Fortune 3 integration
Partner website
Dozvědět se více
Partner Privacy Policy
Fortune 3 Bezpečnostní zásady
Pro umístění LiveAgent tlačítka živého chatu na webu Fortune 3, postupujte podle níže uvedených pokynů.
- Prvním krokem je vytvoření a přizpůsobení nového chat na panelu LiveAgent. Zkopírujte jeho kód HTML (Ctrl+C) do schránky.
- Přejděte do správce obchodu Fortune 3 a zvolte Návrh webu > Vzhled a styl webu > Upravit šablonu > Zobrazení zdroje > vložte kód tlačítka chatu (Ctrl + V) přímo nad řádek
- Přejděte na webovou stránku svého obchodu, obnovte ji a tlačítko chatu je připraveno.
Proč Fortune 3?
Začněte vytvářet svůj internetový obchod s nejlepší platformou současnosti. Fortune 3 e-commerce web builder a software pro nákupní košík vám nabízí nejlepší řešení pro prodej vašich produktů online z vašeho vlastního a exkluzivního obchodu.
Jak je možné službu využít?
Integrace služby Fortune3 se službou LiveAgent vám umožňuje umístit tlačítko živého chatu do vašeho obchodu Fortune3.
Frequently Asked Questions
Co je eCommerce software?
Ecommerce software je jednoduše nástroj pro tvorbu online obchodu. Díky již navrženým šablonám můžete vytvořit a vlastnit internetový obchod během několika minut. Existují různé druhy softwaru pro elektronické obchody, například Magento, Shopify nebo Fortune 3.
Jak můžete integrovat Fortune 3 s LiveAgent?
Přihlaste se do vašeho LiveAgent účtu > Vytvořte/Upravte tlačítko živého chatu > Kopírujte HTML kód > Vložte jej do správce obchodu Fortune 3 (Návrh webu - Vzhled a styl webu - Upravit šablonu - Zobrazení zdroje - Vložte kód - Uložit).
LiveAgent has partnered with website builder Ukit and web hosting company GoDaddy. The integration with Ukit allows for a live chat button on the website, while the integration with GoDaddy enables LiveAgent users to place the button on their GoDaddy website. GoDaddy is affordable and beginner-friendly, with good performance. LiveAgent is a reliable tool for customer communication, offering plans for businesses of different sizes with various features and functions.
Software pro oddělení služeb pomáhá efektivněji řešit dotazy zákazníků a incidenty, zlepšuje zkušenosti zákazníků a efektivitu zaměstnanců. Hodnocení znalostní báze Odoo je průměrně 4.1 a nabízí mnoho funkcí, není však obsažena v bezplatném plánu. LiveAgent nabízí sofistikovaný software pro zákaznický servis zdarma a nabízí mnoho funkcí a integrací. Je alternativou k Frontu a snadno integruje sociální sítě a funkce mobilních platforem.
Popisujeme aplikaci Ucraft pro tvorbu online stránek a možností integrace živého chatu pomocí LiveAgentu s rychlou odezvou než u jiných widgetů. LiveAgent nabízí další možnosti pro zákaznickou podporu na webu, včetně portálu pro zákaznickou podporu a migrace dat, a obsahuje funkce jako VoIP a řešení pro správu e-mailů a stížností. Kontakty jsou k dispozici včetně podpory pro prodej i odběr newsletteru.