Cenné v každém odvětví

Zjistěte, jak vám LiveAgent může zlepšit vaše telekomunikační podnikání.

  • ✓ Žádný vstupní poplatek
  • ✓ Zákaznická podpora 24/7
Používáno
Forbes logo
airbus logo
Nascar logo

Posílení propagace/obhajoby

Vytvořte pozitivní zákaznickou zkušenost, o které budou zákazníci mluvit.

24%

Zkrácení doby odezvy

Zlepšete míru první odezvy pomocí automatizovaného přesměrování tiketů.

37%

Snížení objemu tiketů

Snižte příliv dotazu na zákaznickou podporu pomocí báze znalostí

Industry background

Helpdesk software pro odvětví marketingu

Neváhejte, když se vám naskytne příležitost! Odpovězte na ni se službou LiveAgent – nejlépe hodnoceným helpdesk softwarem pro malé a střední podniky v roce 2019.

Zlepšete svou marketingovou snahu pomocí LiveAgent

Přejděte na více kanálů

Dejte svým zákazníkům možnost kontaktovat vás prostřednictvím libovolného kanálu – ať už je to live chat, e-mail, telefon nebo sociální média.

Zvýšení konverzí

Zvyšte konverze o 26 % využitím monitorování návštěvníků webu, chatu v reálném čase a proaktivních pozvánek na chat.

Vytvořte nezapomenutelnou zákaznickou zkušenost

Ukažte svým zákazníkům, že vám na nich záleží, a poskytněte jim osobní, kompetentní a rychlou podporu.

Forbes logo
airbus logo
Nascar logo
USC logo
eSky logo
Slido green logo

Přeměňte neznámé návštěvníky na zákazníky

Navažte na dynamiku, kterou jste vytvořili díky úžasné marketingové kampani, a přeměňte neznámé lidi a návštěvníky na budoucí potenciální zákazníky. Využijte potenciálu helpdesk softwaru – zejména live chatu a báze znalostí – a dejte jim prostor klást otázky a získat odpovědi.

woman having a question-illustration
digital marketing-illustration

Zlepšete své konverze

Umístění live chatu v reálném čase na vaše webové stránky může být jedním z faktorů, které změní pravidla hry pro vaše podnikání. Poskytování lidského kontaktu může zvýšit míru konverze, vybudovat větší základnu loajálních zákazníků, rozvíjet vaše podnikání a také zvýšit vaše příjmy.

Dejte zákazníkům možnost si vybrat

Budování vztahů s potenciálními klienty a propagace značky by měly hrát klíčovou roli ve vašem marketingovém oddělení. Péče o stávající zákazníky je mnohem snazší než získávání nových. Dejte svým zákazníkům různé možnosti, jak vás oslovit, a zapomeňte na běžné, staré známé maily. Spojte se s nimi pomocí služby LiveAgent pro vedoucí pracovníky marketingu.

digital marketing customer profiles-illustration

Ušetřete více díky LiveAgentu

Analyzujte a porovnejte LiveAgent s různými řešeními zákaznické podpory a vyberte si to, které má pro váš obor nejvhodnější funkce a nejlepší cenu.

Více než 21 000 podniků se nemůže mýlit

Podívejte se na naše úspěšné příběhy a reference a zjistěte, jaký pozitivní dopad má implementace helpdesk softwaru na marketing a telekomunikace.

Related Articles to Marketingové telekomunikace
LiveAgent kombinuje vynikající live chat, ticketing a automatizaci. Zlepšete svůj marketing pomocí softwaru od LiveAgent pro helpdesk.

Potřebujete zlepšit svou marketingovou pověst?

LiveAgent nabízí software a služby pro zlepšení zákaznického servisu a má vynikající zákaznický servis. Nabízí také službu asistované migrace z helpdesk řešení a poskytuje emailové šablony pro žádosti o doporučení. Články se zaměřují na zákaznický přístup, důležitost měření metrik zákaznických služeb a reakci na požadavky zákazníků. LiveAgent vytváří řídící panel pro své zákazníky.

Skvělé služby zákazníkům začínají lepším helpdesk softwarem. Seznamte se s výhodami LiveAgent a začněte s ním pracovat během 5 minut.

Poskytujte skvělou zákaznickou podporu.

Zvýšte výdělky o 48 % s chatovacími konverzacemi, call centrem, sociálními sítěmi a znalostní databází. LiveAgent nabízí efektivní nástroje pro úspěšný zákaznický servis.

Prozkoumejte výběr nejlepších helpdesk softwarů na trhu. Vyberte si ideální helpdesk software pro své webové stránky a pozvedněte svůj zákaznický servis na měsíc.

Správné řešení pro váš helpdesk

LiveAgent nabízí širokou škálu funkcí pro zákaznickou podporu, včetně ticketingu, CRM integrace, live chatu a samoobslužného portálu. Zákazníci jako Huawei, Nascar a BMW ji využívají. Spiceworks je cenově dostupný a nabízí pokročilé možnosti správy incidentů. Help Scout je vhodný pro malé a velké firmy s více než 12 000 zákazníky. Zoho Desk je ideální pro středně velké a velké společnosti s více než 50 000 uživateli. Jira Service Management je nejlepší pro větší firmy v oblasti IT. Pro výběr nejlepšího helpdesk software je důležité mít na paměti podporu, možnosti škálování, omezení softwaru, možnosti spolupráce a integrace. LiveAgent patří mezi 15 nejlepších poskytovatelů softwaru pro help desk s hodnocením 4,5 od společnosti Capterra.

Software pro on-premise helpdesk vám nabízí infrastrukturu na místě. Stačí jej nainstalovat a hostovat na svých serverech. Šetří peníze i čas.

Helpdesk software on-premise

The TEXT discusses various software products for customer support, including phone systems, VoIP, self-service software, email management, and helpdesk software for startups. It also includes sales contacts and subscription options for LiveAgent. The rest of the content is focused on creating a LiveAgent account, with updates on the installation process and login credentials being sent to the user's email.

LiveAgent vám nabízí sdílenou firemní schránku, která umožňuje vašim zaměstnancům sdílení pracovní zátěže nedostupných agentů. Přečtěte si více o výhodách softwaru pro úspěch u zákazníků.

Dosáhněte prosperity se software pro úspěch u zákazníků

Náš plně multijazyčný software pro úspěch u zákazníků podporuje více než 40 jazyků a umožňuje zaměstnancům i zákazníkům komunikovat ve svém rodném jazyce. Nabízí také 179 funkcí helpdesku a 40 integrací, což vám pomůže budovat lepší komunikaci s vašimi zákazníky.

Potřebují vaši zákazníci pomoc na dovolené a výletech? Potřebujete správný software. Vyzkoušejte LiveAgent na 14 dní zdarma bez jakýchkoli závazků.

Helpdesk software pro cestovní ruch

Registrace vaší LiveAgent subdomény je klíčová pro poskytování 24/7/365 podpory a ochranu důležitých dat. Nastavte kontextovou pomoc pro rychlé řešení problémů a zlepšete zákaznickou spokojenost. Více informací o chatu v reálném čase pro cestovní agentury.

Naše stránky využívají cookies. Pokračováním souhlasíte s využitím cookies, jak je podrobně popsáno v Bezpečnostní zásady a soubory cookies.

Start Free Trial x