Co je 2Checkout?

2Checkout je komplexní elektronická platební služba a platforma pro monetizaci, která dokáže maximalizovat vaše příjmy a usnadnit globální digitální prodej.
Můžete jej využít ke zvýšení konverzního poměru, provozování obchodu založeného na předplatném a pomoci vám s obtížemi a složitostmi elektronického obchodování (e-commerce) v celosvětovém měřítku, jako jsou přizpůsobené možnosti pokladny a opakovaná fakturace.
Ceník 2Checkout zahrnuje flexibilní tarify pro každého uživatele podle počtu úspěšných prodejů, které vaše firma realizuje. Nebo si jej vyzkoušejte zdarma, kreditní kartu nevyžadujeme.
Jak je možné službu využít?
Integraci 2Checkout pro LiveAgent lze použít k zobrazení objednávek, faktur a vrácení peněz. Ke všem těmto informacím lze přistupovat z ovládacího panelu aplikace LiveAgent bez nutnosti přepínání mezi aplikacemi. Pro přístup k nim stačí otevřít libovolný tiket některého ze zákazníků a kliknout na ikonu 2Checkout.
To může být užitečné pro vaši firmu v mnoha ohledech, například pro zlepšení interakce se zákazníky. Týmy zákaznické podpory vidí objednávky přímo v tiketech, což zaručí lepší přehled o problémech a mohou tak poskytovat vynikající zákaznickou podporu všem zákazníkům.
Jaké jsou výhody?
- Integrace podnikového softwaru se softwarem helpdesku
- Vícekanálový tiketing
- Funkce podpory umožňuje zobrazení vaší objednávky v podrobnostech tiketu.
Jak integrovat 2Checkout se službou LiveAgent
V této integrační příručce se dozvíte, jak aktivovat integraci 2Checkout s LiveAgent. Proces integrace je snadný a zabere jen pár minut. Poté budete moci sledovat a spravovat své objednávky ze služby LiveAgent.
- Otevřete aplikaci LiveAgent a přejděte do sekce Konfigurace > Systém > Pluginy. V seznamu pluginů najděte integraci 2Checkout a klikněte na tlačítko Aktivovat. LiveAgent se po aktivaci pluginu restartuje.

- Po restartu, vyhledejte v seznamu aktivní plugin 2Checkout a klikněte na tlačítko ozubeného kolečka – Konfigurace. Vyplňte své uživatelské jméno / e-mailovou adresu 2Checkout, zadejte heslo a pečlivě zkontrolujte zaškrtnutí dvou možností, které se týkají objednávek. Poté stačí kliknout na tlačítko Uložit a je hotovo.

Po dokončení můžete kliknout na libovolný tiket zákazníka ve složce doručených tiketů a zkontrolovat jeho objednávky. Při kontaktu s novými nebo stávajícími zákazníky tak budete mít připravené informace. Zajímá vás, co dalšího umí LiveAgent? Podívejte se na naše video s prohlídkou.
Frequently asked questions
Proč byste měli integrovat 2Checkout s LiveAgent?
Integrace umožňuje zobrazovat a spravovat objednávky 2Checkout, přímo z tiketingu od LiveAgent bez nutnosti přepínání mezi aplikacemi.
Jak můžete integrovat 2Checkout s LiveAgent?
Pokud jste již přihlášeni ke svému LiveAgent účtu, klikněte na Konfigurace > Systém > Pluginy a aktivujte integraci 2Checkout.
Jaké jsou hlavní výhody integrace 2Checkout s LiveAgent?
Hlavní výhodou je možnost prohlížet a spravovat 2Checkout objednávky z tiketového systému od LiveAgent bez nutnosti přepínání mezi aplikacemi. Agenti zákaznické podpory si tak mohou zobrazit objednávky i během poskytování podpory.
LiveAgent nabízí různé možnosti pro tlačítka volání na webových stránkách, což může vést k lepšímu kontaktu se zákazníky a zvýšení prodejů. Před implementací je možné tlačítka testovat a přizpůsobit je barevně a umístěním. Zákazníci ocení snížení námahy a spokojenost s firmou. Kromě toho LiveAgent nabízí vysvětlení různých nástrojů, jako jsou prediktivní vytáčení a náklady na kontakt.
Tiketing je užitečný pro automatizaci zákaznických služeb, snadné použití a snížení nákladů na služby. Zlepšuje produktivitu agentů, kvalitu podpory a zvyšuje loajalitu zákazníků a efektivitu zprostředkovatelů. Tiketingový systém automaticky převede zprávu na tiket podpory, který lze integrovat s alternativami jako LiveAgent, Tidio, Hiver, FrëschKëscht, LiveHelpNow, Olark, Customerly a Zopim.