Co je TelefonBG?
TelefonBG je poskytovatel služeb VoIP pro helpdesky. Poskytuje firmám telefonní čísla, statistiky volání a hlasovou schránku s čísly z více než 60 zemí. TelefonBG má velké množství funkcí, podporovaných zařízení a nástrojů, které vám usnadní volání.
Jak to můžete používat?
Pomáhá call centrům LiveAgent přenést telefonickou komunikaci do proudu ticketingu. Tuto službu můžete použít s naším tlačítkem pro volání a umožnit tak zvýšit interakci se zákazníky prostřednictvím telefonních hovorů.
Jednoduše umístěte tlačítko pro volání na své webové stránky, nastavte si software call centra s TelefonBG a začněte volat, přijímat hovory, sbírat zpětnou vazbu a měnit volající v platící zákazníky.
Call centrum je mocným nástrojem pro vaše agenty a skvělým doplňkem vašeho helpdesku spolu s dalšími kanály, jako je live chat, e-mail, Facebook nebo báze znalostí.
Výhody
- Vylepšená správa zpětné vazby pomocí hovorů a tlačítka volání
- Zlepšete své pracovní postupy pomocí jednoho řešení pro správu hovorů
- Zlepšení možností díky neomezeným záznamům hovorů LiveAgent
- Převádění telefonické komunikace na tikety
Jak lze integrovat TelefonBG spolu s LiveAgent?
Pro aplikaci TelefonBG je k dispozici nativní integrace, takže není třeba používat aplikace třetích stran. Otevřete si ovládací panel a postupujte podle tohoto průvodce integrací.
Přejděte do nabídky Konfigurace > Hovor > Čísla Najděte a klikněte na oranžové tlačítko Vytvořit v horní části a přidejte číslo.
Otevře se nové okno s poskytovateli VoIP. Najděte v seznamu TelefonBG a klikněte na něj.
Nyní je třeba vyplnit přihlašovací údaje a další informace, jako je mimo jiné číslo, předvolba vytáčení a oddělení. Po dokončení klikněte na tlačítko Přidat.
Hotovo. Integrace a telefonní číslo jsou nastaveny a můžete je začít používat.
Stále vás zajímají možnosti našeho call centra? Podívejte se na video níže.
Frequently asked questions
Co je to TelefonBG?
TelefonBG je bulharský poskytovatel služeb VoIP s podporou ve více než 60 zemích. Využívají ji call centra k zajištění možnosti volání pro prodejní týmy, týmy zákaznické podpory nebo jiné subjekty.
Mohu integrovat službu TelefonBG s LiveAgent?
Ano, můžete. LiveAgent má nativní integraci dostupnou v plánu All-Inclusive pro zákazníky, kteří si jako poskytovatele VoIP zvolili TelefonBG. Proces integrace je jednoduchý a zabere jen pár minut.
1. Přejděte do konfigurace a nastavení volání aplikace LiveAgent
2. Vytvořte si nové číslo a jako službu VoIP vyberte TelefonBG
3. Klikněte na tlačítko Uložit
Lze TelefonBG integrovat s LiveAgent bezplatně?
Pokud máte zvolený tarif All-Inclusive, nemusíte za integraci služby TelefonBG se službou LiveAgent platit nic navíc.