Hledáte Service Hub alternativu?

Objevte, proč je LiveAgent nejlepší HubSpot Service Hub alternativou na trhu.

  • ✓ Žádný poplatek za zřízení    
  • ✓ Zákaznický servis 24/7    
  • ✓ Není vyžadovaná kreditní karta    
  • ✓ Možnost kdykoli zrušit
Používáno
Forbes logo
airbus logo
Nascar logo
Help desk software comparison
Alternatives background

Jste otráveni z vašeho help desk softwaru?

Service Hub od společnosti HubSpot je skvělý software, který využívá tiketing, živý chat a chatboty. Service Hub je ideální pro společnosti s velkými rozpočty, které již využívají marketingové a prodejní centrum HubSpot. Pokud však hledáte výhodnou alternativu Service Hubu, zvažte LiveAgent.

LiveAgent je plně vybavený software help-desk, který zvýší produktivitu vašeho týmu zákaznických služeb, zvýší spokojenost zákazníků a zároveň vám ušetří peníze. LiveAgent slouží již více než 15 000 firmám a 150 milionům koncových uživatelů po celém světě. Připojte se k nim při poskytování prvotřídních služeb zákazníkům. Díky nám je to snadné.

Forbes logo
airbus logo
Nascar logo
USC logo
Jste otráveni z vašeho help desk softwaru?
Slido green logo

Ušetřete více díky LiveAgentu

3 důvody, proč společnosti přešli k LiveAgentu

Objevte, jak LiveAgent vyniká nad jinými alternativami

3 důvody, proč společnosti přešli k LiveAgentu

Zvýšená spokojenost

LiveAgent zvyšuje spokojenost zákazníků & zlepšuje konverzní poměr.

Zvýšená spokojenost

Zvýšená produktivita

Snižte pracovní čas svých agentů a vyřešte více dotazů zákazníků díky naší univerzální schránce.

Zvýšená produktivita

Plný užitečných funkcí

S více než 179 funkcemi helpdesku, bude poskytování podpory hračka.

HubSpot Service Hub vs LiveAgent
jedním pohledem

Funkce Liveagent
Vyzkoušejte nejlepší zákaznickou podporu zdarma! není vyžadovaná kreditní karta.
HubSpot Service Hub
Tiketing
Obsahuje nástroj pro správu, který zpracovává a katalogizuje požadavky na služby zákazníků.
LiveAgent nabízí tiketing v plánu Ticket za 15 USD/agent/měsíc.
HubSpot Service Hub nabízí tiketing v plánu za 28 USD/agent/měsíc.
Živý Chat
Widget chatu v reálném čase, který můžete umístit na libovolné webové stránky.
LiveAgent nabízí Live Chat v plánu Ticket+Chat za 29 USD/agent/měsíc.
HubSpot Service Hub nabízí Live Chat v plánu za 28 USD/agent/měsíc.
Call Centrum
Call centrum, které lze použít k uskutečňování a přijímání hovorů pomocí automatické distribuce hovorů.
LiveAgent nabízí Call Centrum v plánu All-inclusive za 49 USD/agent/měsíc.
HubSpot Service Hub nabízí Call centrum v plánu za 46USD/agent/měsíc.
Samoobsluha
Funkce, která umožňuje vytvořit zákaznický portál, do kterého se mohou vaši zákazníci zaregistrovat a získat tak přístup ke svým minulým tiketům a obsahu znalostní databáze.
LiveAgent nabízí samoobsluhu v plánu Tiket za 15 USD/agent/měsíc.
HubSpot Service Hub nabízí samoobsluhu v plánu za 28USD/agent/měsíc.
Facebook
Integrace se službou Facebook, která načítá všechny komentáře a označení a přeměňuje je na tikety. Integrace také umožňuje uživatelům odpovídat na všechny komentáře a zmínky ze softwaru helpdesku na sociálních sítích.
LiveAgent nabízí integraci Facebooku.
HubSpot Service Hub nenabízí integraci Facebooku.
Twitter
Integrace Twitteru, která načítá všechny zmínky a komentáře a přeměňuje je na tikety. Integrace také umožňuje uživatelům odpovídat na tweety přímo ze softwaru.
LiveAgent nabízí integraci Twitteru.
HubSpot Service Hub nenabízí integraci Twitteru.
Instagram
Integrace Instagramu, která načítá všechny komentáře a zmínky a přeměňuje je na tikety. Integrace také umožňuje uživatelům odpovídat na všechny komentáře a zmínky ze softwaru pro help desk sociálních médií.
LiveAgent nabízí integraci Instagramu.
HubSpot Service Hub nenabízí integraci Instagramu.
Viber
Integrace služby Viber, která načítá všechny zprávy a převádí je na tikety. Integrace také umožňuje uživatelům odpovídat na zprávy Viber a vysílat je přímo ze softwaru helpdesku pro sociální sítě.
LiveAgent nabízí integraci Viberu.
HubSpot Service Hub nenabízí integraci služby Viber.
Znalostní databáze
Úložiště znalostí, které obsahuje základní informace, včetně návodů na řešení problémů, často kladených otázek a článků s návody.
LiveAgent nabízí znalostní databázi v plánu Tiket za 15 USD/agent/měsíc.
HubSpot Service Hub nenabízí znalostní databázi.
Zákaznické fórum
Online diskusní fórum pro vaše zákazníky, které se nachází přímo ve vaší znalostní databázi.
LiveAgent nabízí zákaznické fórum v plánu Tiket za 15 USD/agent/měsíc.
HubSpot Service Hub nabízí zákaznické fórum v plánu za 28USD/agent/měsíc.
Automatizace a pravidla
Pracovní postupy, které můžete automatizovat a eliminovat tak opakující se úlohy.
LiveAgent nabízí automatizaci a pravidla v plánu Tiket za 15 USD/agent/měsíc.
HubSpot Service Hub nabízí automatizaci a pravidla v plánu za 28 USD/agent/měsíc.
API
Soubor funkcí, které umožňují spolupráci různých aplikací.
LiveAgent nabízí funkce API v plánu Tiket za 15 USD/agent/měsíc.
HubSpot Service Hub nabízí funkce API v plánu za 28 USD/agent/měsíc.
Interactive Voice Response (IVR)
Technologie, která příchozím volajícím umožňuje procházet telefonním systémem předtím, než se spojí s lidským operátorem.
LiveAgent nabízí funkce IVR.
HubSpot Service Hub nenabízí funkce IVR.
Video hovory
Hovor, který obsahuje video, podobně jako Skype, Zoom, nebo Facetime hovory.
LiveAgent nabízí video hovory.
HubSpot Service Hub nenabízí video hovory.
Neomezená historie
Platnost tiketů nevyprší a vy si je můžete kdykoli zobrazit.
LiveAgent nabízí neomezenou historii v plánu Tiket za 15 USD/agent/měsíc.
HubSpot Service Hub nabízí neomezenou historii v plánu za 28 USD/agent/měsíc.
Neomezené webstránky
Software můžete používat na neomezeném počtu webových stránek.
LiveAgent nabízí neomezený počet webových stránek v plánu Tiket za 15 USD/agent/měsíc.
HubSpot Service Hub nabízí neomezený počet webových stránek v plánu za 28 USD/agent/měsíc.
Neomezená tlačítka chatu
Na své webové stránky můžete umístit neomezený počet tlačítek chatu.
LiveAgent nabízí neomezený počet chatovacích tlačítek v plánu Tiket+Chat za 29 USD/agent/měsíc.
HubSpot Service Hub nabízí neomezený počet chatovacích tlačítek v plánu za 28 USD/agent/měsíc.
Neomezené Tikety/E-maily
Můžete obdržet neomezený počet e-mailů a tiketů.
LiveAgent nabízí neomezený počet tiketů/e-mailů v plánu Tiket za 15 USD/agent/měsíc.
HubSpot Service Hub nabízí neomezený počet tiketů/e-mailů v plánu za 28 USD/agent/měsíc.
Neomezené nahrávání hovorů
Nahrávejte každý uskutečněný nebo přijatý hovor a kdykoli si záznam přehrajte.
LiveAgent nabízí neomezené nahrávání hovorů.
HubSpot Service Hub nenabízí neomezené nahrávání hovorůc.
Neomezená podpora 24/7
Zákaznická podpora je k dispozici 24 hodin denně, 7 dní v týdnu bez omezení počtu dotazů.
LiveAgent nabízí neomezenou nepřetržitou podporu v plánu Tiket za 15 USD/agent/měsíc.
HubSpot Service Hub nabízí neomezenou podporu 24/7 v plánu za 28 USD/agent/měsíc.
features overview - integration

Výkonná alternativa Service Hub

Při hledání skvělého softwaru pro help desk je důležité získat za své peníze co nejlepší hodnotu. To je důvod, proč LiveAgent nabízí 4 balíčky za konkurenceschopné ceny. Základní balíčky jsou vybaveny hybridním streamem pro tiketing, jednotnou multi-kanálovou schránkou, hlášeními, automatizací a pravidly, gamifikačními funkcemi a mnohým dalším! S LiveAgentem získáte více za méně peněz – pokud tedy hledáte plnohodnotnou alternativu Service Hubu, vyzkoušejte LiveAgent. Začněte vaši zkušební verzi zdarma již dnes, není vyžadovaná kreditní karta. 

Gamifikační funkce

Dovolte vašim agentům podpory aby získávali odznaky a úrovně když provádějí činnosti, které přispívají k celkovému úspěchu vaší společnosti. Podívejte se na individuální a týmové žebříčky a vytvářejte přehledy, abyste podpořili zdravou soutěž v rámci oddělení služeb zákazníkům.

Agent report dashboard in LiveAgent

Nejrychlejší widget chatu

Pokud hledáte alternativu Service Hubu a rychlost je pro vás důležitým parametrem, LiveAgent by mohl být tím, co hledáte. LiveAgent se může pochlubit nejrychlejším widgetem živého chatu na trhu — s rychlostí zobrazení za 2.5 vteřiny.

Pokud chcete efektivně přeměnit návštěvníka webu na zákazníka, je widget pro rychlý chat tou správnou volbou. Podle eMarketer reportu, 35% návštěvníků webů provedlo online nákup poté, co použili živý chat. 

LiveAgent live chat conversation example-gif
connected world map

Mluvíme mnoha jazyky

Náš software je vícejazyčný. LiveAgent je k dispozici v 43 různých jazykových překladech (některé částečně) a podporuje widgety s možností přizpůsobení jazyka. Nedovolte, aby cizí jazyky tvořily bariéru mezi vámi a vašimi zákazníky. My se o vás postaráme.

Zasloužíte si to nejlepší

LiveAgent je nejlépe hodnoceným a nejvíce hodnoceným softwarem helpdesku pro malé a střední podniky v roce 2020. Proto je skvělou alternativou k Service Hub. LiveAgent šetří váš čas a peníze, takže se můžete soustředit na to, co je důležité – budování smysluplných vztahů se zákazníky.

winners illustration

LiveAgent vs HubSpot Service Hub srovnání

Podívejte se, jak si vedeme v porovnání s HubSpot’s Service Hub na základě hodnocení zákazníků Capterra

Feature comparison chart for LiveAgent and HubSpot Service Hub
Aktuální k 3.2.2020

Podívejte se, proč si zákazníci vybírají LiveAgent jako jejich preferovanou alternativu HubSpot Service Hub

  • Podívejte se, proč si zákazníci vybírají LiveAgent jako jejich preferovanou alternativu HubSpot Service Hub

    „Je to tak bohaté na funkce a překonalo to mé pětileté předplatné zendesk. Tak jsem přešel. Pro mě, jako majitele malé firmy, je to velmi dobrá hodnota.“ Albert

  • Podívejte se, proč si zákazníci vybírají LiveAgent jako jejich preferovanou alternativu HubSpot Service Hub

    Nejprve jsem vyzkoušel Zendesk, ale po hodinách konfigurace a pochopení cenového modelu jsem si uvědomil, že to není pro mě. Místo toho jsem začal používat LiveAgent a musím říct, že jsem zatím velmi spokojený. Systém získal přesně takové množství konfigurace, jaké chci, a zatím jsem nenašel něco, co nelze provést. Samotná podpora je skvělá a obvykle odpovídá na vaše otázky během několika minut. “Erik

  • Podívejte se, proč si zákazníci vybírají LiveAgent jako jejich preferovanou alternativu HubSpot Service Hub

    „Ze ZenDesku jsme se přemístili na LiveAgent … a nevrátili bychom se … Jsou to úžasně dostupné ceny a vždy nápomocný tým podpory, který je nám k dispozici 24×7. Za druhé, pokročilá úroveň automatizace, která doslova nahradila naši potřebu Zapier, protože existuje velké množství integrací. Navíc také dávají tolik aliasů e -mailů, aby se připojily příliš snadno. “ Aaron

  • Podívejte se, proč si zákazníci vybírají LiveAgent jako jejich preferovanou alternativu HubSpot Service Hub

    „My a naši klienti jsme měli neustále problémy se ZenDeskem, ale po prozkoumání různých možností jsme vybrali LiveAgent na základě recenzí uživatelů a jeho ceny.“ Adam

  • Podívejte se, proč si zákazníci vybírají LiveAgent jako jejich preferovanou alternativu HubSpot Service Hub

    „ZenDesk jsem používal roky a tyto e-maily v “tiketovém stylu “mě unavily a taká to že se ke svým e-mailům nemohu připojovat soubory, pouze posílat odkazy. Co se mi na LiveAgentu líbí: odesílá e-maily (nikoli tikety), mohu připojujte soubory, organizujte tok e-mailů snadněji než v ZenDesku, můžete chatovat a spravovat e-maily ze stejného okna. LiveAgent také podporuje tabulky ve svých e-mailech a má skvělý tým podpory. “ Vlad

  • Podívejte se, proč si zákazníci vybírají LiveAgent jako jejich preferovanou alternativu HubSpot Service Hub

    „Na tento systém jsme přešli po mnoha letech používání ZenDesk. Funkce je úžasná: kontaktní formuláře, živý chat, databáze, integrace se sociálními sítěmi – vše v jedné službě a všechny tyto moduly jsou promyšlené a vzájemně kompetentní. Líbilo se mi, že služba funguje stabilně i na mobilních platformách (po ZenDesku je to pro nás obrovské plus). “ Olga

  • Podívejte se, proč si zákazníci vybírají LiveAgent jako jejich preferovanou alternativu HubSpot Service Hub

    „Vyzkoušel jsem různá řešení, včetně Zendesku, Freshdesku a dalších. Pak jsem našel LiveAgent. Skvělý nástroj, dobrá hodnota za peníze, snadné použití, skvělá podpora a pomoc při implementaci. A nyní, po několika letech používání, je stále nejlepší volbou, pro nástroj podpory, kterou jsme mohli udělat. “ Michal

  • Podívejte se, proč si zákazníci vybírají LiveAgent jako jejich preferovanou alternativu HubSpot Service Hub

    „Dříve jsem používal mnoho dalších systémů helpdesku, jako jsou LiveZilla, Zopim, Zendesk, Freshdesk, Desk.com atd. LiveAgent je díky svým cenám, funkcím, zákaznické podpoře a mobilním funkcím ve všech směrech porazil.“ Harrison

Budete v dobrých rukou!

Víte, co mají společné Huawei, BMW, Yamaha a O2? Hádáte správně... LiveAgent!

Vyzkoušet nyní zdarma Není vyžadována kreditní karta

Nejčastější dotazy

Jaký je LiveAgent v porovnání s HubSpot Service Hub?

LiveAgent nabízí oproti HubSpot Service Hub následující extra funkce: integrace se sociálními médii, videohovory, IVR a neomezený počet nahrávek hovorů.

Jaké jsou extra výhody používání LiveAgent oproti HubSpot Service Hub?

Mezi extra výhody používání LiveAgentu oproti HubSpot Service Hub patří větší spokojenost zákazníků, udržení zákazníků, snížení nákladů na služby zákazníkům, snížení míry odchodu a lepší pracovní postupy agentů.

Naše stránky využívají cookies. Pokračováním souhlasíte s využitím cookies, jak je podrobně popsáno v Bezpečnostní zásady a soubory cookies.

×
Naplánujte si schůzku jeden na jednoho a zjistěte, jak může LiveAgent pomoct vaší společnosti.

Jsme k dispozici ve více termínech

Naplánovat demo