Pro umístění LiveAgent tlačítka živého chatu do vašeho obchodu CS-Cart, jednoduše postupujte podle níže uvedeného průvodce integrací nebo se podívejte na přiložené video.
- První krok pro vytvoření a upravení vašeho nového chatového tlačítka v LiveAgent panelu je (Nemáte účet LiveAgent? Přihlaste se zde). Kopírujte HTML kód (Ctrl+C) do schránky.
- Přejděte do panelu správce CS-Cart a zvolte Rychlé menu > Design > Bloky > Přejděte na GRID 16 > Blok “Zákaznický servis” > Klikněte na Možnosti bloku > zvolte kartu Obsah > Vložte (Ctrl +V) kód HTML pod řádek ” > Uložit
- Poznámka: Blok “Zákaznický servis” není nutné používat. Můžete si vytvořit vlastní bloky a používat je také.
- Přejděte na webovou stránku svého obchodu, obnovte ji a tlačítko chatu je připraveno.
Co je CS-cart?
CS-Cart je nejlepším řešením nákupního košíku pro vytvoření webových stránek elektronického obchodu jakékoli velikosti: od malého webového obchodu až po virtuální nákupní centrum. Připravený storefront, podpora mnoha možností plateb a dopravy, plná kontrola skladových zásob, neomezený počet produktů, propagační nástroje a další funkce softwaru pro elektronické obchodování out-of-the-box.
Jak je možné službu využít?
Integrace s CS-Cart od společnosti LiveAgent vám umožňuje umístit tlačítko živého chatu do vašeho obchodu CS-Cart.
Frequently asked questions
Jaké jsou výhody CS-cart integrace?
Integrace umožňuje umístit tlačítko živého chatu na webové stránky CS-cart. Hlavní výhody integrace tlačítka živého chatu jsou: zvýšené prodeje, snížené náklady, konkurenční výhoda, lepší zákaznická spokojenost.
Jak můžete integrovat CS-cart s LiveAgent?
Snadnou integraci provedete podle tohoto stručného průvodce: Přihlaste se do vašeho LiveAgent účtu > vytvoření/přizpůsobení tlačítka živého chatu > zkopírujte kód HTML > vložte kód do CS-cart.