákazníků, udržení zákazníků, snížení nákladů na zákaznický servis, snížení míry odchodu zákazníků a lepší workflow agentů.

Naše stránky využívají cookies. Pokračováním souhlasíte s využitím cookies, jak je podrobně popsáno v Bezpečnostní zásady a soubory cookies.

×
Naplánujte si schůzku jeden na jednoho a zjistěte, jak může LiveAgent pomoct vaší společnosti.

Jsme k dispozici ve více termínech

Naplánovat demo