TelefonBG integration
Partner website
Partner Privacy Policy
Co je TelefonBG
TelefonBG je poskytovatel služeb VoIP pro helpdesky. Poskytuje firmám telefonní čísla, statistiky volání a hlasovou schránku s čísly z více než 60 zemí. TelefonBG má velké množství funkcí, podporovaných zařízení a nástrojů, které vám usnadní volání.
Jak to můžete používat?
Pomáhá call centrům LiveAgent přenést telefonickou komunikaci do toku ticketingu. Tuto službu můžete použít s naším tlačítkem pro volání a umožnit tak zvýšit interakci se zákazníky prostřednictvím telefonních hovorů.
Jednoduše umístěte tlačítko pro volání na své webové stránky, nastavte si software call centra s TelefonBG a začněte volat, přijímat hovory, sbírat zpětnou vazbu a měnit volající v platící zákazníky.
Call centrum je mocným nástrojem pro vaše agenty a skvělým doplňkem vašeho helpdesku spolu s dalšími kanály, jako je live chat, e-mail, Facebook nebo báze znalostí.
Výhody
- Vylepšená správa zpětné vazby pomocí hovorů a tlačítka volání
- Zlepšete své pracovní postupy pomocí jednoho řešení pro správu hovorů
- Zlepšení možností díky neomezeným záznamům hovorů LiveAgent
- Převádění telefonické komunikace na tikety
Jak lze integrovat TelefonBG spolu s LiveAgent?
Pro aplikaci TelefonBG je k dispozici nativní integrace, takže není třeba používat aplikace třetích stran. Otevřete si ovládací panel a postupujte podle tohoto průvodce integrací.
Přejděte do nabídky Konfigurace > Hovor > Čísla Najděte a klikněte na oranžové tlačítko Vytvořit v horní části a přidejte číslo.
Otevře se nové okno s poskytovateli VoIP. Najděte v seznamu TelefonBG a klikněte na něj.
Nyní je třeba vyplnit přihlašovací údaje a další informace, jako je mimo jiné číslo, předvolba vytáčení a oddělení. Po dokončení klikněte na tlačítko Přidat.
Hotovo. Integrace a telefonní číslo jsou nastaveny a můžete je začít používat.
Stále vás zajímají možnosti našeho call centra? Podívejte se na video níže.
Frequently Asked Questions
Co je to TelefonBG?
TelefonBG je bulharský poskytovatel služeb VoIP s podporou ve více než 60 zemích. Využívají ji call centra k zajištění možnosti volání pro prodejní týmy, týmy zákaznické podpory nebo jiné subjekty.
Je integrace TelefonBG se službou LiveAgent zdarma?
Za integraci služby TelefonBG se službou LiveAgent nemusíte platit nic navíc, pokud máte zvolený tarif All-Inclusive.
Lze integrovat TelefonBG s aplikací LiveAgent?
Ano, můžete. LiveAgent má nativní integraci dostupnou v plánu All-Inclusive pro zákazníky, kteří si jako poskytovatele VoIP zvolili TelefonBG. Proces integrace je jednoduchý a trvá jen několik minut. Přejděte do konfigurace aplikace LiveAgent a do nastavení volání. Vytvořte nové číslo a jako službu VoIP vyberte TelefonBG. Klikněte na tlačítko Uložit.
Společnost Telcowise nabízí telco integrační služby v České republice, včetně cloudových a lokálních telefonních systémů, automatizace e-mailů a reportingu. Spolupracuje s LiveAgentem pro hladkou integraci a poskytuje česká i mezinárodní telefonní čísla za konkurenceschopné ceny. Výhody zahrnují úsporu nákladů, snadnou správu online a zvýšenou spolehlivost.
TeleCube je platformou VoIP poskytující telefonní služby víc než 50 zemích. Společnost se zaměřuje na poskytování snadno spravovatelných a finančně dostupných řešení pro firmy. Společnost je partnerem LiveAgent a integrace TeleCube umožňuje využití široké škály funkcí call centra. Integrace je snadná a nevyžaduje další poplatky od LiveAgent. Cena za služby TeleCube závisí na konkrétním předplatném plánu. VoIP umožňuje vytvoření virtuálního call centra přes internet.
Ticketing system nabízí širokou škálu funkcí pro zákaznickou podporu, včetně interní báze znalostí, widgetů pro vyhledávání a mobilních aplikací pro Android a iOS. Integrace s mnoha dalšími nástroji usnadňuje správu projektů a komunikaci s zákazníky. Zabezpečení helpdesku je zajištěno šifrováním HTTPS a dvoufázovým ověřením. Společnost LiveAgent se zavázala k ochraně osobních údajů a transparentnosti.
LiveAgent je řídící panel pro zpracování zákaznických dotazů s bezplatnou zkušební verzí na 7 nebo 30 dní. Tento software je nejvhodnější pro zákaznickou podporu, pomoc s e-maily a stížnosti. LiveAgent může pomoci společnostem zvýšit příjmy a spokojenost zákazníků díky bleskurychlým reakcím a zlepšené hodnotě zákazníka.