ConvergeHub integration
Partner website
Partner Privacy Policy
Co je to ConvergeHub?
ConvergeHub je řešení pro řízení vztahů se zákazníky (CRM), které je k dispozici za příznivou cenu. Umožňuje uživatelům spravovat potenciální zákazníky, kontakty, uživatelské účty a obchody z jednoho pohodlného řešení. ConvergeHub poskytuje přehled o zákaznících, který posiluje postavení obchodních zástupců, a nabízí automatizaci opakujících se prodejních úloh. Dokáže zvýšit efektivitu, pomáhá sledovat údaje o zákaznících, pomáhá řídit prodejní procesy a usnadňuje práci.
Jak můžete CovergeHub využít?
Snadno ukládejte, organizujte a sledujte informace o zákaznících. ConvergeHub je ideálním řešením pro společnosti, které chtějí používat spolehlivé řešení pro správu vztahů se zákazníky. Může posílit vaše prodejní procesy, pomůže vám sledovat údaje o zákaznících, jako jsou jejich kontakty, sympatie, antipatie nebo osobní zájmy. ConvergeHub může být také skvělým doplňkem vaší zákaznické podpory v kombinaci se službou LiveAgent. Díky Zapieru můžete přidávat snadné integrace, které vám umožní provádět automatizované akce, jako například přidávání dat o zákaznících nebo vytváření faktur.
Snadná správa zákaznické podpory díky helpdesku LiveAgent s funkcemi CRM. LiveAgent lze hladce integrovat s řadou řešení CRM, která vám pomohou spravovat zákazníky a zlepšit komunikaci se zákazníky. Naše plně funkční řešení vám pomůže spravovat kontakty zaměnitelně mezi vaším CRM a helpdeskem pomocí řady funkcí.
Naše funkce ticketingu zahrnují univerzální schránku, která dokáže ukládat komunikaci přicházející z jakéhokoli kanálu pro zákazníky a hladce ji distribuovat mezi pracovníky zákaznické podpory i prodejce. Nastavte pravidla pro automatizaci všedních úkolů a soustřeďte se na ty důležité nebo nastavte konzervy pro rychlé zodpovídání běžných dotazů při zachování profesionálního přístupu ke každému zákazníkovi.
Jaké jsou výhody používání ConvergeHub?
- Flexibilní a snadno použitelný
- Funkce spolupráce
- Podpora prodeje, marketingu, podpory a fakturace
- Přehledy a zprávy o zákaznících
Provide awesome customer support
Start working with a multi-channel customer support solution that integrates with your favorite apps
Jak integrovat ConvergeHub se službou LiveAgent prostřednictvím Zapieru
Propojte své účty LiveAgent a ConvergeHub jednoduše pomocí nástroje Zapier a vytvořte si vlastní integraci. Skvělé je, že si můžete typ integrace přizpůsobit pomocí několika možností. Podívejte se na níže uvedeného průvodce, který vám může ukázat příklad integrace mezi službami LiveAgent a ConvergeHub.
- Nejprve si vytvořte účet Zapier nebo se přihlaste, pokud již účet máte. Poté přejděte na stránku integrace LiveAgent + ConvergeHub. Nyní můžete vybrat spouštěč a akci. Vybírat můžete z různých možností, takže si promyslete, co chcete, aby vaše integrace dělala. Jakmile si vyberete spouštěč a integraci, klikněte na tlačítko připojit LiveAgent + ConvergeHub a klikněte na tlačítko Začít.
- V dalších krocích projdete konfigurací spouštěče a akce. Oba účty aplikací musíte propojit se službou Zapier, aby měl přístup k potřebným datům pro vytvoření integrace. Poté si můžete přizpůsobit integraci nazvanou Zap. Poslední nezbytnou věcí je otestovat Zap, než jej uvedete do akce, abyste se ujistili, že bude fungovat podle očekávání. Po dokončení zapněte Zap a integrace je hotová.
Jakmile je Zapier zapnutý, integrace je hotová. Se Zapierem je samozřejmě možné pro své aplikace vytvořit více integrací s různým nastavením. Na stránkách LiveAgent akademie můžete zjistit, jak z helpdesk softwaru vytěžit maximum.
Frequently Asked Questions
Co je to ConvergeHub?
ConvergeHub je řešení pro řízení vztahů se zákazníky (CRM). Pomocí jednoho snadno použitelného nástroje mohou uživatelé spravovat potenciální zákazníky, kontakty, uživatelské účty a obchody. ConvergeHub poskytuje obchodním zástupcům přehled o zákaznících a automatizuje opakující se prodejní úlohy. Vaše práce bude efektivnější, udržíte si přehled o údajích o zákaznících, lépe zvládnete prodejní proces a budete moci být produktivnější.
Jak můžete CovergeHub využít?
Snadno spravujte informace o zákaznících jejich ukládáním, organizováním a sledováním. Zákazníci, kteří hledají řešení pro správu vztahů se zákazníky, najdou v ConvergeHub ideální řešení. Pomocí tohoto softwaru můžete zlepšit svůj prodejní proces a sledovat informace o zákaznících, jako jsou jejich kontakty, záliby, záliby a osobní zájmy. Použití ConvergeHub ve spojení s LiveAgent může být také fantastickým doplňkem vaší zákaznické podpory.
Jaké jsou výhody použití ConvergeHub?
Flexibilní a snadno použitelný Možnosti spolupráce Podpora prodeje, marketingu, podpory a fakturace Přehledy a zprávy o zákaznících
Jak lze integrovat ConvergeHub s LiveAgent?
Aplikace LiveAgent a ConvergeHub lze snadno integrovat prostřednictvím služby Zapier, která umožňuje vytvářet vlastní pracovní postupy. Výběrem spouštěče a akce vytvoříte vlastní integrace přizpůsobené vašemu účelu. Podívejte se na tento článek, který proces integrace blíže popisuje.
LiveAgent je aplikace, která zvyšuje zákaznickou spokojenost a pomáhá s prodeji. Poskytuje nákladově efektivní a produktivní funkce pro podporu zákazníků kdekoli a sledování jejich potřeb. LiveAgent nabízí také funkce pro migraci dat, správu e-mailů a call center. Podporuje partnerský program a má sociální sítě pro odběr newsletterů. Kontaktovat lze prostřednictvím chatu nebo kontaktního formuláře. Pro naplánování schůzky jsou k dispozici více termínu.
Znalostní báze a samoobslužné zdroje mohou být konkurenční výhodou v oblasti zákaznického servisu. Společnosti Zazzle a Zapier nabízejí různé možnosti kontaktu se zákaznickým servisem, včetně live chatu, e-mailu a podpory na sociálních sítích. Získání informací o kontaktech a nabízených službách je snadné.
LiveAgent has partnered with website builder Ukit and web hosting company GoDaddy. The integration with Ukit allows for a live chat button on the website, while the integration with GoDaddy enables LiveAgent users to place the button on their GoDaddy website. GoDaddy is affordable and beginner-friendly, with good performance. LiveAgent is a reliable tool for customer communication, offering plans for businesses of different sizes with various features and functions.
Software pro oddělení služeb pomáhá efektivněji řešit dotazy zákazníků a incidenty, zlepšuje zkušenosti zákazníků a efektivitu zaměstnanců. Hodnocení znalostní báze Odoo je průměrně 4.1 a nabízí mnoho funkcí, není však obsažena v bezplatném plánu. LiveAgent nabízí sofistikovaný software pro zákaznický servis zdarma a nabízí mnoho funkcí a integrací. Je alternativou k Frontu a snadno integruje sociální sítě a funkce mobilních platforem.