Partner
CloudTalk může být integrován s LiveAgent velmi jednoduše a nevyžaduje to žádné programování.
Jedinou věc, kterou potřebujete, je vaše API URL a API klíč, což můžete najít přímo v LiveAgent rozhraní (nastavení -> API). Poté můžete nechat CloudTalk postarat se o zbytek.

Co je Cloudtalk?
CloudTalk je podnikový telefonní systém vytvořený pro prodejní týmy, aby mohly rychleji vytáčet čísla a uzavírat více obchodů, a pro týmy zákaznického servisu, aby mohly poskytovat bezproblémové služby zákazníkům po telefonu. CloudTalk nabízí telefonní hovory, automatické vytáčení, skripty hovorů, IVR, inteligentní směrování, SMS a další 75 funkcemi call centra.
Jak je možné službu využít?
Pokud chcete mít úplný přístup k interakci se zákazníky v kombinaci s historií hovorů, máme pro vás dokonalé řešení. Integrujte své řešení LiveAgent s CloudTalkem, abyste viděli všechny informace o hovorech a tikety na jednom místě – v CloudTalk rozhraní. Když klient zavolá, jeho zákaznická karta (která se otevře v okamžiku, kdy zvednete telefon) zobrazí kontaktní údaje, historii hovorů, poznámky a tikety související s volajícím. Vaši agenti budou poskytovat komplexnější a rychlejší služby zákazníkům.
Přidanou hodnotou pro uživatele služby LiveAgent je synchronizace všech hovorů zákazníků ze služby CloudTalk. Po ukončení hovoru jsou příslušné informace odeslány do služby LiveAgent a přiřazeny k tiketu klienta. Zobrazí se jméno agenta, délka hovoru, doba čekání a název společnosti, ze které byl hovor uskutečněn. Každý hovor je také spojen se záznamem, který je přístupný kdykoli budete potřebovat.
Frequently Asked Questions
Jaké jsou výhody používání Cloudtalk s LiveAgent?
Benefity jsou: není potřeba přepínat mezi rozhraními, všechny informace na jednom místě, časově výhodné, lepší zákaznická spokojenost.
Jak můžete integrovat Cloudtalk a LiveAgent?
Přihlaste se do vašeho LiveAgent > přejděte do Konfigurace > Systém > API. Vytvořte API a kopírujte jej. Přihlaste se do Cloudtalk > přejděte do Účet > Integrace > LiveAgent. Vložte API a uložte preferované nastavení průběhu práce > aktivujte a používejte!
Webinář LiveAgent 3: Live chat a pozvánky na chat
Založte si bezplatný účet na LiveAgent a využijte webové semináře k optimalizaci efektivity živého chatu pro zákaznickou podporu.
Live chat pro startupy a malé podniky
Agenti mohou vytvořit a sdílet šablony odpovědí napříč odděleními. Live chat se dá využít pro interní účely a školení zaměstnanců. Je to bezpečné řešení podporované šifrováním HTTPS. Další funkcionalitu a plány si můžete prohlédnout na stránce s ceníkem.