Digitale integration
Partner website
Co je to Digitale?
Společnost Digitale, spol. s r.o. byla založena v lednu 2008 na Slovensku několika odborníky na telekomunikace. Společnost Digitale nabízí telekomunikační zařízení (ústředny, IP telefonii, adaptéry, GSM brány a příslušenství) malým a středním podnikům a poskytuje odborné a obchodní poradenství, služby související s firemní komunikací (nahrávání hlášení a řešení na míru), vývoj softwarových řešení a také řešení pro alternativní operátory, call centra a majitele nemovitostí a ubytovacích zařízení (aplikace pro zpoplatnění hovorů a IVR). Naše komplexní služby samozřejmě sahají od instalace zařízení, přes konfiguraci na míru až po poprodejní podporu.
Jedním z hlavních cílů naší společnosti je maximální spokojenost zákazníků. Proto nabízíme možnost detailního nastavení pobočkové ústředny, výběr doplňkových aplikací nebo možnost navrhnout vlastní firemní aplikace, které jsou propojeny s VoIP ústřednou. IP ústředny Digitale umožňují přidávání dalších funkcí za chodu bez přerušení spojení nebo přidávání dalšího hardwaru. Kromě toho lze ve většině případů tyto změny implementovat na dálku bez nutnosti přítomnosti na místě, což zkracuje dobu dodání na minimum.
Jak je možné službu využít?
Společnosti LiveAgent a Digitale jsou nyní partnery, což usnadnilo integraci Digitale. LiveAgent si neúčtuje žádné další poplatky za propojení čísla VoIP Digitale s vaším call centrem.
Pokud máte zájem o propojení služby Digitale s call centrem LiveAgent, jednoduše se přihlaste ke svému účtu LiveAgent a postupujte podle pokynů.
1. Přihlaste se ke svému účtu LiveAgent
2. Přejděte na Čísla
3. Vyhledejte Digitale
4. Klikněte na tlačítko Přidat
5. Vyplňte požadované údaje
Náklady na integraci Digitale:
Digitale a LiveAgent jsou nyní partnery. Pokud tedy máte předplatné u LiveAgent, je integrace zdarma. Společnost Digitale však své služby zpoplatňuje, protože funguje samostatně.
Výhody služby Digitale
- Cenově výhodný
- Vylepšená zákaznická zkušenost
- přístup po celém Slovensku, České republice a Maďarsku
- vysoká spolehlivost
Pokud se chcete dozvědět víc o tom, jak software pro call centra funguje, podívejte se na video níže.
Don't have LiveAgent yet?
No problem! LiveAgent offers a 14-day free trial where you can test the free Digitale integration!
Frequently Asked Questions
Co je to Digitale?
Společnost Digitale, spol. s r.o. byla založena v lednu 2008 na Slovensku několika odborníky na telekomunikace. Digitale nabízí telekomunikační zařízení, malým a středním podnikům, poskytuje odborné a obchodní poradenství, služby související s firemní komunikací, vývoj softwarových řešení a také řešení pro alternativní operátory, call centra a majitele nemovitostí a ubytovacích zařízení.
Kolik stojí integrace Digitale se službou LiveAgent?
LiveAgent již integroval Digitale do svého systému. Integrace je tedy zdarma. Mějte však na paměti, že Digitale si za své služby účtuje poplatky.
LiveAgent již integroval Digitale do svého systému. Integrace je tedy zdarma. Mějte však na paměti, že Digitale si za své služby účtuje poplatky.
Jak jsme již zmínili, Digitale je již součástí LiveAgent. Stačí se přihlásit a postupovat podle níže uvedeného návodu: Přejít na Konfigurace > Volání > Čísla > Digitale Přidejte číslo VoIP a jeho okamžité používání
Společnost Telcowise nabízí telco integrační služby v České republice, včetně cloudových a lokálních telefonních systémů, automatizace e-mailů a reportingu. Spolupracuje s LiveAgentem pro hladkou integraci a poskytuje česká i mezinárodní telefonní čísla za konkurenceschopné ceny. Výhody zahrnují úsporu nákladů, snadnou správu online a zvýšenou spolehlivost.
Ticketing system nabízí širokou škálu funkcí pro zákaznickou podporu, včetně interní báze znalostí, widgetů pro vyhledávání a mobilních aplikací pro Android a iOS. Integrace s mnoha dalšími nástroji usnadňuje správu projektů a komunikaci s zákazníky. Zabezpečení helpdesku je zajištěno šifrováním HTTPS a dvoufázovým ověřením. Společnost LiveAgent se zavázala k ochraně osobních údajů a transparentnosti.
Software pro oddělení služeb pomáhá efektivněji řešit dotazy zákazníků a incidenty, zlepšuje zkušenosti zákazníků a efektivitu zaměstnanců. Hodnocení znalostní báze Odoo je průměrně 4.1 a nabízí mnoho funkcí, není však obsažena v bezplatném plánu. LiveAgent nabízí sofistikovaný software pro zákaznický servis zdarma a nabízí mnoho funkcí a integrací. Je alternativou k Frontu a snadno integruje sociální sítě a funkce mobilních platforem.
Softwarové systémy CRM jsou důležité pro organizace, které chtějí správně a efektivně sledovat a využívat informací o zákaznících. Pabbly LiveAgent je software pro zákaznickou podporu s mnoha funkcemi, jako jsou telefonní systémy VoIP, pomocník pro správu stížností a helpdesk pro startupy. Registrace umožní přístup k řídícímu panelu. Softwarové systémy CRM by měly obsahovat funkce vícekanálové komunikace. Vědomosti, slovník, akademie, šablony, webináře, testování a kalkulačky jsou součástí portálu zákaznické podpory. LiveAgent má partnerský program a spolupracuje s VoIP partnery.