Helpshift je skvělý nástroj, ale ne každý skvělý nástroj je vhodný pro vaše podnikání. Proto možná hledáte dobrou alternativu k Helpshift. Už jste vyzkoušeli LiveAgent?
LiveAgent je ultimátní vícekanálové softwarové řešení helpdesku pro firmy jakékoli velikosti nebo oboru. Zvyšte zapojení svých zákazníků, získejte lepší zpětnou vazbu a vylepšete svůj service desk s LiveAgent dnes. Přečtěte si více a dozvíte se o našem systému tiketingu a dalších skvělých nástrojích a funkcích.
Registrací přijímám Obchodní podmínky a Bezpečnostní zásady.
Zlepšete spokojenost zákazníků s naším widgetem pro chat a dalšími funkcemi na vašem webu
Spojte se svým zákazníkem s proaktivními funkcemi
LiveAgent nezruinuje váš rozpočet, ceny jsou férové a přesné. K poskytnutí podpory použijte právě to, co potřebujete
Features | Liveagent
Vyzkoušejte nejlepší alternativu zákaznické podpory zdarma! Nevyžaduje se žádná kreditní karta.
|
HelpShift
|
---|---|---|
Tiketing
Obsahuje nástroj pro správu, který zpracovává a katalogizuje požadavky na služby zákazníkům.
|
LiveAgent nabízí tiketing v plánu Tiketů za 15 $/agent/měsíc.
|
HelpShift nabízí tiketing v plánu za 60 $/agent/měsíc.
|
Živý Chat
Widget pro chat v reálném čase, který můžete umístit na jakýkoli web.
|
LiveAgent nabízí Živý Chat v plánu Ticket+Chat za 29 $/agent/měsíc.
|
HelpShift nabízí živý chat v plánu za 60 $/agent/měsíc.
|
Call Centrum
Call centrum, které lze použít k uskutečňování a přijímání hovorů pomocí automatické distribuce hovorů.
|
LiveAgent nabízí Call Centrum.
|
HelpShift nenabízí Call Centrum.
|
Samoobsluha
Funkce, která vám umožní vybudovat zákaznický portál, na který se vaši zákazníci mohou zaregistrovat, aby získali přístup ke svým dřívějším tiketům a obsahu znalostní báze.
|
LiveAgent nabízí samoobslužný portál v plánu Tiketů za 15 $/agent/měsíc.
|
HelpShift nabízí samoobslužný portál v plánu za 60 $/agent/měsíc.
|
Facebook
Integrace Facebooku, která načte všechny komentáře a zmínky a přemění je na tikety. Integrace také umožňuje uživatelům odpovídat na všechny komentáře a zmínky ze softwaru helpdesku sociálních médií.
|
LiveAgent nabízí integraci Facebooku.
|
HelpShift nenabízí integraci Facebooku.
|
Twitter
Integrace Twitteru, která načte všechny zmínky a komentáře a přemění je na tikety. Integrace také umožňuje uživatelům odpovídat na tweety přímo ze softwaru.
|
LiveAgent nabízí integraci Twitteru.
|
HelpShift nenabízí integraci Twitteru.
|
Instagram
Integrace Instagramu, která načte všechny komentáře a zmínky a přemění je na tikety. Integrace také umožňuje uživatelům odpovídat na všechny komentáře a zmínky ze softwaru helpdesku sociálních médií.
|
LiveAgent nabízí integraci Instagramu.
|
HelpShift nenabízí integraci Instagramu.
|
Viber
Integrace Viberu, která načítá všechny zprávy a transformuje je na tikety. Integrace také umožňuje uživatelům odpovídat a vysílat zprávy Viber přímo ze softwaru helpdesku sociálních médií.
|
LiveAgent nabízí integraci Viberu.
|
HelpShift nenabízí integraci Viberu.
|
Znalostní báze
Úložiště znalostí, které obsahuje základní informace, včetně příruček pro řešení potíží, častých dotazů a článků s návody.
|
LiveAgent nabízí znalostní bázi v plánu tikety za 15 $/agent/měsíc.
|
HelpShift nabízí znalostní bázi v plánu za 60 $/agent/měsíc.
|
Fórum zákazníků
Online diskusní fórum pro vaše zákazníky, které se nachází přímo ve vaší znalostní bázi.
|
LiveAgent nabízí zákaznické fórum.
|
HelpShift nenabízí zákaznické fórum.
|
Automatizace a pravidla
Pracovní toky, které můžete automatizovat, abyste eliminovali opakující se úkoly.
|
LiveAgent nabízí automatizaci a pravidla v plánu Tiketů za 15 $/agent/měsíc.
|
HelpShift nabízí automatizaci a pravidla v plánu za 40 $/agent/měsíc.
|
API
Sada funkcí, které umožňují spolupráci různých aplikací.
|
LiveAgent nabízí funkce API v plánu Tiketů za 15 $/agent/měsíc.
|
HelpShift nabízí v plánu funkce API za 60 $/měsíc.
|
Interaktivní hlasová odpověď (IVR)
Technologie, která umožňuje příchozím volajícím navigovat v telefonním systému, než hovoří s lidským operátorem.
|
LiveAgent nabízí funkce IVR.
|
HelpShift nenabízí funkce IVR.
|
Videohovory
Hovor, který obsahuje video, podobně jako Skype, Zoom nebo Facetime hovory.
|
LiveAgent nabízí videohovory.
|
HelpShift nenabízí videohovory.
|
Neomezená historie
Tiketům nevyprší platnost ani je nesmažete- můžete si je kdykoli prohlédnout.
|
LiveAgent nabízí neomezenou historii v plánu Tiketů za 15 $/agent/měsíc.
|
HelpShift nabízí neomezenou historii v plánu za 60 $/agent/měsíc.
|
Neomezené webové stránky
Software můžete používat na neomezeném počtu webových stránek.
|
LiveAgent nabízí neomezený počet webových stránek v plánu Tiketů za 15 $/agent/měsíc.
|
HelpShift nabízí neomezené webové stránky v plánu za 60 $/agent/měsíc.
|
Neomezená tlačítka chatu
Na své webové stránky můžete umístit neomezený počet tlačítek chatu.
|
LiveAgent nabízí neomezený počet chatovacích tlačítek v plánu Tiketů za 15 $/agent/měsíc.
|
HelpShift nabízí neomezené tlačítko chatu v plánu za 60 $/agent/měsíc.
|
Neomezené tikety/e-maily
Můžete dostávat neomezený počet e-mailů a tiketů.
|
LiveAgent nabízí neomezené tikety/e-maily.
|
HelpShift nenabízí neomezené tikety/e-maily.
|
Neomezené nahrávání hovorů
Zaznamenejte každý uskutečněný nebo přijatý hovor a kdykoli si nahrávku přehrajte.
|
LiveAgent nabízí neomezené nahrávání hovorů.
|
HelpShift nenabízí neomezené nahrávání hovorů.
|
Neomezená podpora 24/7
Zákaznická podpora je nabízena nepřetržitě bez omezení počtu dotazů, které můžete odeslat.
|
LiveAgent nabízí neomezenou podporu 24/7 v plánu Tiketů za 15 $/agent/měsíc.
|
HelpShift nabízí neomezenou nepřetržitou podporu v plánu za 60 $/agent/měsíc.
|
Helpshift je prostě skvělý. Existuje však důvod, proč existuje konkurence, a možná budete chtít přejít na software, který vám vyhovuje lépe. Proto jsme tady, abychom vám řekli o LiveAgent.
LiveAgent vám nabízí nejlepší nástroje v jednom řešení zákaznické podpory. Mluvíme o spolehlivém systému tiketingu, super rychlé chatovací funkci, znalostní bázi, call centru a dokonce o podpoře kanálů sociálních médií, jako je Facebook Messenger, Instagram nebo dokonce Viber. Vše je umístěno pohodlně na jednom palubním panelu, kde můžete sledovat všechny kanály. Poskytování skvělých zákaznických zkušeností nemůže být lepší s nástroji pod jednou střechou.
LiveAgent je hrdý na to, že svým zákazníkům může nabídnout super rychlý widget pro live chat. A je to nejrychlejší na trhu s rychlostí zobrazování chatu 2,5 sekundy. Now you can truly provide lightning fast help to your customers.
Živý chat dokáže s vaším oddělením zákaznické podpory zázraky. Proměňte návštěvníky webových stránek v platící zákazníky umístěním pozvánky na chat na svůj web. Podívejte se, co píšou, než odešlou odeslání pomocí funkce psaní v reálném čase. V případě potřeby poskytněte rychlou pomoc a informace.
V tomto videu zjistíte, jak náš chat funguje a co s ním můžete dělat.
Neváhejte také procházet náš kanál LiveAgent na YouTube a najít další videa o nástrojích a funkcích v našem softwaru helpdesku
Abyste mohli vést a pracovat ve skvělém kontaktním centru a získat skvělou zpětnou vazbu, musíte být spokojeni se softwarem zákaznické podpory. To znamená, že kromě základních funkcí získáte skvělé zákaznické zkušenosti.
LiveAgent nabízí 24/7 poskytování podpory všem svým klientům a naším cílem je poskytnout spolu s naší sadou nástrojů úplné zkušenosti. Používáme stejné nástroje jako vy, abyste věděli, co můžete očekávat. Kontaktujte nás jakýmkoli způsobem chcete. Pošlete nám e-mail, zavolejte nám nebo si s námi popovídejte. Je to vaše volba a my uděláme vše pro to, abychom vám poskytli nejlepší uživatelské zkušenosti a rady pro řešení problémů.
3,000+ Trustpilot | GetApp | G2 crowd recenze
Roman Bosch
Partly
Jsme rádi, že máme skvělý portál, který zlepšuje naši zákaznickou péči.
Christine Preusler
HostingAdvice
LiveAgent umožňuje našim agentům poskytovat lepší, rychlejší a přesnější podporu.
Karl Dieterich
Covomo
LiveAgent nám pomohl dosáhnout 2 důležitých cílů: zvýšení spokojenosti zákazníků a prodeje.
Hendrik Henze
HEWO Internetový marketing
LiveAgent používáme od srpna a jsme s ním opravdu spokojeni.
Razvan Sava
Webmaster nabídky
Od doby, kdy používáme LiveAgent, se naše doba odezvy zvýšila o 60 %.
Taras Baca
XperienceHR
Konverzní poměr našich placených zákazníků vzrostl o 325% v prvním měsíci, který jsme nastavili a aktivně začali používat LiveAgent.
Andrej Ftomin
TAZAR Group
Musím říct, že jsem nikdy nezažil tak profesionální přístup k zákazníkovi.
Matt Janaway
The Workplace Depot
Považujeme LiveAgent za zdaleka nejlepší řešení pro živý chat.
Viviane Carter
CSI Products
LiveAgent používáme na všech našich webových stránkách elektronického obchodu. Nástroj se snadno používá a zvyšuje naši produktivitu.
Christian Lange
Lucky-Bike
S LiveAgent jsme schopni poskytnout našim zákazníkům podporu, ať jsou kdekoli.
Jens Malmqvist
Projure
LiveAgent mohu doporučit každému, koho zajímá, jak zlepšit a zefektivnit své zákaznické služby.
Catana Alexandru
Websignal
Jsem si jistý, že bychom 90% dne strávili tříděním e-mailů, kdybychom neměli LiveAgent.
Jan Wienk
All British Casino
Díky aplikaci LiveAgent dokážeme udržet naše hráče šťastné tím, že jim nabídneme efektivnější podporu, která povede k vyšší návratnosti.
Allan Bjerkan
Norske Automaten
LiveAgent je spolehlivý, za rozumnou cenu a jednoduše skvělá volba pro jakékoli rychlé online podnikání!
Sissy Böttcher
Study Portals
Líbí se nám, protože se snadno používá a nabízí skvělé funkce, například užitečné funkce hlášení.
Peter Koning
TypoAssassin
Milujeme LiveAgent - usnadňuje to podporu našich zákazníků.
Aranzazu F
Factorchic
Rádi nabízíme našim zákazníkům nejlepší podporu. Proto jsme vybrali LiveAgent.
Rick Nuske
MyFutureBusiness
Od nastavení až po průběžnou podporu a vše ostatní mezi tím, tým v LiveAgent nepřestává působit.
Vojtech Kelecsenyi
123-Nakup
LiveAgent nám každý den ušetří stovky cenných minut tím, že zákaznický servis je jasný a v pořádku.
Rafael Kobalyan
Betconstruct
Neomezená integrace agentů, e-mailu, sociálních médií a telefonu. To vše za méně, než jsme platili u našeho předchozího poskytovatele.
Martin Drugaj
Atomer
LiveAgent používáme od roku 2013. Nedokážeme si představit, že bychom bez něj pracovali.
Ivan Golubović
AVMarket
Je to nákladově efektivní řešení, které vám může pomoci s velkým množstvím žádostí o podporu prostřednictvím různých kanálů.
Rustem Gimaev
Jazykové konzultační centrum Antalya
Odpovídání na e-maily z aplikace Outlook bylo tak těžké zvládnout. S LiveAgent jsme si jisti, že každý e-mail bude zodpovězen...
Randy Bryan
tekRESCUE
LiveAgent je tak úžasný. S velmi malým časem a námahou jsem to měl během několika minut bezproblémové.
Timothy G. Keys
Marietta Corporation
Vřele doporučuji produkt LiveAgent, nejen jako alternativu Kayako, ale mnohem lepší řešení s přidanou hodnotou.
Mihaela Teodorescu
eFortuna
Tým podpory vždy rychle reagoval rychlými implementačními řešeními.
Hilda Andrejkovičová
TrustPay
Pomáhá nám třídit charakter tiketů a statisticky sledovat, co naši klienti nejvíce potřebují.
Alexandra Danišová
Nay
Službu LiveAgent považujeme za skvělý nástroj pro komunikaci se zákazníky.
Samuel Smahel
m:zone
LiveAgent zrychlil naši komunikaci se zákazníky a také nám umožnil s nimi také chatovat.
David Chandler
Volterman
Jednoduše řečeno - LiveAgent předčí vše, co je k dispozici v této nebo ještě vyšší cenové kategorii.
Víte, co mají společné Huawei, BMW, Yamaha a O2? Hádáte správně... LiveAgent!
Zajímá vás, jak se vyrovnáváme dalším populárním řešením helpdesku? Podívejte se na naše srovnávací stránky a zjistěte vše, co můžeme nabídnout.
HledáteCustomerly alternativu?
Alternativa k Extendu je LiveAgent, který zvyšuje spokojenost i prodeje uživatelů prostřednictvím komunikace se zákazníky přes různé kanály.
Hledáte alternativu HelpCrunch?
LiveAgent je efektivní nástroj pro podporu zákazníků prostřednictvím různých kanálů. Pomáhá snižovat míru odsunů hovorů a zvyšovat spokojenost zákazníků.
Srovnejte LiveAgent s jinými platformami
S nástroji pro chat můžete zlepšit prodej a snížit počet tiketů pomocí alternativy živého chatu, která je již k dispozici zdarma.
Jste připraveni na nový systém tiketingu?
LiveAgent je skvělým nástrojem pro komunikaci se zákazníky. Zlepšuje zákaznickou péči a zvyšuje produktivitu. Je doporučován a efektivní.
Helpdesk software pro malé podniky
Software LiveAgent nabízí sociální sítě a možnost přihlášení k odběru newsletteru. Přecházíte z Customerly na LiveAgent? Získejte ho zdarma nebo placený tarif.
We appreciate your recent sign up for a LiveAgent.
A message will be sent to your email address containing login details, right after your account is installed.
Naše stránky využívají cookies. Pokračováním souhlasíte s využitím cookies, jak je podrobně popsáno v Bezpečnostní zásady a soubory cookies.
Jsme k dispozici ve více termínech