Cenné v každém odvětví

Zjistěte, jak LiveAgent může zlepšit vaše podnikání v odvětví zdravotní péče.

  • ✓ Žádný vstupní poplatek
  • ✓ Zákaznická podpora 24/7
Používáno
Forbes logo
airbus logo
Nascar logo

Posílení propagace/obhajoby

Vytvořte pozitivní zákaznickou zkušenost, o které budou zákazníci mluvit.

24%

Zkrácení doby odezvy

Zlepšete míru první odezvy pomocí automatizovaného přesměrování tiketů.

37%

Snížení objemu tiketů

Snižte příliv dotazu na zákaznickou podporu pomocí báze znalostí

Industry background

Helpdesk software pro fitness odvětví

Zvyšte výkon zákaznické podpory. Použijte LiveAgent – vícekanálový helpdesk a software pro live chat, který dokonale vyhovuje vašim potřebám. Překonejte očekávání vašich zákazníků.

Vytvořte předdefinované odpovědi, které lze implementovat jediným kliknutím a poskytnout tak rychlé odpovědi na často kladené otázky.

Sledujte cestu zákazníka k vyřešení problému napříč různými kanály pomocí hybridních tiketů s bohatým kontextem.

Chraňte data svých zákazníků pomocí nejmodernějších bezpečnostních opatření včetně šifrování HTTPS, zmírňování útoků DDoS a dalších.

Forbes logo
airbus logo
Nascar logo
USC logo
eSky logo
Slido green logo

Zabezpečení a šifrování dat

Se službou LiveAgent pro fitness odvětví se nemusíte obávat o bezpečnost svých dat. Naše datová centra se nacházejí v USA a v Evropě a vše je v souladu s GDPR. Data o vašich zákaznících jsou v bezpečných rukou – stejně jako vaše firma a oddělení služeb zákazníkům.

woman meditating-illustration
woman exercising-illustration

Poskytujte lepší zkušenosti

Každý zákazník chce mít zážitek na míru svým potřebám. Poskytujte výjimečné služby zákazníkům se službou LiveAgent pro fitness a vytvořte si vlastní základnu věrných zákazníků. Umístěte live chat na váš web, implementujte call centrum a vytvořte bázi znalostí… Maximálně vytěžte svůj tým podpory!

Pomoc při sjednávání individuálních schůzek

Nejefektivnější a nejproduktivnější tréninky jsou ty s osobním trenérem. Buďte tu pro svého zákazníka přesně ve chvíli, kdy potřebuje pomocnou ruku nebo povzbudivou řeč. LiveAgent pro fitness odvětví naslouchá vašim potřebám a přizpůsobí se vašim přáním.

woman working out with trainer-illustration

Ušetřete více díky LiveAgentu

Analyzujte a porovnejte LiveAgent s různými řešeními zákaznické podpory a vyberte si to, které má pro váš obor nejvhodnější funkce a nejlepší cenu.

Více než 21 000 podniků se nemůže mýlit

Podívejte se na naše úspěšné příběhy a ohlasy, a zjistěte, jak může LiveAgent posílit vaši zákaznickou podporu a zvýšit spokojenost vašich zákazníků.

Related Articles to Zdravotní péče
Prozkoumejte výběr nejlepších helpdesk softwarů na trhu. Vyberte si ideální helpdesk software pro své webové stránky a pozvedněte svůj zákaznický servis na měsíc.

Správné řešení pro váš helpdesk

LiveAgent nabízí širokou škálu funkcí pro zákaznickou podporu, včetně ticketingu, CRM integrace, live chatu a samoobslužného portálu. Zákazníci jako Huawei, Nascar a BMW ji využívají. Spiceworks je cenově dostupný a nabízí pokročilé možnosti správy incidentů. Help Scout je vhodný pro malé a velké firmy s více než 12 000 zákazníky. Zoho Desk je ideální pro středně velké a velké společnosti s více než 50 000 uživateli. Jira Service Management je nejlepší pro větší firmy v oblasti IT. Pro výběr nejlepšího helpdesk software je důležité mít na paměti podporu, možnosti škálování, omezení softwaru, možnosti spolupráce a integrace. LiveAgent patří mezi 15 nejlepších poskytovatelů softwaru pro help desk s hodnocením 4,5 od společnosti Capterra.

Potřebují vaši zákazníci pomoc na dovolené a výletech? Potřebujete správný software. Vyzkoušejte LiveAgent na 14 dní zdarma bez jakýchkoli závazků.

Helpdesk software pro cestovní ruch

Registrace vaší LiveAgent subdomény je klíčová pro poskytování 24/7/365 podpory a ochranu důležitých dat. Nastavte kontextovou pomoc pro rychlé řešení problémů a zlepšete zákaznickou spokojenost. Více informací o chatu v reálném čase pro cestovní agentury.

Software pro vzdálenou pomoc se stává novou normou pro většinu lidí na celém světě. Ještě před vypuknutím pandemie Covid-19 byla práce na dálku na vzestupu.

Hledáte vzdálený helpdesk software?

Komplexní řešení pro zákaznický servis s ticketingem, live chatem a call centrem. LiveAgent je nejlépe hodnoceným helpdesk softwarem s bohatými funkcemi a flexibilitou. Vyzkoušejte ho ještě dnes pro zvýšení produktivity a snížení stresu u zaměstnanců.

Software pro on-premise helpdesk vám nabízí infrastrukturu na místě. Stačí jej nainstalovat a hostovat na svých serverech. Šetří peníze i čas.

Helpdesk software on-premise

The TEXT discusses various software products for customer support, including phone systems, VoIP, self-service software, email management, and helpdesk software for startups. It also includes sales contacts and subscription options for LiveAgent. The rest of the content is focused on creating a LiveAgent account, with updates on the installation process and login credentials being sent to the user's email.

Dejte svým zákazníkům možnost najít odpovědi, které hledají, pomocí samoobsluhy. FAQ software LiveAgent umožňuje vytvoření ohromujícího zákaznického portálu.

Využijte FAQ software k optimalizaci zákaznické zkušenosti se samoobsluhou

Snadno si přizpůsobte svoji bázi znalostí a FAQ pomocí motivu, který odpovídá vaší společnosti. LiveAgent nabízí více než 180 funkcí, včetně CRM systému a chatovacího softwaru. Tento software může zlepšit zákaznickou zkušenost a pomoci vytvářet komunity.

LiveAgent is a help desk solution that connects multiple channels in one interface. Find out more about LiveAgent and its business/industry benefits.

Software znalostní báze

Vytvořte si věrné zákazníky a získejte náskok před konkurencí pomocí softwaru pro správu znalostní báze. Zlepšete svou podporu a ušetřete na live chatu. Získejte LiveAgent a zkuste bezplatnou zkušební verzi.

Naše stránky využívají cookies. Pokračováním souhlasíte s využitím cookies, jak je podrobně popsáno v Bezpečnostní zásady a soubory cookies.

Start Free Trial x