ConvergeHub

Co je to ConvergeHub?

ConvergeHub je řešení pro řízení vztahů se zákazníky (CRM), které je k dispozici za příznivou cenu. Umožňuje uživatelům spravovat potenciální zákazníky, kontakty, uživatelské účty a obchody z jednoho pohodlného řešení. ConvergeHub poskytuje přehled o zákaznících, který posiluje postavení obchodních zástupců, a nabízí automatizaci opakujících se prodejních úloh. Dokáže zvýšit efektivitu, pomáhá sledovat údaje o zákaznících, pomáhá řídit prodejní procesy a usnadňuje práci.

Jak můžete CovergeHub využít?

Snadno ukládejte, organizujte a sledujte informace o zákaznících. ConvergeHub je ideálním řešením pro společnosti, které chtějí používat spolehlivé řešení pro správu vztahů se zákazníky. Může posílit vaše prodejní procesy, pomůže vám sledovat údaje o zákaznících, jako jsou jejich kontakty, sympatie, antipatie nebo osobní zájmy. ConvergeHub může být také skvělým doplňkem vaší zákaznické podpory v kombinaci se službou LiveAgent. Díky Zapieru můžete přidávat snadné integrace, které vám umožní provádět automatizované akce, jako například přidávání dat o zákaznících nebo vytváření faktur.

Snadná správa zákaznické podpory díky helpdesku LiveAgent s funkcemi CRM. LiveAgent lze hladce integrovat s řadou řešení CRM, která vám pomohou spravovat zákazníky a zlepšit komunikaci se zákazníky. Naše plně funkční řešení vám pomůže spravovat kontakty zaměnitelně mezi vaším CRM a helpdeskem pomocí řady funkcí.

Naše funkce ticketingu zahrnují univerzální schránku, která dokáže ukládat komunikaci přicházející z jakéhokoli kanálu pro zákazníky a hladce ji distribuovat mezi pracovníky zákaznické podpory i prodejce. Nastavte pravidla pro automatizaci všedních úkolů a soustřeďte se na ty důležité nebo nastavte konzervy pro rychlé zodpovídání běžných dotazů při zachování profesionálního přístupu ke každému zákazníkovi.

Jaké jsou výhody používání ConvergeHub?

  • Flexibilní a snadno použitelný
  • Funkce spolupráce
  • Podpora prodeje, marketingu, podpory a fakturace
  • Přehledy a zprávy o zákaznících

Provide awesome customer support

Start working with a multi-channel customer support solution that integrates with your favorite apps

Jak integrovat ConvergeHub se službou LiveAgent prostřednictvím Zapieru

Propojte své účty LiveAgent a ConvergeHub jednoduše pomocí nástroje Zapier a vytvořte si vlastní integraci. Skvělé je, že si můžete typ integrace přizpůsobit pomocí několika možností. Podívejte se na níže uvedeného průvodce, který vám může ukázat příklad integrace mezi službami LiveAgent a ConvergeHub. 

  • Nejprve si vytvořte účet Zapier nebo se přihlaste, pokud již účet máte. Poté přejděte na stránku integrace LiveAgent + ConvergeHub. Nyní můžete vybrat spouštěč a akci. Vybírat můžete z různých možností, takže si promyslete, co chcete, aby vaše integrace dělala. Jakmile si vyberete spouštěč a integraci, klikněte na tlačítko připojit LiveAgent + ConvergeHub a klikněte na tlačítko Začít.
Možnosti integrace aplikací LiveAgent a ConvergeHub na platformě Zapier
LiveAgent + ConvergeHub ve službě Zapier
  • V dalších krocích projdete konfigurací spouštěče a akce. Oba účty aplikací musíte propojit se službou Zapier, aby měl přístup k potřebným datům pro vytvoření integrace. Poté si můžete přizpůsobit integraci nazvanou Zap. Poslední nezbytnou věcí je otestovat Zap, než jej uvedete do akce, abyste se ujistili, že bude fungovat podle očekávání. Po dokončení zapněte Zap a integrace je hotová. 
Propojení účtů LiveAgent a CovnergeHub pomocí nástroje Zapier

Jakmile je Zapier zapnutý, integrace je hotová. Se Zapierem je samozřejmě možné pro své aplikace vytvořit více integrací s různým nastavením. Na stránkách LiveAgent akademie můžete zjistit, jak z helpdesk softwaru vytěžit maximum.

Vyzkoušejte LiveAgent ještě dnes​

Nabízíme službu asistované migrace z většiny populárních helpdesk řešení.

Více než 3000 recenzí Trustpilot GetApp G2 Crowd

Frequently asked questions

Co je to ConvergeHub?

ConvergeHub je řešení pro řízení vztahů se zákazníky (CRM). Pomocí jednoho snadno použitelného nástroje mohou uživatelé spravovat potenciální zákazníky, kontakty, uživatelské účty a obchody. ConvergeHub poskytuje obchodním zástupcům přehled o zákaznících a automatizuje opakující se prodejní úlohy. Vaše práce bude efektivnější, udržíte si přehled o údajích o zákaznících, lépe zvládnete prodejní proces a budete moci být produktivnější.

Jak můžete CovergeHub využít?

Snadno spravujte informace o zákaznících jejich ukládáním, organizováním a sledováním. Zákazníci, kteří hledají řešení pro správu vztahů se zákazníky, najdou v ConvergeHub ideální řešení. Pomocí tohoto softwaru můžete zlepšit svůj prodejní proces a sledovat informace o zákaznících, jako jsou jejich kontakty, záliby, záliby a osobní zájmy. Použití ConvergeHub ve spojení s LiveAgent může být také fantastickým doplňkem vaší zákaznické podpory.

Jaké jsou výhody použití ConvergeHub?

  • Flexibilní a snadno použitelný
  • Možnosti spolupráce
  • Podpora prodeje, marketingu, podpory a fakturace
  • Přehledy a zprávy o zákaznících

Jak lze integrovat ConvergeHub s LiveAgent?

Aplikace LiveAgent a ConvergeHub lze snadno integrovat prostřednictvím služby Zapier, která umožňuje vytvářet vlastní pracovní postupy. Výběrem spouštěče a akce vytvoříte vlastní integrace přizpůsobené vašemu účelu. Podívejte se na tento článek, který proces integrace blíže popisuje. 

Zpět na integrace Vytvořit bezplatný účet

Naše stránky využívají cookies. Pokračováním souhlasíte s využitím cookies, jak je podrobně popsáno v Bezpečnostní zásady a soubory cookies.

×
Naplánujte si schůzku jeden na jednoho a zjistěte, jak může LiveAgent pomoct vaší společnosti.

Jsme k dispozici ve více termínech

Naplánovat demo