Partner
Co je Megafon?
Megafon je první předplacenou internetovou telefonní službou pro domácí a firemní uživatele v Bulharsku. Kromě toho je poskytovatelem hlasových služeb přes internet (VoIP). Megafon je nyní součástí společnosti LiveAgent. Díky tomu můžete tyto dvě platformy snadno a rychle propojit.


Jak můžete integrovat službu Megafon se službou LiveAgent?
- Přihlaste se do svého LiveAgent
2. Klikněte na Konfigurace > Volání > Čísla > Megafon

3. Přidejte Megafon VoIP číslo
Kolik stojí integrace se službou Megafon?
Společnost LiveAgent si za integraci se společností Megafon neúčtuje žádné další poplatky. Mějte však na paměti, že Megafon funguje individuálně, a proto si za své služby účtuje odpovídající poplatky.
Výhody používání Megafon VoIP
- přístup po celém Bulharsku
- široká škála kompatibilních zařízení
- lepší zákaznická zkušenost
- větší spolehlivost
Pokud se chcete dozvědět víc o tom, jak software pro call centra funguje, podívejte se na video níže.
Don't have LiveAgent yet?
No problem! LiveAgent offers a 14-day free trial where you can test the free Megafon integration!
Frequently Asked Questions
Co je to Megafon?
Megafon je telekomunikační společnost se sídlem v bulharské Sofii.
Jak můžete připojit číslo VoIP Megafon k LiveAgent?
Klikněte na Konfigurace > Volání > Čísla > Megafon Vyberte Přidat číslo Megafon VoIP a ihned použijte.
LiveAgent | Rychlý přehled helpdesk softwaru
LiveAgent nabízí samoobslužné možnosti a zkrácení čekací doby pro zákaznickou podporu. Pomáhá firmám využít funkce IVR a zpětného volání pro efektivní zákaznickou podporu. Metoda L.A.S.T. zvyšuje spokojenost zákazníků. LiveAgent je software pro zákaznickou podporu a helpdesk s různými funkcemi a integracemi.
LiveAgent | Software call centra ve vašem helpdesku
Helpdesk software, such as LiveAgent, offers benefits like improved customer support and personalized experiences. Integrating call centers and IVR technology can further enhance customer satisfaction and efficiency. Act-On provides marketing automation tools for businesses to acquire more customers.
Výhody live chatu a jak ho používat
Zákaznický servis je klíčovým prvkem úspěchu podniku, zajišťuje zisk a vytváří loajalitu a dlouhodobé vztahy s zákazníky. LiveAgent nabízí integraci s Twitterem pro efektivní zákaznickou podporu. Recenze telefonu Yealink 146S VOIP na LiveAgent jsou pozitivní.
Hlubší pohled na software ticketingu
Software ticketingu pomáhá podnikům zefektivnit dotazy zákazníků, zkrátit dobu odezvy a zvýšit spokojenost zákazníků. LiveAgent je skvělou volbou pro podniky hledající spolehlivý a přizpůsobitelný nástroj pro ticketing, nabízí mnoho pokročilých funkcí a snadné používání.