Vaši zákazníci jsou zahlceni nabídkou. Každý den se rozhodují, kde si koupí kávu, oběd nebo potraviny. Pokud jde o nakupování online, není tomu jinak. Existují tisíce obchodů, které nabízejí stejné nebo podobné produkty za různé ceny. Jak se tedy spotřebitelé rozhodují, u koho nakoupit? Čím se odlišují úspěšné obchody?
Kromě ceny a kvality výrobků zákazníci věnují pozornost zákaznické zkušenosti, kterou jim podniky poskytují. Byla poutavá a personalizovaná? Zanechává v nich pozitivní pocit?
Zákazníci chtějí být angažovaní a za lepší nákupní zážitek jsou ochotni zaplatit i více. Jak tedy můžete zvýšit angažovanost zákazníků? Jaké strategie vám poskytnou konkurenční výhodu? Čtěte dále a dozvíte se to.
Registrací přijímám Obchodní podmínky a Bezpečnostní zásady.
Zapojení zákazníků je o interakci mezi vaší značkou a zákazníky. Podstatou zapojení zákazníků je něco zvláštního, co vaše značka dělá a kvůli čemu se zákazníci vracejí.
Existuje řada různých způsobů, jak vypočítat angažovanost. Nejdůležitějšími ukazateli, které je třeba měřit, jsou: míra odhlášení hostů, četnost nákupů, průměrná hodnota objednávky a míra opakovaných nákupů:
Průměrná hodnota objednávky
Četnost nákupů
Míra odhlášení hostů
Míra opakovaných nákupů
Míra odhlášení hostů je počet zákazníků, kteří dokončí nákup, aniž by si vytvořili účet. Míra odhlášení hostů je důležitá, protože zákazníci, kteří si vytvoří účet, mají větší šanci na opakované nákupy.
Výpočet: počet objednávek dokončených hostem/celkový počet objednávek.
Tato metrika je důležitá, protože když budete vědět, jak dlouho trvá průměrnému zákazníkovi, než provede další nákup, budete lépe chápat jeho angažovanost.
Výpočet: počet objednávek za posledních 365 dní/počet jedinečných zákazníků za posledních 365 dní.
Toto číslo vám prozradí, kolik průměrný zákazník utratí za jeden nákup, když u vás nakupuje. Obecně platí, že opakovaní zákazníci utrácejí zhruba 7x více než jejich protějšky s jednorázovým nákupem, proto je důležité tento ukazatel pochopit.
Výpočet: celkové tržby za posledních 365 dní/celkový počet objednávek uskutečněných za posledních 365 dní.
Míra opakovaných nákupů vám poskytne jasnější přehled o účinnosti celé vaší strategie udržení zákazníků, protože vám řekne, kolik zákazníků je natolik zaujatých, že ve vašem obchodě uskuteční více než jeden nákup.
Výpočet: počet zákazníků, kteří nakoupili více než jednou, / celkový počet zákazníků.
42 % spotřebitelů uvedlo, že by zaplatilo více za přátelské a vstřícné jednání, a 52 % by zaplatilo více za rychlé a efektivní jednání se zákazníky.
80 % spotřebitelů s větší pravděpodobností nakoupí u značky, která poskytuje personalizované zkušenosti.
48 % uživatelů chytrých telefonů častěji nakupuje u společností, jejichž mobilní stránky poskytují instruktážní video obsah.
Nabízíme služby concierge migrace z většiny populárních řešení helpdesku.
Nabídněte vícekanálovou podporu pomocí služby LiveAgent. Zjednodušte všechny dotazy zákazníků do jediného ovládacího panelu a snadno na ně reagujte.
Ušetřete čas využitím automatizace a soustřeďte se na to, co je důležité – na personalizaci celkové zkušenosti vašich zákazníků.
Nastavení externích znalostních databází pro poskytování nepřetržité podpory uživatelům. Naplňte je FAQs, videi, články s návody a dalšími informacemi.
Potřebujete zvýšit zapojení zákazníků? Buďte dostupní všude, kde jsou vaši zákazníci. Nabídněte podporu na všech platformách, které používají. Proč by měli přepínat mezi aplikacemi jen proto, aby vás mohli kontaktovat?
S aplikací LiveAgent můžete poskytovat bezvadnou podporu v reálném čase prostřednictvím e-mailu, telefonu, chatu, sociálních médií, fór znalostní báze a dalších služeb. Všechny výše zmíněné komunikační kanály jsou zefektivněny do jediné firemní schránky, ze které můžete všechny tikety prohlížet, spravovat a odpovídat na ně.
Vaši zákazníci si zamilují bezproblémový servis poskytovaný napříč všemi kanály. Věřte nám.
Dejte svým zákazníkům pocit výjimečnosti. Oslovujte je jménem. Pamatujte si jejich předchozí dotazy. Posílejte jim personalizované nabídky. Se službou LiveAgent je to snadné.
Naše integrované CRM umožňuje snadno zobrazit všechny důležité informace o vašich zákaznících, zatímco s nimi chatujete nebo jim voláte v reálném čase. Zobrazte si předchozí nákupy, tikety, kontaktní údaje a vlastní informace, jako je velikost bot nebo zeměpisná poloha, a poskytněte jim co nejosobnější služby.
LiveAgent kombinuje vynikající live chat, ticketing a automatizaci, které nám umožňují poskytovat výjimečnou podporu našim zákazníkům.
Peter Komornik, CEO
Vaši zákazníci jsou technicky zdatní, digitální domorodci. Pokud jim na svých stránkách poskytnete potřebné informace, budou schopni sami odpovědět na své otázky týkající se vašich produktů nebo služeb.
Nabídkou těchto informací jste schopni poskytnout okamžitou podporu 24 hodin denně, 7 dní v týdnu. Vaši zákazníci nebudou mít potřebu odbíhat do Googlu a objevovat stránky konkurence. Na co ještě čekáte? Nastavte svou bázi znalostí a zlepšete se díky chytrému softwaru pro zapojení zákazníků ještě dnes!
Získávejte zpětnou vazbu a návrhy od svých zákazníků prostřednictvím zákaznického portálu. Zjistěte, co se jim líbí, co ne a na co se těší v budoucnu. Tento typ organického výzkumu je neocenitelný a pomůže vám vytvořit užitečné poznatky, které zvýší angažovanost vašich zákazníků.
Vaši zákazníci se rádi nechávají slyšet, tak proč jim neposkytnout platformu?
„Je to tak bohaté na funkce a překonalo to mé pětileté předplatné zendesk. Tak jsem přešel. Pro mě, jako majitele malé firmy, je to velmi dobrá hodnota.“ Albert
Nejprve jsem vyzkoušel Zendesk, ale po hodinách konfigurace a pochopení cenového modelu jsem si uvědomil, že to není pro mě. Místo toho jsem začal používat LiveAgent a musím říct, že jsem zatím velmi spokojený. Systém získal přesně takové množství konfigurace, jaké chci, a zatím jsem nenašel něco, co nelze provést. Samotná podpora je skvělá a obvykle odpovídá na vaše otázky během několika minut. “Erik
„Ze ZenDesku jsme se přemístili na LiveAgent … a nevrátili bychom se … Jsou to úžasně dostupné ceny a vždy nápomocný tým podpory, který je nám k dispozici 24×7. Za druhé, pokročilá úroveň automatizace, která doslova nahradila naši potřebu Zapier, protože existuje velké množství integrací. Navíc také dávají tolik aliasů e -mailů, aby se připojily příliš snadno. “ Aaron
„My a naši klienti jsme měli neustále problémy se ZenDeskem, ale po prozkoumání různých možností jsme vybrali LiveAgent na základě recenzí uživatelů a jeho ceny.“ Adam
„ZenDesk jsem používal roky a tyto e-maily v “tiketovém stylu “mě unavily a taká to že se ke svým e-mailům nemohu připojovat soubory, pouze posílat odkazy. Co se mi na LiveAgentu líbí: odesílá e-maily (nikoli tikety), mohu připojujte soubory, organizujte tok e-mailů snadněji než v ZenDesku, můžete chatovat a spravovat e-maily ze stejného okna. LiveAgent také podporuje tabulky ve svých e-mailech a má skvělý tým podpory. “ Vlad
„Na tento systém jsme přešli po mnoha letech používání ZenDesk. Funkce je úžasná: kontaktní formuláře, živý chat, databáze, integrace se sociálními sítěmi – vše v jedné službě a všechny tyto moduly jsou promyšlené a vzájemně kompetentní. Líbilo se mi, že služba funguje stabilně i na mobilních platformách (po ZenDesku je to pro nás obrovské plus). “ Olga
„Vyzkoušel jsem různá řešení, včetně Zendesku, Freshdesku a dalších. Pak jsem našel LiveAgent. Skvělý nástroj, dobrá hodnota za peníze, snadné použití, skvělá podpora a pomoc při implementaci. A nyní, po několika letech používání, je stále nejlepší volbou, pro nástroj podpory, kterou jsme mohli udělat. “ Michal
„Dříve jsem používal mnoho dalších systémů helpdesku, jako jsou LiveZilla, Zopim, Zendesk, Freshdesk, Desk.com atd. LiveAgent je díky svým cenám, funkcím, zákaznické podpoře a mobilním funkcím ve všech směrech porazil.“ Harrison
Vzhledem k obrovskému množství funkcí, které LiveAgent poskytuje, je naše nabídka výhodná. Vyzkoušejte si LiveAgent ještě dnes díky 14denní bezplatné zkušební verzi. Kreditní karta není vyžadována!
Most Popular
Víte, co mají společné Huawei, BMW, Yamaha a O2? Hádáte správně... LiveAgent!
UKÁZKA FUNKCE IVR & ZPĚTNÉHO VOLÁNÍ
Vytváříme váš LiveAgent... 0% Získejte nejnovější zprávy o aktualizacích LiveAgent a slevách. Vyzkoušejte všechny komunikační kanály, když je váš LiveAgent připraven.
Náhledový dialer v call centrech dává agentům kontrolu nad procesem vytáčení, zlepšuje výkon a poskytuje lepší přípravu na interakce s zákazníky. Může být obzvláště užitečný pro centra odchozích kontaktů a prodejní kampaně. Výsledkem je menší počet přerušených hovorů a silnější vztahy se zákazníky. LiveAgent nabízí kliknutí na call, nikoliv však náhledový dialer.
We appreciate your recent sign up for a LiveAgent.
A message will be sent to your email address containing login details, right after your account is installed.
Naše stránky využívají cookies. Pokračováním souhlasíte s využitím cookies, jak je podrobně popsáno v Bezpečnostní zásady a soubory cookies.
Jsme k dispozici ve více termínech