Megafon integration
Co je Megafon?
Megafon je první předplacenou internetovou telefonní službou pro domácí a firemní uživatele v Bulharsku. Kromě toho je poskytovatelem hlasových služeb přes internet (VoIP). Megafon je nyní součástí společnosti LiveAgent. Díky tomu můžete tyto dvě platformy snadno a rychle propojit.
![megafon-voip-partner-liveagent](https://www.live-agent.cz/wp/urlslab-download/6f673f461b1351bc60f6dccfde25545f/megafon-voip-partner-liveagent.png)
![megafon-integration-in-LiveAgent](https://www.live-agent.cz/wp/urlslab-download/728e0bc1b2f37a9f06b2e5fb8168981e/megafon-integration-in-LiveAgent.png)
Jak můžete integrovat službu Megafon se službou LiveAgent?
- Přihlaste se do svého LiveAgent
2. Klikněte na Konfigurace > Volání > Čísla > Megafon
![megafon-navigation-LiveAgent](https://www.live-agent.cz/wp/urlslab-download/41b5187b28e2a7d0244e6430b9992c89/megafon-navigation-LiveAgent.png)
3. Přidejte Megafon VoIP číslo
Kolik stojí integrace se službou Megafon?
Společnost LiveAgent si za integraci se společností Megafon neúčtuje žádné další poplatky. Mějte však na paměti, že Megafon funguje individuálně, a proto si za své služby účtuje odpovídající poplatky.
Výhody používání Megafon VoIP
- přístup po celém Bulharsku
- široká škála kompatibilních zařízení
- lepší zákaznická zkušenost
- větší spolehlivost
Pokud se chcete dozvědět víc o tom, jak software pro call centra funguje, podívejte se na video níže.
Don't have LiveAgent yet?
No problem! LiveAgent offers a 14-day free trial where you can test the free Megafon integration!
Frequently Asked Questions
Co je to Megafon?
Megafon je telekomunikační společnost se sídlem v bulharské Sofii.
Jak můžete připojit číslo VoIP Megafon k LiveAgent?
Klikněte na Konfigurace > Volání > Čísla > Megafon Vyberte Přidat číslo Megafon VoIP a ihned použijte.
Call centra jsou důležitá pro zvýšení spokojenosti zákazníků a nabízení dokonalého help desk systému. Integrace služby VoIP.ms s LiveAgentem je zdarma, přičemž LiveAgent nabízí 14-denní bezplatné zkušební období. Pro propojení je potřeba pouze vytvořit nové číslo pro telefonní centrum a jako poskytovatele vybrat VoIP.ms. VoIP.cz přináší několik výhod, jako například možnost volat a přijímat hovory pomocí připojení k internetu.
LiveAgent je řídící panel pro zpracování zákaznických dotazů s bezplatnou zkušební verzí na 7 nebo 30 dní. Tento software je nejvhodnější pro zákaznickou podporu, pomoc s e-maily a stížnosti. LiveAgent může pomoci společnostem zvýšit příjmy a spokojenost zákazníků díky bleskurychlým reakcím a zlepšené hodnotě zákazníka.
LiveAgent nabízí software pro live chat a sjednocenou schránku pro zákaznickou komunikaci s bezplatnou zkušební verzí na 7 nebo 30 dní. Slovník pojmů zákaznické podpory pomáhá v oblasti vybavení helpdesku. Outsourcování týmů zákaznických služeb se stává stále častějším standardem kvůli řízení času a rozpočtu. preferovanými komunikačními kanály jsou e-maily a online chat. Kontaktovat společnost Twilio lze na sociálních sítích, jako jsou Instagram, Facebook a Twitter.
LiveAgent je vynikající help-desk software, který pomáhá společnostem poskytovat nejlepší zákaznickou podporu. Produkt může zvýšit příjmy a spokojenost zákazníků díky bleskurychlým reakcím a zlepšené hodnotě zákazníka. LiveAgent také nabízí integraci s dalšími funkcemi a je vhodný pro různé typy podniků. Oproti tomu Post Affiliate Pro a Hiver obsahují mnoho opakujících se vět a slov bez uspořádaného obsahu, a proto nejsou vhodné pro marketingové účely.