Bezplatný help desk softwarebohatý na funkce.

Využijte bezplatné funkce tiketingu, znalostní databáze, call centra a živého chatu ještě dnes.

  • ✓ Žádný poplatek za zřízení    
  • ✓ Zákaznický servis 24/7    
  • ✓ Není vyžadovaná kreditní karta    
  • ✓ Možnost kdykoli zrušit
Používáno
Forbes logo
airbus logo
Nascar logo
USC logo
helpdesk software animation

Helpdesk software zdarma

Zlepšete své interakce se zákazníky pomocí navždy bezplatného plánu LiveAgent. S neomezeným počtem bezplatných agentů, e-mailů, živých chatů, hovorů & kontaktních formulářů budete připraveni udržet své zákazníky vždy spokojené a loajální.

Vaše tikety se již neztratí ani nezapomenou a zároveň budete mít veškerou komunikaci z různých kanálů podpory přehledně roztříděnou v jedné univerzální schránce.

Co je zahrnuto v LiveAgent zdarma plánu:

Free Ticketing System Software tiketingu zdarma

Free live chat

Call center Call centrum zdarma

Knowledge base Znalostní databáze zdarma

Free Unlimited Agents Neomezený počet agentů zdarma

 

Definition of customer engagement

Je helpdesk řešení zdarma to pravé i pro vás?

Chápeme, že pokud začínáte podnikat, je někdy těžké v počáteční fázi finančně investovat do softwaru helpdesku. Proto poskytujeme bezplatný plán helpdesku, který pokrývá hlavní kanály podpory a funkce tiketů.

LiveAgent pomůže vašemu týmu pracovat efektivněji, takže můžete ušetřit čas a přilákat nové zákazníky poskytováním zákaznické podpory na všech komunikačních kanálech.

Výhody používání help desk řešení zdarma

Implementujte do své firmy bezplatný software pro help desk a získejte tyto výhody

Rychlejší čas odpovědi

Funkce Help Desk vám pomohou minimalizovat celkový čas strávený řešením problému zákazníka.

Jeden kontaktní bod

Váš tým podpory může vyřizovat všechny požadavky zákazníků z různých kanálů na jednom místě.

Zlepšená produktivita vašich agentů

Díky správě všech kanálů podpory na jednom místě stráví vaši agenti méně času řešením problémů.

Seznam funkcí zahrnutých v plánu zdarma

Bezplatný plán LiveAgent je omezený a nezahrnuje všechny funkce tiketingu a helpdesku, jako jsou automatizace, pravidla, SLA, sociální účty a pokročilé reporty… Podívejte se na & porovnejte, které funkce jsou v bezplatném plánu zahrnuty a které chybí.

Free help desk software migration icon

Účet zdarma

7-denní historie tiketů

Omezené integrace

Žádné sociální účty

Chybějící funkce

stars-icon

Placený účet

Začíná na $15 /měsíc

Historie tiketů není omezená

Více dostupných funkcí

OK, viděli jste výhody, ale kde je zakopaný pes?

hceme, aby se společnosti zaregistrovaly do našeho bezplatného plánu LiveAgent a využívaly základní funkce oddělení pomoci, ale zároveň potřebujeme zavést omezení, abychom omezili zneužívání. Proto můžeme menším firmám pomoci růst a případně přejít na naše neomezené plány s plnou sadou funkcí.


Chcete-li si bezplatný tarif LiveAgent udržet aktivní, přihlaste se ke svému účtu alespoň jednou za 21 dní, jinak bude váš účet automaticky pozastaven. Své bezplatné předplatné můžete kdykoli upgradovat a získat tak neomezenou historii tiketů, více funkcí a žádné omezení počtu tlačítek živého chatu, e-mailových adres, telefonních čísel a kontaktních formulářů.


Férová uživatelská politika

Chceme zajistit, aby všichni naši zákazníci mohli využívat a úspěšně používat naše služby bez ohledu na jakékoliv podmínky.
Pokud někteří zákazníci využívají tolik dat nebo porušují pravidla, že by to mohlo mít vliv na ostatní uživatele, můžeme takové porušovatele kontaktovat a projednat změnu jejich používání a limitů nebo zrušit jejich účty.
Vyhrazujeme si také právo změnit limity účtu bez předchozího upozornění.


Omezení LiveAgent plánu zdarma:

Woman looking at her watch

7-denní historie tiketů

Nebudete si moci zobrazovat zprávy starší než 7 dní.

Person holding a pen in the left hand

JEDNA integrace

Ne více než jedna e-mailová adresa, tlačítko živého chatu, telefonní číslo, kontaktní formulář.

LiveAgent suitable tool for social listening

Žádné účty na sociálních médiích

Žádná integrace s Facebookem, Instagramem, Twitterem.

features you need

Chybějící funkce

Mnoho funkcí, automatizace a pravidla jsou v tomto plánu omezeny.

Šťastný zákazník je ten nejlepší zákazník​

Nabízíme služby concierge migrace z většiny populárních řešení helpdesku.

quick quality customer service through live chat

Nástroj živého chatu zdarma

Zapojte se do komunikace s návštěvníky webu ještě předtím, než jej opustí. Pomozte jim s nákupním procesem a zjistěte, co je trápí. Jste připraveni používat živý chat zvýšit příjmy a snížit odliv zákazníků?

Systém tiketingu zdarma

Jedno rozhraní pro správu všech komunikačních kanálů. Přijímejte všechny požadavky zákaznické podpory z různých kanálů a vyřizujte je z jedné sdílené schránky. Každý požadavek zákazníka je převeden do tiketu, což agentům usnadňuje rychlejší a efektivnější řešení problémů.

Create Ticket in LiveAgent
Inbound and Outbound Call Center Software by LiveAgent

Call centrum zdarma

Přidejte své telefonní číslo do služby LiveAgent a začněte volat a přijímat hovory prostřednictvím prohlížeče, hardwarového telefonu nebo mobilních aplikací. Ukládejte neomezený počet záznamů hovorů do LiveAgent, může vám to pomoci s právními problémy a zajistit tak dobrou pověst vaší společnosti.

Znalostní databáze zdarma

Když nastavíte znalostní databázi, mohou vaši zákazníci najít vlastní řešení, aniž by museli kontaktovat váš tým podpory. Proto mohou vaši agenti z těchto situací těžit a věnovat více času soustředění se na naléhavé a zásadní problémy.

Vytvořením fóra můžete se svými zákazníky vytvořit komunitu, která si bude vzájemně pomáhat.

Knowledge Base / Customer Portal Demo | LiveAgent | Live Agent05:07Youtube video: Knowledge Base / Customer Portal Demo | LiveAgent
Live Agent

Zjistěte proč společnosti přecházejí na LiveAgent

  • „Je to tak bohaté na funkce a překonalo to mé pětileté předplatné zendesk. Tak jsem přešel. Pro mě, jako majitele malé firmy, je to velmi dobrá hodnota.“ Albert

  • Nejprve jsem vyzkoušel Zendesk, ale po hodinách konfigurace a pochopení cenového modelu jsem si uvědomil, že to není pro mě. Místo toho jsem začal používat LiveAgent a musím říct, že jsem zatím velmi spokojený. Systém získal přesně takové množství konfigurace, jaké chci, a zatím jsem nenašel něco, co nelze provést. Samotná podpora je skvělá a obvykle odpovídá na vaše otázky během několika minut. “Erik

  • „Ze ZenDesku jsme se přemístili na LiveAgent … a nevrátili bychom se … Jsou to úžasně dostupné ceny a vždy nápomocný tým podpory, který je nám k dispozici 24×7. Za druhé, pokročilá úroveň automatizace, která doslova nahradila naši potřebu Zapier, protože existuje velké množství integrací. Navíc také dávají tolik aliasů e -mailů, aby se připojily příliš snadno. “ Aaron

  • „My a naši klienti jsme měli neustále problémy se ZenDeskem, ale po prozkoumání různých možností jsme vybrali LiveAgent na základě recenzí uživatelů a jeho ceny.“ Adam

  • „ZenDesk jsem používal roky a tyto e-maily v “tiketovém stylu “mě unavily a taká to že se ke svým e-mailům nemohu připojovat soubory, pouze posílat odkazy. Co se mi na LiveAgentu líbí: odesílá e-maily (nikoli tikety), mohu připojujte soubory, organizujte tok e-mailů snadněji než v ZenDesku, můžete chatovat a spravovat e-maily ze stejného okna. LiveAgent také podporuje tabulky ve svých e-mailech a má skvělý tým podpory. “ Vlad

  • „Na tento systém jsme přešli po mnoha letech používání ZenDesk. Funkce je úžasná: kontaktní formuláře, živý chat, databáze, integrace se sociálními sítěmi – vše v jedné službě a všechny tyto moduly jsou promyšlené a vzájemně kompetentní. Líbilo se mi, že služba funguje stabilně i na mobilních platformách (po ZenDesku je to pro nás obrovské plus). “ Olga

  • „Vyzkoušel jsem různá řešení, včetně Zendesku, Freshdesku a dalších. Pak jsem našel LiveAgent. Skvělý nástroj, dobrá hodnota za peníze, snadné použití, skvělá podpora a pomoc při implementaci. A nyní, po několika letech používání, je stále nejlepší volbou, pro nástroj podpory, kterou jsme mohli udělat. “ Michal

  • „Dříve jsem používal mnoho dalších systémů helpdesku, jako jsou LiveZilla, Zopim, Zendesk, Freshdesk, Desk.com atd. LiveAgent je díky svým cenám, funkcím, zákaznické podpoře a mobilním funkcím ve všech směrech porazil.“ Harrison

Budete v dobrých rukou!

Víte, co mají společné Huawei, BMW, Yamaha a O2? Hádáte správně... LiveAgent!

Vyzkoušet nyní zdarma Není vyžadována kreditní karta
G2 Crowd
Capterra
GetApp
Related Articles to Help desk software zdarma
Helpdesk software, such as LiveAgent, offers benefits like improved customer support and personalized experiences. Integrating call centers and IVR technology can further enhance customer satisfaction and efficiency. Act-On provides marketing automation tools for businesses to acquire more customers.

LiveAgent | Software call centra ve vašem helpdesku

Helpdesk software, such as LiveAgent, offers benefits like improved customer support and personalized experiences. Integrating call centers and IVR technology can further enhance customer satisfaction and efficiency. Act-On provides marketing automation tools for businesses to acquire more customers.

Are you looking for a feature-rich help desk solution? LiveAgent is a help desk software with more than 180 features available.

Funkce

Nastavte si zákaznickou podporu v jazyce, který preferují vaši zástupci. Používejte widgety pro chat, kontakt a zpětnou vazbu ve svém jazyce. Mějte 24/7 fungující zákaznický portál, připojujte přílohy ke článkům a získávejte zpětnou vazbu od zákazníků. Vytvářejte fóra a budujte online komunitu. Využívejte interní bázi znalostí a více zákaznických portálů. Umožněte vyhledávání návštěvníkům ve vašich článcích, fórech a nástěnkách. Snadno upravujte a stylizujte obsah svých článků. Sledujte svůj helpdesk i na mobilu.

Pomocí softwaru LiveAgent pro dokumentaci podpory můžete snadno vytvořit komplexní znalostní databázi s dokumentací podpory a umožnit tak samoobsluhu.

Snadné vytváření znalostní báze a podpůrné dokumentace

Ujistěte se, že dokumentace znalostní báze odpovídá stylu vaší značky a využijte širokou škálu nastavení a možností přizpůsobení. S LiveAgent můžete snadno spravovat veškerou komunikaci se zákazníky na jednom místě.

Vzdělávací a nevládní / neziskové organizace si obvykle potrpí na budování silných osobních vztahů, protože právě v této oblasti působí. Je však pro ně dobré pokrýt své osobní aktivity pomocí LiveAgent, aby ušetřily své provozní časové zdroje.

Helpdesk software pro vzdělávací a neziskové organizace

Vyšperkujte svou zákaznickou podporu s LiveAgentem. Výkonné řešení s mnoha funkcemi a integracemi pro komunikační kanály. Nabízí náhledový dialer a kliknutí na call.

LiveAgent je více-kanálový helpdesk software, který sdružuje interakce zákazníků z několika kanálů, včetně nejpopulárnějších sociálních sítí.

Nestresující software pro podporu na sociálních sítích

Zákaznický servis na sociálních sítích je nová softwarová záležitost, která shromažďuje zprávy o značce a umožňuje komunikaci se zákazníky na jednom místě. Může obsahovat i živý chat a dotazy do fóra.

Podívejte se, proč je LiveAgent nejlepší alternativou ke službě Desk.com. Zjistěte výhody a zaregistrujte se do bezplatné 14denní zkušební verze bez jakýchkoli závazků ještě dnes.

Hledáte lepšíhelpdesk software?

Proaktivní zákaznický servis a orientace na zákazníka jsou klíčem k úspěchu. Steve Jobs zdůrazňuje důležitost zkušenosti uživatele a motivace zaměstnanců. Vytváříme váš LiveAgent.

Naše stránky využívají cookies. Pokračováním souhlasíte s využitím cookies, jak je podrobně popsáno v Bezpečnostní zásady a soubory cookies.

×
Naplánujte si schůzku jeden na jednoho a zjistěte, jak může LiveAgent pomoct vaší společnosti.

Jsme k dispozici ve více termínech

Naplánovat demo