Delighted integration
Co je Delighted?
Delighted je software pro zpětnou vazbu. Používá se k vytváření zákaznických průzkumů a shromažďování dat z odpovědí.
Jak službu používat?
Použijte Delighted ke sledování odezvy nebo vytvářejte nové průzkumy ze svého ovládacího panelu.
Výhody
- Sledování odezvy bez nutnosti přepínat mezi aplikacemi
- Vytváření průzkumů ze svého ovládacího panelu
Frequently Asked Questions
Co je Delighted?
Delighted je software pro zpětnou vazbu, který umožňuje sledovat spokojenost zákazníků. Naslouchejte svým zákazníkům a zlepšujte se každým dnem.
Jak používat Delighted v LiveAgentu?
- vytvářejte zákaznické průzkumy z jednoho rozhraní - sledujte výsledky průzkumů z LiveAgentu
Poskytujte skvělou zákaznickou podporu
LiveAgent: Nejlepší helpdesk software s 24/7 podporou, 30denní zkušební verzí zdarma a vícekanálovými funkcemi. Začněte ještě dnes!
Objevte všechny funkce LiveAgent, komplexního vícekanálového softwaru pro správu tiketů, který zvyšuje efektivitu vašeho týmu. Od detekce kolize agentů po automatickou distribuci tiketů a hodnocení agentů – vše, co potřebujete pro optimalizaci zákaznické podpory, naleznete na jednom místě. Vstupte do světa efektivní podpory s LiveAgent!
Maximalizujte výkon vašeho helpdesk softwaru s LiveAgent! Objevte širokou škálu integrací, pluginů a aplikací, které zvyšují spokojenost zákazníků. Snadno integrujte VoIP služby jako CallTo365, AstraQom, GDMS a další pro efektivnější obchodní operace. Navštivte naši stránku a zjistěte, jak zjednodušit procesy a inovovat pracovní postupy.