Mobex integration
Partner website
Co je Mobex?
Společnost Mobex se prezentuje jako “spolehlivá a cenově dostupná telefonní služba pro firmy (VoIP)”. Společnost Mobex byla založena v roce 2012. Společnost navíc poskytuje více než 40 základních funkcí call centra pro zákazníky po celém světě.
LiveAgent spolupracuje s mnoha partnery VoIP pro spokojenost zákazníků. Proto jsme také navázali partnerství se společností Mobex, abychom zlepšili celkovou zákaznickou zkušenost.
Kolik stojí integrace Mobex do LiveAgent?
Společnost LiveAgent si za integraci čísla Mobex VoIP nic neúčtuje. Mějte však na paměti, že Mobex je společnost, která pracuje nezávisle. Proto si za své služby účtuje odpovídající poplatky.
Jak můžete integrovat Mobex do LiveAgent?
Prvním nejzřetelnějším krokem je přihlášení do služby Mobex i LiveAgent. Abyste mohli propojit Call centrum LiveAgent s Mobexem, musíte od Mobexu získat VoIP číslo. Po obdržení potřebných pověření přejděte do aplikace LiveAgent podle obrázku obrazovky.
Výhody:
- vysoce spolehlivé
- konkurence schopná cena
- lepší zákaznická zkušenost
- přístup z mnoha zařízení
Pokud se chcete dozvědět víc o tom, jak software pro call centra funguje, podívejte se na video níže.
Don't have LiveAgent yet?
No problem! LiveAgent offers a 14-day free trial where you can test the free Mobex integration!
Frequently Asked Questions
Co je Mobex?
Mobex je podniková telefonní společnost poskytující zákazníkům služby VoIP.
Jak můžete integrovat Mobex do LiveAgent?
Zde je stručný návod, kterým se můžete řídit. Skládá se ze 4 kroků. Prvním krokem je kontaktování společnosti Mobex a získání čísla VoIP. Druhým krokem je přihlásit se do aplikace LiveAgent a přejít do části Konfigurace - Volání - Čísla - (tlačítko +). Třetím krokem je vyhledání společnosti Mobex a vyplnění všech podstatných informací. Posledním krokem je uložení informací.
Kolik stojí integrace Mobex do LiveAgent?
LiveAgent si neúčtuje žádné další poplatky za Mobex integraci
LiveAgent nabízí software pro live chat a sjednocenou schránku pro zákaznickou komunikaci s bezplatnou zkušební verzí na 7 nebo 30 dní. Slovník pojmů zákaznické podpory pomáhá v oblasti vybavení helpdesku. Outsourcování týmů zákaznických služeb se stává stále častějším standardem kvůli řízení času a rozpočtu. preferovanými komunikačními kanály jsou e-maily a online chat. Kontaktovat společnost Twilio lze na sociálních sítích, jako jsou Instagram, Facebook a Twitter.
LiveAgent je nejlépe hodnocený a nejvíce recenzovaný help-desk software na trhu, který pomáhá firmám zlepšit efektivitu a produktivitu prostřednictvím rychlejší a lepší zákaznické podpory. Uživatelé vyzdvihují jeho schopnosti v třídění tiketů, statistování potřeb klientů a chatování s nimi. Produkt je doporučený jako lepší alternativa k jiným konkurenčním produktům na trhu. Celý text není vhodný pro účely marketingu a obsahuje větší množství opakujících se slov a vět.
Tým GPTSummarizer vám nabízí kontaktní údaje na webovou stránku společnosti Mobirise a to e-mailem nebo přes sociální sítě. Společnost nenabízí podporu prostřednictvím chatu či telefonu. Kontaktujte přímo zástupce společnosti pomocí uvedených kontaktních informací. Na webových stránkách Mobirise najdete bázi znalostí a diskuzní fórum. Mobirise nabízí také sociální sítě pro podporu.
LiveAgent je nástroj pro zákaznickou podporu s možností chatování a správy stížností a nabízí integrovaný helpdesk a chatboty pro efektivní řešení otázek zákazníků. Referral marketing je také k dispozici, a bezplatná zkušební verze je k dispozici pro různé typy podniků. Telemarketingový software, jako je TeleCube, pomáhá zlepšit efektivitu podniků, avšak jeho omezení se objevuje v podpoře složitějších cest zákazníků a integraci s CRM systémy. Na konci textu je nabídka zdarma LiveAgent a tvorba řídicího panelu.