PayPal integration
Partner website
Partner Privacy Policy
PayPal Bezpečnostní zásady
Co je PayPal?
PayPal je online finanční služba, která umožňuje bezpečné převody peněz po celém světě. Váš účet uchovává peníze, které pak můžete poslat na svůj bankovní účet nebo s nimi platit za produkty a služby.
Jak je možné službu využít?
Díky oznámením uvidíte informace o nových zákaznících, úspěšných obchodech, transakcích a refundacích. Rovněž můžete vytvářet konverzace, spravovat zákazníky a přidávat je do systému.
Výhody
- Můžete sledovat své obchody, refundace, ale i další informace
- Můžete spravovat zákazníky přímo z vašeho ovládacího panelu
Jak propojit PayPal s LiveAgentem přes Zapier
Zapier je integrační platforma, díky níž lze snadno propojit dvě aplikace se specificky upravenou integrací. Její prostředí je uživatelsky přívětivé, intuitivní a samotné nastavení zabere jen pár minut.
Zde je jednoduchý návod, jak propojit PayPal s LiveAgentem. Zaprvé musíte mít Zapier účet. Pokud ho již máte, tak se přihlaste. Pokud ne, můžete si ho vytvořit na tomto odkazu. Jediné, co k tomu budete potřebovat, je váš e-mail.
Jakmile budete hotovi, přejděte na stránku s LiveAgent a PayPal integracemi.
Sjeďte trochu níž a v sekci protokolů najděte Propojit LiveAgent + PayPal. Zde můžete vybrat spouštěč a akci. Spouštěč PayPal v tomto případě aktivuje akci v LiveAgentu. Vyberte si ten, který vám bude vyhovovat.
V následujícím příkladu jsme spojili spouštěč Úspěšný obchod s akcí Vytvořit konverzaci. Jakmile si je vyberete, klikněte na modré tlačítko pro pokračování.
V této sekci musíte vybrat svůj PayPal účet a nastavit spouštěč. Zapier vás tímto procesem provede.
Bude po vás vyžadována úprava nastavení Oznámení o okamžitých platbách (Instant Payment Notification – IPN). Dostanete se k nim přes váš PayPal účet.
Jakmile budete hotovi, doporučujeme spouštěč vyzkoušet, abyste viděli, zda vše funguje tak, jak má.
Dalším krokem je konfigurace LiveAgent akce. Dbejte na to, abyste vyplnili všechna povinná políčka. Nepovinná políčka můžete rovněž vyplnit, abyste lépe specifikovali akci. V našem případě můžeme přidat detaily ohledně naší nové konverzace.
Poté proveďte konečný test integrace, ať vidíte, zda funguje.
Nyní zkontrolujte svůj ovládací panel LiveAgent a podívejte se na své tikety. Ihned po provedení testu byste měli vidět novou konverzaci.
Toť vše, úspěšně jste propojili PayPal s LiveAgentem. Chcete-li vytvořit další vlastní integraci, vraťte se na stránku s odkazem a vyzkoušejte jiné integrace.
Frequently Asked Questions
K čemu se PayPal používá?
PayPal umožňuje bezpečně provádět a přijímat platby z celého světa od roku 1998.
Jaké jsou výhody používání služby PayPal s LiveAgentem?
- bez problémů můžete spravovat informace o zákaznících přímo z LiveAgentu - dostanete oznámení o refundacích, prodejích a nových klientech - zvýšíte efektivitu svých zákaznických služeb
Objevte všechny funkce LiveAgent, komplexního vícekanálového softwaru pro správu tiketů, který zvyšuje efektivitu vašeho týmu. Od detekce kolize agentů po automatickou distribuci tiketů a hodnocení agentů – vše, co potřebujete pro optimalizaci zákaznické podpory, naleznete na jednom místě. Vstupte do světa efektivní podpory s LiveAgent!
Zvyšte zákaznickou spokojenost a zapojení pomocí integrace Shopify s LiveAgent! Tato funkce vám umožní snadno umístit tlačítko živého chatu na váš e-shop, což zlepší komunikaci s klienty a podpoří prodej. Vyzkoušejte zdarma a poskytněte rychlou a efektivní podporu napříč všemi kanály. Objevte, jak snadno integrovat Shopify a proměnit návštěvníky ve spokojené zákazníky!
Integrace Intercomu do LiveAgentu zjednodušuje správu zákaznické komunikace a dat. Umožňuje efektivní sledování zpráv, správu tagů a zlepšení pracovních postupů. Využijte možnosti Intercomu pro cílené zprávy a zlepšení zákaznického servisu. Zjistěte více o bezplatné migraci z Intercomu na LiveAgent a objevte výhody zlepšeného helpdesku.