Modulus integration
Partner website
Dozvědět se více
Partner Privacy Policy
Modulus Bezpečnostní zásady
Co je Modulus?
Modulus je soukromá telekomunikační společnost se sídlem v Řecku, která působí od roku 2007. Kromě toho poskytuje služby Voice over Internet Protocol (VoIP).


Integrace Modulus ve službě LiveAgent:
Pomocí tohoto jednoduchého průvodce můžete v LiveAgent implementovat své číslo Modulus VoIP:
1. Přihlaste se do vašeho účtu LiveAgent
2. Postupujte podle pokynů na snímku obrazovky:

3. Vyhledejte Modulus
4. Přidejte vaše číslo VOIP
5. Začněte s použitím
Náklady na integraci Modulus:
Společnosti Modulus a LiveAgent jsou partnery. Pokud tedy máte předplatné u LiveAgent, je integrace zdarma. Společnost Modulus si však za své služby účtuje poplatky, protože působí samostatně.
Výhody Modulus:
- přístupnost
- snižování nákladů
- flexibilní upgrade
- široká škála kompatibilních zařízení
Pokud se chcete dozvědět víc o tom, jak software pro call centra funguje, podívejte se na video níže.

Ainda não tem o LiveAgent?
Sem problemas! O LiveAgent oferece uma avaliação gratuita de 30 dias, onde você pode testar a integração gratuita do Modulus!
Frequently Asked Questions
Co je to Modulus?
Modulus je řecká společnost poskytující telekomunikační služby, která od roku 2007 působí v celé Evropě a poskytuje služby jako Voice over Internet Protocol (VoIP).
Kolik stojí integrace Modulu s LiveAgent?
LiveAgent již integroval Modulus uvnitř. Integrace je tedy zdarma. Mějte však na paměti, že Modulus své služby zpoplatňuje.
Jak můžete v LiveAgent implementovat číslo VoIP Modulus?
Jak jsme již zmínili, Modulus je již součástí LiveAgentu. Stačí se přihlásit a postupovat podle uvedeného návodu: Přejděte do sekceKonfigurace > Volání > Čísla > Modulus. Přidejte číslo VoIP a začněte ho okamžitě používat.
Objevte vše, co potřebujete vědět o zákaznickém servisu na LiveAgent Akademii. Zdroj bezplatných školení a teoretických poznatků, který zlepší vaše dovednosti v oblasti komunikace, zpětné vazby a zákaznické zkušenosti. Navštivte nás a naučte se, jak poskytovat kvalitní zákaznický servis a získat spokojené zákazníky.
Maximalizujte výkon vašeho helpdesk softwaru s LiveAgent! Objevte širokou škálu integrací, pluginů a aplikací, které zvyšují spokojenost zákazníků. Snadno integrujte VoIP služby jako CallTo365, AstraQom, GDMS a další pro efektivnější obchodní operace. Navštivte naši stránku a zjistěte, jak zjednodušit procesy a inovovat pracovní postupy.
Podpořte zákazníky okamžitými odpověďmi
Vytvořte bázi znalostí s LiveAgent! Zlepšete zákaznickou podporu, nabídněte samoobslužná řešení a začněte s bezplatnou zkušební verzí."
Objevte všechny funkce LiveAgent, komplexního vícekanálového softwaru pro správu tiketů, který zvyšuje efektivitu vašeho týmu. Od detekce kolize agentů po automatickou distribuci tiketů a hodnocení agentů – vše, co potřebujete pro optimalizaci zákaznické podpory, naleznete na jednom místě. Vstupte do světa efektivní podpory s LiveAgent!