Partner
Co je Axialys?
Axialys je technologická společnost se značkou FrenchTech, která poskytuje malým a středním podnikům, ETI a velkým korporacím softwarovou sadu SaaS, která jim umožňuje efektivně, intuitivně a v cloudu spravovat jejich telefonní systém a vztahy se zákazníky.
Společnost Axialys byla založena v roce 1999 a zaznamenala silný, trvalý a stabilní růst, který lze přičíst kvalitě naší nabídky a důvěře, kterou v nás naši zákazníci vkládají. Jsme držiteli licence L33-1 vydané ARCEP a telekomunikačním operátorem jsme již přibližně dvacet let.
Společnost Axialys vydává softwarovou sadu SaaS, která se zabývá všemi způsoby využití telefonie ve firmách:
- Profesionální telefonie VoIP Centrex pro všechny zaměstnance
- Telefonie pro kontaktní centra k vybavení kontaktních center
- Telefonování pro vaše prodejce
Axialys SIP Trunk Solution Kompletní popis.
Jak je možné službu využít?
Pokud hledáte poskytovatele VoIP pro spojení s call centrem LiveAgent, Axialys je skvělou volbou. Call centrum společnosti LiveAgent bude vyřizovat vaše hovory a tikety, zatímco Axialys zajistí zbytek. Mikrofony a reproduktory pro notebook nebo chytrý telefon jsou vším, co potřebujete k vytvoření startovacího call centra. Možná budete potřebovat další hardware pokud budete chtít později vylepšit kvalitu vašich hovorů.
Jak můžete využít výhod call centra LiveAgent?
Přestože někteří lidé dávají přednost digitálním zákaznickým zkušenostem, jiní touží po hlubším osobním spojení se značkami, s nimiž přicházejí do styku. Call centra jsou skvělým způsobem, jak zlepšit vztahy se zákazníky, prodávat produkty, získávat nové zákazníky a uživatele služeb nebo poskytovat obecné služby zákazníkům.
S úpadkem tradičních call center a vzestupem softwaru pro call centra, jako je LiveAgent, je snadné poskytovat zákazníkům tyto typy služeb, aniž by to stálo peníze. Call centra jsou nyní dostupná pro všechny typy firem, ať už jsou velké nebo malé.
Jak funguje call centrum LiveAgent?
LiveAgent díky svým pokročilým funkcím usnadňuje správu a provoz call centra. Můžete například vytvářet vlastní IVR (Interactive Voice Response) stromy, které automaticky přesměrují vaše zákazníky na správná oddělení a agenty.
A to nejlepší? Funkce IVR od LiveAgent udělá všechnu práci za vás a vytvoří pro vaše zákazníky bezproblémový zážitek. Stačí, když si poslechnou nabídku IVR a stisknou příslušnou klávesu číselníku (např. stisknou 1 pro prodej), aby byli spojeni se správnou osobou pro danou práci.
Připojil se váš zákazník omylem na špatné oddělení? Řešení je jednoduché, použijte přepojení hovoru a přesměrujte zákazníka na některého z vašich kolegů, čímž ušetříte jeho čas.
Máte problém zapamatovat si, co vaši zákazníci říkali? Žádné obavy, LiveAgent zaznamenává všechny příchozí a odchozí hovory a ukládá je v systému. Pokud si potřebujete osvěžit paměť, jednoduše vyhledejte lístek a poslechněte si celý záznam hovoru. Záznam hovorů lze také využít při školení nových agentů a ukázat jim správné reakce na hovory zákazníků.
Chcete více informací o funkcích našeho call centra? Podívejte se nastránku Funkce call centra, která obsahuje veškeré informace o schopnostech LiveAgent call centra.
Jak integrovat Axialys VoIP s LiveAgent?
Pokud si chcete vytvořit call centrum LiveAgent s Axialys jako poskytovatelem VoIP, postupujte podle tohoto jednoduchého návodu.
- Otevřete LiveAgent a přejděte do Konfigurace > Hovory > Čísla. Klikněte na oranžové tlačítko Vytvořit v horní části.
- Vyberte Axialys ze seznamu VoIP poskytovatelů.

- Pojmenujte číslo, vyberte oddělení, zadejte přihlašovací údaje a vyberte číslo předvolby pro vytáčení. Můžete také zaškrtnout nebo zrušit zaškrtnutí možnosti zaznamenávat všechny telefonní hovory přijaté a uskutečněné z tohoto čísla. Až budete chtít dokončit, klikněte na tlačítko Přidat tlačítko ve spodní části.

Telefonní číslo je v aplikaci LiveAgent připraveno k použití. Pokud chcete, můžete přidat další telefonní čísla Axialys nebo přidat čísla od jiných poskytovatelů VoIP.

Získejte více informací o softwaru LiveAgent Call Center
Hledáte další informace o založení a provozu call centra? Pokud vás to zajímá, podívejte se na stránky LiveAgent akademie pro více informací o call centru a další témata ze světové úrovně zákaznické podpory.
Zajímá vás, co dalšího umí LiveAgent? Podívejte se na níže uvedené video a prohlédněte si celou prohlídku našeho softwaru pro zákaznickou podporu.
LiveAgent nabízí software pro správu e-mailů, helpdesk a portál zákaznické podpory pro startupy. Poskytuje integraci a alternativy a je k dispozici zdarma. Společnost nabízí také podporu, migraci dat a partnerský program. LiveAgent je populární software zákaznické podpory, telefonních systémů VoIP a software pro správu stížností s funkcemi jako samoobslužný software a systém pro správu stížností. Sales kontakty jsou k dispozici a můžete se zaregistrovat pro odběr newsletteru s nejnovějšími aktualizacemi a slevami. LiveAgent respektuje podmínky ochrany osobních údajů a je k dispozici 24/7.
vCita je nástroj pro plánování schůzek a správu klientů pro menší podniky, který obsahuje i marketingové nástroje. Integrace s LiveAgentem umožňuje vytváření efektivních pracovních postupů, plánování schůzek a zahájení konverzací s kontakty z vCita. Výhodou je také zvýšení přehlednosti o nových a stávajících zákaznících.
Společnost Netelip poskytuje moderní síť hlasových služeb a pomáhá malým a středním podnikům při přechodu na digitální komunikaci. Její služby s přidanou hodnotou jsou oblíbené a zahrnují virtuální ústřednu, virtuální čísla a mimořádně výhodné ceny volání. Integrace s call centrem LiveAgent je zdarma, ale společnost Netelip své služby zpoplatňuje. Netelip poskytuje ucelená IT a telekomunikační řešení pro různá odvětví a sektory a zaměřuje se především na španělsky mluvící malé a střední podniky.
Zákaznický servis je klíčový pro dlouhodobé vztahy se zákazníky a loajalitu ke značce. Špatný zákaznický servis může stát podniky velké peníze a ztráty zákazníků. Chatovací služba je důležitá a její dobře personalizovaná komunikace s klienty zlepšuje vztahy se zákazníky. LiveAgent je software zákaznické podpory, který nabízí celou řadu funkcí pro zlepšení zákaznického servisu. Je možné ho využít i pro personalizovanou komunikaci s klienty prostřednictvím chatovací služby.