Flowroute integration
Partner website
Partner Privacy Policy
Co je Flowroute?
Společnost Flowroute je předním poskytovatelem cloudové komunikace a sídlí v Seattlu ve státě Washington. Byla založena v roce 2007 a působí celosvětově. Společnost nabízí převážnou většinu produktů. Společnost LiveAgent navázala partnerství se společností Flowroute díky produktu VoIP, který nabízí. Díky tomu můžete nyní snadno propojit své Call centrum LiveAgent s Flowroute.
Kolik stojí propojení Flowroute a LiveAgent?
Flowroute už je součástí LiveAgent, takže zde nejsou žádné dodatečné poplatky za připojení vašeho VoIP čísla. Služba Flowroute však funguje nezávisle. Své služby tedy účtuje samostatně.
Jak můžete propojit Flowroute a LiveAgent?
Prvním krokem je kontaktovat společnost Flowroute a získat číslo VoIP. Druhým krokem je vlastní integrace. Protože Flowroute je již součástí LiveAgentu, stačí, aby se vaše společnost přihlásila a přešla na Konfigurace – Volání – Čísla – (tlačítko +). Poté vyhledejte Flowroute a přidejte potřebné přihlašovací údaje. Uložte a ihned začněte používat VoIP.
Jaké jsou výhody používání VoIP?
- celosvětový přístup
- možnost používat různá zařízení
- zlepšená produktivita
- lepší zákaznická zkušenost
Pokud se chcete dozvědět víc o tom, jak software pro call centra funguje, podívejte se na video níže.
Don't have LiveAgent yet?
No problem! LiveAgent offers a 14-day free trial where you can test the free Flowroute integration!
Frequently Asked Questions
Co je Flowroute?
Flowroute je poskytovatel cloudové komunikace, který působí od roku 2007 po celém světě.
Kolik si Flowroute účtuje za VoIP služby?
Společnosti LiveAgent a Flowroute jsou partnery. Flowroute funguje nezávisle, a proto si účtuje odpovídající poplatky. Více informací o jejich cenách najdete na jejich webových stránkách.
Co je VoIP?
VoIP je zkratka pro Voice over Internet Protocol. Čísla VoIP jsou podobná běžným číslům pevných linek, ale VoIP umožňuje uskutečňovat a přijímat hovory prostřednictvím internetového připojení. Proto můžete používat různé typy zařízení a být v kontaktu se svými zákazníky 24 hodin denně, 7 dní v týdnu.
Text popisuje význam chatovací etikety, nástroje chatu, online web chat a chat v reálném čase. Webflow je platforma pro tvorbu webových stránek bez použití kódu, která podporuje responzivní design. Využití Webflow s LiveAgent usnadňuje odpovídání na zákaznické dotazy. Integrace widgetu LiveAgent chatu na webové stránky Weblow je jednoduchá. LiveAgent nabízí možnost chatování a integraci na webové stránky.
Call centra jsou důležitá pro zvýšení spokojenosti zákazníků a nabízení dokonalého help desk systému. Integrace služby VoIP.ms s LiveAgentem je zdarma, přičemž LiveAgent nabízí 14-denní bezplatné zkušební období. Pro propojení je potřeba pouze vytvořit nové číslo pro telefonní centrum a jako poskytovatele vybrat VoIP.ms. VoIP.cz přináší několik výhod, jako například možnost volat a přijímat hovory pomocí připojení k internetu.
LiveAgent je řídící panel pro zpracování zákaznických dotazů s bezplatnou zkušební verzí na 7 nebo 30 dní. Tento software je nejvhodnější pro zákaznickou podporu, pomoc s e-maily a stížnosti. LiveAgent může pomoci společnostem zvýšit příjmy a spokojenost zákazníků díky bleskurychlým reakcím a zlepšené hodnotě zákazníka.
LiveAgent nabízí software pro live chat a sjednocenou schránku pro zákaznickou komunikaci s bezplatnou zkušební verzí na 7 nebo 30 dní. Slovník pojmů zákaznické podpory pomáhá v oblasti vybavení helpdesku. Outsourcování týmů zákaznických služeb se stává stále častějším standardem kvůli řízení času a rozpočtu. preferovanými komunikačními kanály jsou e-maily a online chat. Kontaktovat společnost Twilio lze na sociálních sítích, jako jsou Instagram, Facebook a Twitter.