Co je Swan?
Swan je rychle se rozrůstající slovenský poskytovatel telekomunikačních služeb, který působí na trhu od roku 1999. Společnost má hlavní sídlo na Slovensku, nicméně působí po celé Evropě. Jelikož Swan poskytuje i VoIP služby, LiveAgent se s ním v rámci zkvalitnění uživatelské zkušenosti spojil.

Jak integrovat Swan do LiveAgentu?
První, co musíte udělat, je kontaktovat Swan a vyžádat si VoIP číslo. Poté je potřeba přihlásit se do svého LiveAgent účtu, načež postupujte podle obrázků níže.


Posledním krokem je vyhledat Swan, vyplnit pověření a ULOŽIT.
Kolik stojí integrace Swan s LiveAgentem?
Za integraci Swan s LiveAgentem neplatíte žádné dodatečné poplatky. Stačí se pouze řídit našimi instrukcemi a vložit VoIP číslo do LiveAgentu, načež jej můžete bezplatně používat.
Výhody VoIP:
- vysoká produktivita
- cenově výhodné
- přístup z různých zařízení
- lepší zákaznická zkušenost
Pokud byste se rádi dozvěděli více o tom, jak software pro call centra funguje, podívejte se na video níže.

Don't have LiveAgent yet?
No problem! LiveAgent offers a 14-day free trial where you can test the free Swan integration!
Frequently asked questions
Co je Swan?
Swan je telekomunikační společnost, která na trhu poskytuje také VoIP služby a produkty.
Kolik stojí integrace se Swan?
Jste-li zákazníkem LiveAgent s předplatným All-inclusive, pak je pro vás integrace se Swan zdarma.
Jak mohu připojit VoIP číslo Swan do LiveAgent call centra?
Jelikož je Swan zabudovaný v platformě LiveAgent, snadno se k němu dostanete přes Nastavení - Volání - Čísla - (tlačítko +), kam vložíte své Swan VoIP číslo.