Hledáte
helpdesk pro WordPress?

LiveAgent je nejlepší volbou, nabízející více než 180 funkcí a více než 40 integrací.

  • ✓ Žádné vstupní poplatky
  • ✓ Zákaznický servis 24/7
  • ✓ Nevyžadujeme kreditní karty
  • ✓ Ukončení možné kdykoli
LiveAgent využívají
Forbes logo
airbus logo
Nascar logo
USC logo
helpdesk software animation

Zvyšte úroveň své zákaznické podpory pomocí helpdesku & live chat pluginu LiveAgent pro WordPress

Poskytování vynikající zákaznické podpory je to, co dělá rozdíl, pomáhá značkám odlišit se od konkurence a udržuje zákazníky loajální. Pokud provozujete svou firmu na WordPress webu, poskytování rychlé a efektivní podpory je mnohem snazší díky helpdesku a live chat pluginu LiveAgent pro WordPress. Aktivně komunikujte se svými zákazníky a potenciálními zákazníky, nabízejte okamžitou podporu, zvyšujte spokojenost zákazníků a zvyšujte konverze.
  • SourceForge badge summer 2022 leader
  • FeaturedCustomers award badge for live chat software

Je pro vaši společnost LiveAgent ten pravý helpdesk a live chat plugin pro WordPress?

Výběr správného helpdesk pluginu pro WordPress nemusí být zdrcující úkol. Pomocí pluginu LiveAgent můžete snadno přidat live chat widget na svůj web nebo blog využívající WordPress. Díky široké škále běžných i jedinečných funkcí live chatu můžete využít:
real-time typing view

Nejrychlejší a plně přizpůsobitelný chat widget, který doplní váš web

Vzhledem k tomu, že dnešní spotřebitelé mají vysoká očekávání ohledně rychlosti zákaznické podpory, vytvořili jsme nejrychlejší live chat widget na trhu, který se zobrazí za pouhé 2,5 sekundy. Kromě toho je plně a snadno přizpůsobitelný – takže můžete doladit vzhled a chování vašeho chat widgetu tak, aby na vašem webu vypadal jako nativní.
Live chat - Proactive chat invitations

Proaktivní pozvánky k chatu k zapojení a přeměně více návštěvníků na zákazníky

Zlepšete zapojení proaktivním pozváním potenciálních i stávajících zákazníků k chatu s vašimi agenty, když si prohlížejí váš web. Nastavte si pozvánky k chatu pro vlastní URL adresy – jako jsou stránky typu Ceník nebo Košík – a zvyšujte konverze jako nikdy předtím. LiveAgent také zajišťuje, že proaktivní pozvánky se objeví pouze tehdy, když máte dostatek online dostupných zástupců.
Shared customer information - LiveAgent

Inteligentní směrování chatu pro zajištění rychlé a přesné komunikace

LiveAgent směruje příchozí chaty ke správným členům vašeho týmu a dynamicky přizpůsobuje dostupnost chatu, když se vaši agenti přihlašují a odhlašují během směn. Pokročilé směrování chatu navíc zajišťuje, že chaty jsou přiřazeny agentům, kteří s již dříve chatujícími zákazníky komunikovali, aby komunikace byla přesnější a relevantnější.
smart and intelligent call routing by LiveAgent

Online monitoring pro sledování chování návštěvníků na vašem webu

Sledujte, kdo si váš web prohlíží, jak se na něm pohybuje a jak dlouho tam je. Vyzbrojeni správným kontextem – jako je aktuální stránka návštěvníka, odkazující zdroj, země a aktuální čas – je můžete proaktivně zvát k chatu, kdykoli to uznáte za vhodné, abyste zajistili, že vaše pozvání k chatu bude relevantní.
What is live chat software

Zobrazení psaní v reálném čase, abyste měli odpovědi připravené ještě rychleji

Udělejte dojem na zákazníky, se kterými si povídáte, tím, že budete poskytovat odpovědi ještě rychleji díky troše magie „zobrazení psaní v reálném čase“. Podívejte se, co návštěvník na druhé straně píše do chatu v reálném čase, ještě než to odešle, a začněte přemýšlet o odpovědi. Připravte si odpověď dříve, než bude otázka skutečně odeslána, abyste své zákazníky ohromili svou rychlou službou.
Three agents providing support via voice

Interní chat pro interakci s kolegy, když je potřeba další pomoc

Neznáte odpověď nebo nemůžete problém zákazníka okamžitě vyřešit? Bezprostředně se spojte se svými kolegy agenty prostřednictvím interního chatu, kdykoli budete potřebovat pomoc od členů vašeho týmu. Můžete také přizvat své kolegy k probíhajícímu chatu, posílat jim textové zprávy nebo psát poznámky, které vidíte pouze vy a ostatní agenti.

Proč byste měli svým zákazníkům nabízet live chat podporu?

Trendy na globálním trhu

Live chat jako komunikační kanál stále roste. Očekává se, že globální trh s live chat softwarem do roku 2023 dosáhne hodnoty 997 milionů dolarů.

Zvýšíte spokojenost zákazníků

Live chat má nejvyšší míru spokojenosti ze všech kanálů zákzanického servisu a to 73%, ve srovnání s 61% pro e-mail a 44% u telefonické podpory.

Zvýšíte prodeje a loajalitu

79% společností uvádí, že nabídka podpory jejím zákazníkům skrze live chat měla pozitivní vliv na prodeje, příjmy a loajalitu zákazníků.
Macros, Attachments and Notes

Řešení typu vše v jednom

Kromě toho, že má LiveAgent live chat plugin pro WordPress, nabízí vícekanálové helpdesk řešení typu vše v jednom, které zahrnuje více než 180 funkcí, více než 40 integrací a spoustu dostupných možností customizace. Robustní systém pro správu tiketů s automatizací, virtuálním call centrem pro příchozí i odchozí hovory, vestavěným přímo do vašeho helpdesku, nativní live chat, integrace sociálních sítí a spolehlivé samoobslužné funkce, obsahující zákaznický portál, vícenásobnou bázi znalostí a zákaznické fórum – to vše máme v jediném nástroji spolu s univerzální schránkou.

Cloudový helpdesk pro všechny potřeby vaší zákaznické podpory

Navíc help desk & live chat software LiveAgent je zcela cloudový. Vzhledem k tomu, že helpdesk je jednou z nejtěžších aplikací pro zákaznické služby, cloudové řešení je z mnoha důvodů lepší. Nevyžaduje složité stahování, funguje a ukládá data na vzdálených serverech a nezatěžuje vaši databázi, takže jej můžete stále používat, i když je váš web mimo provoz.
help desk software by LiveAgent
LiveAgent - call center software trusted by leading companies

Šťastnější zákazníci jsou již na dosah jednoho kliknutí, vyzkoušejte si to!

Věděli jste, že LiveAgent byl v letech 2019 a 2020 nejlépe hodnoceným helpdesk softwarem pro malé a střední společnosti? Začněte svou plně funkční, 14 denní, bezproblémovou a bezplatnou zkušební verzí a podívejte se blíže na to, jak vše funguje a jak vám může pomoci posunout vaši zákaznickou podporu na vyšší úroveň. Nevyžadujeme kreditní karty.
Related Articles to Helpdesk pro WordPress
Pomocí live chatu LiveAgent pro WordPress můžete poskytovat okamžitou zákaznickou podporu, zlepšit zapojení pomocí proaktivních spouštěčů a zvýšit spokojenost zákazníků.

Rychlý a na funkce bohatý live chat pro WordPress

Využívání live chatu pro zákaznický servis roste. 85 % B2B a 74 % B2C společností používá live chat pro prodej, a 54 % podniků v B2B a 31 % v B2C sektoru ho využívá i pro marketing. Výhody live chat softwaru jsou nepřehlédnutelné pro zákazníky i podniky.

Náš kontrolní seznam pro spuštění webových stránek WordPress vám pomůže připravit váš projekt na růst bez zbytečných chyb. Dokonalý průvodce bod po bodu.

Kontrolní seznam pro spuštění webových stránek WordPress

Při formátování textu na webových stránkách je důležité používat nadpisy a podnadpisy, seznamy a tučný text. Formátování zlepší čitelnost a pomůže vyhledávačům najít relevantní obsah. Při tvorbě tiskové stránky je potřeba upravit běžný soubor pro tiskové styly a využít větší písmo a dostatek bílého prostoru. Před spuštěním je nutné zkontrolovat nefunkční odkazy. Možností je nástroj BugBug.

Držte se protokolů zdvořilé konverzace pro chat. Objevte správnou etiketu live chat komunikace a zjistěte víc o pravidlech, kterými by se měla zákaznická služba řídit.

Etiketa pro zákaznickou podporu na live chatu

Etiketa pro live chat je důležitá pro zdvořilé a profesionální chování při online konverzacích. Příprava, pozdravy, struktura chatu a péče o zákazníka jsou klíčové prvky pro pozitivní zážitek. Důležité je také trénovat zaměstnance pro správnou komunikaci a řešení problémových situací.

Skvělá zákaznická podpora začíná lepším helpdesk softwarem. Podívejte se na výhody služby LiveAgent a začněte jej využívat už během 5 minut.

Poskytujte skvělouzákaznickou podporu.

LiveAgent nabízí služby asistované migrace dat a zvyšuje spokojenost zákazníků bleskurychlými reakcemi. Cílem je zlepšit hodnotu zákazníka, zvýšit prodeje a generovat vyšší zisky. Šťastný zákazník je ten nejlepší zákazník a LiveAgent dostává kladné recenze na předních srovnávacích stránkách. Doporučuje se vyzkoušet LiveAgent ještě dnes.

Dvakrát měř, jednou řež! LiveAgent vám pomáhá třídit komunikaci podle priorit. Přečtěte si více o tom, jak módní průmysl spoléhá na helpdesk.

Helpdesk software pro módní průmysl

V textu je řečeno, že je důležité vytvořit pozitivní zákaznickou zkušenost, což může vést k posílení propagace a obhajoby. Dále se hovoří o možnosti zkrácení doby odezvy pomocí automatizovaného přesměrování tiketů a snížení zátěže tiketů pomocí báze znalostí. Na konci textu je nabízena bezplatná zkušební verze softwaru Helpdesk pro módní průmysl.

Prohlédněte si aplikaci LiveAgent a objevte všechny úžasné nástroje a funkce naší multikanálové aplikace helpdesku. Vyzkoušejte ji ještě dnes a zlepšete své služby zákazníkům.

Vyrazte na prohlídkuv LiveAgent

Zlepšete svou zákaznickou podporu s LiveAgent. Využijte šablony, webináře a vzdělávací program Akademie. Transparentní ceny pro firmy. Více než 30 000 spokojených zákazníků.

Naše stránky využívají cookies. Pokračováním souhlasíte s využitím cookies, jak je podrobně popsáno v Bezpečnostní zásady a soubory cookies.

Start Free Trial x