Nespočet způsobů, jak se zlepšit s
jediným nástrojem

Zvyšte angažovanost s pomocí LiveAgent.

  • ✓ Žádný vstupní poplatek    
  • ✓ Zákaznická podpora 24/7    
Používáno
Forbes logo
airbus logo
Nascar logo
helpdesk software animation
Use case scenarios

Zvýšení zapojení pomocí LiveAgent

Vaši zákazníci jsou zahlceni nabídkou. Každý den se rozhodují, kde si koupí kávu, oběd nebo potraviny. Pokud jde o nakupování online, není tomu jinak. Existují tisíce obchodů, které nabízejí stejné nebo podobné produkty za různé ceny. Jak se tedy spotřebitelé rozhodují, u koho nakoupit? Čím se odlišují úspěšné obchody?

Kromě ceny a kvality výrobků zákazníci věnují pozornost zákaznické zkušenosti, kterou jim podniky poskytují. Byla poutavá a personalizovaná? Zanechává v nich pozitivní pocit?

Zákazníci chtějí být angažovaní a za lepší nákupní zážitek jsou ochotni zaplatit i více. Jak tedy můžete zvýšit angažovanost zákazníků? Jaké strategie vám poskytnou konkurenční výhodu? Čtěte dále a dozvíte se to.

Forbes logo
airbus logo
Nascar logo
USC logo
eSky logo
Slido green logo
Definition of customer engagement

Co je to zákaznická angažovanost?

Zapojení zákazníků je o interakci mezi vaší značkou a zákazníky. Podstatou zapojení zákazníků je něco zvláštního, co vaše značka dělá a kvůli čemu se zákazníci vracejí.

Jak vypočítat angažovanost

Existuje řada různých způsobů, jak vypočítat angažovanost. Nejdůležitějšími ukazateli, které je třeba měřit, jsou: míra odhlášení hostů, četnost nákupů, průměrná hodnota objednávky a míra opakovaných nákupů:

Money bag coin dollars Průměrná hodnota objednávky

Growing trend money Četnost nákupů

Dollar bill Míra odhlášení hostů

Repeat purchase rate heart Míra opakovaných nákupů

How to calculate customer engagement

Výpočet skóre angažovanosti zákazníka

Míra odhlášení hostů je počet zákazníků, kteří dokončí nákup, aniž by si vytvořili účet. Míra odhlášení hostů je důležitá, protože zákazníci, kteří si vytvoří účet, mají větší šanci na opakované nákupy.

Výpočet: počet objednávek dokončených hostem/celkový počet objednávek.

Tato metrika je důležitá, protože když budete vědět, jak dlouho trvá průměrnému zákazníkovi, než provede další nákup, budete lépe chápat jeho angažovanost.

Výpočet: počet objednávek za posledních 365 dní/počet jedinečných zákazníků za posledních 365 dní.

Toto číslo vám prozradí, kolik průměrný zákazník utratí za jeden nákup, když u vás nakupuje. Obecně platí, že opakovaní zákazníci utrácejí zhruba 7x více než jejich protějšky s jednorázovým nákupem, proto je důležité tento ukazatel pochopit.

Výpočet: celkové tržby za posledních 365 dní/celkový počet objednávek uskutečněných za posledních 365 dní.

Míra opakovaných nákupů vám poskytne jasnější přehled o účinnosti celé vaší strategie udržení zákazníků, protože vám řekne, kolik zákazníků je natolik zaujatých, že ve vašem obchodě uskuteční více než jeden nákup.

Výpočet: počet zákazníků, kteří nakoupili více než jednou, / celkový počet zákazníků.

Zaměření na zákaznickou zkušenost

42 % spotřebitelů uvedlo, že by zaplatilo více za přátelské a vstřícné jednání, a 52 % by zaplatilo více za rychlé a efektivní jednání se zákazníky.

Focus on customer experience
Personalize content to specific customers

Přizpůsobení obsahu & zpráv

80 % spotřebitelů s větší pravděpodobností nakoupí u značky, která poskytuje personalizované zkušenosti.

Vytvářejte užitečný & hodnotný obsah

48 % uživatelů chytrých telefonů častěji nakupuje u společností, jejichž mobilní stránky poskytují instruktážní video obsah.

Create useful content

Šťastný zákazník je ten nejlepší zákazník​

Nabízíme služby concierge migrace z většiny populárních řešení helpdesku.

Jak může LiveAgent zlepšit zapojení zákazníků?

Poskytování vícekanálové podpory

Nabídněte vícekanálovou podporu pomocí služby LiveAgent. Zjednodušte všechny dotazy zákazníků do jediného ovládacího panelu a snadno na ně reagujte.

Personalizované služby v reálném čase

Ušetřete čas využitím automatizace a soustřeďte se na to, co je důležité – na personalizaci celkové zkušenosti vašich zákazníků.

Nabídka více možností samoobsluhy

Nastavení externích znalostních databází pro poskytování nepřetržité podpory uživatelům. Naplňte je FAQs, videi, články s návody a dalšími informacemi.

Call center that is part of help desk software by LiveAgent

Personalizace a rychlost napříč všemi kanály podpory

Potřebujete zvýšit zapojení zákazníků? Buďte dostupní všude, kde jsou vaši zákazníci. Nabídněte podporu na všech platformách, které používají. Proč by měli přepínat mezi aplikacemi jen proto, aby vás mohli kontaktovat?

S aplikací LiveAgent můžete poskytovat bezvadnou podporu v reálném čase prostřednictvím e-mailu, telefonu, chatu, sociálních médií, fór znalostní báze a dalších služeb. Všechny výše zmíněné komunikační kanály jsou zefektivněny do jediné firemní schránky, ze které můžete všechny tikety prohlížet, spravovat a odpovídat na ně.

Vaši zákazníci si zamilují bezproblémový servis poskytovaný napříč všemi kanály. Věřte nám.

Zvýšení angažovanosti zákazníků díky péči

Dejte svým zákazníkům pocit výjimečnosti. Oslovujte je jménem. Pamatujte si jejich předchozí dotazy. Posílejte jim personalizované nabídky. Se službou LiveAgent je to snadné.

Naše integrované CRM umožňuje snadno zobrazit všechny důležité informace o vašich zákaznících, zatímco s nimi chatujete nebo jim voláte v reálném čase. Zobrazte si předchozí nákupy, tikety, kontaktní údaje a vlastní informace, jako je velikost bot nebo zeměpisná poloha, a poskytněte jim co nejosobnější služby.

Dozvědět se více
Increase customer engagement
Peter Komornik

LiveAgent kombinuje vynikající live chat, ticketing a automatizaci, které nám umožňují poskytovat výjimečnou podporu našim zákazníkům.

black Slido logo
Empower customers with self-service

Umožněte zákazníkům využívat samoobsluhu

Vaši zákazníci jsou technicky zdatní, digitální domorodci. Pokud jim na svých stránkách poskytnete potřebné informace, budou schopni sami odpovědět na své otázky týkající se vašich produktů nebo služeb.

Nabídkou těchto informací jste schopni poskytnout okamžitou podporu 24 hodin denně, 7 dní v týdnu. Vaši zákazníci nebudou mít potřebu odbíhat do Googlu a objevovat stránky konkurence. Na co ještě čekáte? Nastavte svou bázi znalostí a zlepšete se díky chytrému softwaru pro zapojení zákazníků ještě dnes!

Ptejte se na zpětnou vazbu, zvyšte angažovanost

Získávejte zpětnou vazbu a návrhy od svých zákazníků prostřednictvím zákaznického portálu. Zjistěte, co se jim líbí, co ne a na co se těší v budoucnu. Tento typ organického výzkumu je neocenitelný a pomůže vám vytvořit užitečné poznatky, které zvýší angažovanost vašich zákazníků.

Vaši zákazníci se rádi nechávají slyšet, tak proč jim neposkytnout platformu?

Ask your customers for feedback

Důvody, proč jiné společnosti přešly ke službě LiveAgent

Co dělá náš helpdesk software tou pravou volbou?

Nejvíce recenzovaný a hodnocený jako #1

LiveAgent je nejlépe a nejvíce hodnoceným softwarem helpdesku pro malé podniky v roce 2020.

Upřednostňován 21 tisíci podniky

Společnost LiveAgent si pro své potřeby zákaznické podpory zvolilo více než 21 000 firem z různých odvětví.

Více než 180 funkcí

Díky více než 180 funkcím, více než 40 integracím a nekonečným možnostem přizpůsobení se nástroj snadno přizpůsobí vašim obchodním požadavkům.

Cloudový a bezpečný

Plně cloudový, bezpečný, snadno nastavitelný a použitelný. Začněte používat LiveAgent během několika minut.

Poměr ceny a hodnoty? Bezkonkurenční

Vzhledem k obrovskému množství funkcí, které LiveAgent poskytuje, je naše nabídka výhodná. Vyzkoušejte si LiveAgent ještě dnes díky 14denní bezplatné zkušební verzi. Kreditní karta není vyžadována!

Dozvědět se více
$9 měsíc

Small business

  • Neomezená historie tiketů
  • 3 email addresses
  • 3 contact forms
  • 1 API key
$29 měsíc

Medium business

  • Everything in Small, plus
  • 10 email addresses
  • 3 live chat buttons
  • Departments management
$0 měsíc

Bezplatný

  • 7 denní historie tiketů
  • 1 emailová adresa
  • 1 tlačítko chatu
  • 1 contact form
Related Articles to Zapojte více své zákazníky
Skvělé služby zákazníkům začínají lepším helpdesk softwarem. Seznamte se s výhodami LiveAgent a začněte s ním pracovat během 5 minut.

Poskytujte skvělou zákaznickou podporu.

Zvýšte výdělky o 48 % s chatovacími konverzacemi, call centrem, sociálními sítěmi a znalostní databází. LiveAgent nabízí efektivní nástroje pro úspěšný zákaznický servis.

LiveAgent vám nabízí sdílenou firemní schránku, která umožňuje vašim zaměstnancům sdílení pracovní zátěže nedostupných agentů. Přečtěte si více o výhodách softwaru pro úspěch u zákazníků.

Dosáhněte prosperity se software pro úspěch u zákazníků

Náš plně multijazyčný software pro úspěch u zákazníků podporuje více než 40 jazyků a umožňuje zaměstnancům i zákazníkům komunikovat ve svém rodném jazyce. Nabízí také 179 funkcí helpdesku a 40 integrací, což vám pomůže budovat lepší komunikaci s vašimi zákazníky.

LiveAgent zvyšuje spokojenost zákazníků pomocí vícekanálové platformy pro zapojení zákazníků. Podívejte se na výhody LiveAgenta a přesvědčte se sami

Udělejte to pomocí platformy pro zapojení zákazníků.

Software pro zapojení zákazníků by měl umožňovat komunikaci se zákazníky prostřednictvím různých kanálů, automatizaci, reporting a centralizovanou správu. Tato platforma pomáhá zvýšit výnosy a spokojenost zákazníků. Začněte bezplatnou zkušební verzi.

Pomocí softwaru LiveAgent pro dokumentaci podpory můžete snadno vytvořit komplexní znalostní databázi s dokumentací podpory a umožnit tak samoobsluhu.

Snadné vytváření znalostní báze a podpůrné dokumentace

Podpůrná dokumentace poskytuje oficiální informace o produktu nebo službě. Je nezbytná pro zákazníky, pracovníky podpory a pro větší důvěru zákazníků.

Naše stránky využívají cookies. Pokračováním souhlasíte s využitím cookies, jak je podrobně popsáno v Bezpečnostní zásady a soubory cookies.

Start Free Trial x