Axialys integration
Co je Axialys?
Axialys je technologická společnost se značkou FrenchTech, která poskytuje malým a středním podnikům, ETI a velkým korporacím softwarovou sadu SaaS, která jim umožňuje efektivně, intuitivně a v cloudu spravovat jejich telefonní systém a vztahy se zákazníky.
Společnost Axialys byla založena v roce 1999 a zaznamenala silný, trvalý a stabilní růst, který lze přičíst kvalitě naší nabídky a důvěře, kterou v nás naši zákazníci vkládají. Jsme držiteli licence L33-1 vydané ARCEP a telekomunikačním operátorem jsme již přibližně dvacet let.
Společnost Axialys vydává softwarovou sadu SaaS, která se zabývá všemi způsoby využití telefonie ve firmách:
- Profesionální telefonie VoIP Centrex pro všechny zaměstnance
- Telefonie pro kontaktní centra k vybavení kontaktních center
- Telefonování pro vaše prodejce
Axialys SIP Trunk Solution Kompletní popis.
Jak je možné službu využít?
Pokud hledáte poskytovatele VoIP pro spojení s call centrem LiveAgent, Axialys je skvělou volbou. Call centrum společnosti LiveAgent bude vyřizovat vaše hovory a tikety, zatímco Axialys zajistí zbytek. Mikrofony a reproduktory pro notebook nebo chytrý telefon jsou vším, co potřebujete k vytvoření startovacího call centra. Možná budete potřebovat další hardware pokud budete chtít později vylepšit kvalitu vašich hovorů.
Jak můžete využít výhod call centra LiveAgent?
Přestože někteří lidé dávají přednost digitálním zákaznickým zkušenostem, jiní touží po hlubším osobním spojení se značkami, s nimiž přicházejí do styku. Call centra jsou skvělým způsobem, jak zlepšit vztahy se zákazníky, prodávat produkty, získávat nové zákazníky a uživatele služeb nebo poskytovat obecné služby zákazníkům.
S úpadkem tradičních call center a vzestupem softwaru pro call centra, jako je LiveAgent, je snadné poskytovat zákazníkům tyto typy služeb, aniž by to stálo peníze. Call centra jsou nyní dostupná pro všechny typy firem, ať už jsou velké nebo malé.
Jak funguje call centrum LiveAgent?
LiveAgent díky svým pokročilým funkcím usnadňuje správu a provoz call centra. Můžete například vytvářet vlastní IVR (Interactive Voice Response) stromy, které automaticky přesměrují vaše zákazníky na správná oddělení a agenty.
A to nejlepší? Funkce IVR od LiveAgent udělá všechnu práci za vás a vytvoří pro vaše zákazníky bezproblémový zážitek. Stačí, když si poslechnou nabídku IVR a stisknou příslušnou klávesu číselníku (např. stisknou 1 pro prodej), aby byli spojeni se správnou osobou pro danou práci.
Připojil se váš zákazník omylem na špatné oddělení? Řešení je jednoduché, použijte přepojení hovoru a přesměrujte zákazníka na některého z vašich kolegů, čímž ušetříte jeho čas.
Máte problém zapamatovat si, co vaši zákazníci říkali? Žádné obavy, LiveAgent zaznamenává všechny příchozí a odchozí hovory a ukládá je v systému. Pokud si potřebujete osvěžit paměť, jednoduše vyhledejte lístek a poslechněte si celý záznam hovoru. Záznam hovorů lze také využít při školení nových agentů a ukázat jim správné reakce na hovory zákazníků.
Chcete více informací o funkcích našeho call centra? Podívejte se nastránku Funkce call centra, která obsahuje veškeré informace o schopnostech LiveAgent call centra.
Jak integrovat Axialys VoIP s LiveAgent?
Pokud si chcete vytvořit call centrum LiveAgent s Axialys jako poskytovatelem VoIP, postupujte podle tohoto jednoduchého návodu.
- Otevřete LiveAgent a přejděte do Konfigurace > Hovory > Čísla. Klikněte na oranžové tlačítko Vytvořit v horní části.
- Vyberte Axialys ze seznamu VoIP poskytovatelů.
- Pojmenujte číslo, vyberte oddělení, zadejte přihlašovací údaje a vyberte číslo předvolby pro vytáčení. Můžete také zaškrtnout nebo zrušit zaškrtnutí možnosti zaznamenávat všechny telefonní hovory přijaté a uskutečněné z tohoto čísla. Až budete chtít dokončit, klikněte na tlačítko Přidat tlačítko ve spodní části.
Telefonní číslo je v aplikaci LiveAgent připraveno k použití. Pokud chcete, můžete přidat další telefonní čísla Axialys nebo přidat čísla od jiných poskytovatelů VoIP.
Získejte více informací o softwaru LiveAgent Call Center
Hledáte další informace o založení a provozu call centra? Pokud vás to zajímá, podívejte se na stránky LiveAgent akademie pro více informací o call centru a další témata ze světové úrovně zákaznické podpory.
Zajímá vás, co dalšího umí LiveAgent? Podívejte se na níže uvedené video a prohlédněte si celou prohlídku našeho softwaru pro zákaznickou podporu.
Text se zabývá tématy zákaznické podpory, zdůrazňuje význam poskytování kvalitního servisu a naslouchání zákazníkům. Popisuje nástroje, jako jsou "šablona odpovědi agenta" a "přehled agenta", které pomáhají zvýšit efektivitu práce týmu zákaznického servisu. Také uvádí alternativy pro software zákaznické podpory a kontakt na prodejce.
Počítačový vs. telefonický zákaznický servis
Dobrý zákaznický servis je klíčový pro úspěch podniku. Telefonický zákaznický servis je vhodný pro menší call centra. Mobilní telefon umožňuje multitasking a práci na dálku, což zvyšuje efektivitu. Automatizace call centra pomocí softwaru LiveAgent zlepšuje klientům služby.
Objem hovorů je klíčovou metrikou pro call centra, která měří počet příchozích hovorů v daném období. Vyšší objem hovorů může mít pozitivní dopad na výkon a spokojenost zákazníků, ale také může ohrozit úroveň kvality služeb. Správné měření a analýza objemu hovorů mohou pomoci zlepšit efektivitu call centra. Kromě toho, vytváření více podporových kanálů, rozvoj zdrojů samostatného řešení a využívání dostupných dat call centra jsou další strategie, které by měly být implementovány pro úspěšné fungování call centra.