Jste otráveni vaším helpdesk softwarem?

Zjistěte, proč je LiveAgent nejlepší alternativou Helpshiftu na trhu.

  • ✓ Žádný instalační poplatek
  • ✓ Zákaznická podpora 24/7
  • ✓ Nevyžaduje se žádná kreditní karta
  • ✓ Možnost zrušení kdykoli
Začínáme | 14 dní zdarma Podívejte se na to v akci
Používáno
Forbes logo
airbus logo
Nascar logo
Help desk software comparison
Alternatives background

Hledáte alternativu Helpshiftu?

Helpshift je skvělý nástroj, ale ne každý skvělý nástroj je vhodný pro vaše podnikání. Proto možná hledáte dobrou alternativu k Helpshift. Už jste vyzkoušeli LiveAgent?

LiveAgent je ultimátní vícekanálové softwarové řešení helpdesku pro firmy jakékoli velikosti nebo oboru. Zvyšte zapojení svých zákazníků, získejte lepší zpětnou vazbu a vylepšete svůj service desk s LiveAgent dnes. Přečtěte si více a dozvíte se o našem systému tiketingu a dalších skvělých nástrojích a funkcích.

3 výhody přechodu na LiveAgent

Vylepšená spokojenost

Zlepšete spokojenost zákazníků s naším widgetem pro chat a dalšími funkcemi na vašem webu

Lepší zapojení zákazníků

Spojte se svým zákazníkem s proaktivními funkcemi

Šetří čas i peníze

LiveAgent nezruinuje váš rozpočet, ceny jsou férové a přesné. K poskytnutí podpory použijte právě to, co potřebujete

HelpShift vs LiveAgent

Features Liveagent
Vyzkoušejte nejlepší alternativu zákaznické podpory zdarma! Nevyžaduje se žádná kreditní karta.
HelpShift
Tiketing
Obsahuje nástroj pro správu, který zpracovává a katalogizuje požadavky na služby zákazníkům.
LiveAgent nabízí tiketing v plánu Tiketů za 15 $/agent/měsíc.
HelpShift nabízí tiketing v plánu za 60 $/agent/měsíc.
Živý Chat
Widget pro chat v reálném čase, který můžete umístit na jakýkoli web.
LiveAgent nabízí Živý Chat v plánu Ticket+Chat za 29 $/agent/měsíc.
HelpShift nabízí živý chat v plánu za 60 $/agent/měsíc.
Call Centrum
Call centrum, které lze použít k uskutečňování a přijímání hovorů pomocí automatické distribuce hovorů.
LiveAgent nabízí Call Centrum.
HelpShift nenabízí Call Centrum.
Samoobsluha
Funkce, která vám umožní vybudovat zákaznický portál, na který se vaši zákazníci mohou zaregistrovat, aby získali přístup ke svým dřívějším tiketům a obsahu znalostní báze.
LiveAgent nabízí samoobslužný portál v plánu Tiketů za 15 $/agent/měsíc.
HelpShift nabízí samoobslužný portál v plánu za 60 $/agent/měsíc.
Facebook
Integrace Facebooku, která načte všechny komentáře a zmínky a přemění je na tikety. Integrace také umožňuje uživatelům odpovídat na všechny komentáře a zmínky ze softwaru helpdesku sociálních médií.
LiveAgent nabízí integraci Facebooku.
HelpShift nenabízí integraci Facebooku.
Twitter
Integrace Twitteru, která načte všechny zmínky a komentáře a přemění je na tikety. Integrace také umožňuje uživatelům odpovídat na tweety přímo ze softwaru.
LiveAgent nabízí integraci Twitteru.
HelpShift nenabízí integraci Twitteru.
Instagram
Integrace Instagramu, která načte všechny komentáře a zmínky a přemění je na tikety. Integrace také umožňuje uživatelům odpovídat na všechny komentáře a zmínky ze softwaru helpdesku sociálních médií.
LiveAgent nabízí integraci Instagramu.
HelpShift nenabízí integraci Instagramu.
Viber
Integrace Viberu, která načítá všechny zprávy a transformuje je na tikety. Integrace také umožňuje uživatelům odpovídat a vysílat zprávy Viber přímo ze softwaru helpdesku sociálních médií.
LiveAgent nabízí integraci Viberu.
HelpShift nenabízí integraci Viberu.
Znalostní báze
Úložiště znalostí, které obsahuje základní informace, včetně příruček pro řešení potíží, častých dotazů a článků s návody.
LiveAgent nabízí znalostní bázi v plánu tikety za 15 $/agent/měsíc.
HelpShift nabízí znalostní bázi v plánu za 60 $/agent/měsíc.
Fórum zákazníků
Online diskusní fórum pro vaše zákazníky, které se nachází přímo ve vaší znalostní bázi.
LiveAgent nabízí zákaznické fórum.
HelpShift nenabízí zákaznické fórum.
Automatizace a pravidla
Pracovní toky, které můžete automatizovat, abyste eliminovali opakující se úkoly.
LiveAgent nabízí automatizaci a pravidla v plánu Tiketů za 15 $/agent/měsíc.
HelpShift nabízí automatizaci a pravidla v plánu za 40 $/agent/měsíc.
API
Sada funkcí, které umožňují spolupráci různých aplikací.
LiveAgent nabízí funkce API v plánu Tiketů za 15 $/agent/měsíc.
HelpShift nabízí v plánu funkce API za 60 $/měsíc.
Interaktivní hlasová odpověď (IVR)
Technologie, která umožňuje příchozím volajícím navigovat v telefonním systému, než hovoří s lidským operátorem.
LiveAgent nabízí funkce IVR.
HelpShift nenabízí funkce IVR.
Videohovory
Hovor, který obsahuje video, podobně jako Skype, Zoom nebo Facetime hovory.
LiveAgent nabízí videohovory.
HelpShift nenabízí videohovory.
Neomezená historie
Tiketům nevyprší platnost ani je nesmažete- můžete si je kdykoli prohlédnout.
LiveAgent nabízí neomezenou historii v plánu Tiketů za 15 $/agent/měsíc.
HelpShift nabízí neomezenou historii v plánu za 60 $/agent/měsíc.
Neomezené webové stránky
Software můžete používat na neomezeném počtu webových stránek.
LiveAgent nabízí neomezený počet webových stránek v plánu Tiketů za 15 $/agent/měsíc.
HelpShift nabízí neomezené webové stránky v plánu za 60 $/agent/měsíc.
Neomezená tlačítka chatu
Na své webové stránky můžete umístit neomezený počet tlačítek chatu.
LiveAgent nabízí neomezený počet chatovacích tlačítek v plánu Tiketů za 15 $/agent/měsíc.
HelpShift nabízí neomezené tlačítko chatu v plánu za 60 $/agent/měsíc.
Neomezené tikety/e-maily
Můžete dostávat neomezený počet e-mailů a tiketů.
LiveAgent nabízí neomezené tikety/e-maily.
HelpShift nenabízí neomezené tikety/e-maily.
Neomezené nahrávání hovorů
Zaznamenejte každý uskutečněný nebo přijatý hovor a kdykoli si nahrávku přehrajte.
LiveAgent nabízí neomezené nahrávání hovorů.
HelpShift nenabízí neomezené nahrávání hovorů.
Neomezená podpora 24/7
Zákaznická podpora je nabízena nepřetržitě bez omezení počtu dotazů, které můžete odeslat.
LiveAgent nabízí neomezenou podporu 24/7 v plánu Tiketů za 15 $/agent/měsíc.
HelpShift nabízí neomezenou nepřetržitou podporu v plánu za 60 $/agent/měsíc.
increase availability

Alternativa Helpshiftu, která vás nezklame

Helpshift je prostě skvělý. Existuje však důvod, proč existuje konkurence, a možná budete chtít přejít na software, který vám vyhovuje lépe. Proto jsme tady, abychom vám řekli o LiveAgent.

LiveAgent vám nabízí nejlepší nástroje v jednom řešení zákaznické podpory. Mluvíme o spolehlivém systému tiketingu, super rychlé chatovací funkci, znalostní bázi, call centru a dokonce o podpoře kanálů sociálních médií, jako je Facebook Messenger, Instagram nebo dokonce Viber. Vše je umístěno pohodlně na jednom palubním panelu, kde můžete sledovat všechny kanály. Poskytování skvělých zákaznických zkušeností nemůže být lepší s nástroji pod jednou střechou.

LiveAgent pomůcky

Nejrychlejší živý chat

LiveAgent je hrdý na to, že svým zákazníkům může nabídnout super rychlý widget pro live chat. A je to nejrychlejší na trhu s rychlostí zobrazování chatu 2,5 sekundy. Now you can truly provide lightning fast help to your customers.

Živý chat dokáže s vaším oddělením zákaznické podpory zázraky. Proměňte návštěvníky webových stránek v platící zákazníky umístěním pozvánky na chat na svůj web. Podívejte se, co píšou, než odešlou odeslání pomocí funkce psaní v reálném čase. V případě potřeby poskytněte rychlou pomoc a informace.

Zkusme živý chat
Definition of customer engagement
LiveAgent Live Chat Demo | Live Agent02:16Youtube video: LiveAgent Live Chat Demo
Live Agent

Podívejte se na náš chat v akci

V tomto videu zjistíte, jak náš chat funguje a co s ním můžete dělat.

Neváhejte také procházet náš kanál LiveAgent na YouTube a najít další videa o nástrojích a funkcích v našem softwaru helpdesku

Získejte spokojenost se správným nástrojem podpory

Abyste mohli vést a pracovat ve skvělém kontaktním centru a získat skvělou zpětnou vazbu, musíte být spokojeni se softwarem zákaznické podpory. To znamená, že kromě základních funkcí získáte skvělé zákaznické zkušenosti.

LiveAgent nabízí 24/7 poskytování podpory všem svým klientům a naším cílem je poskytnout spolu s naší sadou nástrojů úplné zkušenosti. Používáme stejné nástroje jako vy, abyste věděli, co můžete očekávat. Kontaktujte nás jakýmkoli způsobem chcete. Pošlete nám e-mail, zavolejte nám nebo si s námi popovídejte. Je to vaše volba a my uděláme vše pro to, abychom vám poskytli nejlepší uživatelské zkušenosti a rady pro řešení problémů.

Chci skvělý zákaznický zážitek

3,000+ Trustpilot | GetApp | G2 crowd recenze

get inspired

Podívejte se na výsledky našich zákaznických zkušeností

Porovnejte nás s různými softwary helpdesku

Zajímá vás, jak se vyrovnáváme dalším populárním řešením helpdesku? Podívejte se na naše srovnávací stránky a zjistěte vše, co můžeme nabídnout.

    Related Articles to Helpshift alternativa
    Liveagent je dokonalé omnichannel řešení pro vaši společnost. Využijte více než 175 funkcí a více než 40 integrací a skvělých nástrojů ještě dnes.

    HledáteCustomerly alternativu?

    Alternativa k Extendu je LiveAgent, který zvyšuje spokojenost i prodeje uživatelů prostřednictvím komunikace se zákazníky přes různé kanály.

    Hledáte alternativu k Olark? Podívejte se na možnosti, nástroje, funkce a všesměrovou podporu LiveAgent za skvělou cenu.

    Hledáte Olark alternativu?

    Dejte své zákaznické podpoře možnost integrovat e-mail, live chat, sociální média, call centrum a znalostní databázi do jednoho skvělého balíčku. LiveAgent je nejrychlejším widgetem pro živý chat.

    LiveAgent má více než 175 funkcí, přes 40 integrací a skvělou cenu. Podívejte se, proč byste měli přejít z HelpCrunch na LiveAgent.

    Hledáte alternativu HelpCrunch?

    LiveAgent je efektivní nástroj pro podporu zákazníků prostřednictvím různých kanálů. Pomáhá snižovat míru odsunů hovorů a zvyšovat spokojenost zákazníků.

    Nejlepší alternativy živého chatu obsahují konkrétní sadu funkcí, které vás připraví na úspěch. Zjistěte, jací jsou dnes!

    Objevte nejlepší alternativu živého chatu

    S nástroji pro chat můžete zlepšit prodej a snížit počet tiketů pomocí alternativy živého chatu, která je již k dispozici zdarma.

    Chcete přenést svá data z Front do jiného řešení? Podívejte se na LiveAgent a uvidíte výhody. Začněte svou bezplatnou zkušební verzi ještě dnes.

    Přesun z Front?

    LiveAgent je vynikající nástroj pro zlepšení komunikace se zákazníky. Uživatelé si chválí rychlou a přesnou podporu, zvýšení spokojenosti zákazníků a zlepšení doby odezvy o 60-325%. Integrace s různými komunikačními kanály usnadňuje práci s tikety a statistiky.

    Vzdělávací a nevládní / neziskové organizace si obvykle potrpí na budování silných osobních vztahů, protože právě v této oblasti působí. Je však pro ně dobré pokrýt své osobní aktivity pomocí LiveAgent, aby ušetřily své provozní časové zdroje.

    Helpdesk software pro vzdělávací a neziskové organizace

    Moderní zákaznická podpora a komunikace s potenciálními studenty a dárci pomocí live chatu. Zjednodušení komunikace se investory a rychlé odpovědi na jejich otázky. Výhody implementace LiveAgent pro vzdělávací a neziskové organizace. Vytvoření jednoduchého a cenného zákaznického portálu s často kladenými dotazy.

    Naše stránky využívají cookies. Pokračováním souhlasíte s využitím cookies, jak je podrobně popsáno v Bezpečnostní zásady a soubory cookies.

    Start Free Trial x