Pro umístění LiveAgent tlačítka živého chatu do vašeho obchodu CS-Cart, jednoduše postupujte podle níže uvedeného průvodce integrací nebo se podívejte na přiložené video.

- První krok pro vytvoření a upravení vašeho nového chatového tlačítka v LiveAgent panelu je (Nemáte účet LiveAgent? Přihlaste se zde). Kopírujte HTML kód (Ctrl+C) do schránky.
- Přejděte do panelu správce CS-Cart a zvolte Rychlé menu > Design > Bloky > Přejděte na GRID 16 > Blok “Zákaznický servis” > Klikněte na Možnosti bloku > zvolte kartu Obsah > Vložte (Ctrl +V) kód HTML pod řádek ” > Uložit
- Poznámka: Blok “Zákaznický servis” není nutné používat. Můžete si vytvořit vlastní bloky a používat je také.
- Přejděte na webovou stránku svého obchodu, obnovte ji a tlačítko chatu je připraveno.
Co je CS-cart?
CS-Cart je nejlepším řešením nákupního košíku pro vytvoření webových stránek elektronického obchodu jakékoli velikosti: od malého webového obchodu až po virtuální nákupní centrum. Připravený storefront, podpora mnoha možností plateb a dopravy, plná kontrola skladových zásob, neomezený počet produktů, propagační nástroje a další funkce softwaru pro elektronické obchodování out-of-the-box.
Jak je možné službu využít?
Integrace s CS-Cart od společnosti LiveAgent vám umožňuje umístit tlačítko živého chatu do vašeho obchodu CS-Cart.
Frequently asked questions
Jaké jsou výhody CS-cart integrace?
Integrace umožňuje umístit tlačítko živého chatu na webové stránky CS-cart. Hlavní výhody integrace tlačítka živého chatu jsou: zvýšené prodeje, snížené náklady, konkurenční výhoda, lepší zákaznická spokojenost.
Jak můžete integrovat CS-cart s LiveAgent?
Snadnou integraci provedete podle tohoto stručného průvodce: Přihlaste se do vašeho LiveAgent účtu > vytvoření/přizpůsobení tlačítka živého chatu > zkopírujte kód HTML > vložte kód do CS-cart.
Advanced contact / chat widgets integration
The article covers various topics related to LiveAgent Web Contact Cards, such as integration methods, prefilling customer information, and automatically enabling/disabling chat buttons during business hours. Additionally, it provides guidance on how to integrate the LiveAgent chat button into an Angular application and create a custom button with a hideable section. Overall, the article offers useful information for those looking to optimize their website for customer communication and marketing purposes.
LiveAgent nabízí širokou škálu softwarových řešení pro vylepšení zákaznické podpory, včetně telefonních systémů VoIP, helpdesk softwaru a software pro správu e-mailů. Společnost také nabízí partnerský program a akademii pro vzdělávání zákazníků. LiveAgent je k dispozici jako bezplatná zkušební verze a poskytuje podporu přes portál zákaznické podpory. Podmínky a ustanovení firmy jsou k dispozici na mapě stránek.
Bezplatný software pro live chat na vašich webových stránkách
Bezplatné nástroje naživé chatování pomáhají firmám získávat a udržovat zákazníky, snižovat míru odskočení a zvyšovat personalizaci vztahů se zákazníky. Živý chat je velmi populární mezi zákazníky, kteří očekávají okamžitost a personalizaci odpovědí na své otázky. Při implementaci živého chatu je důležité nezatěžovat agenty skriptovanými nebo konzervovanými odpověďmi, aby se zákazníci cítili více personalizovaní. Live chat může zlepšit dobu první reakce na méně než 3 minuty a má potenciál přeměnit ne-návštěvníky na zákazníky. 41 % zákazníků očekává, že na webových stránkách bude okno s live chatem. Jedná se tudíž o cenný nástroj, který by pro firmy B2C vonline neměl chybět, a může pomoci i firmám B2B při spouštění kampaní.