Partner
Co je to ManyChat?
Facebook a Messenger jsou stále oblíbenější jako kanály pro zákaznický servis. ManyChat je služba, která umožňuje firmám vytvářet chatboty pro textové zprávy a Facebook Messenger. Ty lze využít k automatizaci prodeje, marketingu a zákaznického servisu, což mnoha podnikům usnadní práci. Snadnější komunikace s lidmi.
Jak je možné službu využít?
V kombinaci s aplikací ManyChat můžete snadněji automatizovat své odpovědi v aplikacích Facebook Messenger a SMS a snadno řešit často kladené dotazy. Můžete sledovat nové zákazníky, nákupy, odběry, značky. Můžete také ručně zpracovávat odesílání SMS nebo zpráv z Messengeru, odesílat obsah, přihlašovat nebo odhlašovat zákazníky, zpracovávat značky nebo vyhledávat lidi.
Výhody
- Sledování nových chatů nebo zpráv ve službě Facebook Messenger z jednoho řešení
- Odesílání a odpovídání na zprávy, přeposílání obsahu
- Upozornění na akce chatu z aplikace Facebook Messenger na panelu nástrojů LiveAgent
- Bezproblémový pracovní postup se společností Facebook
Jak integrovat ManyChat se službou LiveAgent přes Zapier

Podle tohoto průvodce snadno propojíte funkce ManyChatu na Facebooku a v Messengeru. Pomocí nástroje Zapier můžete zvolit samostatné spouštěče a akce pro Messenger nebo jiné, které tyto dvě aplikace propojí, a zlepšit tak práci se zákaznickou podporou a službou Facebook Messenger.
Proces integrace dvou aplikací nevyžaduje žádné zkušenosti s kódováním a lze jej provést během několika minut. Zapier vám vysvětlí a provede vás všemi kroky tohoto procesu. Prvním krokem je přihlášení k účtu Zapier. Pokud jej nemáte, můžete si jej vytvoři pomocí tohoto odkazu. Poté můžete přejít na stránku integrace LiveAgent + ManyChat.
Přejděte na stránce dolů a zobrazí se výběr spouštěče a akce. Spouštěč funguje jako spouštěč vámi zvolené akce. To znamená, že pokud se něco stane v jednom softwaru, dojde ke spouštění a aktivaci akce probíhající v druhém integrovaném softwaru. Spouštěče a akce lze nastavit oběma směry mezi softwary nebo dokonce v rámci jednoho softwaru.

Rozhodněte se, který spouštěč a akci chcete nastavit. Pokud budete chtít, můžete software kdykoli integrovat s dalšími spouštěči a akcemi. Jako ukázku jsme vybrali ManyChat pro spuštění akce Nový označený uživatel a akci LiveAgent Vytvořit konverzaci. Jakýkoli uživatel, který bude označen na Facebooku, spustí ve vašem helpdesku akci konverzace. V případě potřeby můžete vytvořit další spojení, takže si vyberte první a klikněte na modré tlačítko Připojit LiveAgent + ManyChat.

Otevře se konfigurace spouštěče ManyChat. Musíte vybrat svůj účet a vyplnit údaje, abyste se ujistili, že spouštěč bude fungovat. Po dokončení doporučujeme vyzkoušet, zda funguje.

Po dokončení práce s Manychatem zbývá jen nastavit akci. Ujistěte se, že jste vyplnili požadovaná pole. V případě, že chcete akci ještě více specifikovat, je zde možnost vyplnit i nepovinná pole.

Nyní stačí provést závěrečný test a zjistit, zda integrace funguje. V případě, že narazíte na nějaké potíže, Zapier vám nabídne praktického průvodce řešením problémů, který vám pomůže problém vyřešit. Pokud test proběhne úspěšně, je vaše integrace připravena a můžete ji otestovat v ostrém provozu.

Frequently asked questions
Co je to ManyChat?
ManyChat je platforma, která vám umožní vytvořit chatbota pro vaši stránku na Facebooku, který pomůže vaší společnosti zvýšit prodej, návratnost investic a nakonec i příjmy.
Jak můžete integrovat ManyChat se službou LiveAgent?
Přihlaste se ke svému účtu Zapier a přejděte na Zapier - LiveAgent + ManyChat. Vyberte akci > Připojit. Vyplňte potřebné údaje > Otestovat a okamžitě začít používat ze služby LiveAgent.
LiveAgent | Rychlý přehled helpdesk softwaru
LiveAgent nabízí funkce IVR a zpětného volání, které usnadňují zákaznickou podporu. Metoda L.A.S.T. pomáhá zvyšovat spokojenost a loajalitu zákazníků. Recenze Yealink 146S VOIP ukazuje, že LiveAgent je efektivní software pro zákaznickou podporu.
The text discusses the importance of analyzing the conversion channel for business success and the benefits of using customer support software and portals for self-service. It also emphasizes the growing demand for self-service portals and their benefits, such as increased customer satisfaction and engagement. The article highlights the role of customer success managers in maintaining good relationships with customers and offers tips for improving efficiency and satisfaction through helpdesk software and customer service policies. Overall, the importance of a comprehensive approach to customer service in today's business landscape is emphasized.