Cenné v každém odvětví

Objevte jak LiveAgent zlepšuje váš software business.

  • ✓ Žádný poplatek za zřízení
  • ✓ Zákaznický servis 24/7
Používáno
Forbes logo
airbus logo
Nascar logo

Posílení propagace

Vytvořte pozitivní CX, o kterém budou vaši zákazníci mluvit.

24%

Zkraťte čas odpovědi

Zlepšete míru první odezvy pomocí automatizovaného směrování ticketů.

37%

Snižte objem tiketů.

Snižte příliv dotazů na podporu pomocí znalostní databáze.

Industry background

Hledáte lepší software helpdesku?

LiveAgent je nejvíce recenzovaný a nejlépe hodnocený software helpdesku pro malé a střední podniky v roce 2019. Buďte blíže svým zákazníkům a pomáhejte jim rychleji s LiveAgentem.

Forbes logo
airbus logo
Nascar logo
USC logo
eSky logo
Slido green logo

3 důvody, proč si společnosti vyvíjející software vybírají LiveAgent

Umožněte svým uživatelům samoobslužné možnosti vytvořením komplexních znalostních databází plných článků, průvodců, fór a často kladených otázek.

Proveďte své potenciální zákazníky prodejním trychtýřem a odpovídejte na jejich otázky v reálném čase.

Využijte naše schránky pro zpětnou vazbu a návrhy a zjistěte, co přesně vaši klienti chtějí a co od vás očekávají.

Forbes logo
airbus logo
Nascar logo
USC logo
eSky logo
Slido green logo
focus on needs - illustration

Zaměření na potřeby

Různí klienti mají různé potřeby a vy byste se měli zaměřit na všechny z nich. Díky možnostem vícekanálového softwaru pro help desk s nimi můžete být v kontaktu na různých úrovních – ať už jde o sociální sítě, hovory, e-maily nebo chat v reálném čase. Bez ohledu na to, odkud vaši zákazníci přicházejí, budete jim vždy k dispozici.

Vytvořte znalostní databázi

Znalostní databáze a portál podpory jsou první místa, která většina vašich zákazníků hledá při hledání odpovědí. Robustní schopnosti LiveAgentu vám dávají dostatečnou sílu k vytváření nejčastějších otázek a odpovědí, psaní článků o samoobslužné nápovědě nebo vytvoření několika kategorií na základě vašeho podnikání.

create the knowledge base - illustration
complete the sales funnel - illustration

Dokončení prodejního trychtýře

Někteří z vašich budoucích zákazníků se s vámi mohou spojit prostřednictvím chatu, kde jim můžete okamžitě a pohotově poskytnout odpovědi. Později se k vám mohou dostat prostřednictvím běžného e-mailu a v neposlední řadě vám mohou zavolat. Všechny informace máte k dispozici v univerzální schránce, takže můžete zpětně sledovat jejich potřeby a požadavky. Šikovné, co myslíte?

Ušetřete více díky LiveAgentu

Analyzujte a porovnejte LiveAgent s různými řešeními zákaznické podpory a vyberte si to, které má pro váš obor nejvhodnější funkce a nejlepší cenu.

Více než 21 000 podniků se nemůže mýlit

Podívejte se na naše úspěšné příběhy a reference a zjistěte, jaký pozitivní dopad má implementace softwaru help desk na odvětví vývoje softwaru.

Related Articles to Software & Internet
LiveAgent vám nabízí sdílenou firemní schránku, která umožňuje vašim zaměstnancům sdílení pracovní zátěže nedostupných agentů. Přečtěte si více o výhodách softwaru pro úspěch u zákazníků.

Dosáhněte prosperity se software pro úspěch u zákazníků

Náš plně multijazyčný software pro úspěch u zákazníků podporuje více než 40 jazyků a umožňuje zaměstnancům i zákazníkům komunikovat ve svém rodném jazyce. Nabízí také 179 funkcí helpdesku a 40 integrací, což vám pomůže budovat lepší komunikaci s vašimi zákazníky.

LiveAgent zvyšuje spokojenost zákazníků pomocí vícekanálové platformy pro zapojení zákazníků. Podívejte se na výhody LiveAgenta a přesvědčte se sami

Udělejte to pomocí platformy pro zapojení zákazníků.

Software pro zapojení zákazníků by měl umožňovat komunikaci se zákazníky prostřednictvím různých kanálů, automatizaci, reporting a centralizovanou správu. Tato platforma pomáhá zvýšit výnosy a spokojenost zákazníků. Začněte bezplatnou zkušební verzi.

Pomocí softwaru LiveAgent pro dokumentaci podpory můžete snadno vytvořit komplexní znalostní databázi s dokumentací podpory a umožnit tak samoobsluhu.

Snadné vytváření znalostní báze a podpůrné dokumentace

Podpůrná dokumentace poskytuje oficiální informace o produktu nebo službě. Je nezbytná pro zákazníky, pracovníky podpory a pro větší důvěru zákazníků.

LiveAgent je více-kanálový helpdesk software, který sdružuje interakce zákazníků z několika kanálů, včetně nejpopulárnějších sociálních sítí.

Nestresující software pro podporu na sociálních sítích

Poskytování zákaznické podpory na sociálních sítích je novým trendem v marketingu. Pomáhá shromáždit zprávy a interakce z různých kanálů do jednoho systému, což zlepšuje zapojení zákazníků a udržení jejich loajality. LiveAgent je jedním z nástrojů pro správu sociálních sítí, který může týmu zákaznické podpory pomoci být efektivnější.

Při poskytování podpory vašim zákazníkům je software pro správu báze znalostí nezbytný. LiveAgent nabízí nejen tento software, ale mnohem víc. Zjistěte, proč byste si měli vybrat právě LiveAgent.

Pomozte zákazníkům pomocí softwaru báze znalostí

Vytvoření základních článků a jejich publikování v jazycích, které potřebuje vaše společnost, může zlepšit zákaznickou zkušenost a spokojenost zákazníků. Pro nadnárodní společnost je vhodné vytvořit vícejazyčnou podporu prostřednictvím báze znalostí LiveAgent, což nabízí možnosti samoobsluhy 24/7 ve více zemích. Závisle na velikosti společnosti se doporučuje vytvořit více bází znalostí a mít interní znalostní bázi pro usnadnění práce zaměstnanců.

LiveAgent vám pomůže zlepšit vaše podnikání v oblasti SaaS a snížit míru odchodu zákazníků. LiveAgent spojuje všechny kanály do jednoho řešení za skvělou cenu.

Helpdesk software pro SaaS

The text discusses options for improving customer support, including enhancing the customer experience, reducing response times, and utilizing knowledge bases. It also mentions helpdesk software for banking, with LiveAgent being the favored choice for its functionality, ease of use, and value for money. Alternatives to Front are also discussed, with LiveAgent offering features such as email organization, file attachment, and mobile compatibility. Lastly, the text touches on Tují's customer service solutions, including ticketing, CRM integration, live chat, self-service portals, and analytics.

Naše stránky využívají cookies. Pokračováním souhlasíte s využitím cookies, jak je podrobně popsáno v Bezpečnostní zásady a soubory cookies.

Start Free Trial x