TelefonBG

Co je TelefonBG

TelefonBG je poskytovatel služeb VoIP pro helpdesky. Poskytuje firmám telefonní čísla, statistiky volání a hlasovou schránku s čísly z více než 60 zemí. TelefonBG má velké množství funkcí, podporovaných zařízení a nástrojů, které vám usnadní volání. 

Jak to můžete používat?

Pomáhá call centrům LiveAgent přenést telefonickou komunikaci do toku ticketingu. Tuto službu můžete použít s naším tlačítkem pro volání a umožnit tak zvýšit interakci se zákazníky prostřednictvím telefonních hovorů.

Jednoduše umístěte tlačítko pro volání na své webové stránky, nastavte si software call centra s TelefonBG a začněte volat, přijímat hovory, sbírat zpětnou vazbu a měnit volající v platící zákazníky. 

Call centrum je mocným nástrojem pro vaše agenty a skvělým doplňkem vašeho helpdesku spolu s dalšími kanály, jako je live chat, e-mail, Facebook nebo báze znalostí. 

Výhody

  • Vylepšená správa zpětné vazby pomocí hovorů a tlačítka volání
  • Zlepšete své pracovní postupy pomocí jednoho řešení pro správu hovorů
  • Zlepšení možností díky neomezeným záznamům hovorů LiveAgent
  • Převádění telefonické komunikace na tikety

Jak lze integrovat TelefonBG spolu s LiveAgent?

Pro aplikaci TelefonBG je k dispozici nativní integrace, takže není třeba používat aplikace třetích stran. Otevřete si ovládací panel a postupujte podle tohoto průvodce integrací. 

Přejděte do nabídky Konfigurace > Hovor > Čísla Najděte a klikněte na oranžové tlačítko Vytvořit v horní části a přidejte číslo.

Přidání čísla TelefonBG do konfigurace LiveAgent a nastavení volání
Přidejte číslo TelefonBG

Otevře se nové okno s poskytovateli VoIP. Najděte v seznamu TelefonBG a klikněte na něj.

Nastavení TelefonBG při přidání nového čísla call centra v aplikaci LiveAgent
Nastavení TelefonBG

Nyní je třeba vyplnit přihlašovací údaje a další informace, jako je mimo jiné číslo, předvolba vytáčení a oddělení. Po dokončení klikněte na tlačítko Přidat.

Připojit call centrum

Hotovo. Integrace a telefonní číslo jsou nastaveny a můžete je začít používat. 

Volání s novým číslem TelefonBG od LiveAgent
Začněte s voláním

Stále vás zajímají možnosti našeho call centra? Podívejte se na video níže.

Frequently asked questions

Co je to TelefonBG?

TelefonBG je bulharský poskytovatel služeb VoIP s podporou ve více než 60 zemích. Využívají ji call centra k zajištění možnosti volání pro prodejní týmy, týmy zákaznické podpory nebo jiné subjekty.

Je integrace TelefonBG se službou LiveAgent zdarma?

Za integraci služby TelefonBG se službou LiveAgent nemusíte platit nic navíc, pokud máte zvolený tarif All-Inclusive. 

Lze integrovat TelefonBG s aplikací LiveAgent?

Ano, můžete. LiveAgent má nativní integraci dostupnou v plánu All-Inclusive pro zákazníky, kteří si jako poskytovatele VoIP zvolili TelefonBG. Proces integrace je jednoduchý a trvá jen několik minut. Přejděte do konfigurace aplikace LiveAgent a do nastavení volání. Vytvořte nové číslo a jako službu VoIP vyberte TelefonBG. Klikněte na tlačítko Uložit.

Zpět na integrace Vytvořit bezplatný účet

Naše stránky využívají cookies. Pokračováním souhlasíte s využitím cookies, jak je podrobně popsáno v Bezpečnostní zásady a soubory cookies.

×
Naplánujte si schůzku jeden na jednoho a zjistěte, jak může LiveAgent pomoct vaší společnosti.

Jsme k dispozici ve více termínech

Naplánovat demo