Zvyšte spokojenost zákazníků se správnou alternativou softwaru Helprace helpdesku. Spolehlivý systém tiketů, znalostní báze, živý chat nebo podpora sociálních médií, LiveAgent má nástroje, které vám pomohou poskytovat nejlepší služby zákazníkům a zvyšovat produktivitu agentů.
Přečtěte si více o našem intuitivním řešení podpory a zjistěte, zda je to správná alternativa k Helprace pro vaše podnikání.
Přenáším data...
Registrací přijímám Obchodní podmínky a Bezpečnostní zásady.
Proměňte sledující vašich webových stránek na platící zákazníky a zvyšte své příjmy.
Šetřete čas i peníze tím, že máte vše v jednom řešení helpdesku.
Skvělá sada nástrojů, funkce a integrace vám pomohou zvládnout více.
Funkce | Liveagent
Vyzkoušejte nejlepší alternativu zákaznické podpory zdarma! Nevyžaduje se žádná kreditní karta.
|
Helprace
|
---|---|---|
Tiketing
Obsahuje nástroj pro správu, který zpracovává a katalogizuje požadavky na služby zákazníkům.
|
LiveAgent nabízí tiketing v plánu Tikety za 15 $/agent/měsíc.
|
Helprace nabízí tiketing v plánu za $30/měsíc.
|
Živý Chat
Widget pro chat v reálném čase, který můžete umístit na jakýkoli web.
|
LiveAgent nabízí Živý Chat.
|
Helprace nenabízí Živý Chat.
|
Call Centrum
Call centrum, které lze použít k uskutečňování a přijímání hovorů pomocí automatické distribuce hovorů.
|
LiveAgent nabízí Call Centrum.
|
Helprace nenabízí Call Centrum.
|
Samoobsluha
Funkce, která vám umožní vybudovat zákaznický portál, na který se vaši zákazníci mohou zaregistrovat, aby získali přístup ke svým dřívějším tiketům a obsahu znalostní báze.
|
LiveAgent nabízí samoobslužný portál v plánu Tiketů za 15 $/agent/měsíc.
|
Helprace nabízí v plánu samoobslužný portál za 10 $/agent/měsíc.
|
Facebook
Integrace Facebooku, která načte všechny komentáře a zmínky a přemění je na tikety. Integrace také umožňuje uživatelům odpovídat na všechny komentáře a zmínky ze softwaru helpdesku sociálních médií.
|
LiveAgent nabízí integraci Facebooku.
|
Helprace nenabízí integraci Facebooku.
|
Twitter
Integrace Twitteru, která načte všechny zmínky a komentáře a přemění je na tikety. Integrace také umožňuje uživatelům odpovídat na tweety přímo ze softwaru.
|
LiveAgent nabízí integraci Twitteru.
|
Helprace nenabízí integraci Twitteru.
|
Instagram
Integrace Instagramu, která načte všechny komentáře a zmínky a přemění je na tikety. Integrace také umožňuje uživatelům odpovídat na všechny komentáře a zmínky ze softwaru helpdesku sociálních médií.
|
LiveAgent nabízí integraci Instagramu.
|
Helprace nenabízí integraci Instagramu.
|
Viber
Integrace Viber, která načítá všechny zprávy a transformuje je na tikety. Integrace také umožňuje uživatelům odpovídat a vysílat zprávy Viber přímo ze softwaru helpdesku sociálních médií.
|
LiveAgent nabízí integraci Viber.
|
Helprace nenabízí integraci Viber.
|
Znalostní báze
Úložiště znalostí, které obsahuje základní informace, včetně příruček pro řešení potíží, častých dotazů a článků s návody.
|
LiveAgent nabízí znalostní bázi v plánu Tiketů za 15 $/agent/měsíc.
|
Helprace nabízí v plánu znalostní bázi za 10 $/agent/měsíc.
|
Zákaznické fórum
Online diskusní fórum pro vaše zákazníky, které se nachází přímo ve vaší znalostní bázi.
|
LiveAgent nabízí zákaznické fórum v plánu Tiketů za 15 $/agent/měsíc.
|
Helprace nabízí zákaznické fórum v plánu za 10 $/agent/měsíc.
|
Automatizace a pravidla
Pracovní toky, které můžete automatizovat, abyste eliminovali opakující se úkoly.
|
LiveAgent nabízí automatizaci a pravidla v plánu Tiketů za 15 $/agent/měsíc.
|
Helprace nabízí automatizaci a pravidla v plánu za 30 $/agent/měsíc.
|
API
Sada funkcí, které umožňují spolupráci různých aplikací.
|
LiveAgent nabízí funkce API v plánu Tiketů za 15 $/agent/měsíc.
|
Helprace nabízí v plánu funkce API za 10 $/měsíc.
|
Interaktivní hlasová odezva (IVR)
Technologie, která umožňuje příchozím volajícím navigovat v telefonním systému, než hovoří s lidským operátorem.
|
LiveAgentnabízí funkce IVR.
|
Helprace nenabízí funkce IVR.
|
Video hovory
Hovor, který obsahuje video, podobně jako Skype, Zoom nebo Facetime hovory.
|
LiveAgent nabízí video hovory.
|
Helprace nenabízí video hovory.
|
Neomezená historie
Tiketům nevyprší platnost ani je nesmažete- můžete si je kdykoli prohlédnout.
|
LiveAgent nabízí neomezenou historii v plánu Tiketů za 15 $/agent/měsíc.
|
Helprace nabízí neomezenou historii v plánu za 10 $/agent/měsíc.
|
Neomezené webové stránky
Software můžete používat na neomezeném počtu webových stránek.
|
LiveAgent nabízí neomezený počet webových stránek v plánu Tiketů za 15 $/agent/měsíc.
|
Helprace nabízí neomezené webové stránky v plánu za 10 $/agent/měsíc.
|
Neomezená tlačítka chatu
Na své webové stránky můžete umístit neomezený počet tlačítek chatu.
|
LiveAgent nabízí neomezená tlačítka chatu.
|
Helprace nenabízí neomezená tlačítka chatu.
|
Neomezené tikety/e-maily
Můžete dostávat neomezený počet e-mailů a tiketů.
|
LiveAgent nabízí neomezené tikety/e-maily v plánu Tiketů za $15/agent/měsíc.
|
Helprace nabízí neomezené tikety/maily v plánu za 10 $/agent/měsíc.
|
Neomezené nahrávání hovorů
Zaznamenejte každý uskutečněný nebo přijatý hovor a kdykoli si nahrávku přehrajte.
|
LiveAgent nabízí neomezené nahrávání hovorů.
|
Helprace nenabízí neomezené nahrávání hovorů.
|
Neomezená podpora 24/7
Zákaznická podpora je nabízena nepřetržitě bez omezení počtu dotazů, které můžete odeslat.
|
LiveAgent nabízí neomezenou podporu 24/7 v plánu Tiketů za 15 $/agent/měsíc.
|
Helprace nabízí neomezenou 24/7 podporu v plánu za 10 $/měsíc.
|
Helprace odvedla skvělou práci, ale ne každé řešení je pro každé podnikání to pravé. Proto byste si pro svou firmu měli pořídit spolehlivý alternativní software helpdesku. LiveAgent může hodně přinést vašemu oddělení služeb zákazníkům.
Mluvíme o skvělém systému tiketů, nejrychlejším widgetu pro live chat, podpoře sociálních médií jako Facebook Messenger, Instagram nebo Viber. Spolu s call centrem a znalostní základnou vám můžeme nabídnout všechny nástroje, které potřebujete k zajištění nejlepšího možného zákaznického servisu. Chtěli byste vidět tyto nástroje v akci? Stačí kliknout níže a vyzkoušet je.
Rychlý živý chat je jedním z nejužitečnějších nástrojů, které vám software helpdesku může nabídnout. Nabízíme vám nejrychlejší widget pro živý chat se zobrazenou rychlostí chatu pouze 2,5 sekundy. Dodává se také s užitečnými funkcemi, jako je zobrazení psaní v reálném čase a monitorování webových stránek, které poskytují agentům zákaznické podpory lepší přehled.
Podívejte se na toto video o našem živém chatu. Můžete vidět, co dokáže. Neváhejte také procházet náš kanál YouTube a prohlédnout si další videa o dalších funkcích.
Abychom vytvořili skvělý software helpdesku, potřebovali jsme pochopit, jak poskytovat skvělou podporu našim zákazníkům. Myslíme si, že to děláme správně, a proto se snažíme jít svým zákazníkům příkladem.
Našim zákazníkům nabízíme zákaznickou podporu 24/7. Můžete nás kdykoli kontaktovat, kdykoli to budete potřebovat, a my vám pomůžeme. Použijte živý chat, pošlete nám e-mail, zavolejte nám, volba je na vás. Naším cílem je poskytnout nejlepší podporu, abyste vy i všichni ostatní mohli pro své zákazníky udělat totéž. Chcete se přidat k našim spokojeným zákazníkům? Klikněte níže.
Roman Bosch
Partly
Jsme rádi, že máme skvělý portál, který zlepšuje naši zákaznickou péči.
Christine Preusler
HostingAdvice
LiveAgent umožňuje našim agentům poskytovat lepší, rychlejší a přesnější podporu.
Karl Dieterich
Covomo
LiveAgent nám pomohl dosáhnout 2 důležitých cílů: zvýšení spokojenosti zákazníků a prodeje.
Hendrik Henze
HEWO Internetový marketing
LiveAgent používáme od srpna a jsme s ním opravdu spokojeni.
Razvan Sava
Webmaster nabídky
Od doby, kdy používáme LiveAgent, se naše doba odezvy zvýšila o 60 %.
Taras Baca
XperienceHR
Konverzní poměr našich placených zákazníků vzrostl o 325% v prvním měsíci, který jsme nastavili a aktivně začali používat LiveAgent.
Andrej Ftomin
TAZAR Group
Musím říct, že jsem nikdy nezažil tak profesionální přístup k zákazníkovi.
Matt Janaway
The Workplace Depot
Považujeme LiveAgent za zdaleka nejlepší řešení pro živý chat.
Viviane Carter
CSI Products
LiveAgent používáme na všech našich webových stránkách elektronického obchodu. Nástroj se snadno používá a zvyšuje naši produktivitu.
Christian Lange
Lucky-Bike
S LiveAgent jsme schopni poskytnout našim zákazníkům podporu, ať jsou kdekoli.
Jens Malmqvist
Projure
LiveAgent mohu doporučit každému, koho zajímá, jak zlepšit a zefektivnit své zákaznické služby.
Catana Alexandru
Websignal
Jsem si jistý, že bychom 90% dne strávili tříděním e-mailů, kdybychom neměli LiveAgent.
Jan Wienk
All British Casino
Díky aplikaci LiveAgent dokážeme udržet naše hráče šťastné tím, že jim nabídneme efektivnější podporu, která povede k vyšší návratnosti.
Allan Bjerkan
Norske Automaten
LiveAgent je spolehlivý, za rozumnou cenu a jednoduše skvělá volba pro jakékoli rychlé online podnikání!
Sissy Böttcher
Study Portals
Líbí se nám, protože se snadno používá a nabízí skvělé funkce, například užitečné funkce hlášení.
Peter Koning
TypoAssassin
Milujeme LiveAgent - usnadňuje to podporu našich zákazníků.
Aranzazu F
Factorchic
Rádi nabízíme našim zákazníkům nejlepší podporu. Proto jsme vybrali LiveAgent.
Rick Nuske
MyFutureBusiness
Od nastavení až po průběžnou podporu a vše ostatní mezi tím, tým v LiveAgent nepřestává působit.
Vojtech Kelecsenyi
123-Nakup
LiveAgent nám každý den ušetří stovky cenných minut tím, že zákaznický servis je jasný a v pořádku.
Rafael Kobalyan
Betconstruct
Neomezená integrace agentů, e-mailu, sociálních médií a telefonu. To vše za méně, než jsme platili u našeho předchozího poskytovatele.
Martin Drugaj
Atomer
LiveAgent používáme od roku 2013. Nedokážeme si představit, že bychom bez něj pracovali.
Ivan Golubović
AVMarket
Je to nákladově efektivní řešení, které vám může pomoci s velkým množstvím žádostí o podporu prostřednictvím různých kanálů.
Rustem Gimaev
Jazykové konzultační centrum Antalya
Odpovídání na e-maily z aplikace Outlook bylo tak těžké zvládnout. S LiveAgent jsme si jisti, že každý e-mail bude zodpovězen...
Randy Bryan
tekRESCUE
LiveAgent je tak úžasný. S velmi malým časem a námahou jsem to měl během několika minut bezproblémové.
Timothy G. Keys
Marietta Corporation
Vřele doporučuji produkt LiveAgent, nejen jako alternativu Kayako, ale mnohem lepší řešení s přidanou hodnotou.
Mihaela Teodorescu
eFortuna
Tým podpory vždy rychle reagoval rychlými implementačními řešeními.
Hilda Andrejkovičová
TrustPay
Pomáhá nám třídit charakter tiketů a statisticky sledovat, co naši klienti nejvíce potřebují.
Alexandra Danišová
Nay
Službu LiveAgent považujeme za skvělý nástroj pro komunikaci se zákazníky.
Samuel Smahel
m:zone
LiveAgent zrychlil naši komunikaci se zákazníky a také nám umožnil s nimi také chatovat.
David Chandler
Volterman
Jednoduše řečeno - LiveAgent předčí vše, co je k dispozici v této nebo ještě vyšší cenové kategorii.
Kliknutím níže spustíte bezplatnou 14denní zkušební verzi ještě dnes. Nejsou vyžadovány žádné informace o kreditní kartě a nejsou připojeny žádné řetězce, pouze zkušenosti softwaru HelpApp LiveAgent.
Víte, co mají společné Huawei, BMW, Yamaha a O2? Hádáte správně... LiveAgent!
Zajímá vás, jak se vyrovnáváme dalším populárním řešením helpdesku? Podívejte se na naše srovnávací stránky a zjistěte vše, co můžeme nabídnout.
LiveAgent nabízí přes Helprace následující další funkce: živý chat, call centrum, integrace sociálních médií, jako je Facebook, Viber, Twitter a Instagram.
Mezi další výhody používání LiveAgent přes Helprace patří vyšší spokojenost zákazníků, udržení zákazníků, snížení nákladů na zákaznické služby, snížení četnosti stěhování a lepší pracovní postup agenta.
Vítejte v našem affiliate programu!
LiveAgent je software pro zákaznickou zkušenost, který pomáhá firmám poskytovat online lepší zákaznický servis. Poskytuje zákaznický servis na světové úrovni a umožňuje vylepšení helpdesku o více e-mailových účtů, live chat, sociální média, call centrum nebo zákaznické fórum. Mezi 20 nejlepších poskytovatelů softwaru pro CX patří LiveAgent, SurveyLegend a Salesforce Service Cloud. Affiliate program LiveAgent nabízí bonus 5 USD za přihlášení, opakující se provize a propagační materiály.
Bezplatný tiketovací systém podpory
Bezplatný tiketovací systém podpory může zlepšit výkonnost týmu podpory/servisu, zvýšit spokojenost zákazníků a kvalitu, nastavit znalostní bázi a zefektivnit proces řízení. Při výběru řešení je důležité vzít v úvahu počet klientů, úroveň zabezpečení a poskytovatele. LiveAgent integruje bezplatný tiketovací systém s helpdeskem a je kvalitním řešením pro posílení oddělení zákaznické podpory.
Tento text popisuje proces nastavení helpdesku, který vyžaduje výběr vhodného softwaru, organizaci týmu, definici pracovní doby a nastavení komunikačních kanálů pro distribuci tiketů a e-mailové šablony pro zákazníky. Důležité je také určit role a oprávnění uživatelů, pravidla SLA a systém správy tiketů. Součástí procesu je také vytvoření filtrů, automatizace a interní znalostní databáze. Kromě toho je důležité vyškolit tým, umožnit hodnocení zákazníků a testovat nová nastavení pro optimalizaci. Text dále obsahuje informace o produktu LiveAgent a jeho možnostech.
Úvod do akademie služeb zákazníkům
Článek popisuje, jak vytvořit zásady zákaznického servisu, které zlepší prodej a loajalitu zákazníků. Ukazuje, že špatný zákaznický servis může podnikům stát velké peníze a ztrátu zákazníků. Dále nabízí návody na tvorbu šablon zásad zákaznického servisu a doporučení ohledně názvů a zahrnutí vize a hodnot firmy. Zaměřuje se také na samoobslužné portály pro zákazníky a upozorňuje na rostoucí poptávku po těchto portálech. Článek dále popisuje, jak bezplatný tiketovací systém podpory může zlepšit výkonnost týmu podpory/servisu a zvýšit spokojenost zákazníků a kvalitu. Doporučuje se integrovat tento systém s helpdeskem, jako například LiveAgent.
Porovnáváte alternativy helpdesk softwarů?
LiveChat nabízí různé plány, včetně Ticket, Professional, Blossom, Starter, Garden, All-inclusive a Estate, s cenou za agenta měsíčně od $19 do $85. Kromě toho nabízejí i funkcionalitu live chatu, add-on funkce, integraci s Facebookem a Twitterem, pravidla a automatizaci, otevírací dobu a SLA a protokol auditu. Ceny jsou uvedeny v USD.
Tento text se zabývá významem zákaznického servisu pro podniky a popisuje povinnosti a dovednosti pracovníků v této oblasti. Zmiňuje i software pro zákaznickou podporu od společnosti LiveAgent a rostoucí poptávku po samoobslužných portálech pro zákazníky. Statistiky ukazují, že špatný zákaznický servis může podniky stát peníze a ztráty zákazníků, proto je důležité investovat do této oblasti.
Vážíme si vaší nedávné registrace LiveAgent.
Hned po instalaci vašeho účtu bude na vaši e -mailovou adresu odeslána zpráva obsahující přihlašovací údaje.
Pokud chvíli počkáte, po dokončení instalace budete ke svému účtu mít přístup přímo odtud.
Jakmile bude proces u konce, zašleme vám přihlašovací údaje na zadaný e-mail.
Naše stránky využívají cookies. Pokračováním souhlasíte s využitím cookies, jak je podrobně popsáno v Bezpečnostní zásady a soubory cookies.
Jsme k dispozici ve více termínech