Partner
Co je Postfix?
Postfix je bezplatný poštovní přenosový agent s otevřeným zdrojovým kódem, který doručuje a směruje elektronickou poštu. Software je uvolněn pod licencí IBM Public License 1.0, což je licence svobodného softwaru. Postfix byl původně vytvořen v roce 1997 a první verze vyšla v prosinci 1998. Je to jeden z nejoblíbenějších poštovních serverů na internetu. Postfix používá přibližně 32 % veřejně dostupných serverů.
Jak můžete používat Postfix?
Postfix umí dobře jednu věc, a tou je e-mail. Pokud chcete řešení, které spolehlivě zvládne veškerou vaši e-mailovou komunikaci, vaše hledání je u konce. Váš e-mail Postfix může být propojen s vaším LiveAgent systémem helpdesku který vám pomůže shromažďovat e-maily od zákazníků, měnit je na tikety a organizovat je tak, abyste se v nich neztratili.
Jste zahlceni a vyčerpáni vyřizováním každého problému se zákazníkem prostřednictvím e-mailového klienta? Najděte si chvilku a seznamte se s úžasnou službou LiveAgent tiketingový systém. Je vytvořen pro organizaci e-mailů a může vám pomoci rychleji řešit problémy se zákazníky a zároveň zvýšit jejich spokojenost. Využijte toto plně funkční řešení pro tiketing a používejte filtry, značky nebo seznamy kontaktů.
Nastavte si vaše úřední hodiny, vytvořte pravidla nebo dohody o úrovni služeb. Ujistěte se, že gamifikujete helpdesk, abyste dosáhli co nejlepšího výkonu svých pracovníků podpory. LiveAgent toho pro vás a vaši firmu může udělat hodně. Projděte si funkce tiketingu, abyste se dozvěděli více.
Nejlepší na tom je, že LiveAgent můžete také propojit s dalšími komunikačními kanály. Vytvořte widget živého chatu pro vaši webovou stránku, zřiďte si call centrum, piště články a příspěvky do fór zákaznického portálu, nebo propojte vaše sociální média – Facebook, Twitter, Instagram, a even Viber.

Jaké jsou výhody používání Postfix?
- Jedna z nejpopulárnějších e-mailových služeb
- Pokročilé scénáře konfigurace
- Méně spamu
- Filtrování obsahu
Improve your email ticketing with LiveAgent
Start your free LiveAgent trial, connect your email address and get the job done efficiently
Jak integrovat Postfix s LiveAgent?
Postfix lze snadno propojit s LiveAgent prostřednictvím IMAP/POP3 během několika minut. Podle níže uvedeného průvodce se dozvíte, jak propojit e-mailové účty se systémem tiketů LiveAgent.

- Pokud ještě nemáte nastavený e-mail Postfix, přejděte na webové stránky a stáhněte si zdroje pro instalaci. Webové stránky také nabízejí mnoho návodů a tutoriálů pro různé scénáře použití. Po nastavení postupujte podle dalších kroků.

- Nyní, když je Postfix nastaven a připraven, přejděte do aplikace LiveAgent a otevřete aplikaci Konfigurace > E-mail > E-mailové účty. Klikněte na oranžové tlačítko Vytvořit a vyberte Další. Poté vyberte IMAP/POP3.

- Nyní stačí zadat své údaje – e-mail, uživatelské jméno, heslo a vybrat typ načítání, server a port. Můžete také zvolit metodu ověřování a vybrat oddělení, které bude zodpovědné za tikety přicházející z tohoto e-mailu. Až budete hotovi, klikněte na Uložit ve spodní části a máte hotovo.
K tomuto průvodci se můžete vrátit, kdykoli se rozhodnete přidat další e-mailové účty. Hledáte další? Podívejte se na náš Stránka Akademie a další informace o systému tiketingu, nebo se podívejte na video níže a zjistěte, co dalšího umí.

Frequently Asked Questions
Co je Postfix?
Agent pro přenos pošty Postfix je bezplatný nástroj s otevřeným zdrojovým kódem, který doručuje a směruje e-maily. Tento poštovní server patří k nejoblíbenějším na internetu. Tento software může zdarma používat každý. Původně byl Postfix vytvořen v roce 1997 a vydán v prosinci 1998.
Jak můžete používat Postfix?
Postfix se může stát vaší hlavní e-mailovou integrací LiveAgent pro příjem zákaznických tiketů. Jedná se o spolehlivého e-mailového klienta, který zvládne načítání e-mailů přímo do vašeho tiketovacího systému.
Jak můžete integrovat Postfix s LiveAgent?
Jděte do LiveAgent a otevřete Konfiguraci > E-mail > E-mailové účty. Vytvořte nový e-mail a vyberte Další. Vyberte IMAP/POP3, poskytněte vaše detaily a klikněte na Uložit.
LiveAgent | Rychlý přehled helpdesk softwaru
LiveAgent nabízí samoobslužné možnosti a zkrácení čekací doby pro zákaznickou podporu. Pomáhá firmám využít funkce IVR a zpětného volání pro efektivní zákaznickou podporu. Metoda L.A.S.T. zvyšuje spokojenost zákazníků. LiveAgent je software pro zákaznickou podporu a helpdesk s různými funkcemi a integracemi.
Průvodce integrací TeleCube + LiveAgent
LiveAgent je nástroj pro správu zákaznické podpory, který nabízí integraci s různými komunikačními kanály a zefektivňuje zákaznickou podporu.
Hlubší pohled na software ticketingu
Software ticketingu pomáhá podnikům zefektivnit dotazy zákazníků, zkrátit dobu odezvy a zvýšit spokojenost zákazníků. LiveAgent je skvělou volbou pro podniky hledající spolehlivý a přizpůsobitelný nástroj pro ticketing, nabízí mnoho pokročilých funkcí a snadné používání.