Jste otráveni vaším helpdesk softwarem?

Zjistěte, proč je LiveAgent nejlepší alternativou Helprace na trhu.

  • ✓ Žádný instalační poplatek    
  • ✓ Zákaznická podpora 24/7    
  • ✓ Nevyžaduje se žádná kreditní karta   
  • ✓ Možnost zrušení kdykoli
Používáno
Forbes logo
airbus logo
Nascar logo
Help desk software comparison
Alternatives background

Hledáte alternativu Helprace?

Zvyšte spokojenost zákazníků se správnou alternativou softwaru Helprace helpdesku. Spolehlivý systém tiketů, znalostní báze, živý chat nebo podpora sociálních médií, LiveAgent má nástroje, které vám pomohou poskytovat nejlepší služby zákazníkům a zvyšovat produktivitu agentů.

Přečtěte si více o našem intuitivním řešení podpory a zjistěte, zda je to správná alternativa k Helprace pro vaše podnikání.

Výhody přechodu na LiveAgent

Výhody přechodu na LiveAgent

Zvýšená návratnost zájmu

Proměňte sledující vašich webových stránek na platící zákazníky a zvyšte své příjmy.

Zvýšená návratnost zájmu

Šetří čas i peníze

Šetřete čas i peníze tím, že máte vše v jednom řešení helpdesku.

Šetří čas i peníze

Zlepšuje agentovu produktivitu

Skvělá sada nástrojů, funkce a integrace vám pomohou zvládnout více.

Helprace vs LiveAgent

Funkce Liveagent
Vyzkoušejte nejlepší alternativu zákaznické podpory zdarma! Nevyžaduje se žádná kreditní karta.
Helprace
Tiketing
Obsahuje nástroj pro správu, který zpracovává a katalogizuje požadavky na služby zákazníkům.
LiveAgent nabízí tiketing v plánu Tikety za 15 $/agent/měsíc.
Helprace nabízí tiketing v plánu za $30/měsíc.
Živý Chat
Widget pro chat v reálném čase, který můžete umístit na jakýkoli web.
LiveAgent nabízí Živý Chat.
Helprace nenabízí Živý Chat.
Call Centrum
Call centrum, které lze použít k uskutečňování a přijímání hovorů pomocí automatické distribuce hovorů.
LiveAgent nabízí Call Centrum.
Helprace nenabízí Call Centrum.
Samoobsluha
Funkce, která vám umožní vybudovat zákaznický portál, na který se vaši zákazníci mohou zaregistrovat, aby získali přístup ke svým dřívějším tiketům a obsahu znalostní báze.
LiveAgent nabízí samoobslužný portál v plánu Tiketů za 15 $/agent/měsíc.
Helprace nabízí v plánu samoobslužný portál za 10 $/agent/měsíc.
Facebook
Integrace Facebooku, která načte všechny komentáře a zmínky a přemění je na tikety. Integrace také umožňuje uživatelům odpovídat na všechny komentáře a zmínky ze softwaru helpdesku sociálních médií.
LiveAgent nabízí integraci Facebooku.
Helprace nenabízí integraci Facebooku.
Twitter
Integrace Twitteru, která načte všechny zmínky a komentáře a přemění je na tikety. Integrace také umožňuje uživatelům odpovídat na tweety přímo ze softwaru.
LiveAgent nabízí integraci Twitteru.
Helprace nenabízí integraci Twitteru.
Instagram
Integrace Instagramu, která načte všechny komentáře a zmínky a přemění je na tikety. Integrace také umožňuje uživatelům odpovídat na všechny komentáře a zmínky ze softwaru helpdesku sociálních médií.
LiveAgent nabízí integraci Instagramu.
Helprace nenabízí integraci Instagramu.
Viber
Integrace Viber, která načítá všechny zprávy a transformuje je na tikety. Integrace také umožňuje uživatelům odpovídat a vysílat zprávy Viber přímo ze softwaru helpdesku sociálních médií.
LiveAgent nabízí integraci Viber.
Helprace nenabízí integraci Viber.
Znalostní báze
Úložiště znalostí, které obsahuje základní informace, včetně příruček pro řešení potíží, častých dotazů a článků s návody.
LiveAgent nabízí znalostní bázi v plánu Tiketů za 15 $/agent/měsíc.
Helprace nabízí v plánu znalostní bázi za 10 $/agent/měsíc.
Zákaznické fórum
Online diskusní fórum pro vaše zákazníky, které se nachází přímo ve vaší znalostní bázi.
LiveAgent nabízí zákaznické fórum v plánu Tiketů za 15 $/agent/měsíc.
Helprace nabízí zákaznické fórum v plánu za 10 $/agent/měsíc.
Automatizace a pravidla
Pracovní toky, které můžete automatizovat, abyste eliminovali opakující se úkoly.
LiveAgent nabízí automatizaci a pravidla v plánu Tiketů za 15 $/agent/měsíc.
Helprace nabízí automatizaci a pravidla v plánu za 30 $/agent/měsíc.
API
Sada funkcí, které umožňují spolupráci různých aplikací.
LiveAgent nabízí funkce API v plánu Tiketů za 15 $/agent/měsíc.
Helprace nabízí v plánu funkce API za 10 $/měsíc.
Interaktivní hlasová odezva (IVR)
Technologie, která umožňuje příchozím volajícím navigovat v telefonním systému, než hovoří s lidským operátorem.
LiveAgentnabízí funkce IVR.
Helprace nenabízí funkce IVR.
Video hovory
Hovor, který obsahuje video, podobně jako Skype, Zoom nebo Facetime hovory.
LiveAgent nabízí video hovory.
Helprace nenabízí video hovory.
Neomezená historie
Tiketům nevyprší platnost ani je nesmažete- můžete si je kdykoli prohlédnout.
LiveAgent nabízí neomezenou historii v plánu Tiketů za 15 $/agent/měsíc.
Helprace nabízí neomezenou historii v plánu za 10 $/agent/měsíc.
Neomezené webové stránky
Software můžete používat na neomezeném počtu webových stránek.
LiveAgent nabízí neomezený počet webových stránek v plánu Tiketů za 15 $/agent/měsíc.
Helprace nabízí neomezené webové stránky v plánu za 10 $/agent/měsíc.
Neomezená tlačítka chatu
Na své webové stránky můžete umístit neomezený počet tlačítek chatu.
LiveAgent nabízí neomezená tlačítka chatu.
Helprace nenabízí neomezená tlačítka chatu.
Neomezené tikety/e-maily
Můžete dostávat neomezený počet e-mailů a tiketů.
LiveAgent nabízí neomezené tikety/e-maily v plánu Tiketů za $15/agent/měsíc.
Helprace nabízí neomezené tikety/maily v plánu za 10 $/agent/měsíc.
Neomezené nahrávání hovorů
Zaznamenejte každý uskutečněný nebo přijatý hovor a kdykoli si nahrávku přehrajte.
LiveAgent nabízí neomezené nahrávání hovorů.
Helprace nenabízí neomezené nahrávání hovorů.
Neomezená podpora 24/7
Zákaznická podpora je nabízena nepřetržitě bez omezení počtu dotazů, které můžete odeslat.
LiveAgent nabízí neomezenou podporu 24/7 v plánu Tiketů za 15 $/agent/měsíc.
Helprace nabízí neomezenou 24/7 podporu v plánu za 10 $/měsíc.
liveagent tools

Dokončete práci se správnými nástroji

Helprace odvedla skvělou práci, ale ne každé řešení je pro každé podnikání to pravé. Proto byste si pro svou firmu měli pořídit spolehlivý alternativní software helpdesku. LiveAgent může hodně přinést vašemu oddělení služeb zákazníkům.

Mluvíme o skvělém systému tiketů, nejrychlejším widgetu pro live chat, podpoře sociálních médií jako Facebook Messenger, Instagram nebo Viber. Spolu s call centrem a znalostní základnou vám můžeme nabídnout všechny nástroje, které potřebujete k zajištění nejlepšího možného zákaznického servisu. Chtěli byste vidět tyto nástroje v akci? Stačí kliknout níže a vyzkoušet je.

Podívejte se na naše nástroje

Bleskově rychlý živý chat

Rychlý živý chat je jedním z nejužitečnějších nástrojů, které vám software helpdesku může nabídnout. Nabízíme vám nejrychlejší widget pro živý chat se zobrazenou rychlostí chatu pouze 2,5 sekundy. Dodává se také s užitečnými funkcemi, jako je zobrazení psaní v reálném čase a monitorování webových stránek, které poskytují agentům zákaznické podpory lepší přehled.

Definition of customer engagement
Youtube video: LiveAgent Live Chat Demo

Podívejte se na ukázku živého chatu

Podívejte se na toto video o našem živém chatu. Můžete vidět, co dokáže. Neváhejte také procházet náš kanál YouTube a prohlédnout si další videa o dalších funkcích.

Nejlepší zákaznická zkušenost

Abychom vytvořili skvělý software helpdesku, potřebovali jsme pochopit, jak poskytovat skvělou podporu našim zákazníkům. Myslíme si, že to děláme správně, a proto se snažíme jít svým zákazníkům příkladem.

Našim zákazníkům nabízíme zákaznickou podporu 24/7. Můžete nás kdykoli kontaktovat, kdykoli to budete potřebovat, a my vám pomůžeme. Použijte živý chat, pošlete nám e-mail, zavolejte nám, volba je na vás. Naším cílem je poskytnout nejlepší podporu, abyste vy i všichni ostatní mohli pro své zákazníky udělat totéž. Chcete se přidat k našim spokojeným zákazníkům? Klikněte níže.

get inspired

Co říkají zákazníci o LiveAgent

  • Partly

    Roman Bosch

    Partly

    Jsme rádi, že máme skvělý portál, který zlepšuje naši zákaznickou péči.

  • HostingAdvice.com

    Christine Preusler

    HostingAdvice

    LiveAgent umožňuje našim agentům poskytovat lepší, rychlejší a přesnější podporu.

  • covomo

    Karl Dieterich

    Covomo

    LiveAgent nám pomohl dosáhnout 2 důležitých cílů: zvýšení spokojenosti zákazníků a prodeje.

  • HEWO

    Hendrik Henze

    HEWO Internetový marketing

    LiveAgent používáme od srpna a jsme s ním opravdu spokojeni.

  • WebMaster nabídky

    Razvan Sava

    Webmaster nabídky

    Od doby, kdy používáme LiveAgent, se naše doba odezvy zvýšila o 60 %.

  • XperienceHR

    Taras Baca

    XperienceHR

    Konverzní poměr našich placených zákazníků vzrostl o 325% v prvním měsíci, který jsme nastavili a aktivně začali používat LiveAgent.

  • TAZAR Group

    Andrej Ftomin

    TAZAR Group

    Musím říct, že jsem nikdy nezažil tak profesionální přístup k zákazníkovi.

  • The Workplace Depot

    Matt Janaway

    The Workplace Depot

    Považujeme LiveAgent za zdaleka nejlepší řešení pro živý chat.

  • CSI Products

    Viviane Carter

    CSI Products

    LiveAgent používáme na všech našich webových stránkách elektronického obchodu. Nástroj se snadno používá a zvyšuje naši produktivitu.

  • Lucky Bike

    Christian Lange

    Lucky-Bike

    S LiveAgent jsme schopni poskytnout našim zákazníkům podporu, ať jsou kdekoli.

  • Projure

    Jens Malmqvist

    Projure

    LiveAgent mohu doporučit každému, koho zajímá, jak zlepšit a zefektivnit své zákaznické služby.

  • Websignal

    Catana Alexandru

    Websignal

    Jsem si jistý, že bychom 90% dne strávili tříděním e-mailů, kdybychom neměli LiveAgent.

  • All British Casino

    Jan Wienk

    All British Casino

    Díky aplikaci LiveAgent dokážeme udržet naše hráče šťastné tím, že jim nabídneme efektivnější podporu, která povede k vyšší návratnosti.

  • Norske Automaten

    Allan Bjerkan

    Norske Automaten

    LiveAgent je spolehlivý, za rozumnou cenu a jednoduše skvělá volba pro jakékoli rychlé online podnikání!

  • Study Portals

    Sissy Böttcher

    Study Portals

    Líbí se nám, protože se snadno používá a nabízí skvělé funkce, například užitečné funkce hlášení.

  • TypoAssassin

    Peter Koning

    TypoAssassin

    Milujeme LiveAgent - usnadňuje to podporu našich zákazníků.

  • Factorchic

    Aranzazu F

    Factorchic

    Rádi nabízíme našim zákazníkům nejlepší podporu. Proto jsme vybrali LiveAgent.

  • MyFutureBusiness

    Rick Nuske

    MyFutureBusiness

    Od nastavení až po průběžnou podporu a vše ostatní mezi tím, tým v LiveAgent nepřestává působit.

  • 123 Nakup

    Vojtech Kelecsenyi

    123-Nakup

    LiveAgent nám každý den ušetří stovky cenných minut tím, že zákaznický servis je jasný a v pořádku.

  • Betconstruct

    Rafael Kobalyan

    Betconstruct

    Neomezená integrace agentů, e-mailu, sociálních médií a telefonu. To vše za méně, než jsme platili u našeho předchozího poskytovatele.

  • Atomer

    Martin Drugaj

    Atomer

    LiveAgent používáme od roku 2013. Nedokážeme si představit, že bychom bez něj pracovali.

  • AVMarket

    Ivan Golubović

    AVMarket

    Je to nákladově efektivní řešení, které vám může pomoci s velkým množstvím žádostí o podporu prostřednictvím různých kanálů.

  • Jazykové konzultační centrum Antalya

    Rustem Gimaev

    Jazykové konzultační centrum Antalya

    Odpovídání na e-maily z aplikace Outlook bylo tak těžké zvládnout. S LiveAgent jsme si jisti, že každý e-mail bude zodpovězen...

  • tekRESCUE

    Randy Bryan

    tekRESCUE

    LiveAgent je tak úžasný. S velmi malým časem a námahou jsem to měl během několika minut bezproblémové.

  • Marietta Corporation

    Timothy G. Keys

    Marietta Corporation

    Vřele doporučuji produkt LiveAgent, nejen jako alternativu Kayako, ale mnohem lepší řešení s přidanou hodnotou.

  • eFortuna

    Mihaela Teodorescu

    eFortuna

    Tým podpory vždy rychle reagoval rychlými implementačními řešeními.

  • TrustPay

    Hilda Andrejkovičová

    TrustPay

    Pomáhá nám třídit charakter tiketů a statisticky sledovat, co naši klienti nejvíce potřebují.

  • Nay

    Alexandra Danišová

    Nay

    Službu LiveAgent považujeme za skvělý nástroj pro komunikaci se zákazníky.

  • m:zone

    Samuel Smahel

    m:zone

    LiveAgent zrychlil naši komunikaci se zákazníky a také nám umožnil s nimi také chatovat.

  • Volterman

    David Chandler

    Volterman

    Jednoduše řečeno - LiveAgent předčí vše, co je k dispozici v této nebo ještě vyšší cenové kategorii.

LiveAgent - Powerful WYSIWYG editor

Jste připraveni vyzkoušet naši alternativu Helprace?

Kliknutím níže spustíte bezplatnou 14denní zkušební verzi ještě dnes. Nejsou vyžadovány žádné informace o kreditní kartě a nejsou připojeny žádné řetězce, pouze zkušenosti softwaru HelpApp LiveAgent.

Budete v dobrých rukou!

Víte, co mají společné Huawei, BMW, Yamaha a O2? Hádáte správně... LiveAgent!

Vyzkoušet nyní zdarma Není vyžadována kreditní karta

FAQ

Jak se LiveAgent porovnává s Helprace?

LiveAgent nabízí přes Helprace následující další funkce: živý chat, call centrum, integrace sociálních médií, jako je Facebook, Viber, Twitter a Instagram.

Jaké jsou další výhody používání LiveAgent přes Helprace?

Mezi další výhody používání LiveAgent přes Helprace patří vyšší spokojenost zákazníků, udržení zákazníků, snížení nákladů na zákaznické služby, snížení četnosti stěhování a lepší pracovní postup agenta.

Naše stránky využívají cookies. Pokračováním souhlasíte s využitím cookies, jak je podrobně popsáno v Bezpečnostní zásady a soubory cookies.

×
Naplánujte si schůzku jeden na jednoho a zjistěte, jak může LiveAgent pomoct vaší společnosti.

Jsme k dispozici ve více termínech

Naplánovat demo