Partner
Teletek je švédský operátor, který nabízí cloudové telefonní ústředny s mobilními rozšířeními MEX. LiveAgent poskytuje integraci VoIP Teletek zdarma pro všechny předplatitele LiveAgent.


Jak lze integrovat Teletek?
Je důležité zdůraznit, že Teletek je již zabudován v LiveAgentu. Pokud tedy již máte své VoIP číslo Teletek, přihlaste se do LiveAgent a přejděte do sekce Čísla, kde vložíte potřebné přihlašovací údaje.

Výhody Teletek VoIP:
- zvýšená produktivita
- lepší zákaznická zkušenost
- snadná dostupnost
- cenově výhodný
Pokud se chcete dozvědět víc o tom, jak software pro call centra funguje, podívejte se na video níže.

Don't have LiveAgent yet?
No problem! LiveAgent offers a 14-day free trial where you can test the free Teletek integration!
Frequently Asked Questions
Co je to Teletek?
Teletek je poskytovatel VoIP působící od roku 2008 po celé Evropě.
Kolik stojí číslo Teletek VoIP?
Vzhledem k tomu, že se ceny mohou měnit, doporučujeme vám navštívit webové stránky společnosti Teletek, kde najdete přesné a aktuální informace o cenách. Co se týče integrace systému Teletek do aplikace LiveAgent, nejsou zde žádné další poplatky.
Proč je integrace Teletek do systému LiveAgent pro vaši firmu výhodná?
Zavedení VoIP čísla Teletek je výhodné, protože se jedná o nákladově efektivní způsob, jak být pro své zákazníky dostupný odkudkoli a ze široké škály zařízení.
UKÁZKA FUNKCE IVR & ZPĚTNÉHO VOLÁNÍ
Vytváříme váš LiveAgent... 0% Získejte nejnovější zprávy o aktualizacích LiveAgent a slevách. Vyzkoušejte všechny komunikační kanály, když je váš LiveAgent připraven.
LiveAgent | Rychlý přehled helpdesk softwaru
LiveAgent nabízí samoobslužné možnosti a zkrácení čekací doby pro zákaznickou podporu. Pomáhá firmám využít funkce IVR a zpětného volání pro efektivní zákaznickou podporu. Metoda L.A.S.T. zvyšuje spokojenost zákazníků. LiveAgent je software pro zákaznickou podporu a helpdesk s různými funkcemi a integracemi.
Průvodce integrací TeleCube + LiveAgent
LiveAgent je nástroj pro správu zákaznické podpory, který nabízí integraci s různými komunikačními kanály a zefektivňuje zákaznickou podporu.
Hlubší pohled na software ticketingu
Software ticketingu pomáhá podnikům zefektivnit dotazy zákazníků, zkrátit dobu odezvy a zvýšit spokojenost zákazníků. LiveAgent je skvělou volbou pro podniky hledající spolehlivý a přizpůsobitelný nástroj pro ticketing, nabízí mnoho pokročilých funkcí a snadné používání.