Megafon integration
Partner website
Partner Privacy Policy
Co je Megafon?
Megafon je první předplacenou internetovou telefonní službou pro domácí a firemní uživatele v Bulharsku. Kromě toho je poskytovatelem hlasových služeb přes internet (VoIP). Megafon je nyní součástí společnosti LiveAgent. Díky tomu můžete tyto dvě platformy snadno a rychle propojit.
Jak můžete integrovat službu Megafon se službou LiveAgent?
- Přihlaste se do svého LiveAgent
2. Klikněte na Konfigurace > Volání > Čísla > Megafon
3. Přidejte Megafon VoIP číslo
Kolik stojí integrace se službou Megafon?
Společnost LiveAgent si za integraci se společností Megafon neúčtuje žádné další poplatky. Mějte však na paměti, že Megafon funguje individuálně, a proto si za své služby účtuje odpovídající poplatky.
Výhody používání Megafon VoIP
- přístup po celém Bulharsku
- široká škála kompatibilních zařízení
- lepší zákaznická zkušenost
- větší spolehlivost
Pokud se chcete dozvědět víc o tom, jak software pro call centra funguje, podívejte se na video níže.
Don't have LiveAgent yet?
No problem! LiveAgent offers a 14-day free trial where you can test the free Megafon integration!
Frequently Asked Questions
Co je to Megafon?
Megafon je telekomunikační společnost se sídlem v bulharské Sofii.
Jak můžete připojit číslo VoIP Megafon k LiveAgent?
Klikněte na Konfigurace > Volání > Čísla > Megafon Vyberte Přidat číslo Megafon VoIP a ihned použijte.
Call centra jsou důležitá pro zvýšení spokojenosti zákazníků a nabízení dokonalého help desk systému. Integrace služby VoIP.ms s LiveAgentem je zdarma, přičemž LiveAgent nabízí 14-denní bezplatné zkušební období. Pro propojení je potřeba pouze vytvořit nové číslo pro telefonní centrum a jako poskytovatele vybrat VoIP.ms. VoIP.cz přináší několik výhod, jako například možnost volat a přijímat hovory pomocí připojení k internetu.
LiveAgent je řídící panel pro zpracování zákaznických dotazů s bezplatnou zkušební verzí na 7 nebo 30 dní. Tento software je nejvhodnější pro zákaznickou podporu, pomoc s e-maily a stížnosti. LiveAgent může pomoci společnostem zvýšit příjmy a spokojenost zákazníků díky bleskurychlým reakcím a zlepšené hodnotě zákazníka.
LiveAgent nabízí software pro live chat a sjednocenou schránku pro zákaznickou komunikaci s bezplatnou zkušební verzí na 7 nebo 30 dní. Slovník pojmů zákaznické podpory pomáhá v oblasti vybavení helpdesku. Outsourcování týmů zákaznických služeb se stává stále častějším standardem kvůli řízení času a rozpočtu. preferovanými komunikačními kanály jsou e-maily a online chat. Kontaktovat společnost Twilio lze na sociálních sítích, jako jsou Instagram, Facebook a Twitter.
LiveAgent je vynikající help-desk software, který pomáhá společnostem poskytovat nejlepší zákaznickou podporu. Produkt může zvýšit příjmy a spokojenost zákazníků díky bleskurychlým reakcím a zlepšené hodnotě zákazníka. LiveAgent také nabízí integraci s dalšími funkcemi a je vhodný pro různé typy podniků. Oproti tomu Post Affiliate Pro a Hiver obsahují mnoho opakujících se vět a slov bez uspořádaného obsahu, a proto nejsou vhodné pro marketingové účely.