Swan

Co je Swan?

Swan je rychle se rozrůstající slovenský poskytovatel telekomunikačních služeb, který působí na trhu od roku 1999. Společnost má hlavní sídlo na Slovensku, nicméně působí po celé Evropě. Jelikož Swan poskytuje i VoIP služby, LiveAgent se s ním v rámci zkvalitnění uživatelské zkušenosti spojil.

Jak integrovat Swan do LiveAgentu?

První, co musíte udělat, je kontaktovat Swan a vyžádat si VoIP číslo. Poté je potřeba přihlásit se do svého LiveAgent účtu, načež postupujte podle obrázků níže.

Posledním krokem je vyhledat Swan, vyplnit pověření a ULOŽIT.

Kolik stojí integrace Swan s LiveAgentem?

Za integraci Swan s LiveAgentem neplatíte žádné dodatečné poplatky. Stačí se pouze řídit našimi instrukcemi a vložit VoIP číslo do LiveAgentu, načež jej můžete bezplatně používat.

Výhody VoIP:

  • vysoká produktivita
  • cenově výhodné
  • přístup z různých zařízení
  • lepší zákaznická zkušenost

Pokud byste se rádi dozvěděli více o tom, jak software pro call centra funguje, podívejte se na video níže.

Call Center Software Demo | LiveAgent

Don't have LiveAgent yet?

No problem! LiveAgent offers a 14-day free trial where you can test the free Swan integration!

Frequently asked questions

Co je Swan?

Swan je telekomunikační společnost, která na trhu poskytuje také VoIP služby a produkty.

Kolik stojí integrace se Swan?

Jste-li zákazníkem LiveAgent s předplatným All-inclusive, pak je pro vás integrace se Swan zdarma.

Jak mohu připojit VoIP číslo Swan do LiveAgent call centra?

Jelikož je Swan zabudovaný v platformě LiveAgent, snadno se k němu dostanete přes Nastavení - Volání - Čísla - (tlačítko +), kam vložíte své Swan VoIP číslo.

Zpět na integrace Vytvořit bezplatný účet

Naše stránky využívají cookies. Pokračováním souhlasíte s využitím cookies, jak je podrobně popsáno v Bezpečnostní zásady a soubory cookies.

×
Naplánujte si schůzku jeden na jednoho a zjistěte, jak může LiveAgent pomoct vaší společnosti.

Jsme k dispozici ve více termínech

Naplánovat demo