Nespočet způsobů, jak se zlepšit s
jediným nástrojem

Zvyšte angažovanost s pomocí LiveAgent.

  • ✓ Žádný vstupní poplatek    
  • ✓ Zákaznická podpora 24/7    
Používáno
Forbes logo
airbus logo
Nascar logo
helpdesk software animation
Use case scenarios

Zvýšení zapojení pomocí LiveAgent

Vaši zákazníci jsou zahlceni nabídkou. Každý den se rozhodují, kde si koupí kávu, oběd nebo potraviny. Pokud jde o nakupování online, není tomu jinak. Existují tisíce obchodů, které nabízejí stejné nebo podobné produkty za různé ceny. Jak se tedy spotřebitelé rozhodují, u koho nakoupit? Čím se odlišují úspěšné obchody?

Kromě ceny a kvality výrobků zákazníci věnují pozornost zákaznické zkušenosti, kterou jim podniky poskytují. Byla poutavá a personalizovaná? Zanechává v nich pozitivní pocit?

Zákazníci chtějí být angažovaní a za lepší nákupní zážitek jsou ochotni zaplatit i více. Jak tedy můžete zvýšit angažovanost zákazníků? Jaké strategie vám poskytnou konkurenční výhodu? Čtěte dále a dozvíte se to.

Forbes logo
airbus logo
Nascar logo
USC logo
Zvýšení zapojení pomocí LiveAgent
Slido green logo
Definition of customer engagement

Co je to zákaznická angažovanost?

Zapojení zákazníků je o interakci mezi vaší značkou a zákazníky. Podstatou zapojení zákazníků je něco zvláštního, co vaše značka dělá a kvůli čemu se zákazníci vracejí.

Jak vypočítat angažovanost

Existuje řada různých způsobů, jak vypočítat angažovanost. Nejdůležitějšími ukazateli, které je třeba měřit, jsou: míra odhlášení hostů, četnost nákupů, průměrná hodnota objednávky a míra opakovaných nákupů:

Money bag coin dollars Průměrná hodnota objednávky

Growing trend money Četnost nákupů

Dollar bill Míra odhlášení hostů

Repeat purchase rate heart Míra opakovaných nákupů

How to calculate customer engagement

Výpočet skóre angažovanosti zákazníka

Míra odhlášení hostů je počet zákazníků, kteří dokončí nákup, aniž by si vytvořili účet. Míra odhlášení hostů je důležitá, protože zákazníci, kteří si vytvoří účet, mají větší šanci na opakované nákupy.

Výpočet: počet objednávek dokončených hostem/celkový počet objednávek.

Tato metrika je důležitá, protože když budete vědět, jak dlouho trvá průměrnému zákazníkovi, než provede další nákup, budete lépe chápat jeho angažovanost.

Výpočet: počet objednávek za posledních 365 dní/počet jedinečných zákazníků za posledních 365 dní.

Toto číslo vám prozradí, kolik průměrný zákazník utratí za jeden nákup, když u vás nakupuje. Obecně platí, že opakovaní zákazníci utrácejí zhruba 7x více než jejich protějšky s jednorázovým nákupem, proto je důležité tento ukazatel pochopit.

Výpočet: celkové tržby za posledních 365 dní/celkový počet objednávek uskutečněných za posledních 365 dní.

Míra opakovaných nákupů vám poskytne jasnější přehled o účinnosti celé vaší strategie udržení zákazníků, protože vám řekne, kolik zákazníků je natolik zaujatých, že ve vašem obchodě uskuteční více než jeden nákup.

Výpočet: počet zákazníků, kteří nakoupili více než jednou, / celkový počet zákazníků.

Zaměření na zákaznickou zkušenost

42 % spotřebitelů uvedlo, že by zaplatilo více za přátelské a vstřícné jednání, a 52 % by zaplatilo více za rychlé a efektivní jednání se zákazníky.

Focus on customer experience
Personalize content to specific customers

Přizpůsobení obsahu & zpráv

80 % spotřebitelů s větší pravděpodobností nakoupí u značky, která poskytuje personalizované zkušenosti.

Vytvářejte užitečný & hodnotný obsah

48 % uživatelů chytrých telefonů častěji nakupuje u společností, jejichž mobilní stránky poskytují instruktážní video obsah.

Create useful content

Šťastný zákazník je ten nejlepší zákazník​

Nabízíme služby concierge migrace z většiny populárních řešení helpdesku.

Šťastný zákazník je ten nejlepší zákazník​

Jak může LiveAgent zlepšit zapojení zákazníků?

Jak může LiveAgent zlepšit zapojení zákazníků?

Poskytování vícekanálové podpory

Nabídněte vícekanálovou podporu pomocí služby LiveAgent. Zjednodušte všechny dotazy zákazníků do jediného ovládacího panelu a snadno na ně reagujte.

Poskytování vícekanálové podpory

Personalizované služby v reálném čase

Ušetřete čas využitím automatizace a soustřeďte se na to, co je důležité – na personalizaci celkové zkušenosti vašich zákazníků.

Personalizované služby v reálném čase

Nabídka více možností samoobsluhy

Nastavení externích znalostních databází pro poskytování nepřetržité podpory uživatelům. Naplňte je FAQs, videi, články s návody a dalšími informacemi.

Call center that is part of help desk software by LiveAgent

Personalizace a rychlost napříč všemi kanály podpory

Potřebujete zvýšit zapojení zákazníků? Buďte dostupní všude, kde jsou vaši zákazníci. Nabídněte podporu na všech platformách, které používají. Proč by měli přepínat mezi aplikacemi jen proto, aby vás mohli kontaktovat?

S aplikací LiveAgent můžete poskytovat bezvadnou podporu v reálném čase prostřednictvím e-mailu, telefonu, chatu, sociálních médií, fór znalostní báze a dalších služeb. Všechny výše zmíněné komunikační kanály jsou zefektivněny do jediné firemní schránky, ze které můžete všechny tikety prohlížet, spravovat a odpovídat na ně.

Vaši zákazníci si zamilují bezproblémový servis poskytovaný napříč všemi kanály. Věřte nám.

Zvýšení angažovanosti zákazníků díky péči

Dejte svým zákazníkům pocit výjimečnosti. Oslovujte je jménem. Pamatujte si jejich předchozí dotazy. Posílejte jim personalizované nabídky. Se službou LiveAgent je to snadné.

Naše integrované CRM umožňuje snadno zobrazit všechny důležité informace o vašich zákaznících, zatímco s nimi chatujete nebo jim voláte v reálném čase. Zobrazte si předchozí nákupy, tikety, kontaktní údaje a vlastní informace, jako je velikost bot nebo zeměpisná poloha, a poskytněte jim co nejosobnější služby.

Increase customer engagement
Peter Komornik

LiveAgent kombinuje vynikající live chat, ticketing a automatizaci, které nám umožňují poskytovat výjimečnou podporu našim zákazníkům.

black Slido logo
Empower customers with self-service

Umožněte zákazníkům využívat samoobsluhu

Vaši zákazníci jsou technicky zdatní, digitální domorodci. Pokud jim na svých stránkách poskytnete potřebné informace, budou schopni sami odpovědět na své otázky týkající se vašich produktů nebo služeb.

Nabídkou těchto informací jste schopni poskytnout okamžitou podporu 24 hodin denně, 7 dní v týdnu. Vaši zákazníci nebudou mít potřebu odbíhat do Googlu a objevovat stránky konkurence. Na co ještě čekáte? Nastavte svou bázi znalostí a zlepšete se díky chytrému softwaru pro zapojení zákazníků ještě dnes!

Ptejte se na zpětnou vazbu, zvyšte angažovanost

Získávejte zpětnou vazbu a návrhy od svých zákazníků prostřednictvím zákaznického portálu. Zjistěte, co se jim líbí, co ne a na co se těší v budoucnu. Tento typ organického výzkumu je neocenitelný a pomůže vám vytvořit užitečné poznatky, které zvýší angažovanost vašich zákazníků.

Vaši zákazníci se rádi nechávají slyšet, tak proč jim neposkytnout platformu?

Ask your customers for feedback

Důvody, proč jiné společnosti přešly ke službě LiveAgent

  • Důvody, proč jiné společnosti přešly ke službě LiveAgent

    „Je to tak bohaté na funkce a překonalo to mé pětileté předplatné zendesk. Tak jsem přešel. Pro mě, jako majitele malé firmy, je to velmi dobrá hodnota.“ Albert

  • Důvody, proč jiné společnosti přešly ke službě LiveAgent

    Nejprve jsem vyzkoušel Zendesk, ale po hodinách konfigurace a pochopení cenového modelu jsem si uvědomil, že to není pro mě. Místo toho jsem začal používat LiveAgent a musím říct, že jsem zatím velmi spokojený. Systém získal přesně takové množství konfigurace, jaké chci, a zatím jsem nenašel něco, co nelze provést. Samotná podpora je skvělá a obvykle odpovídá na vaše otázky během několika minut. “Erik

  • Důvody, proč jiné společnosti přešly ke službě LiveAgent

    „Ze ZenDesku jsme se přemístili na LiveAgent … a nevrátili bychom se … Jsou to úžasně dostupné ceny a vždy nápomocný tým podpory, který je nám k dispozici 24×7. Za druhé, pokročilá úroveň automatizace, která doslova nahradila naši potřebu Zapier, protože existuje velké množství integrací. Navíc také dávají tolik aliasů e -mailů, aby se připojily příliš snadno. “ Aaron

  • Důvody, proč jiné společnosti přešly ke službě LiveAgent

    „My a naši klienti jsme měli neustále problémy se ZenDeskem, ale po prozkoumání různých možností jsme vybrali LiveAgent na základě recenzí uživatelů a jeho ceny.“ Adam

  • Důvody, proč jiné společnosti přešly ke službě LiveAgent

    „ZenDesk jsem používal roky a tyto e-maily v “tiketovém stylu “mě unavily a taká to že se ke svým e-mailům nemohu připojovat soubory, pouze posílat odkazy. Co se mi na LiveAgentu líbí: odesílá e-maily (nikoli tikety), mohu připojujte soubory, organizujte tok e-mailů snadněji než v ZenDesku, můžete chatovat a spravovat e-maily ze stejného okna. LiveAgent také podporuje tabulky ve svých e-mailech a má skvělý tým podpory. “ Vlad

  • Důvody, proč jiné společnosti přešly ke službě LiveAgent

    „Na tento systém jsme přešli po mnoha letech používání ZenDesk. Funkce je úžasná: kontaktní formuláře, živý chat, databáze, integrace se sociálními sítěmi – vše v jedné službě a všechny tyto moduly jsou promyšlené a vzájemně kompetentní. Líbilo se mi, že služba funguje stabilně i na mobilních platformách (po ZenDesku je to pro nás obrovské plus). “ Olga

  • Důvody, proč jiné společnosti přešly ke službě LiveAgent

    „Vyzkoušel jsem různá řešení, včetně Zendesku, Freshdesku a dalších. Pak jsem našel LiveAgent. Skvělý nástroj, dobrá hodnota za peníze, snadné použití, skvělá podpora a pomoc při implementaci. A nyní, po několika letech používání, je stále nejlepší volbou, pro nástroj podpory, kterou jsme mohli udělat. “ Michal

  • Důvody, proč jiné společnosti přešly ke službě LiveAgent

    „Dříve jsem používal mnoho dalších systémů helpdesku, jako jsou LiveZilla, Zopim, Zendesk, Freshdesk, Desk.com atd. LiveAgent je díky svým cenám, funkcím, zákaznické podpoře a mobilním funkcím ve všech směrech porazil.“ Harrison

Co dělá náš helpdesk software tou pravou volbou?

Nejvíce recenzovaný a hodnocený jako #1

LiveAgent je nejlépe a nejvíce hodnoceným softwarem helpdesku pro malé podniky v roce 2020.

Upřednostňován 21 tisíci podniky

Společnost LiveAgent si pro své potřeby zákaznické podpory zvolilo více než 21 000 firem z různých odvětví.

Více než 180 funkcí

Díky více než 180 funkcím, více než 40 integracím a nekonečným možnostem přizpůsobení se nástroj snadno přizpůsobí vašim obchodním požadavkům.

Cloudový a bezpečný

Plně cloudový, bezpečný, snadno nastavitelný a použitelný. Začněte používat LiveAgent během několika minut.

Poměr ceny a hodnoty? Bezkonkurenční

Vzhledem k obrovskému množství funkcí, které LiveAgent poskytuje, je naše nabídka výhodná. Vyzkoušejte si LiveAgent ještě dnes díky 14denní bezplatné zkušební verzi. Kreditní karta není vyžadována!

$9 měsíc

Small business

  • Neomezená historie tiketů
  • 3 email addresses
  • 3 contact forms
  • 1 API key
$29 měsíc

Medium business

  • Everything in Small, plus
  • 10 email addresses
  • 3 live chat buttons
  • Departments management
$0 měsíc

Bezplatný

  • 7 denní historie tiketů
  • 1 emailová adresa
  • 1 tlačítko chatu
  • 1 contact form

Budete v dobrých rukou!

Víte, co mají společné Huawei, BMW, Yamaha a O2? Hádáte správně... LiveAgent!

Vyzkoušet nyní zdarma Není vyžadována kreditní karta

FAQ

Jak můžete zvýšit angažovanost?

LiveAgent je výkonný software helpdesku, který vám pomůže efektivně a účinně vyřizovat požadavky zákazníků z různých kanálů prostřednictvím jednoho rozhraní. Navíc se integruje s vašimi webovými stránkami a sociálními sítěmi. Můžete tak přilákat nové zákazníky, zvýšit angažovanost a zlepšit povědomí o své značce.

Jaké výhody pro firmy nabízí LiveAgent kromě zvýšení angažovanosti?

Mezi hlavní výhody pro firmy služby LiveAgent patří kromě zvýšené angažovanosti také zvýšená spokojenost zákazníků, udržení zákazníků, loajalita zákazníků a snížení míry odchodu.

Naše stránky využívají cookies. Pokračováním souhlasíte s využitím cookies, jak je podrobně popsáno v Bezpečnostní zásady a soubory cookies.

×
Naplánujte si schůzku jeden na jednoho a zjistěte, jak může LiveAgent pomoct vaší společnosti.

Jsme k dispozici ve více termínech

Naplánovat demo