Zlepšete své interakce se zákazníky pomocí navždy bezplatného plánu LiveAgent. S neomezeným počtem bezplatných agentů, e-mailů, živých chatů, hovorů & kontaktních formulářů budete připraveni udržet své zákazníky vždy spokojené a loajální.
Vaše tikety se již neztratí ani nezapomenou a zároveň budete mít veškerou komunikaci z různých kanálů podpory přehledně roztříděnou v jedné univerzální schránce.
Co je zahrnuto v LiveAgent zdarma plánu:
Software tiketingu zdarma
Free live chat
Call centrum zdarma
Znalostní databáze zdarma
Neomezený počet agentů zdarma
Užijte si navždy bezplatný účet
Přenáším data...
Registrací přijímám Obchodní podmínky a Bezpečnostní zásady.
Chápeme, že pokud začínáte podnikat, je někdy těžké v počáteční fázi finančně investovat do softwaru helpdesku. Proto poskytujeme bezplatný plán helpdesku, který pokrývá hlavní kanály podpory a funkce tiketů.
LiveAgent pomůže vašemu týmu pracovat efektivněji, takže můžete ušetřit čas a přilákat nové zákazníky poskytováním zákaznické podpory na všech komunikačních kanálech.
Implementujte do své firmy bezplatný software pro help desk a získejte tyto výhody
Funkce Help Desk vám pomohou minimalizovat celkový čas strávený řešením problému zákazníka.
Váš tým podpory může vyřizovat všechny požadavky zákazníků z různých kanálů na jednom místě.
Díky správě všech kanálů podpory na jednom místě stráví vaši agenti méně času řešením problémů.
Bezplatný plán LiveAgent je omezený a nezahrnuje všechny funkce tiketingu a helpdesku, jako jsou automatizace, pravidla, SLA, sociální účty a pokročilé reporty… Podívejte se na & porovnejte, které funkce jsou v bezplatném plánu zahrnuty a které chybí.
Začíná na $15 /měsíc
Historie tiketů není omezená
Více dostupných funkcí
hceme, aby se společnosti zaregistrovaly do našeho bezplatného plánu LiveAgent a využívaly základní funkce oddělení pomoci, ale zároveň potřebujeme zavést omezení, abychom omezili zneužívání. Proto můžeme menším firmám pomoci růst a případně přejít na naše neomezené plány s plnou sadou funkcí.
Chcete-li si bezplatný tarif LiveAgent udržet aktivní, přihlaste se ke svému účtu alespoň jednou za 21 dní, jinak bude váš účet automaticky pozastaven. Své bezplatné předplatné můžete kdykoli upgradovat a získat tak neomezenou historii tiketů, více funkcí a žádné omezení počtu tlačítek živého chatu, e-mailových adres, telefonních čísel a kontaktních formulářů.
Chceme zajistit, aby všichni naši zákazníci mohli využívat a úspěšně používat naše služby bez ohledu na jakékoliv podmínky.
Pokud někteří zákazníci využívají tolik dat nebo porušují pravidla, že by to mohlo mít vliv na ostatní uživatele, můžeme takové porušovatele kontaktovat a projednat změnu jejich používání a limitů nebo zrušit jejich účty.
Vyhrazujeme si také právo změnit limity účtu bez předchozího upozornění.
Nebudete si moci zobrazovat zprávy starší než 7 dní.
Ne více než jedna e-mailová adresa, tlačítko živého chatu, telefonní číslo, kontaktní formulář.
Žádná integrace s Facebookem, Instagramem, Twitterem.
Mnoho funkcí, automatizace a pravidla jsou v tomto plánu omezeny.
Nabízíme služby concierge migrace z většiny populárních řešení helpdesku.
Jedno rozhraní pro správu všech komunikačních kanálů. Přijímejte všechny požadavky zákaznické podpory z různých kanálů a vyřizujte je z jedné sdílené schránky. Každý požadavek zákazníka je převeden do tiketu, což agentům usnadňuje rychlejší a efektivnější řešení problémů.
Přidejte své telefonní číslo do služby LiveAgent a začněte volat a přijímat hovory prostřednictvím prohlížeče, hardwarového telefonu nebo mobilních aplikací. Ukládejte neomezený počet záznamů hovorů do LiveAgent, může vám to pomoci s právními problémy a zajistit tak dobrou pověst vaší společnosti.
„Je to tak bohaté na funkce a překonalo to mé pětileté předplatné zendesk. Tak jsem přešel. Pro mě, jako majitele malé firmy, je to velmi dobrá hodnota.“ Albert
Nejprve jsem vyzkoušel Zendesk, ale po hodinách konfigurace a pochopení cenového modelu jsem si uvědomil, že to není pro mě. Místo toho jsem začal používat LiveAgent a musím říct, že jsem zatím velmi spokojený. Systém získal přesně takové množství konfigurace, jaké chci, a zatím jsem nenašel něco, co nelze provést. Samotná podpora je skvělá a obvykle odpovídá na vaše otázky během několika minut. “Erik
„Ze ZenDesku jsme se přemístili na LiveAgent … a nevrátili bychom se … Jsou to úžasně dostupné ceny a vždy nápomocný tým podpory, který je nám k dispozici 24×7. Za druhé, pokročilá úroveň automatizace, která doslova nahradila naši potřebu Zapier, protože existuje velké množství integrací. Navíc také dávají tolik aliasů e -mailů, aby se připojily příliš snadno. “ Aaron
„My a naši klienti jsme měli neustále problémy se ZenDeskem, ale po prozkoumání různých možností jsme vybrali LiveAgent na základě recenzí uživatelů a jeho ceny.“ Adam
„ZenDesk jsem používal roky a tyto e-maily v “tiketovém stylu “mě unavily a taká to že se ke svým e-mailům nemohu připojovat soubory, pouze posílat odkazy. Co se mi na LiveAgentu líbí: odesílá e-maily (nikoli tikety), mohu připojujte soubory, organizujte tok e-mailů snadněji než v ZenDesku, můžete chatovat a spravovat e-maily ze stejného okna. LiveAgent také podporuje tabulky ve svých e-mailech a má skvělý tým podpory. “ Vlad
„Na tento systém jsme přešli po mnoha letech používání ZenDesk. Funkce je úžasná: kontaktní formuláře, živý chat, databáze, integrace se sociálními sítěmi – vše v jedné službě a všechny tyto moduly jsou promyšlené a vzájemně kompetentní. Líbilo se mi, že služba funguje stabilně i na mobilních platformách (po ZenDesku je to pro nás obrovské plus). “ Olga
„Vyzkoušel jsem různá řešení, včetně Zendesku, Freshdesku a dalších. Pak jsem našel LiveAgent. Skvělý nástroj, dobrá hodnota za peníze, snadné použití, skvělá podpora a pomoc při implementaci. A nyní, po několika letech používání, je stále nejlepší volbou, pro nástroj podpory, kterou jsme mohli udělat. “ Michal
„Dříve jsem používal mnoho dalších systémů helpdesku, jako jsou LiveZilla, Zopim, Zendesk, Freshdesk, Desk.com atd. LiveAgent je díky svým cenám, funkcím, zákaznické podpoře a mobilním funkcím ve všech směrech porazil.“ Harrison
Víte, co mají společné Huawei, BMW, Yamaha a O2? Hádáte správně... LiveAgent!
Software pro help desk je jednotné řešení pro všechny firmy, které mohou mít problémy s vyřizováním velkého množství dotazů zákazníků. Navíc umožňuje vašemu zákaznickému servisu efektivně řešit problémy zákazníků z jednoho rozhraní.
Nejlepší bezplatný help desk je pro každou firmu jiný. Chcete-li vybrat to nejlepší pro vaši společnost, doporučujeme prozkoumat platformy pro recenze softwaru a porovnat funkce, ceny a možnosti přizpůsobení. Provedením tohoto výzkumu můžete rychle a efektivně vybrat nejlepší bezplatný help desk na základě potřeb a preferencí vaší společnosti.
Pokud hledáte způsob, jak zlepšit zákaznickou zkušenost a získat konkurenční výhodu, pak je pro vás software help desk tou správnou volbou. Software helpdesku může vaši malou firmu okamžitě proměnit. Věrnost zákazníků začíná poskytováním hvězdných služeb zákazníkům.
LiveAgent je řešení helpdesku pro všechny druhy podniků. Protože každý podnik má jiné potřeby, nabízíme 3 různá předplatná s různými sadami funkcí. Kromě toho nabízíme také účet navždy zdarma, což je obzvláště skvělá možnost pro každého solo obchodníka nebo začínajícího podnikatele.
Vážíme si vaší nedávné registrace LiveAgent.
Hned po instalaci vašeho účtu bude na vaši e -mailovou adresu odeslána zpráva obsahující přihlašovací údaje.
Pokud chvíli počkáte, po dokončení instalace budete ke svému účtu mít přístup přímo odtud.
Jakmile bude proces u konce, zašleme vám přihlašovací údaje na zadaný e-mail.
Naše stránky využívají cookies. Pokračováním souhlasíte s využitím cookies, jak je podrobně popsáno v Bezpečnostní zásady a soubory cookies.
Jsme k dispozici ve více termínech