Partner
Co je Klaviyo?
Klaviyo je nástroj pro e-mailový marketing automatizace se zaměřením na e-commerce. Tento nástroj pomáhá firmám poskytovat osobnější zážitky prostřednictvím e-mailu, SMS, oznámení v aplikaci a na webu.
Jak je možné službu využít?
Klaviyo vám pomůže spravovat základnu zákazníků, naslouchat jim a přizpůsobovat zkušenosti konkrétním skupinám podle vašich potřeb. Činí tak prostřednictvím řady funkcí a nástrojů.
Dynamické formy personalizace
Nástroj pro tvorbu formulářů Klaviyo vám umožní shromažďovat více informací o zákaznících a rozšiřovat seznam e-mailových adres. Dokonce ani nemusíte mít znalosti kódování.
Segmentace
Na zákazníky můžete cílit na základě libovolné události, profilu, metriky, místa nebo data. Pomocí segmentace můžete vytvářet skupiny zákazníků.
Datová věda
Software automaticky předpovídá důležité analytické údaje, jako je míra odchodu zákazníků, celoživotní hodnota zákazníka a předpověď pohlaví.
Automatizace
Nástroj Flow Builder společnosti Klaviyo vám umožňuje automatizovat komunikaci prostřednictvím předpřipravených šablon, které můžete dále přizpůsobit a zacílit na konkrétní část zákazníků.
Výhody
- Automatický import/export kontaktů mezi Klaviyo a LiveAgent
- Aktualizujte kontakty přímo z LiveAgent
- Přihlašování lidí přímo z tiketů v LiveAgent
- Pomáhá vám shromáždit více odběratelů podle počtu příchozích tiketů.
- Vše je na jednom místě – na ovládacím panelu LiveAgent, takže nemusíte přepínat mezi jednotlivými nástroji.
Frequently Asked Questions
Co je Klaviyo?
Klaviyo je společnost, která od roku 2012 pomáhá firmám zvyšovat prodeje tím, že poskytuje platformu, na které mohou vytvářet e-mailové a SoMe marketingové kampaně.
Jak můžete integrovat Klaviyo a LiveAgent?
Přihlaste se k vašemu LiveAgent > Klikněte na Konfigurace > Systém > Pluginy > Vyhledejte Klaviyo > Aktivujte plugin. Vyplňte API klíč z Klaviyo.
Podrobný přehled funkcí helpdesku
Software LiveAgent nabízí funkce pro správu e-mailů, podporu zákazníků a obecně prořídící funkce. Nabízí také podporu a integraci s různými systémy a portály. Společnost poskytuje také širokou škálu znalostních zdrojů pro výuku a uživatelskou podporu.
LiveAgent: Demo softwaru ticketingu
Platforma LiveAgent nabízí software pro správu e-mailů, helpdesk a podporu zákazníků. Je vhodná i pro startupy. Nabízí funkce integrace a alternativy.
Text se zaměřuje na různé nástroje pro komunikaci s zákazníky, včetně e-mailů zákaznického servisu a šablon pro výpovědní a rozchodové e-maily. Autor také zdůrazňuje důležitost profesionality a respektu vůči současnému zaměstnavateli při psaní výpovědí. LiveAgent je software pro řešení zákaznické podpory, nabízející šablonové e-maily, telefonní systémy VoIP a systém správy stížností.