Actio integration
Partner website
Partner Privacy Policy
Co je Actio?
Actio je polský VoIP operátor, který poskytuje telekomunikační řešení pro domácí i firemní zákazníky – virtuální ústřednu, virtuální fax. Společnost působí v Polsku a dalších zemích od roku 2006.
Kolik stojí připojení Actio VoIP uvnitř LiveAgent?
Za propojení služby LiveAgent se službou Actio se neplatí žádné další náklady. Je však třeba zdůraznit, že Actio je samostatná společnost, a proto si účtuje služby VoIP zvlášť.
Jak můžete propojit své číslo Actio VoIP s LiveAgent?
1. Přihlaste se do svého účtu LiveAgent
2. Přejděte na Čísla
3. Vyhledejte Actio
4. Klikněte na Přidat
Výhody Actio VoIP:
- cenově výhodný
- vysoce spolehlivý
- skvělá dostupnost
- skvělé připojení pro zařízení
Pokud se chcete dozvědět víc o tom, jak software pro call centra funguje, podívejte se na video níže.
Don't have LiveAgent yet?
No problem! LiveAgent offers a 14-day free trial where you can test the free Actio integration!
Frequently Asked Questions
Co je Actio?
Actio je telekomunikační společnost, která od roku 2006 poskytuje služby VoIP po celé Evropě.
Jak můžete propojit Actio se službou LiveAgent?
Pokud jste předplatitelem služeb Actio a LiveAgent, můžete přejít na Konfigurace > Volání> Čísla> Actio ve službě LiveAgent a vložte číslo VoIP bez dalších poplatků.
Jak mohu získat telefonní službu VoIP?
V současné době je na trhu mnoho poskytovatelů VoIP. Nejprve si určete své priority, jako je dostupnost, cena, podpora atd. Pokud jste předplatitelem služby LiveAgent, doporučujeme vám podívat se na naše partnerství s VoIP pro snadnou integraci. Poté jednoduše kontaktujte preferovaného poskytovatele online a ihned začněte používat své číslo VoIP.
LiveAgent has partnered with website builder Ukit and web hosting company GoDaddy. The integration with Ukit allows for a live chat button on the website, while the integration with GoDaddy enables LiveAgent users to place the button on their GoDaddy website. GoDaddy is affordable and beginner-friendly, with good performance. LiveAgent is a reliable tool for customer communication, offering plans for businesses of different sizes with various features and functions.
Call centra jsou důležitá pro zvýšení spokojenosti zákazníků a nabízení dokonalého help desk systému. Integrace služby VoIP.ms s LiveAgentem je zdarma, přičemž LiveAgent nabízí 14-denní bezplatné zkušební období. Pro propojení je potřeba pouze vytvořit nové číslo pro telefonní centrum a jako poskytovatele vybrat VoIP.ms. VoIP.cz přináší několik výhod, jako například možnost volat a přijímat hovory pomocí připojení k internetu.
LiveAgent je řídící panel pro zpracování zákaznických dotazů s bezplatnou zkušební verzí na 7 nebo 30 dní. Tento software je nejvhodnější pro zákaznickou podporu, pomoc s e-maily a stížnosti. LiveAgent může pomoci společnostem zvýšit příjmy a spokojenost zákazníků díky bleskurychlým reakcím a zlepšené hodnotě zákazníka.
LiveAgent nabízí software pro live chat a sjednocenou schránku pro zákaznickou komunikaci s bezplatnou zkušební verzí na 7 nebo 30 dní. Slovník pojmů zákaznické podpory pomáhá v oblasti vybavení helpdesku. Outsourcování týmů zákaznických služeb se stává stále častějším standardem kvůli řízení času a rozpočtu. preferovanými komunikačními kanály jsou e-maily a online chat. Kontaktovat společnost Twilio lze na sociálních sítích, jako jsou Instagram, Facebook a Twitter.