TelcaVoIP integration
Partner website
Dozvědět se více
TelcaVoIP je globální poskytovatel VoIP služeb se sídlem v Itálii, který nabízí mezinárodní čísla na 6 kontinentech. Cílem společnosti je: “poskytovat svým zákazníkům co nejkvalitnější služby.” LiveAgent a TelcaVoIP jsou nyní partneři. Není tedy problém integrovat své TelcaVoIP číslo. LiveAgent si navíc za integraci TelcaVoIP neúčtuje žádné dodatečné poplatky.
Jak propojit TelcaVoIP s LiveAgentem?
Služba TelcaVoIP je již zabudována v LiveAgentu. Své VoIP číslo tedy můžete bez problémů připojit. Jednoduše přejděte do sekce Konfigurace. Poté klikněte na Volání, Čísla, tlačítko +. Poté vyhledejte TelcaVoIP a vyplňte všechny potřebné údaje. Klikněte na Přidat a můžete své VoIP číslo začít ihned používat.
Výhody:
- spousta funkcí
- spolehlivost
- snadná integrace
- možnost používat na více zařízeních
- snadný přístup
Pokud se chcete dozvědět víc o tom, jak software pro call centra funguje, podívejte se na video níže.
Don't have LiveAgent yet?
No problem! LiveAgent offers a 14-day free trial where you can test the free TelcaVoIP integration!
Frequently Asked Questions
Co je TelcaVoIP?
TelcaVoIP je telekomunikační společnost, která poskytuje VoIP služby po celém světě.
Jak propojit TelcaVoIP s LiveAgentem?
Není třeba žádné integrace. Služba TelcaVoIP je zabudovaná v LiveAgentu. Zde je však návod, jak připojit VoIP číslo do LiveAgentu: Přihlaste se do svého LiveAgent účtu > přejděte do sekce Konfigurace - Volání - Čísla. Vyhledejte TelcaVoIP > Zadejte potřebné údaje.
Kolik stojí integrace TelcaVoIP?
Jak už jsme zmínili výše, služba TelcaVoIP je již součástí LiveAgentu. Pokud jste si tedy předplatili LiveAgent, můžete své VoIP číslo připojit zcela zdarma.
Společnost Telcowise nabízí telco integrační služby v České republice, včetně cloudových a lokálních telefonních systémů, automatizace e-mailů a reportingu. Spolupracuje s LiveAgentem pro hladkou integraci a poskytuje česká i mezinárodní telefonní čísla za konkurenceschopné ceny. Výhody zahrnují úsporu nákladů, snadnou správu online a zvýšenou spolehlivost.
TeleCube je platformou VoIP poskytující telefonní služby víc než 50 zemích. Společnost se zaměřuje na poskytování snadno spravovatelných a finančně dostupných řešení pro firmy. Společnost je partnerem LiveAgent a integrace TeleCube umožňuje využití široké škály funkcí call centra. Integrace je snadná a nevyžaduje další poplatky od LiveAgent. Cena za služby TeleCube závisí na konkrétním předplatném plánu. VoIP umožňuje vytvoření virtuálního call centra přes internet.
The text discusses a software called LiveAgent that offers a range of customer support tools such as call center management, complaints tracking, and email management. The software is designed for startups and offers a free trial. The company provides support and data migration services, and has won awards and certifications. Sales contacts and social media links are provided for interested customers. Quality Unit, LLC owns and operates LiveAgent, and also provides GDPR-compliant security policies and privacy policies.
Call centra jsou důležitá pro zvýšení spokojenosti zákazníků a nabízení dokonalého help desk systému. Integrace služby VoIP.ms s LiveAgentem je zdarma, přičemž LiveAgent nabízí 14-denní bezplatné zkušební období. Pro propojení je potřeba pouze vytvořit nové číslo pro telefonní centrum a jako poskytovatele vybrat VoIP.ms. VoIP.cz přináší několik výhod, jako například možnost volat a přijímat hovory pomocí připojení k internetu.