Co je 2Checkout?
2Checkout je komplexní, elektronická platební služba a monetizační platforma, která dokáže maximalizovat vaše výnosy a usnadnit globální digitální prodej.
Můžete jej využít ke zvýšení konverzí, provozování obchodu založeného na předplatném a může vám také pomoci s obtížemi a složitostmi e-commerce obchodování v celosvětovém měřítku, jako jsou přizpůsobená pokladna vaší potřebě a opakovaná fakturace.
Ceník 2Checkout zahrnuje flexibilní tarify pro každého uživatele podle počtu úspěšných prodejů, které vaše firma realizuje. Nebo si jej vyzkoušejte zdarma, kreditní kartu nevyžadujeme.
Jak je možné službu využít?
Integraci 2Checkout pro LiveAgent lze použít k zobrazení objednávek, faktur a vrácení peněz. Všechny tyto informace naleznete na hlavní stránce LiveAgent bez nutnosti přepínání mezi aplikacemi. Pro přístup k nim stačí otevřít libovolný tiket některého ze zákazníků a kliknout na ikonu 2Checkout.
To může být užitečné pro vaši firmu v mnoha ohledech, například pro zlepšení interakce se zákazníky. Týmy zákaznické podpory vidí objednávky přímo v tiketech, což zaručí lepší přehled o problémech a mohou tak poskytovat vynikající zákaznickou podporu všem zákazníkům.
Jaké jsou výhody?
- Integrace podnikového softwaru se softwarem helpdesku
- Vícekanálový tiketing
- Funkce podpory umožňuje zobrazení vaší objednávky v podrobnostech tiketu.
Jak integrovat 2Checkout se službou LiveAgent
V této integrační příručce se dozvíte, jak aktivovat integraci 2Checkout s LiveAgent. Proces integrace je snadný a zabere jen pár minut. Poté budete moci sledovat a spravovat své objednávky ze služby LiveAgent.
- Otevřete aplikaci LiveAgent a přejděte do sekce Konfigurace > Systém > Pluginy. V seznamu pluginů najděte integraci 2Checkout a klikněte na tlačítko Aktivovat. LiveAgent se po aktivaci pluginu restartuje.
- Po restartu, vyhledejte v seznamu aktivní plugin 2Checkout a klikněte na tlačítko ozubeného kolečka – Konfigurace. Vyplňte své uživatelské jméno / e-mailovou adresu 2Checkout, zadejte heslo a pečlivě zkontrolujte zaškrtnutí dvou možností, které se týkají objednávek. Poté stačí kliknout na tlačítko Uložit a je hotovo.
Po dokončení můžete zobrazit libovolný tiket zákazníka ve složce doručených tiketů a zkontrolovat jeho objednávky. Při kontaktu s novými nebo stávajícími zákazníky tak budete mít připravené veškeré informace. Zajímá vás, co dalšího LiveAgent umí? Podívejte se na naše video.
Frequently asked questions
Proč byste měli integrovat 2Checkout s LiveAgent?
Integrace umožňuje zobrazovat a spravovat objednávky 2Checkout, přímo z tiketingu od LiveAgent bez nutnosti přepínání mezi aplikacemi.
Jak můžete integrovat 2Checkout s LiveAgent?
Pokud jste již přihlášeni ke svému LiveAgent účtu, klikněte na Konfigurace > Systém > Pluginy a aktivujte integraci 2Checkout.
Jaké jsou hlavní výhody integrace 2Checkout s LiveAgent?
Hlavní výhodou je možnost prohlížet a spravovat 2Checkout objednávky z tiketového systému od LiveAgent bez nutnosti přepínání mezi aplikacemi. Agenti zákaznické podpory si tak mohou zobrazit objednávky i během poskytování podpory.