Swan integration
Partner website
Partner Privacy Policy
Co je Swan?
Swan je rychle se rozrůstající slovenský poskytovatel telekomunikačních služeb, který působí na trhu od roku 1999. Společnost má hlavní sídlo na Slovensku, nicméně působí po celé Evropě. Jelikož Swan poskytuje i VoIP služby, LiveAgent se s ním v rámci zkvalitnění uživatelské zkušenosti spojil.
Jak integrovat Swan do LiveAgentu?
První, co musíte udělat, je kontaktovat Swan a vyžádat si VoIP číslo. Poté je potřeba přihlásit se do svého LiveAgent účtu, načež postupujte podle obrázků níže.
Posledním krokem je vyhledat Swan, vyplnit pověření a ULOŽIT.
Kolik stojí integrace Swan s LiveAgentem?
Za integraci Swan s LiveAgentem neplatíte žádné dodatečné poplatky. Stačí se pouze řídit našimi instrukcemi a vložit VoIP číslo do LiveAgentu, načež jej můžete bezplatně používat.
Výhody VoIP:
- vysoká produktivita
- cenově výhodné
- přístup z různých zařízení
- lepší zákaznická zkušenost
Pokud byste se rádi dozvěděli více o tom, jak software pro call centra funguje, podívejte se na video níže.
Don't have LiveAgent yet?
No problem! LiveAgent offers a 14-day free trial where you can test the free Swan integration!
Frequently Asked Questions
Co je Swan?
Swan je telekomunikační společnost, která na trhu poskytuje také VoIP služby a produkty.
Kolik stojí integrace se Swan?
Jste-li zákazníkem LiveAgent s předplatným All-inclusive, pak je pro vás integrace se Swan zdarma.
Jak mohu připojit VoIP číslo Swan do LiveAgent call centra?
Jelikož je Swan zabudovaný v platformě LiveAgent, snadno se k němu dostanete přes Nastavení - Volání - Čísla - (tlačítko +), kam vložíte své Swan VoIP číslo.
V textu se hovoří o výhodách vícekanálové zákaznické zkušenosti a o potřebě optimalizovat zákaznickou cestu pomocí nástrojů, jako jsou automatizace a umělá inteligence. Sipcall nabízí bezplatný software pro call centrum a systém správy stížností, které jsou nyní přístupné i menším společnostem. Je zdůrazňována důležitost zákaznické podpory a integrace řešení CRM. LiveAgent nabízí funkční integrace a alternativy pro zákaznickou podporu.
The text discusses a software called LiveAgent that offers a range of customer support tools such as call center management, complaints tracking, and email management. The software is designed for startups and offers a free trial. The company provides support and data migration services, and has won awards and certifications. Sales contacts and social media links are provided for interested customers. Quality Unit, LLC owns and operates LiveAgent, and also provides GDPR-compliant security policies and privacy policies.
Call centra jsou důležitá pro zvýšení spokojenosti zákazníků a nabízení dokonalého help desk systému. Integrace služby VoIP.ms s LiveAgentem je zdarma, přičemž LiveAgent nabízí 14-denní bezplatné zkušební období. Pro propojení je potřeba pouze vytvořit nové číslo pro telefonní centrum a jako poskytovatele vybrat VoIP.ms. VoIP.cz přináší několik výhod, jako například možnost volat a přijímat hovory pomocí připojení k internetu.