Helpshift je skvělý nástroj, ale ne každý skvělý nástroj je vhodný pro vaše podnikání. Proto možná hledáte dobrou alternativu k Helpshift. Už jste vyzkoušeli LiveAgent?
LiveAgent je ultimátní vícekanálové softwarové řešení helpdesku pro firmy jakékoli velikosti nebo oboru. Zvyšte zapojení svých zákazníků, získejte lepší zpětnou vazbu a vylepšete svůj service desk s LiveAgent dnes. Přečtěte si více a dozvíte se o našem systému tiketingu a dalších skvělých nástrojích a funkcích.
Zlepšete spokojenost zákazníků s naším widgetem pro chat a dalšími funkcemi na vašem webu
Spojte se svým zákazníkem s proaktivními funkcemi
LiveAgent nezruinuje váš rozpočet, ceny jsou férové a přesné. K poskytnutí podpory použijte právě to, co potřebujete
Features | Liveagent Vyzkoušejte nejlepší alternativu zákaznické podpory zdarma! Nevyžaduje se žádná kreditní karta. | HelpShift |
---|---|---|
Tiketing Obsahuje nástroj pro správu, který zpracovává a katalogizuje požadavky na služby zákazníkům. | LiveAgent nabízí tiketing v plánu Tiketů za 15 $/agent/měsíc. | HelpShift nabízí tiketing v plánu za 60 $/agent/měsíc. |
Živý Chat Widget pro chat v reálném čase, který můžete umístit na jakýkoli web. | LiveAgent nabízí Živý Chat v plánu Ticket+Chat za 29 $/agent/měsíc. | HelpShift nabízí živý chat v plánu za 60 $/agent/měsíc. |
Call Centrum Call centrum, které lze použít k uskutečňování a přijímání hovorů pomocí automatické distribuce hovorů. | LiveAgent nabízí Call Centrum. | HelpShift nenabízí Call Centrum. |
Samoobsluha Funkce, která vám umožní vybudovat zákaznický portál, na který se vaši zákazníci mohou zaregistrovat, aby získali přístup ke svým dřívějším tiketům a obsahu znalostní báze. | LiveAgent nabízí samoobslužný portál v plánu Tiketů za 15 $/agent/měsíc. | HelpShift nabízí samoobslužný portál v plánu za 60 $/agent/měsíc. |
Facebook Integrace Facebooku, která načte všechny komentáře a zmínky a přemění je na tikety. Integrace také umožňuje uživatelům odpovídat na všechny komentáře a zmínky ze softwaru helpdesku sociálních médií. | LiveAgent nabízí integraci Facebooku. | HelpShift nenabízí integraci Facebooku. |
Twitter Integrace Twitteru, která načte všechny zmínky a komentáře a přemění je na tikety. Integrace také umožňuje uživatelům odpovídat na tweety přímo ze softwaru. | LiveAgent nabízí integraci Twitteru. | HelpShift nenabízí integraci Twitteru. |
Instagram Integrace Instagramu, která načte všechny komentáře a zmínky a přemění je na tikety. Integrace také umožňuje uživatelům odpovídat na všechny komentáře a zmínky ze softwaru helpdesku sociálních médií. | LiveAgent nabízí integraci Instagramu. | HelpShift nenabízí integraci Instagramu. |
Viber Integrace Viberu, která načítá všechny zprávy a transformuje je na tikety. Integrace také umožňuje uživatelům odpovídat a vysílat zprávy Viber přímo ze softwaru helpdesku sociálních médií. | LiveAgent nabízí integraci Viberu. | HelpShift nenabízí integraci Viberu. |
Znalostní báze Úložiště znalostí, které obsahuje základní informace, včetně příruček pro řešení potíží, častých dotazů a článků s návody. | LiveAgent nabízí znalostní bázi v plánu tikety za 15 $/agent/měsíc. | HelpShift nabízí znalostní bázi v plánu za 60 $/agent/měsíc. |
Fórum zákazníků Online diskusní fórum pro vaše zákazníky, které se nachází přímo ve vaší znalostní bázi. | LiveAgent nabízí zákaznické fórum. | HelpShift nenabízí zákaznické fórum. |
Automatizace a pravidla Pracovní toky, které můžete automatizovat, abyste eliminovali opakující se úkoly. | LiveAgent nabízí automatizaci a pravidla v plánu Tiketů za 15 $/agent/měsíc. | HelpShift nabízí automatizaci a pravidla v plánu za 40 $/agent/měsíc. |
API Sada funkcí, které umožňují spolupráci různých aplikací. | LiveAgent nabízí funkce API v plánu Tiketů za 15 $/agent/měsíc. | HelpShift nabízí v plánu funkce API za 60 $/měsíc. |
Interaktivní hlasová odpověď (IVR) Technologie, která umožňuje příchozím volajícím navigovat v telefonním systému, než hovoří s lidským operátorem. | LiveAgent nabízí funkce IVR. | HelpShift nenabízí funkce IVR. |
Videohovory Hovor, který obsahuje video, podobně jako Skype, Zoom nebo Facetime hovory. | LiveAgent nabízí videohovory. | HelpShift nenabízí videohovory. |
Neomezená historie Tiketům nevyprší platnost ani je nesmažete- můžete si je kdykoli prohlédnout. | LiveAgent nabízí neomezenou historii v plánu Tiketů za 15 $/agent/měsíc. | HelpShift nabízí neomezenou historii v plánu za 60 $/agent/měsíc. |
Neomezené webové stránky Software můžete používat na neomezeném počtu webových stránek. | LiveAgent nabízí neomezený počet webových stránek v plánu Tiketů za 15 $/agent/měsíc. | HelpShift nabízí neomezené webové stránky v plánu za 60 $/agent/měsíc. |
Neomezená tlačítka chatu Na své webové stránky můžete umístit neomezený počet tlačítek chatu. | LiveAgent nabízí neomezený počet chatovacích tlačítek v plánu Tiketů za 15 $/agent/měsíc. | HelpShift nabízí neomezené tlačítko chatu v plánu za 60 $/agent/měsíc. |
Neomezené tikety/e-maily Můžete dostávat neomezený počet e-mailů a tiketů. | LiveAgent nabízí neomezené tikety/e-maily. | HelpShift nenabízí neomezené tikety/e-maily. |
Neomezené nahrávání hovorů Zaznamenejte každý uskutečněný nebo přijatý hovor a kdykoli si nahrávku přehrajte. | LiveAgent nabízí neomezené nahrávání hovorů. | HelpShift nenabízí neomezené nahrávání hovorů. |
Neomezená podpora 24/7 Zákaznická podpora je nabízena nepřetržitě bez omezení počtu dotazů, které můžete odeslat. | LiveAgent nabízí neomezenou podporu 24/7 v plánu Tiketů za 15 $/agent/měsíc. | HelpShift nabízí neomezenou nepřetržitou podporu v plánu za 60 $/agent/měsíc. |
Helpshift je prostě skvělý. Existuje však důvod, proč existuje konkurence, a možná budete chtít přejít na software, který vám vyhovuje lépe. Proto jsme tady, abychom vám řekli o LiveAgent.
LiveAgent vám nabízí nejlepší nástroje v jednom řešení zákaznické podpory. Mluvíme o spolehlivém systému tiketingu, super rychlé chatovací funkci, znalostní bázi, call centru a dokonce o podpoře kanálů sociálních médií, jako je Facebook Messenger, Instagram nebo dokonce Viber. Vše je umístěno pohodlně na jednom palubním panelu, kde můžete sledovat všechny kanály. Poskytování skvělých zákaznických zkušeností nemůže být lepší s nástroji pod jednou střechou.
LiveAgent je hrdý na to, že svým zákazníkům může nabídnout super rychlý widget pro live chat. A je to nejrychlejší na trhu s rychlostí zobrazování chatu 2,5 sekundy. Now you can truly provide lightning fast help to your customers.
Živý chat dokáže s vaším oddělením zákaznické podpory zázraky. Proměňte návštěvníky webových stránek v platící zákazníky umístěním pozvánky na chat na svůj web. Podívejte se, co píšou, než odešlou odeslání pomocí funkce psaní v reálném čase. V případě potřeby poskytněte rychlou pomoc a informace.
V tomto videu zjistíte, jak náš chat funguje a co s ním můžete dělat.
Neváhejte také procházet náš kanál LiveAgent na YouTube a najít další videa o nástrojích a funkcích v našem softwaru helpdesku
Abyste mohli vést a pracovat ve skvělém kontaktním centru a získat skvělou zpětnou vazbu, musíte být spokojeni se softwarem zákaznické podpory. To znamená, že kromě základních funkcí získáte skvělé zákaznické zkušenosti.
LiveAgent nabízí 24/7 poskytování podpory všem svým klientům a naším cílem je poskytnout spolu s naší sadou nástrojů úplné zkušenosti. Používáme stejné nástroje jako vy, abyste věděli, co můžete očekávat. Kontaktujte nás jakýmkoli způsobem chcete. Pošlete nám e-mail, zavolejte nám nebo si s námi popovídejte. Je to vaše volba a my uděláme vše pro to, abychom vám poskytli nejlepší uživatelské zkušenosti a rady pro řešení problémů.
3,000+ Trustpilot | GetApp | G2 crowd recenze
Zajímá vás, jak se vyrovnáváme dalším populárním řešením helpdesku? Podívejte se na naše srovnávací stránky a zjistěte vše, co můžeme nabídnout.
HledáteCustomerly alternativu?
Alternativa k Extendu je LiveAgent, který zvyšuje spokojenost i prodeje uživatelů prostřednictvím komunikace se zákazníky přes různé kanály.
Hledáte alternativu HelpCrunch?
LiveAgent je efektivní nástroj pro podporu zákazníků prostřednictvím různých kanálů. Pomáhá snižovat míru odsunů hovorů a zvyšovat spokojenost zákazníků.
Objevte nejlepší alternativu živého chatu
S nástroji pro chat můžete zlepšit prodej a snížit počet tiketů pomocí alternativy živého chatu, která je již k dispozici zdarma.
Helpdesk software pro vzdělávací a neziskové organizace
Moderní zákaznická podpora a komunikace s potenciálními studenty a dárci pomocí live chatu. Zjednodušení komunikace se investory a rychlé odpovědi na jejich otázky. Výhody implementace LiveAgent pro vzdělávací a neziskové organizace. Vytvoření jednoduchého a cenného zákaznického portálu s často kladenými dotazy.
Join our community of happy clients and provide excellent customer support with LiveAgent.
Naše stránky využívají cookies. Pokračováním souhlasíte s využitím cookies, jak je podrobně popsáno v Bezpečnostní zásady a soubory cookies.