Klaviyo integration
Partner website
Partner Privacy Policy
Co je Klaviyo?
Klaviyo je nástroj pro e-mailový marketing automatizace se zaměřením na e-commerce. Tento nástroj pomáhá firmám poskytovat osobnější zážitky prostřednictvím e-mailu, SMS, oznámení v aplikaci a na webu.
Jak je možné službu využít?
Klaviyo vám pomůže spravovat základnu zákazníků, naslouchat jim a přizpůsobovat zkušenosti konkrétním skupinám podle vašich potřeb. Činí tak prostřednictvím řady funkcí a nástrojů.
Dynamické formy personalizace
Nástroj pro tvorbu formulářů Klaviyo vám umožní shromažďovat více informací o zákaznících a rozšiřovat seznam e-mailových adres. Dokonce ani nemusíte mít znalosti kódování.
Segmentace
Na zákazníky můžete cílit na základě libovolné události, profilu, metriky, místa nebo data. Pomocí segmentace můžete vytvářet skupiny zákazníků.
Datová věda
Software automaticky předpovídá důležité analytické údaje, jako je míra odchodu zákazníků, celoživotní hodnota zákazníka a předpověď pohlaví.
Automatizace
Nástroj Flow Builder společnosti Klaviyo vám umožňuje automatizovat komunikaci prostřednictvím předpřipravených šablon, které můžete dále přizpůsobit a zacílit na konkrétní část zákazníků.
Výhody
- Automatický import/export kontaktů mezi Klaviyo a LiveAgent
- Aktualizujte kontakty přímo z LiveAgent
- Přihlašování lidí přímo z tiketů v LiveAgent
- Pomáhá vám shromáždit více odběratelů podle počtu příchozích tiketů.
- Vše je na jednom místě – na ovládacím panelu LiveAgent, takže nemusíte přepínat mezi jednotlivými nástroji.
Frequently Asked Questions
Co je Klaviyo?
Klaviyo je společnost, která od roku 2012 pomáhá firmám zvyšovat prodeje tím, že poskytuje platformu, na které mohou vytvářet e-mailové a SoMe marketingové kampaně.
Jak můžete integrovat Klaviyo a LiveAgent?
Přihlaste se k vašemu LiveAgent > Klikněte na Konfigurace > Systém > Pluginy > Vyhledejte Klaviyo > Aktivujte plugin. Vyplňte API klíč z Klaviyo.
Znalostní báze a samoobslužné zdroje mohou být konkurenční výhodou v oblasti zákaznického servisu. Společnosti Zazzle a Zapier nabízejí různé možnosti kontaktu se zákaznickým servisem, včetně live chatu, e-mailu a podpory na sociálních sítích. Získání informací o kontaktech a nabízených službách je snadné.
LiveAgent has partnered with website builder Ukit and web hosting company GoDaddy. The integration with Ukit allows for a live chat button on the website, while the integration with GoDaddy enables LiveAgent users to place the button on their GoDaddy website. GoDaddy is affordable and beginner-friendly, with good performance. LiveAgent is a reliable tool for customer communication, offering plans for businesses of different sizes with various features and functions.
Software pro oddělení služeb pomáhá efektivněji řešit dotazy zákazníků a incidenty, zlepšuje zkušenosti zákazníků a efektivitu zaměstnanců. Hodnocení znalostní báze Odoo je průměrně 4.1 a nabízí mnoho funkcí, není však obsažena v bezplatném plánu. LiveAgent nabízí sofistikovaný software pro zákaznický servis zdarma a nabízí mnoho funkcí a integrací. Je alternativou k Frontu a snadno integruje sociální sítě a funkce mobilních platforem.