Partner
Co je to Optimal Call?
Optimal Call je slovenský poskytovatel VoIP a komunikačních služeb. Nabízí služby pro firmy i individuální klienty se sídlem na Slovensku a v Česku. Kromě služeb hlasového volání nabízí Optimal Call možnost zakoupení exkluzivních, snadno zapamatovatelných telefonních čísel podle různých zeměpisných poloh.
Mezi další služby patří call centrum, společné propojení s dalšími podnikovými systémy, jako je CRM, SIP Trunking a telefonní sítě CPBX (Cloud Private Branch Exchange).
Jak můžete používat Optimal Call se službou LiveAgent?
Pokud hledáte poskytovatele VoIP, společnost Optimal Call může vyřídit vaše internetové hovory a poskytnout vám telefonní číslo. Toto telefonní číslo můžete přidat do aplikace LiveAgent a vytvořit tak vícekanálový help desk s call centrem.
Po přidání čísla do služby LiveAgent ji můžete začít používat jako hlavní software call centra. LiveAgent nabízí spoustu funkcí, které vám usnadní práci a díky funkcím call centra a automatizaci usnadní řízení hovorů se zákazníky.
Kolik stojí integrace služby Optimal Call se službou LiveAgent?
I když je služba Optimal Call placená a má samostatné cenové plány, integrace se službou LiveAgent vás nebude stát nic navíc. Telefonní čísla služby Optimal Call můžete zdarma přidat do asistenční služby LiveAgent a začít volat.
Jaké jsou výhody používání služby Optimal Call?
- Cenově dostupné cenové plány
- Více služeb pro jednotlivce a firmy
- Exkluzivní, snadno zapamatovatelná telefonní čísla
- CPBX a kmeny SIP
Ready to set up your call center?
Handle all callers from one omnichannel solution. Start your free 14-day trial and create your call center today!
Jak můžete integrovat službu Optimal Call se službou LiveAgent?
Služba Optimal Call je již součástí vašeho účtu LiveAgent, a proto není třeba aktivovat pluginy ani vytvářet integrace se službami třetích stran. Přidejte své číslo Optimal Call a začněte volat. Zde je návod, jak to udělat.
- Budete potřebovat své uživatelské jméno, heslo a číslo hovoru Optimal Call. Přihlaste se ke svému účtu Optimal Call nebo si vytvořte nový účet. Po dokončení registrace obdržíte e-mail s novým uživatelským jménem, heslem a telefonním číslem.
- Informace můžete také najít v profilové části svého účtu Optimal Call. Připravte si informace pro další kroky.
- Otevřete svůj účet LiveAgent a přejděte do nabídky Konfigurace > Volání > Čísla. Kliknutím na oranžové tlačítko přidejte v aplikaci LiveAgent nové číslo a ze seznamu poskytovatelů VoIP vyberte Optimal Call.
- V další části zadejte své uživatelské jméno, heslo a číslo Optimal Call. Číslo můžete také pojmenovat, vybrat předvolbu vytáčení, oddělení, které bude hovory z tohoto čísla vyřizovat, a zapnout nahrávání hovorů. Po dokončení klepněte na tlačítko Přidat v dolní části okna.
Vaše telefonní číslo Optimal Call je nyní propojeno s aplikací LiveAgent a můžete začít uskutečňovat a přijímat hovory. Zajímá vás více informací o službě LiveAgent? Podívejte se na níže uvedené video, kde se s ním seznámíte.
Frequently Asked Questions
Co je to Optimal Call?
Optimal Call je slovenský poskytovatel komunikačních služeb a VoIP. Nabízí služby vhodné pro slovenské a české klienty.
Kolik stojí integrace Optimal Call v LiveAgent?
Integrace se službou Optimal Call je součástí plánu a není zpoplatněna. Můžete si přidat své číslo a začít volat bez dalších poplatků.
Jak lze integrovat Optimal Call se službou LiveAgent?
Optimal Call je již integrovaný ve službě LiveAgent, takže není třeba používat žádné integrační pluginy ani služby třetích stran. Jediné, co musíte udělat, je přidat své číslo a zadat některé údaje o účtu. Přejděte do části Konfigurace > Volání > Čísla v aplikaci LiveAgent. Vytvořte nové číslo a jako poskytovatele VoIP vyberte Optimal Call. Zadejte své uživatelské jméno, heslo, číslo a další údaje. Klepněte na tlačítko Přidat a je hotovo.
Co je to VoIP?
VoIP je zkratka pro Voice over Internet Protocol (Volání přes internet). Jednoduše řečeno, VoIP umožňuje uskutečňovat a přijímat telefonní hovory, konferenční hovory, videohovory a další formy komunikace prostřednictvím internetu.
ANGLIČTINA PRO CALL CENTRA Veškerá slovní zásoba, kterou potřebujete ☎️
Platformy pro vztahy se zákazníky jako Sendinblue LiveAgent, SAP Concur a Constant Contact nabízejí zákaznickou podporu skrze různé kanály.
Dodržování předpisů call centra
Naučte se vyhnout negativním frázím v zákaznickém servisu. Marketingoví specialisté hrají klíčovou roli v úspěchu lokalizovaných webových stránek. Bezpečnost call center je důležitá pro zvýšení produktivity a snížení nákladů. Vnitřní a vnější hrozby ohrožují bezpečnost dat. Zlepšení zabezpečení je nezbytné pro soulad s PCI.
Efektivní call centrum software pro odchozí hovory
Zvyšte prodej a zlepšete vztahy se zákazníky pomocí efektivního call centra s integrovaným CRM. Testujte zdarma po dobu 14 dnů.