Prestashop integration
Co je Prestashop?
Prestashop je open-source a bezplatné řešení pro webové stránky elektronického obchodování. Je nabitý nástroji a má mnoho funkcí, takže si lidé mohou webové stránky přizpůsobit různými způsoby. Prestashop je k dispozici v 65 jazycích a hostí více než 250 000 online obchodů po celém světě. Jelikož je zdarma, můžete si jej snadno stáhnout a začít budovat svůj vlastní web elektronického obchodování. Nabízí také základní průvodce, které vysvětlují, jak stavět na vlastní pěst.
Jak je možné službu využít?
Kromě možnosti integrovat superrychlý widget live chatu LiveAgent na váš web a poskytovat rychlou pomoc vašim zákazníkům, můžete sledovat své objednávky se zobrazují na vašem hlavním panelu, takže informace o své objednávce získáte na jednom místě.
Výhody
- Poskytněte rychlou pomoc svým zákazníkům
- Widget pro živý chat umožňuje okamžitou komunikaci
- Sledujte všechny své objednávky
- Úspora času
- Vše je organizováno v jednom řešení
Jak integrovat tlačítko živého chatu
Pokud chcete do svého Prestashopu umístit tlačítko živého chatu LiveAgent, postupujte podle níže uvedeného průvodce integrací.
Nahrajte balíček do adresáře rozšíření a můžete začít. Stáhněte si modul LiveAgent Prestashop..
- Prvním krokem je vytvoření a přizpůsobení nového tlačítka chatu na panelu LiveAgent. Zkopírujte kód HTML (Ctrl+C) do schránky.

- Přejděte do složky Prestashop umístěné na vašem serveru.
- Otevřete složku témat > výchozí složku motivů > otevřete footer.tpl pomocí poznámkového bloku > Vložte kód tlačítka chatu (Ctrl + V) přímo nad řádek

- Přejděte na webovou stránku svého obchodu, obnovte ji a tlačítko chatu je připraveno.

Frequently Asked Questions
Co je Prestashop?
Prestashop je platforma, kde můžete snadno vytvořit svůj elektronický obchod pomocí předem navržených šablon.
Jak můžete integrovat Prestashop s LiveAgent?
Pokud byste chtěli integrovat Prestashop s LiveAgent, zde je krátkévideo aby vám pomohlo krok za krokem.
Objevte vše, co potřebujete vědět o zákaznickém servisu na LiveAgent Akademii. Zdroj bezplatných školení a teoretických poznatků, který zlepší vaše dovednosti v oblasti komunikace, zpětné vazby a zákaznické zkušenosti. Navštivte nás a naučte se, jak poskytovat kvalitní zákaznický servis a získat spokojené zákazníky.
Maximalizujte výkon vašeho helpdesk softwaru s LiveAgent! Objevte širokou škálu integrací, pluginů a aplikací, které zvyšují spokojenost zákazníků. Snadno integrujte VoIP služby jako CallTo365, AstraQom, GDMS a další pro efektivnější obchodní operace. Navštivte naši stránku a zjistěte, jak zjednodušit procesy a inovovat pracovní postupy.
Podpořte zákazníky okamžitými odpověďmi
Vytvořte bázi znalostí s LiveAgent! Zlepšete zákaznickou podporu, nabídněte samoobslužná řešení a začněte s bezplatnou zkušební verzí."
Objevte všechny funkce LiveAgent, komplexního vícekanálového softwaru pro správu tiketů, který zvyšuje efektivitu vašeho týmu. Od detekce kolize agentů po automatickou distribuci tiketů a hodnocení agentů – vše, co potřebujete pro optimalizaci zákaznické podpory, naleznete na jednom místě. Vstupte do světa efektivní podpory s LiveAgent!