Jste otráveni vaším helpdesk softwarem?

Zjistěte, proč je LiveAgent nejlepší alternativou Helpshiftu na trhu.

  • ✓ Žádný instalační poplatek    
  • ✓ Zákaznická podpora 24/7    
  • ✓ Nevyžaduje se žádná kreditní karta   
  • ✓ Možnost zrušení kdykoli
Používáno
Forbes logo
airbus logo
Nascar logo
Help desk software comparison
Alternatives background

Hledáte alternativu Helpshiftu?

Helpshift je skvělý nástroj, ale ne každý skvělý nástroj je vhodný pro vaše podnikání. Proto možná hledáte dobrou alternativu k Helpshift. Už jste vyzkoušeli LiveAgent?

LiveAgent je ultimátní vícekanálové softwarové řešení helpdesku pro firmy jakékoli velikosti nebo oboru. Zvyšte zapojení svých zákazníků, získejte lepší zpětnou vazbu a vylepšete svůj service desk s LiveAgent dnes. Přečtěte si více a dozvíte se o našem systému tiketingu a dalších skvělých nástrojích a funkcích.

3 výhody přechodu na LiveAgent

Vylepšená spokojenost

Zlepšete spokojenost zákazníků s naším widgetem pro chat a dalšími funkcemi na vašem webu

Lepší zapojení zákazníků

Spojte se svým zákazníkem s proaktivními funkcemi

Šetří čas i peníze

LiveAgent nezruinuje váš rozpočet, ceny jsou férové a přesné. K poskytnutí podpory použijte právě to, co potřebujete

HelpShift vs LiveAgent

Features Liveagent HelpShift
Tiketing
Obsahuje nástroj pro správu, který zpracovává a katalogizuje požadavky na služby zákazníkům.
LiveAgent nabízí tiketing v plánu Tiketů za 15 $/agent/měsíc.
HelpShift nabízí tiketing v plánu za 60 $/agent/měsíc.
Živý Chat
Widget pro chat v reálném čase, který můžete umístit na jakýkoli web.
LiveAgent nabízí Živý Chat v plánu Ticket+Chat za 29 $/agent/měsíc.
HelpShift nabízí živý chat v plánu za 60 $/agent/měsíc.
Call Centrum
Call centrum, které lze použít k uskutečňování a přijímání hovorů pomocí automatické distribuce hovorů.
LiveAgent nabízí Call Centrum.
HelpShift nenabízí Call Centrum.
Samoobsluha
Funkce, která vám umožní vybudovat zákaznický portál, na který se vaši zákazníci mohou zaregistrovat, aby získali přístup ke svým dřívějším tiketům a obsahu znalostní báze.
LiveAgent nabízí samoobslužný portál v plánu Tiketů za 15 $/agent/měsíc.
HelpShift nabízí samoobslužný portál v plánu za 60 $/agent/měsíc.
Facebook
Integrace Facebooku, která načte všechny komentáře a zmínky a přemění je na tikety. Integrace také umožňuje uživatelům odpovídat na všechny komentáře a zmínky ze softwaru helpdesku sociálních médií.
LiveAgent nabízí integraci Facebooku.
HelpShift nenabízí integraci Facebooku.
Twitter
Integrace Twitteru, která načte všechny zmínky a komentáře a přemění je na tikety. Integrace také umožňuje uživatelům odpovídat na tweety přímo ze softwaru.
LiveAgent nabízí integraci Twitteru.
HelpShift nenabízí integraci Twitteru.
Instagram
Integrace Instagramu, která načte všechny komentáře a zmínky a přemění je na tikety. Integrace také umožňuje uživatelům odpovídat na všechny komentáře a zmínky ze softwaru helpdesku sociálních médií.
LiveAgent nabízí integraci Instagramu.
HelpShift nenabízí integraci Instagramu.
Viber
Integrace Viberu, která načítá všechny zprávy a transformuje je na tikety. Integrace také umožňuje uživatelům odpovídat a vysílat zprávy Viber přímo ze softwaru helpdesku sociálních médií.
LiveAgent nabízí integraci Viberu.
HelpShift nenabízí integraci Viberu.
Znalostní báze
Úložiště znalostí, které obsahuje základní informace, včetně příruček pro řešení potíží, častých dotazů a článků s návody.
LiveAgent nabízí znalostní bázi v plánu tikety za 15 $/agent/měsíc.
HelpShift nabízí znalostní bázi v plánu za 60 $/agent/měsíc.
Fórum zákazníků
Online diskusní fórum pro vaše zákazníky, které se nachází přímo ve vaší znalostní bázi.
LiveAgent nabízí zákaznické fórum.
HelpShift nenabízí zákaznické fórum.
Automatizace a pravidla
Pracovní toky, které můžete automatizovat, abyste eliminovali opakující se úkoly.
LiveAgent nabízí automatizaci a pravidla v plánu Tiketů za 15 $/agent/měsíc.
HelpShift nabízí automatizaci a pravidla v plánu za 40 $/agent/měsíc.
API
Sada funkcí, které umožňují spolupráci různých aplikací.
LiveAgent nabízí funkce API v plánu Tiketů za 15 $/agent/měsíc.
HelpShift nabízí v plánu funkce API za 60 $/měsíc.
Interaktivní hlasová odpověď (IVR)
Technologie, která umožňuje příchozím volajícím navigovat v telefonním systému, než hovoří s lidským operátorem.
LiveAgent nabízí funkce IVR.
HelpShift nenabízí funkce IVR.
Videohovory
Hovor, který obsahuje video, podobně jako Skype, Zoom nebo Facetime hovory.
LiveAgent nabízí videohovory.
HelpShift nenabízí videohovory.
Neomezená historie
Tiketům nevyprší platnost ani je nesmažete- můžete si je kdykoli prohlédnout.
LiveAgent nabízí neomezenou historii v plánu Tiketů za 15 $/agent/měsíc.
HelpShift nabízí neomezenou historii v plánu za 60 $/agent/měsíc.
Neomezené webové stránky
Software můžete používat na neomezeném počtu webových stránek.
LiveAgent nabízí neomezený počet webových stránek v plánu Tiketů za 15 $/agent/měsíc.
HelpShift nabízí neomezené webové stránky v plánu za 60 $/agent/měsíc.
Neomezená tlačítka chatu
Na své webové stránky můžete umístit neomezený počet tlačítek chatu.
LiveAgent nabízí neomezený počet chatovacích tlačítek v plánu Tiketů za 15 $/agent/měsíc.
HelpShift nabízí neomezené tlačítko chatu v plánu za 60 $/agent/měsíc.
Neomezené tikety/e-maily
Můžete dostávat neomezený počet e-mailů a tiketů.
LiveAgent nabízí neomezené tikety/e-maily.
HelpShift nenabízí neomezené tikety/e-maily.
Neomezené nahrávání hovorů
Zaznamenejte každý uskutečněný nebo přijatý hovor a kdykoli si nahrávku přehrajte.
LiveAgent nabízí neomezené nahrávání hovorů.
HelpShift nenabízí neomezené nahrávání hovorů.
Neomezená podpora 24/7
Zákaznická podpora je nabízena nepřetržitě bez omezení počtu dotazů, které můžete odeslat.
LiveAgent nabízí neomezenou podporu 24/7 v plánu Tiketů za 15 $/agent/měsíc.
HelpShift nabízí neomezenou nepřetržitou podporu v plánu za 60 $/agent/měsíc.
increase availability

Alternativa Helpshiftu, která vás nezklame

Helpshift je prostě skvělý. Existuje však důvod, proč existuje konkurence, a možná budete chtít přejít na software, který vám vyhovuje lépe. Proto jsme tady, abychom vám řekli o LiveAgent.

LiveAgent vám nabízí nejlepší nástroje v jednom řešení zákaznické podpory. Mluvíme o spolehlivém systému tiketingu, super rychlé chatovací funkci, znalostní bázi, call centru a dokonce o podpoře kanálů sociálních médií, jako je Facebook Messenger, Instagram nebo dokonce Viber. Vše je umístěno pohodlně na jednom palubním panelu, kde můžete sledovat všechny kanály. Poskytování skvělých zákaznických zkušeností nemůže být lepší s nástroji pod jednou střechou.

LiveAgent pomůcky

Nejrychlejší živý chat

LiveAgent je hrdý na to, že svým zákazníkům může nabídnout super rychlý widget pro live chat. A je to nejrychlejší na trhu s rychlostí zobrazování chatu 2,5 sekundy. Now you can truly provide lightning fast help to your customers.

Živý chat dokáže s vaším oddělením zákaznické podpory zázraky. Proměňte návštěvníky webových stránek v platící zákazníky umístěním pozvánky na chat na svůj web. Podívejte se, co píšou, než odešlou odeslání pomocí funkce psaní v reálném čase. V případě potřeby poskytněte rychlou pomoc a informace.

Definition of customer engagement
Youtube video: LiveAgent Live Chat Demo

Podívejte se na náš chat v akci

V tomto videu zjistíte, jak náš chat funguje a co s ním můžete dělat.

Neváhejte také procházet náš kanál LiveAgent na YouTube a najít další videa o nástrojích a funkcích v našem softwaru helpdesku

Získejte spokojenost se správným nástrojem podpory

Abyste mohli vést a pracovat ve skvělém kontaktním centru a získat skvělou zpětnou vazbu, musíte být spokojeni se softwarem zákaznické podpory. To znamená, že kromě základních funkcí získáte skvělé zákaznické zkušenosti.

LiveAgent nabízí 24/7 poskytování podpory všem svým klientům a naším cílem je poskytnout spolu s naší sadou nástrojů úplné zkušenosti. Používáme stejné nástroje jako vy, abyste věděli, co můžete očekávat. Kontaktujte nás jakýmkoli způsobem chcete. Pošlete nám e-mail, zavolejte nám nebo si s námi popovídejte. Je to vaše volba a my uděláme vše pro to, abychom vám poskytli nejlepší uživatelské zkušenosti a rady pro řešení problémů.

3,000+ Trustpilot | GetApp | G2 crowd recenze

get inspired

Podívejte se na výsledky našich zákaznických zkušeností

  • Partly

    Roman Bosch

    Partly

    Jsme rádi, že máme skvělý portál, který zlepšuje naši zákaznickou péči.

  • HostingAdvice.com

    Christine Preusler

    HostingAdvice

    LiveAgent umožňuje našim agentům poskytovat lepší, rychlejší a přesnější podporu.

  • covomo

    Karl Dieterich

    Covomo

    LiveAgent nám pomohl dosáhnout 2 důležitých cílů: zvýšení spokojenosti zákazníků a prodeje.

  • HEWO

    Hendrik Henze

    HEWO Internetový marketing

    LiveAgent používáme od srpna a jsme s ním opravdu spokojeni.

  • WebMaster nabídky

    Razvan Sava

    Webmaster nabídky

    Od doby, kdy používáme LiveAgent, se naše doba odezvy zvýšila o 60 %.

  • XperienceHR

    Taras Baca

    XperienceHR

    Konverzní poměr našich placených zákazníků vzrostl o 325% v prvním měsíci, který jsme nastavili a aktivně začali používat LiveAgent.

  • TAZAR Group

    Andrej Ftomin

    TAZAR Group

    Musím říct, že jsem nikdy nezažil tak profesionální přístup k zákazníkovi.

  • The Workplace Depot

    Matt Janaway

    The Workplace Depot

    Považujeme LiveAgent za zdaleka nejlepší řešení pro živý chat.

  • CSI Products

    Viviane Carter

    CSI Products

    LiveAgent používáme na všech našich webových stránkách elektronického obchodu. Nástroj se snadno používá a zvyšuje naši produktivitu.

  • Lucky Bike

    Christian Lange

    Lucky-Bike

    S LiveAgent jsme schopni poskytnout našim zákazníkům podporu, ať jsou kdekoli.

  • Projure

    Jens Malmqvist

    Projure

    LiveAgent mohu doporučit každému, koho zajímá, jak zlepšit a zefektivnit své zákaznické služby.

  • Websignal

    Catana Alexandru

    Websignal

    Jsem si jistý, že bychom 90% dne strávili tříděním e-mailů, kdybychom neměli LiveAgent.

  • All British Casino

    Jan Wienk

    All British Casino

    Díky aplikaci LiveAgent dokážeme udržet naše hráče šťastné tím, že jim nabídneme efektivnější podporu, která povede k vyšší návratnosti.

  • Norske Automaten

    Allan Bjerkan

    Norske Automaten

    LiveAgent je spolehlivý, za rozumnou cenu a jednoduše skvělá volba pro jakékoli rychlé online podnikání!

  • Study Portals

    Sissy Böttcher

    Study Portals

    Líbí se nám, protože se snadno používá a nabízí skvělé funkce, například užitečné funkce hlášení.

  • TypoAssassin

    Peter Koning

    TypoAssassin

    Milujeme LiveAgent - usnadňuje to podporu našich zákazníků.

  • Factorchic

    Aranzazu F

    Factorchic

    Rádi nabízíme našim zákazníkům nejlepší podporu. Proto jsme vybrali LiveAgent.

  • MyFutureBusiness

    Rick Nuske

    MyFutureBusiness

    Od nastavení až po průběžnou podporu a vše ostatní mezi tím, tým v LiveAgent nepřestává působit.

  • 123 Nakup

    Vojtech Kelecsenyi

    123-Nakup

    LiveAgent nám každý den ušetří stovky cenných minut tím, že zákaznický servis je jasný a v pořádku.

  • Betconstruct

    Rafael Kobalyan

    Betconstruct

    Neomezená integrace agentů, e-mailu, sociálních médií a telefonu. To vše za méně, než jsme platili u našeho předchozího poskytovatele.

  • Atomer

    Martin Drugaj

    Atomer

    LiveAgent používáme od roku 2013. Nedokážeme si představit, že bychom bez něj pracovali.

  • AVMarket

    Ivan Golubović

    AVMarket

    Je to nákladově efektivní řešení, které vám může pomoci s velkým množstvím žádostí o podporu prostřednictvím různých kanálů.

  • Jazykové konzultační centrum Antalya

    Rustem Gimaev

    Jazykové konzultační centrum Antalya

    Odpovídání na e-maily z aplikace Outlook bylo tak těžké zvládnout. S LiveAgent jsme si jisti, že každý e-mail bude zodpovězen...

  • tekRESCUE

    Randy Bryan

    tekRESCUE

    LiveAgent je tak úžasný. S velmi malým časem a námahou jsem to měl během několika minut bezproblémové.

  • Marietta Corporation

    Timothy G. Keys

    Marietta Corporation

    Vřele doporučuji produkt LiveAgent, nejen jako alternativu Kayako, ale mnohem lepší řešení s přidanou hodnotou.

  • eFortuna

    Mihaela Teodorescu

    eFortuna

    Tým podpory vždy rychle reagoval rychlými implementačními řešeními.

  • TrustPay

    Hilda Andrejkovičová

    TrustPay

    Pomáhá nám třídit charakter tiketů a statisticky sledovat, co naši klienti nejvíce potřebují.

  • Nay

    Alexandra Danišová

    Nay

    Službu LiveAgent považujeme za skvělý nástroj pro komunikaci se zákazníky.

  • m:zone

    Samuel Smahel

    m:zone

    LiveAgent zrychlil naši komunikaci se zákazníky a také nám umožnil s nimi také chatovat.

  • Volterman

    David Chandler

    Volterman

    Jednoduše řečeno - LiveAgent předčí vše, co je k dispozici v této nebo ještě vyšší cenové kategorii.

Budete v dobrých rukou!

Víte, co mají společné Huawei, BMW, Yamaha a O2? Hádáte správně... LiveAgent!

Vyzkoušet nyní zdarma Není vyžadována kreditní karta

FAQ

Jak se LiveAgent porovnává s HelpShiftem?

LiveAgent nabízí přes HelpShift následující další funkce: call centrum, integrace Facebooku, integrace Instagramu, integrace Viberu a integrace Twitteru.

Jaké jsou další výhody používání LiveAgent místo HelpShiftu?

Mezi další výhody používání LiveAgent místo HelpShiftu patří zvýšená spokojenost zákazníků, udržení zákazníků, snížení nákladů na zákaznické služby, snížení četnosti stěhování a lepší pracovní postup agenta.

Related Articles to Helpshift alternativa
LiveAgent je dokonalé vícekanálové řešení pro váš helpdesk. Systém tiketů LiveAgent se o vše postará za vás.

Hledáte Tawk alternativu?

LiveAgent je komplexní řešení helpdesku pro poskytování vynikající zákaznické podpory. Shromažďuje veškerou komunikaci se zákazníky do jedné platformy a automatizuje opakující se úkoly, aby se agenti mohli soustředit na důležité dotazy klientů. Obchodní přínosy služby LiveAgent zahrnují zvýšení prodeje, udržení zákazníků a snížení míry jejich odchodu. Jedná se o skvělou alternativu k Tawk pro poskytování vynikající zákaznické podpory na více kanálech najednou.

Prozkoumejte výběr nejlepších helpdesk softwarů na trhu. Vyberte si ideální helpdesk software pro své webové stránky a pozvedněte svůj zákaznický servis na měsíc.

Správné řešení pro váš helpdesk

Společnost Tují nabízí svým klientům vynikající zákaznický servis díky softwarem jako je ticketing, CRM integrace, live chat, samoobslužný portál a analytika. Software pro help desk funguje tak, že zákaznický požadavek vytváří tiket, který je přiřazen agentovi. Pokud agent problém nevyřeší, může být eskalován. Některé problémy s help desk softwarem zahrnují nízkou míru vyřešení při prvním spojení, nedostatek samoobslužných možností, nepoužívání správných nástrojů a zastaralé systémy.

LiveAgent helpdesk posune vaše zákaznické služby na novou úroveň. E-mail, live chat, sociální sítě (Facebook, Instagram atd.).

Hledáte alternativu k Frontu?

LiveAgent je oblíbený nástroj pro pracovníky s e-maily a chaty. Odesílá e-maily, má snadnější organizaci toku a podporuje připojování souborů a tabulek. Také integruje sociální sítě a stabilně funguje na mobilních platformách. Vyzkoušejte LiveAgent zdarma.

Hledáte alternativu k Novocall? Už nemusíte hledat dál, LiveAgent může převzít tuto práci. Podívejte se nyní na jeho klíčové funkce a možnosti.

Hledáte Novocall alternativu?

LiveAgent je software pro služby zákazníkům, který umožňuje poskytnout vynikající zákaznickou podporu napříč různými kanály. Pro firmy je velkým přínosem fakt, že shromažďuje všechny dotazy zákazníků na jednom místě, takže agenti nemusí přepínat mezi jednotlivými platformami. Přechod na LiveAgent tedy zvyšuje retenci zákazníků, zlepšuje CX a snižuje míru odchodu. Jejich software také umožňuje převést data z Novocall, včetně informací o zákaznících, agentech a tiketech. LiveAgent je tak alternativou pro zákazníky, kteří chtějí kvalitní zákaznickou podporu na mnoha kanálech.

LiveAgent je skvělou alternativou k HelpSpotu. Seznamte se s naším jedinečným multikanálovým tiketovacím systémem a vyzkoušejte jeho bezplatnou zkušební verzi.

Hledáte alternativu k HelpSpotu?

LiveAgent je nejlepší a nejvíce recenzované helpdeskové řešení na trhu. Nabízí služby pro více než 150 milionů uživatelů a 40 tisíc firem po celém světě. Pomáhá generovat vyšší tržby, zvyšuje spokojenost zákazníků a zlepšuje hodnotu pro zákazníky. Vznikl v roce 2006 jako první řešení na trhu s live chatem a možnostmi helpdesku.

Přepněte z Hesk na LiveAgent a získejte vícekanálový systém tiketů, který zvládá sociální média a super rychlý widget pro živý chat.

Hledáte alternativu helpdesku?

LiveAgent poskytuje výjimečnou podporu zákazníkům díky kombinaci živého chatu, tiketů a automatizace. Zkuste to ještě dnes s bezplatnou 14denní zkušební verzí, aniž byste museli uvádět informace o kreditní kartě. Podívejte se na instruktážní video a připojte se k LiveAgent.

Naše stránky využívají cookies. Pokračováním souhlasíte s využitím cookies, jak je podrobně popsáno v Bezpečnostní zásady a soubory cookies.

×
Naplánujte si schůzku jeden na jednoho a zjistěte, jak může LiveAgent pomoct vaší společnosti.

Jsme k dispozici ve více termínech

Naplánovat demo