Jste otráveni vaším helpdesk softwarem?

Zjistěte, proč je LiveAgent nejlepší alternativou Helprace na trhu.

  • ✓ Žádný instalační poplatek
  • ✓ Zákaznická podpora 24/7
  • ✓ Nevyžaduje se žádná kreditní karta
  • ✓ Možnost zrušení kdykoli
Začínáme | 14 dní zdarma Podívejte se na to v akci
Používáno
Forbes logo
airbus logo
Nascar logo
Help desk software comparison
Alternatives background

Hledáte alternativu Helprace?

Zvyšte spokojenost zákazníků se správnou alternativou softwaru Helprace helpdesku. Spolehlivý systém tiketů, znalostní báze, živý chat nebo podpora sociálních médií, LiveAgent má nástroje, které vám pomohou poskytovat nejlepší služby zákazníkům a zvyšovat produktivitu agentů.

Přečtěte si více o našem intuitivním řešení podpory a zjistěte, zda je to správná alternativa k Helprace pro vaše podnikání.

Výhody přechodu na LiveAgent

Zvýšená návratnost zájmu

Proměňte sledující vašich webových stránek na platící zákazníky a zvyšte své příjmy.

Šetří čas i peníze

Šetřete čas i peníze tím, že máte vše v jednom řešení helpdesku.

Zlepšuje agentovu produktivitu

Skvělá sada nástrojů, funkce a integrace vám pomohou zvládnout více.

Helprace vs LiveAgent

Funkce Liveagent
Vyzkoušejte nejlepší alternativu zákaznické podpory zdarma! Nevyžaduje se žádná kreditní karta.
Helprace
Tiketing
Obsahuje nástroj pro správu, který zpracovává a katalogizuje požadavky na služby zákazníkům.
LiveAgent nabízí tiketing v plánu Tikety za 15 $/agent/měsíc.
Helprace nabízí tiketing v plánu za $30/měsíc.
Živý Chat
Widget pro chat v reálném čase, který můžete umístit na jakýkoli web.
LiveAgent nabízí Živý Chat.
Helprace nenabízí Živý Chat.
Call Centrum
Call centrum, které lze použít k uskutečňování a přijímání hovorů pomocí automatické distribuce hovorů.
LiveAgent nabízí Call Centrum.
Helprace nenabízí Call Centrum.
Samoobsluha
Funkce, která vám umožní vybudovat zákaznický portál, na který se vaši zákazníci mohou zaregistrovat, aby získali přístup ke svým dřívějším tiketům a obsahu znalostní báze.
LiveAgent nabízí samoobslužný portál v plánu Tiketů za 15 $/agent/měsíc.
Helprace nabízí v plánu samoobslužný portál za 10 $/agent/měsíc.
Facebook
Integrace Facebooku, která načte všechny komentáře a zmínky a přemění je na tikety. Integrace také umožňuje uživatelům odpovídat na všechny komentáře a zmínky ze softwaru helpdesku sociálních médií.
LiveAgent nabízí integraci Facebooku.
Helprace nenabízí integraci Facebooku.
Twitter
Integrace Twitteru, která načte všechny zmínky a komentáře a přemění je na tikety. Integrace také umožňuje uživatelům odpovídat na tweety přímo ze softwaru.
LiveAgent nabízí integraci Twitteru.
Helprace nenabízí integraci Twitteru.
Instagram
Integrace Instagramu, která načte všechny komentáře a zmínky a přemění je na tikety. Integrace také umožňuje uživatelům odpovídat na všechny komentáře a zmínky ze softwaru helpdesku sociálních médií.
LiveAgent nabízí integraci Instagramu.
Helprace nenabízí integraci Instagramu.
Viber
Integrace Viber, která načítá všechny zprávy a transformuje je na tikety. Integrace také umožňuje uživatelům odpovídat a vysílat zprávy Viber přímo ze softwaru helpdesku sociálních médií.
LiveAgent nabízí integraci Viber.
Helprace nenabízí integraci Viber.
Znalostní báze
Úložiště znalostí, které obsahuje základní informace, včetně příruček pro řešení potíží, častých dotazů a článků s návody.
LiveAgent nabízí znalostní bázi v plánu Tiketů za 15 $/agent/měsíc.
Helprace nabízí v plánu znalostní bázi za 10 $/agent/měsíc.
Zákaznické fórum
Online diskusní fórum pro vaše zákazníky, které se nachází přímo ve vaší znalostní bázi.
LiveAgent nabízí zákaznické fórum v plánu Tiketů za 15 $/agent/měsíc.
Helprace nabízí zákaznické fórum v plánu za 10 $/agent/měsíc.
Automatizace a pravidla
Pracovní toky, které můžete automatizovat, abyste eliminovali opakující se úkoly.
LiveAgent nabízí automatizaci a pravidla v plánu Tiketů za 15 $/agent/měsíc.
Helprace nabízí automatizaci a pravidla v plánu za 30 $/agent/měsíc.
API
Sada funkcí, které umožňují spolupráci různých aplikací.
LiveAgent nabízí funkce API v plánu Tiketů za 15 $/agent/měsíc.
Helprace nabízí v plánu funkce API za 10 $/měsíc.
Interaktivní hlasová odezva (IVR)
Technologie, která umožňuje příchozím volajícím navigovat v telefonním systému, než hovoří s lidským operátorem.
LiveAgentnabízí funkce IVR.
Helprace nenabízí funkce IVR.
Video hovory
Hovor, který obsahuje video, podobně jako Skype, Zoom nebo Facetime hovory.
LiveAgent nabízí video hovory.
Helprace nenabízí video hovory.
Neomezená historie
Tiketům nevyprší platnost ani je nesmažete- můžete si je kdykoli prohlédnout.
LiveAgent nabízí neomezenou historii v plánu Tiketů za 15 $/agent/měsíc.
Helprace nabízí neomezenou historii v plánu za 10 $/agent/měsíc.
Neomezené webové stránky
Software můžete používat na neomezeném počtu webových stránek.
LiveAgent nabízí neomezený počet webových stránek v plánu Tiketů za 15 $/agent/měsíc.
Helprace nabízí neomezené webové stránky v plánu za 10 $/agent/měsíc.
Neomezená tlačítka chatu
Na své webové stránky můžete umístit neomezený počet tlačítek chatu.
LiveAgent nabízí neomezená tlačítka chatu.
Helprace nenabízí neomezená tlačítka chatu.
Neomezené tikety/e-maily
Můžete dostávat neomezený počet e-mailů a tiketů.
LiveAgent nabízí neomezené tikety/e-maily v plánu Tiketů za $15/agent/měsíc.
Helprace nabízí neomezené tikety/maily v plánu za 10 $/agent/měsíc.
Neomezené nahrávání hovorů
Zaznamenejte každý uskutečněný nebo přijatý hovor a kdykoli si nahrávku přehrajte.
LiveAgent nabízí neomezené nahrávání hovorů.
Helprace nenabízí neomezené nahrávání hovorů.
Neomezená podpora 24/7
Zákaznická podpora je nabízena nepřetržitě bez omezení počtu dotazů, které můžete odeslat.
LiveAgent nabízí neomezenou podporu 24/7 v plánu Tiketů za 15 $/agent/měsíc.
Helprace nabízí neomezenou 24/7 podporu v plánu za 10 $/měsíc.
liveagent tools

Dokončete práci se správnými nástroji

Helprace odvedla skvělou práci, ale ne každé řešení je pro každé podnikání to pravé. Proto byste si pro svou firmu měli pořídit spolehlivý alternativní software helpdesku. LiveAgent může hodně přinést vašemu oddělení služeb zákazníkům.

Mluvíme o skvělém systému tiketů, nejrychlejším widgetu pro live chat, podpoře sociálních médií jako Facebook Messenger, Instagram nebo Viber. Spolu s call centrem a znalostní základnou vám můžeme nabídnout všechny nástroje, které potřebujete k zajištění nejlepšího možného zákaznického servisu. Chtěli byste vidět tyto nástroje v akci? Stačí kliknout níže a vyzkoušet je.

Chci to vyzkoušet

Podívejte se na naše nástroje

Bleskově rychlý živý chat

Rychlý živý chat je jedním z nejužitečnějších nástrojů, které vám software helpdesku může nabídnout. Nabízíme vám nejrychlejší widget pro živý chat se zobrazenou rychlostí chatu pouze 2,5 sekundy. Dodává se také s užitečnými funkcemi, jako je zobrazení psaní v reálném čase a monitorování webových stránek, které poskytují agentům zákaznické podpory lepší přehled.

Definition of customer engagement
LiveAgent Live Chat Demo | Live Agent02:16Youtube video: LiveAgent Live Chat Demo
Live Agent

Podívejte se na ukázku živého chatu

Podívejte se na toto video o našem živém chatu. Můžete vidět, co dokáže. Neváhejte také procházet náš kanál YouTube a prohlédnout si další videa o dalších funkcích.

Nejlepší zákaznická zkušenost

Abychom vytvořili skvělý software helpdesku, potřebovali jsme pochopit, jak poskytovat skvělou podporu našim zákazníkům. Myslíme si, že to děláme správně, a proto se snažíme jít svým zákazníkům příkladem.

Našim zákazníkům nabízíme zákaznickou podporu 24/7. Můžete nás kdykoli kontaktovat, kdykoli to budete potřebovat, a my vám pomůžeme. Použijte živý chat, pošlete nám e-mail, zavolejte nám, volba je na vás. Naším cílem je poskytnout nejlepší podporu, abyste vy i všichni ostatní mohli pro své zákazníky udělat totéž. Chcete se přidat k našim spokojeným zákazníkům? Klikněte níže.

Chci vidět skvělé zákaznické zkušenosti
get inspired

Co říkají zákazníci o LiveAgent

LiveAgent - Powerful WYSIWYG editor

Jste připraveni vyzkoušet naši alternativu Helprace?

Kliknutím níže spustíte bezplatnou 14denní zkušební verzi ještě dnes. Nejsou vyžadovány žádné informace o kreditní kartě a nejsou připojeny žádné řetězce, pouze zkušenosti softwaru HelpApp LiveAgent.

Chci to vyzkoušet

Porovnejte nás s různým softwarem helpdesku

Zajímá vás, jak se vyrovnáváme dalším populárním řešením helpdesku? Podívejte se na naše srovnávací stránky a zjistěte vše, co můžeme nabídnout.

    Related Articles to Helprace alternativa
    Hledáte něco, co by rozšířilo možnosti vašeho helpdesku? Podívejte se na klíčové funkce a výhody LiveAgentu nebo se přihlaste k bezplatné zkušební verzi.

    Hledáte alternativu Extend?

    Rozšiřte svou zákaznickou podporu s LiveAgentem. Nabízí vícekanálové řešení s mnoha funkcemi a integracemi pro efektivní komunikaci s klienty.

    Vzdělávací a nevládní / neziskové organizace si obvykle potrpí na budování silných osobních vztahů, protože právě v této oblasti působí. Je však pro ně dobré pokrýt své osobní aktivity pomocí LiveAgent, aby ušetřily své provozní časové zdroje.

    Helpdesk software pro vzdělávací a neziskové organizace

    Moderní zákaznická podpora a komunikace s potenciálními studenty a dárci pomocí live chatu. Zjednodušení komunikace se investory a rychlé odpovědi na jejich otázky. Výhody implementace LiveAgent pro vzdělávací a neziskové organizace. Vytvoření jednoduchého a cenného zákaznického portálu s často kladenými dotazy.

    Nejlepší alternativy živého chatu obsahují konkrétní sadu funkcí, které vás připraví na úspěch. Zjistěte, jací jsou dnes!

    Objevte nejlepší alternativu živého chatu

    S nástroji pro chat můžete zlepšit prodej a snížit počet tiketů pomocí alternativy živého chatu, která je již k dispozici zdarma.

    Chcete přenést svá data z Front do jiného řešení? Podívejte se na LiveAgent a uvidíte výhody. Začněte svou bezplatnou zkušební verzi ještě dnes.

    Přesun z Front?

    LiveAgent je vynikající nástroj pro zlepšení komunikace se zákazníky. Uživatelé si chválí rychlou a přesnou podporu, zvýšení spokojenosti zákazníků a zlepšení doby odezvy o 60-325%. Integrace s různými komunikačními kanály usnadňuje práci s tikety a statistiky.

    LiveAgent má více než 175 funkcí, přes 40 integrací a skvělou cenu. Podívejte se, proč byste měli přejít z HelpCrunch na LiveAgent.

    Hledáte alternativu HelpCrunch?

    LiveAgent je efektivní nástroj pro podporu zákazníků prostřednictvím různých kanálů. Pomáhá snižovat míru odsunů hovorů a zvyšovat spokojenost zákazníků.

    Liveagent je dokonalé omnichannel řešení pro vaši společnost. Využijte více než 175 funkcí a více než 40 integrací a skvělých nástrojů ještě dnes.

    HledáteCustomerly alternativu?

    Alternativa k Extendu je LiveAgent, který zvyšuje spokojenost i prodeje uživatelů prostřednictvím komunikace se zákazníky přes různé kanály.

    Naše stránky využívají cookies. Pokračováním souhlasíte s využitím cookies, jak je podrobně popsáno v Bezpečnostní zásady a soubory cookies.

    Start Free Trial x