Cenné v každém odvětví

Zjistěte, jak LiveAgent zlepšuje vaše podnikání v oblasti e-sportů.

  • ✓ Žádný vstupní poplatek
  • ✓ Zákaznická podpora 24/7
Používáno
Forbes logo
airbus logo
Nascar logo

Posílení propagace/obhajoby

Vytvořte pozitivní zákaznickou zkušenost, o které budou zákazníci mluvit.

24%

Zkrácení doby odezvy

Zlepšete míru první odezvy pomocí automatizovaného přesměrování tiketů.

37%

Snížení objemu tiketů

Snížení přílivu požadavků o podporu pomocí báze znalostí.

Industry background

Help desk software pro eGaming a eSports

Díky poptávce spotřebitelů, technologickým inovacím a novým distribučním strategiím se herní a e-sportovní trhy rychle rozvíjejí. Z výklenkového odvětví se mění v mainstreamovou formu zábavy po celém světě.

Forbes logo
airbus logo
Nascar logo
USC logo
eSky logo
Slido green logo
video game controller headphones boy and girl

Co je to eGaming a eSports?

eGaming a eSports jsou obvykle definovány velmi podobně a oba pojmy se často překrývají. eSports (známé také jako elektronické sporty, e-sporty nebo kompetitivní hraní) jsou organizované soutěže ve videohrách pro více hráčů mezi profesionálními hráči, zatímco eGaming (elektronické hraní nebo e-gaming) se odehrává mimo oficiálně schválené soutěže a slouží čistě k zábavě.

Odvětví elektronických sportů a elektronických her, které je poháněno generací mileniálů, zaznamenalo v posledních letech obrovský růst. Podle zprávy Global Esports Market vzrostou celosvětové příjmy z eSportu v roce 2020 na 1,1 miliardy dolarů a celkový počet diváků eSportu se zvýší na 495,0 milionu lidí. Zpráva Esports Ecosystem Report rovněž odhalila, že globální trh s elektronickými sporty by měl do roku 2023 přesáhnout 1,5 miliardy USD.

Jak mohou firmy zabývající se e-gamingem a e-sporty využít helpdesk software?

Zlepšete svou podporu

Sledujte chování návštěvníků webu a aktivně je oslovujte. Odpovídejte na jejich případné dotazy a zajišťujte nové obchody.

Snížení objemu tiketů

Snižte počet příchozích dotazů na podporu poskytnutím komplexního portálu vlastní podpory, který je dostupný 24 hodin denně, 7 dní v týdnu a 365 dní v roce.

Zvýšení angažovanosti

Rozšiřte svou online komunitu vytvořením komunitních fór, která umožní vašim zákazníkům vést diskuse a pokládat otázky.

Poskytování vynikajících služeb jako součást herního zážitku

Spravujte své hráčské komunity bez námahy a poskytněte vynikající uživatelskou podporu pomocí výkonného softwarového řešení helpdesku pro odvětví e-gamingu a e-sportů.

social notifications - illustration

Vícekanálová podpora uživatelů

Bez ohledu na to, jakými kanály se hráči obracejí na zákaznickou podporu – e-mailem, hlasem, prostřednictvím webových formulářů, chatu nebo sociálních médií – budou všechny požadavky na podporu automaticky převedeny do tiketů a bezpečně uloženy v univerzální schránce. Všechny tikety jsou snadno přístupné z jediného ovládacího panelu, aby je váš tým oddělení podpory mohl snadněji spravovat.

Výkonné funkce tiketingu

Pro zajištění rychlého a efektivního řešení tiketů nabízí LiveAgent celou řadu robustních funkcí pro správu tiketů, včetně inteligentních možností distribuce tiketů, automatizace pracovních postupů, předdefinovaných odpovědí a šablon, správy SLA, nástrojů pro týmovou spolupráci, snadné správy odpovědnosti, detekce kolizí, rozdělování a slučování tiketů, vestavěného CRM s přehledem o zákaznících, reportování, analýzy a mnoho dalšího.

Create Ticket in LiveAgent
quick quality customer service through live chat

Chat v reálném čase

Snadné vyřizování požadavků podpory v reálném čase pomocí live chatu. Poskytněte hráčům okamžitou podporu na cestách, aniž byste přerušili jejich herní zážitek. Nativní live chat LiveAgentu – s nejrychlejším chatovacím widgetem na trhu – obsahuje běžné i jedinečné funkce, jako je několik možností přesměrování chatu, proaktivní pozvánky na chat, online monitorování návštěvníků a další.

Integrace sociálních médií

Snadno integrujte stránky sociálních médií s oddělením pomoci a zůstaňte v kontaktu s uživateli, kteří se na vás obracejí prostřednictvím sociálních kanálů. LiveAgent se bez problémů propojí se sociálními sítěmi Facebook, Twitter a Instagram. Integrace vám umožní sledovat všechny zprávy, komentáře a zmínky na sociálních sítích a odpovídat na ně z panelu administrace helpdesku, aniž byste museli přepínat mezi účty.

How to Utilize your Instagram Plugin in LiveAgent | Live Agent04:04Youtube video: How to Utilize your Instagram Plugin in LiveAgent
Live Agent
LiveAgent knowledge base

Báze znalostí a Často kladené otázky

Založte bázi znalostí s často kladenými dotazy a poskytněte uživatelům výkonný samoobslužný nástroj, kde mohou snadno a rychle najít odpovědi na své dotazy. LiveAgent je dodáván se sofistikovanými nástroji pro publikování obsahu, které vám umožní bez námahy vytvářet užitečný obsah a umožnit hráčům, aby si pomohli sami, i když váš tým podpory není online.

Samoobslužný portál pro zákazníky

Zlepšete uživatelskou samoobsluhu pomocí komplexního zákaznického portálu s uživatelským fórem, kde mohou hráči komunikovat a vzájemně si pomáhat, sdílet herní tipy a triky i své vlastní zkušenosti. Můžete také povolit shromažďování zpětné vazby a návrhů, abyste získali přehled o názorech, preferencích a očekáváních hráčů.

woman behind computer organizing support documentation

Další funkce helpdesku pro zlepšení podpory uživatelů a udržení produktivity vašeho týmu

Zjednodušte každý požadavek na podporu do bezproblémového pracovního postupu pro svůj tým a zároveň vytvořte personalizovanou podporu pro své uživatele.

customer filter - illustration

Automaticky rozdělujte tikety na základě předem definovaných pravidel, abyste zajistili, že uživatelé budou vždy připojeni ke správným agentům. Čtěte více…

IT ticketing system - Canned responses in LiveAgent

Odpovídejte na požadavky rychleji a podporujte více uživatelů současně pomocí předdefinovaných odpovědí a šablon. Čtěte více…

woman designing website

Vytvářejte a přizpůsobujte portály podpory s více značkami, každý s vlastním jedinečným designem, nastavením a obsahem. Čtěte více…

customer FAQ - illustration

Povolte vyhledávací widget, který automaticky generuje návrhy souvisejícího obsahu v reálném čase v bázi znalostí. Čtěte více…

Mobile application - illustration

Nainstalujte si nativní aplikace pro Android nebo iOS, abyste mohli odpovídat na dotazy uživatelů, když jste mimo kancelář. Čtěte více…

connected world map

Nechte uživatele a pracovníky podpory používat jejich rodný jazyk. LiveAgent v současné době podporuje více než 40 jazyků. Čtěte více…

Proč je náš software pro help desk tou správnou volbou?

Nejvíce recenzovaný a hodnocený jako #1

LiveAgent je nejlépe a nejvíce hodnoceným helpdesk softwarem pro malé podniky v letech 2019-2020.

Upřednostňován 21 tisíci podniky

Společnost LiveAgent si pro své potřeby zákaznické podpory zvolilo více než 21 000 firem z různých odvětví.

Více než 180 funkcí

Díky více než 180 funkcím, více než 40 integracím a nekonečným možnostem přizpůsobení se nástroj snadno přizpůsobí vašim obchodním požadavkům.

Vyberte si plán, který nejlépe vyhovuje vašemu podnikání

Někteří z klíčových hráčů v oblasti e-sportů a e-gamingu již využívají výhod softwaru LiveAgent pro vyřizování žádostí o pomoc. Proč se k nim nepřidat? Vyberte si ze 4 různých plánů – včetně bezplatného – s jednoduchou a transparentní cenou. Plaťte průběžně, žádné pevné smlouvy ani skryté poplatky, snižte nebo zvyšte svůj plán, kdykoli to budete potřebovat.

$9 měsíc

Small business

  • Neomezená historie tiketů
  • 3 email addresses
  • 3 contact forms
  • 1 API key
$29 měsíc

Medium business

  • Everything in Small, plus
  • 10 email addresses
  • 3 live chat buttons
  • Departments management
$0 měsíc

Bezplatný

  • 7 denní historie tiketů
  • 1 emailová adresa
  • 1 tlačítko chatu
  • 1 contact form

Ušetřete více díky LiveAgentu

Analyzujte a porovnejte LiveAgent s různými řešeními zákaznické podpory a vyberte si to, které má pro váš obor nejvhodnější funkce a nejlepší cenu.

Related Articles to Software pro obsluhu zákazníků v odvětví eGaming & eSports
Software pro vzdálenou pomoc se stává novou normou pro většinu lidí na celém světě. Ještě před vypuknutím pandemie Covid-19 byla práce na dálku na vzestupu.

Hledáte vzdálený helpdesk software?

Komplexní řešení pro zákaznický servis s ticketingem, live chatem a call centrem. LiveAgent je nejlépe hodnoceným helpdesk softwarem s bohatými funkcemi a flexibilitou. Vyzkoušejte ho ještě dnes pro zvýšení produktivity a snížení stresu u zaměstnanců.

Chcete spravovat sociální sítě jako profesionál? S pomocí tohoto kontrolního seznamu pro správu sociálních médií se vaše účty rozjedou. 

Správa sociálních sítíí kontrolní seznam

Obsahový kalendář může pomoci firmám plánovat obsah na sociálních sítích. Klíčem k úspěchu je správný nástroj a průzkum obsahu. Placená reklama na sociálních sítích může zvýšit povědomí o značce, ale reklamní strategie musí být pravidelně aktualizována. Audit sociálních médií by se měl provádět pravidelně, aby pomohl identifikovat oblasti ke zlepšení. Facebook Ads Manager a Google Ads jsou nástroje pro aktualizaci reklamní strategie.

Otevřený systém ticketingu je skvělým řešením pro správu dotazů zákazníků, požadavků na podporu nebo jiné komunikace se zákazníky.

Otevřený systém ticketingu

Služba LiveAgent umožňuje efektivní správu dotazů zákazníků a komunikaci s nimi skrze otevřený systém ticketingu. Funkce jako propojení vláken, sledování a ukládání ticketů zefektivňují práci agentů a usnadňují obsluhu zákazníků. LiveAgent také nabízí různé stavy tiketů a přehledné reporty pro sledování časového řešení.

Poznejte, čemu se říká dispozice. Pochopte do hloubky pojmy zákaznické podpory s jednoduchými vysvětleními od profesionálů.

Dispozice volání

LiveAgent nabízí kompletní řešení pro call centra, včetně software kontaktního centra, samoobslužné možnosti pro zákazníky a sledování metrik. Moderní agenti call center musí být schopni efektivní práce s počítači a softwarem a mít stanovené postupy pro poskytování nejlepší zákaznické služby. LiveAgent má také partnerský program a nabízí akademii a šablony.

Problémový tiket je žádost o pomoc sledovaná systémem řízení služeb počítačové podpory. Rovněž mu lze říkat systém řízení požadavků.

Problémový tiket

LiveAgent nabízí mnoho funkcí pro zlepšení zákaznické podpory a je vhodný pro firmy všech velikostí. Doporučující e-maily jsou pro B2C firemní marketing velmi užitečné. LiveAgent také nabízí trial verzi zdarma a umožňuje spolupráci v reálném čase. NordPass nabízí šablony pro doporučující e-maily. Po registraci LiveAgentu bude zpráva s přihlašovacími údaji odeslána na e-mailovou adresu. LiveAgent také nabízí chatovací službu a řídící panel. Na stránkách jsou využívány cookies. LiveAgent nabízí možnost naplánovat si schůzku jeden na jednoho a ukázat, jak může pomoci vaší společnosti.

Otevřený systém ticketingu je skvělým řešením pro správu dotazů zákazníků, požadavků na podporu nebo jiné komunikace se zákazníky.

Otevřený systém ticketingu

LiveAgent je služba, která umožňuje používání otevřeného systému ticketingu s efektivní obsluhou zákazníků a automatizací práce agentů. Další užitečné funkce zahrnují rozdělení tiketů, sledování stavů tiketů a vlastní statusy pro proces obsluhy zákazníků v dané společnosti. Stránky využívají cookies a nabízejí plánování demo schůzek pro zájemce o služby LiveAgent.

Naše stránky využívají cookies. Pokračováním souhlasíte s využitím cookies, jak je podrobně popsáno v Bezpečnostní zásady a soubory cookies.

Start Free Trial x