TelefonBG

Co je TelefonBG?

TelefonBG je poskytovatel služeb VoIP pro helpdesky. Poskytuje firmám telefonní čísla, statistiky volání a hlasovou schránku s čísly z více než 60 zemí. TelefonBG má velké množství funkcí, podporovaných zařízení a nástrojů, které vám usnadní volání. 

Jak to můžete používat?

Pomáhá call centrům LiveAgent přenést telefonickou komunikaci do proudu ticketingu. Tuto službu můžete použít s naším tlačítkem pro volání a umožnit tak zvýšit interakci se zákazníky prostřednictvím telefonních hovorů.

Jednoduše umístěte tlačítko pro volání na své webové stránky, nastavte si software call centra s TelefonBG a začněte volat, přijímat hovory, sbírat zpětnou vazbu a měnit volající v platící zákazníky. 

Call centrum je mocným nástrojem pro vaše agenty a skvělým doplňkem vašeho helpdesku spolu s dalšími kanály, jako je live chat, e-mail, Facebook nebo báze znalostí. 

Výhody

  • Vylepšená správa zpětné vazby pomocí hovorů a tlačítka volání
  • Zlepšete své pracovní postupy pomocí jednoho řešení pro správu hovorů
  • Zlepšení možností díky neomezeným záznamům hovorů LiveAgent
  • Převádění telefonické komunikace na tikety

Jak lze integrovat TelefonBG spolu s LiveAgent?

Pro aplikaci TelefonBG je k dispozici nativní integrace, takže není třeba používat aplikace třetích stran. Otevřete si ovládací panel a postupujte podle tohoto průvodce integrací. 

Přejděte do nabídky Konfigurace > Hovor > Čísla Najděte a klikněte na oranžové tlačítko Vytvořit v horní části a přidejte číslo.

Přidání čísla TelefonBG do konfigurace LiveAgent a nastavení volání
Přidejte číslo TelefonBG

Otevře se nové okno s poskytovateli VoIP. Najděte v seznamu TelefonBG a klikněte na něj.

Nastavení TelefonBG při přidání nového čísla call centra v aplikaci LiveAgent
Nastavení TelefonBG

Nyní je třeba vyplnit přihlašovací údaje a další informace, jako je mimo jiné číslo, předvolba vytáčení a oddělení. Po dokončení klikněte na tlačítko Přidat.

Připojit call centrum

Hotovo. Integrace a telefonní číslo jsou nastaveny a můžete je začít používat. 

Volání s novým číslem TelefonBG od LiveAgent
Začněte s voláním

Stále vás zajímají možnosti našeho call centra? Podívejte se na video níže.

Call Center Software Demo | LiveAgent

Frequently asked questions

Co je to TelefonBG?

TelefonBG je bulharský poskytovatel služeb VoIP s podporou ve více než 60 zemích. Využívají ji call centra k zajištění možnosti volání pro prodejní týmy, týmy zákaznické podpory nebo jiné subjekty.

Mohu integrovat službu TelefonBG s LiveAgent?

Ano, můžete. LiveAgent má nativní integraci dostupnou v plánu All-Inclusive pro zákazníky, kteří si jako poskytovatele VoIP zvolili TelefonBG. Proces integrace je jednoduchý a zabere jen pár minut.

1. Přejděte do konfigurace a nastavení volání aplikace LiveAgent

2. Vytvořte si nové číslo a jako službu VoIP vyberte TelefonBG

3. Klikněte na tlačítko Uložit

Lze TelefonBG integrovat s LiveAgent bezplatně?

Pokud máte zvolený tarif All-Inclusive, nemusíte za integraci služby TelefonBG se službou LiveAgent platit nic navíc. 

Zpět na integrace Vytvořit bezplatný účet

Naše stránky využívají cookies. Pokračováním souhlasíte s využitím cookies, jak je podrobně popsáno v Bezpečnostní zásady a soubory cookies.

×
Naplánujte si schůzku jeden na jednoho a zjistěte, jak může LiveAgent pomoct vaší společnosti.

Jsme k dispozici ve více termínech

Naplánovat demo