Maxtel.dk integration
Partner website
Co je Maxtel.dk?
Maxtel.dk, expert v oblasti IP telefonie pro firmy všech velikostí, pracuje v tomto oboru již od roku 2005. Mají jeden nejflexibilnějších a nejkomplexnějších systémů IP telefonie v celém Dánsku, který je navíc uživatelsky přívětivý.
Maxtel.dk svým zákazníkům nabízí:
- levnou IP telefonii
- kompletní převodní systém
- plnou mobilní integraci
Jak je možné službu využít?
LiveAgent a Maxtel.dk jsou nyní partneři, tudíž integrace Maxtel.dk je nyní opravdu jednoduchá. LiveAgent si neúčtuje žádné poplatky za připojení VoIP čísla od Maxtel.dk do vašeho call centra.
Pokud vás zajímá propojení služby Maxtel.dk s LiveAgent call centrem, stačí se pouze přihlásit do LiveAgent účtu a držet se instrukcí.
1. Přihlaste se ke svému účtu LiveAgent
2. Přejděte na Čísla
3. Vyhledejte Maxtel.dk
4. Klikněte na tlačítko Přidat
5. Vyplňte požadované údaje
Cena za integraci služby Maxtel.dk:
Maxtel.dk jsou nyní s LiveAgentem partneři, takže pokud máte předplacený LiveAgent, nic za tuto integraci neplatíte. Maxtel.dk si však za své služby účtuje poplatky, jelikož funguje jako samostatná firma.
Výhody služby Maxtel.dk
- cenově výhodná
- lepší zákaznická zkušenost
- přístup v Dánsku
- vysoká spolehlivost
Chcete-li se o fungování softwaru pro call centra dozvědět víc, podívejte se na video níže.
Don't have LiveAgent yet?
No problem! LiveAgent offers a 14-day free trial where you can test the free Maxtel.dk integration!
Frequently Asked Questions
Co je Maxtel.dk?
Maxtel.dk jsou experti na IP telefonii. Nabízí levnou IP telefonii, kompletní systém pro převod z klasické telefonie a plnou mobilní integraci.
Kolik stojí integrace Maxtel.dk s LiveAgentem?
Tato integrace je zdarma. Maxtel.dk si však za své služby účtuje poplatky.
Jak implementovat VoIP číslo od Maxtel.dk do LiveAgentu?
Maxtel.dk je součástí LiveAgentu. Stačí se přihlásit a přejít do sekce Konfigurace > Volání > Čísla > Maxtel.dk. Poté už jen přidáte VoIP číslo a máte hotovo. Můžete ho začít používat.
Společnost Telcowise nabízí telco integrační služby v České republice, včetně cloudových a lokálních telefonních systémů, automatizace e-mailů a reportingu. Spolupracuje s LiveAgentem pro hladkou integraci a poskytuje česká i mezinárodní telefonní čísla za konkurenceschopné ceny. Výhody zahrnují úsporu nákladů, snadnou správu online a zvýšenou spolehlivost.
Přecházíte ze Zendesk do LiveAgent?
Webinář LiveAgent nabízí různé služby pro zákazníky, včetně telefonních systémů VoIP a softwaru pro call centra. Důležitá je také strategická komunikace pro vytváření nezapomenutelných zážitků pro zákazníky. LiveAgent je hodnoceným softwarem helpdesku pro malé a střední podniky v roce 2020.
Software pro zákaznický servis
Platforma pro automatizaci marketingu Klaviyo nabízí snadné použití, segmentaci a synchronizaci s dalšími aplikacemi. Uživatelé si stěžují na problémy s úpravou toků. Freshdesk je oblíbený pro snadné používání a spolupráci, ale někteří uživatelé si stěžují na zobrazení tiketů a rychlost reakcí. Google Analytics sleduje návštěvnost webu a reklamy a je skvělým nástrojem pro získání informací o cílovém publiku. Intercom nabízí živý chat, boty a službu ticketingu, ale někteří uživatelé mají problémy s některými funkcemi. Software pro zákaznický servis pomáhá firmám zlepšit procesy komunikace se zákazníky a nabízí funkce jako e-mailová podpora, live chat, call centrum, sociální média a samoobsluha.