Highrise integration
Partner website
Partner Privacy Policy
Při aktivaci zásuvného modulu Highrise postupujte krok za krokem podle níže uvedeného návodu.
- Nejprve musíte mít aktivní účet Highrise.
- Pokud ano, aktivujte zásuvný modul Highrise v části Zásuvné moduly LiveAgent. (Konfigurace > Systém> Zásuvné moduly)
- Stiskněte tlačítko Konfigurovat a zkopírujte adresu API a adresu URL svého účtu Highrise.
- Potvrďte a jste hotoví!
Co je Highrise?
Highrise je cloudový nástroj CRM vytvořený společností 37signals. CRM – řízení vztahů se zákazníky, je metoda interakce se současnými i budoucími zákazníky. Cílem CRM je získat více zákazníků a udržet si ty stávající tím, že budete při komunikaci s nimi vždy připraveni. Můžete také sledovat jejich aktuální problémy nebo problémy, se kterými se setkali v minulosti.
Jak to funguje?
Uchovávání dat zákazníků ve dvou oddělených rozhraních může být časově náročné. Proto jsme integrovali Highrise přímo do LiveAgentu. Highrise vám pomůže sledovat předchozí obchody a/nebo problémy s vašimi kontakty a LiveAgent vám umožní poskytovat jim kvalitní help – desk zákaznický servis. Aktivujte aplikaci Highrise a začněte spravovat data Highrise v aplikaci LiveAgent (a naopak).
Příklad:
Řekněme, že pan Marsellus Wallace předloží tiket. Pana Marselluse již znáte a sledujete jeho předchozí obchody v Highrise. Váš agent podpory bude mít všechny tyto informace k dispozici v LiveAgentu, a proto vám poskytne co nejpřesnější a nejrychlejší odpověď. Agenti navíc mohou přímo v LiveAgentu přidávat poznámky, které se zobrazí i v Highrise.
Frequently Asked Questions
Co je Highrise?
Highrise je výkonný systém pro řízení vztahů se zákazníky, který vám pomůže spravovat a zobrazovat údaje o zákaznících vaší společnosti. Propojením systému Highrise s aplikací LiveAgent můžete využívat CRM přímo z tiketu a efektivně pomáhat svým zákazníkům z jednoho rozhraní.
Jak můžete integrovat Highrise?
Přihlaste se do vašeho LiveAgent účtu > klikněte na Konfigurace > Systém > Pluginy > aktivujte Highrise. Vložte URL a API klíč z Highrise . a POUŽIJTE!
LiveAgent je software pro správu e-mailů a helpdesk, ideální pro startupy. Nabízí funkce integrace, alternativy a podporu portálu zákaznické podpory. Společnost Quality Unit má také další produkty, jako jsou telefonní systémy VoIP a software pro správu stížností. Nabízí také vzdělávací blog, slovník, akademii a webináře. Všechny produkty jsou k dispozici v bezplatné zkušební verzi. Sales kontakty jsou k dispozici na webu. Společnost Quality Unit, LLC má silné zabezpečení a GDPR zabezpečení.
Přehled tiketů/zákazníků (CRM)
Software CRM uchovává důležité informace o zákaznících, jako jsou kontaktní údaje a historie nákupů. Integrace s LiveAgent nabízí možnosti vlastních polí a propojení s třetími stranami. Pomáhá zlepšit zákaznickou podporu a prodejní zkušenosti.
Účinná adresa podpory může zlepšit loajalitu zákazníků a získání nových. LiveAgent nabízí efektivní podporu pomocí chatu, telefonu a e-mailů. Aktualne a Pair také nabízejí podporu pomocí e-mailu a sociálních médií. Je důležité investovat do lepší zákaznického servisu pro zlepšení zkušenosti zákazníka.