Rozlučte se s pomalým a podprůměrným softwarem

Přejděte na LiveAgent a migrujte svá data z Helpcrunch ještě dnes.

  • ✓ Žádný vstupní poplatek
  • ✓ Zákaznická podpora 24/7
  • ✓ Kreditní karta není vyžadována
  • ✓ Předplatné můžete kdykoliv zrušit
Používáno
Forbes logo
airbus logo
Nascar logo
LiveAgent migration animation
Migration background

Migrujete z HelpCrunch do LiveAgent?

Chcete přejít z HelpCrunch? Přejděte na LiveAgent a získejte přístup k řešení helpdesku s plnohodnotnými funkcemi call centra za příznivou cenu. Call centrum LiveAgent nabízí interaktivní hlasovou odezvu, videohovory, neomezené nahrávání hovorů a mnoho dalšího. Prozkoumejte funkce a přejděte ještě dnes.

  • SoftwareAdvice Front Runner 2024 badge
  • Capterra shortlist 2024 badge
  • GetApp Category Leader 2024 badge
  • Capterra shortlist 2024 badge

Srovnání HelpCrunch vs. LiveAgent

Funkce Liveagent
Vyzkoušejte nejlepší alternativu zákaznické podpory zdarma! Kreditní karta není vyžadována.
HelpCrunch
Ticketing
Obsahuje nástroj pro správu, který zpracovává a katalogizuje požadavky na služby zákazníků.
LiveAgent nabízí ticketing v tarifu Ticket za $15/agent/měsíc.
HelpCrunch nabízí ticketing za zhruba $17.5/měsíc.
Live Chat
Widget chatu v reálném čase, který můžete umístit na libovolné webové stránky.
LiveAgent nabízí Live Chat v plánu Ticket+Chat za $29/agent/měsíc.
HelpCrunch nabízí live chat za zhruba $17.5/měsíc.
Call Centrum
Call centrum, které lze použít k uskutečňování a přijímání hovorů pomocí automatické distribuce hovorů.
LiveAgent nabízí Call Centrum.
HelpCrunch nenabízí Call Centrum.
Samoobslužný portál
Funkce, která vám umožní vytvořit zákaznický portál, na který se mohou vaši zákazníci zaregistrovat a získat tak přístup ke svým minulým vstupenkám a obsahu báze znalostí.
LiveAgent nabízí samoobslužný portál v plánu Ticket za 15 USD/agent/měsíc.
HelpCrunch nabízí samoobslužný portál v plánu za cca 17,5 USD/agent/měsíc.
Facebook
Integrace se službou Facebook, která načítá všechny komentáře a zmínky a přeměňuje je na tikety. Integrace také umožňuje uživatelům odpovídat na všechny komentáře a zmínky z helpdesk softwaru na sociálních sítích.
LiveAgent nabízí integraci Facebooku.
HelpCrunch nenabízí integraci se službou Facebook.
Twitter
Integrace Twitteru, která načítá všechny zmínky a komentáře a přeměňuje je na lístky. Integrace také umožňuje uživatelům odpovídat na tweety přímo ze softwaru.
LiveAgent nabízí integraci s Twitterem.
HelpCrunch nenabízí integraci s Twitterem.
Instagram
Integrace Instagramu, která načítá všechny komentáře a zmínky a přeměňuje je na tikety. Integrace také umožňuje uživatelům odpovídat na všechny komentáře a zmínky z helpdesk softwaru pro sociální sítě.
LiveAgent nabízí integraci Instagramu.
HelpCrunch nenabízí integraci Instagramu.
Viber
Integrace služby Viber, která načítá všechny zprávy a převádí je na lístky. Integrace také umožňuje uživatelům odpovídat na zprávy Viber a vysílat je přímo z helpdesk softwaru pro sociální sítě.
LiveAgent nabízí integraci se službou Viber.
HelpCrunch nenabízí integraci se službou Viber.
Báze znalostí
Úložiště znalostí, které obsahuje základní informace, včetně návodů na řešení problémů, často kladených otázek a článků s návody.
LiveAgent nabízí bázi znalostí v plánu Ticket za $15/agent/měsíc.
HelpCrunch nabízí bázi znalostí v plánu za cca $17,5/agent/měsíc.
Zákaznické fórum
Online diskusní fórum pro vaše zákazníky, které se nachází přímo ve vaší bázi znalostí.
LiveAgent nabízí zákaznické fórum.
HelpCrunch nenabízí zákaznické fórum.
Automatizace a pravidla
Pracovní postupy, které můžete automatizovat a eliminovat tak opakující se úlohy.
LiveAgent nabízí automatizace a pravidla.
HelpCrunch nenabízí automatizace a pravidla.
API
Soubor funkcí, které umožňují spolupráci různých aplikací.
LiveAgent nabízí funkce API v plánu Ticket za $15/agent/měsíc.
HelpCrunch nabízí funkce API v plánu za přibližně $17,5/měsíc.
Interaktivní hlasová odezva (IVR)
Technologie, která příchozím volajícím umožňuje procházet telefonním systémem předtím, než se spojí s lidským operátorem.
LiveAgent nabízí funkce IVR.
HelpCrunch nenabízí funkce IVR.
Videohovory
Hovor, který obsahuje video, podobně jako hovory přes Skype, Zoom nebo Facetime.
LiveAgent nabízí videohovory.
HelpCrunch nenabízí videohovory.
Neomezená historie
Platnost tiketů nevyprší ani se nesmažou - můžete si je kdykoli prohlédnout.
LiveAgent nabízí neomezenou historii v plánu Ticket za $15/agent/měsíc.
HelpCrunch nenabízí neomezenou historii.
Neomezené webové stránky
Software můžete používat na neomezeném počtu webových stránek.
LiveAgent nabízí neomezené webové stránky v tarifu Ticket za $15/agent/měsíc.
HelpCrunch nabízí neomezené webové stránky v tarifu za $17.5/agent/měsíc.
Neomezená tlačítka chatu
Na své webové stránky můžete umístit neomezený počet tlačítek chatu.
LiveAgent nabízí neomezený počet tlačítek chatu v plánu Ticket+Chat za $29/agent/měsíc.
HelpCrunch nenabízí neomezená tlačítka chatu.
Neomezené tikety/maily
Můžete obdržet neomezený počet e-mailů a tiketů.
LiveAgent nabízí neomezený počet tiketů/mailů.
HelpCrunch nenabízí neomezený počet tiketů/mailů.
Neomezené nahrávání hovorů
Neomezené nahrávky každého uskutečněného nebo přijatého hovoru a možnost si kdykoli záznam přehrát.
LiveAgent nabízí neomezené nahrávání hovorů.
HelpCrunch nenabízí neomezené nahrávání hovorů.
Neomezená podpora 24/7
Zákaznická podpora je k dispozici 24 hodin denně, 7 dní v týdnu bez omezení počtu dotazů.
LiveAgent nabízí neomezenou podporu 24/7 v plánu Ticket za $15/agent/měsíc.
HelpCrunch nabízí neomezenou podporu 24/7 v plánu za $29/agent/měsíc.
Data migration from one solution to another

Migrujte zdarma ještě dnes!

Přesně tak, je zcela zdarma. Jediné, co musíte udělat, je exportovat data do aplikace LiveAgent. Přejděte na plnohodnotné řešení s nepřetržitou zákaznickou podporou.

Chtěli byste migrovat na vlastní pěst?

LiveAgent nabízí migrační pluginy, ale v současné době nemáme funkční plugin pro Helpcrunch. Pokud máte zájem, dejte nám vědět a my se mu budeme věnovat.

Migrate data to LiveAgent on your own

Jaká data mohu migrovat z aplikace Helpcrunch?

Lidé

Snadná migrace agentů, správců, koncových uživatelů a zákazníků.

Tagy

Migrujte všechny značky oddělení a tiketů.

Tikety

Migrace tiketů, příloh, uživatelských polí a polí tiketu.

Jste připraveni přejít z Helpcrunch na LiveAgent?

Podívejte se na některé výhody, které získáte, když přejdete ke službě LiveAgent

Customer providing review for service on mobile phone

Výjimečný zákaznický servis

Podpora našich agentů 24 hodin denně, 7 dní v týdnu. Jsme tu pro vás, kdykoli nás potřebujete.

Ultimate omni-channel help desk software experience

Dokonalé řešení pro helpdesk

Užitečné nástroje, více než 175 funkcí a více než 40 integrací. Máme vše, co potřebujete.

Person collecting papers into the net

Zvyšte úspory a návratnost investic

Získejte LiveAgent navždy zdarma nebo si vyberte jeden ze tří placených tarifů.

Multilingual support in LiveAgent

Vyberte si váš jazyk

Vyberte si jeden ze 43 různých překladů. LiveAgent podporuje také widgety s možností jazykového přizpůsobení.

Migrujte svá data z Helpcrunch ještě dnes

LiveAgent je nejlépe a nejvíce hodnoceným helpdesk softwarem pro malé a střední podniky v roce 2020. Připojte se ke společnostem, jako jsou Huawei, BMW, Yamaha a Oxfordská univerzita, a poskytněte svým zákazníkům prvotřídní podporu.

Dozvědět se více
$9 měsíc

Small business

  • Neomezená historie tiketů
  • 3 email addresses
  • 3 contact forms
  • 1 API key
$29 měsíc

Medium business

  • Everything in Small, plus
  • 10 email addresses
  • 3 live chat buttons
  • Departments management
$0 měsíc

Bezplatný

  • 7 denní historie tiketů
  • 1 emailová adresa
  • 1 tlačítko chatu
  • 1 contact form

Migrace z jiného software live chatu?

Migrujte svá data z některého z níže uvedených poskytovatelů řešení live chatu zdarma. Přepněte ještě dnes. Postaráme se o vás.

AirCall Birdseed Bitrix24 CallHub CallPage Channels Chaport Crisp Customerly Dashly Drift Extend Freshdesk Front Genesys Gist Gmail Gorgias Groove HappyFox HelpShift Helprace HelpScout HelpCrunch HubSpot Service Hub Intercom Jira Kayako Kustomer LeadDesk LiveCall LiveChat LiveHelpNow LivePerson Lucep Novocall Olark osTicket OTRS Outlook PureChat Qonvo Samanage SmartsUpp SolarWinds SpiceWorks SupportBee Tawk TeamSupport Teamwork Desk Verloop Vision Vocalcom Zendesk Zendesk Talk Zoho Desk Zopim
Related Articles to HelpCrunch migrace
Nastartujte řízení projektů pomocí funkcí řízení projektů a integrací aplikace LiveAgent. Plánujte úkoly a spravujte agenty a oddělení.

Řízení projektu

Vyzkoušejte LiveAgent pro řízení projektů a zákaznickou podporu. Nabízí špičkový software, integrace a možnost bezplatného vyzkoušení. Související články a vzdělávací videa jsou k dispozici.

Widget zpětné vazby je nástroj, který se používá na webové stránce či v aplikaci a v němž zanecháte zpětnou vazbu o vaší zkušenosti.

Widget zpětné vazby

Integrace LCRcom s LiveAgentem zvyšuje efektivitu komunikace se zákazníky a sledování hovorů, což vede k lepší kvalitě služeb a zvýšení produktivity. Widget zpětné vazby je užitečným nástrojem pro získání zpětné vazby od zákazníků a zlepšení webových stránek.

Uvažujete o migraci ze SolarWinds na jinou platformu? Vyzkoušejte zdarma LiveAgent a přejděte na nový helpdesk software.

Uvažujete o přechodu ze SolarWinds?

LiveAgent nabízí širokou škálu funkcí pro zákaznickou podporu, včetně integrace se sociálními sítěmi a samoobslužného portálu. Plán Ticket za $15/agent/měsíc nabízí více než 175 funkcí a 40 integrací, což je méně než konkurence.

Zabezpečení dat je jednou z našich hlavních priorit a chceme vědět o našich slepých místech. Pokud jste výzkumný pracovník, oceníme a odměníme vaši pomoc.

LiveAgent Bug Bounty program

Společnost LiveAgent nabízí širokou škálu softwaru pro zákaznickou podporu a komunikaci. Mají program odhalování zranitelností a nabízejí odměnu za reportování bezpečnostních chyb. Součástí programu jsou i pokyny pro testování a reporting. Snaží se udržovat bezpečnost dat a ochranu soukromí svých uživatelů.

Finanční stabilita téměř každé společnosti dnes do značné míry závisí na spokojenosti zákazníků. Přečtěte si více o dárcích pro zákazníky.

Dárky pro zákazníky

Zvýšte dopad obchodních dárků tím, že je dáte v jiném než svátečním období. Věnujte pozornost zákazníkům a vybírejte dárky s ohledem na jejich preference a demografické charakteristiky. Produkty zdarma, služby zdarma či upgrady a brandované dárky jsou účinné způsoby, jak projevit zákazníkovi vděčnost.

Konference o službách zákazníkům jsou akce, na kterých se setkávají odborníci z oblasti služeb zákazníkům. Přečtěte si více a zjistěte, jak souvisejí se vzděláváním.

Konference o službách zákazníkům a jejich dopad na vzdělávání

Konference o službách zákazníkům jsou klíčové pro sdílení znalostí a novinek v oblasti CX. Tyto akce ovlivňují vzdělávání tím, že nabízejí možnost rozšíření znalostí, navazování kontaktů a inspiraci. Zúčastnění se mohou dozvědět o nejnovějších trendech a produktech v oboru.

Naše stránky využívají cookies. Pokračováním souhlasíte s využitím cookies, jak je podrobně popsáno v Bezpečnostní zásady a soubory cookies.

Start Free Trial x