TimeCamp integration
Partner website
Partner Privacy Policy
Co je to TimeCamp?
TimeCamp je aplikace pro sledování času, která dokáže sledovat projekty, úkoly, ziskovost a produktivitu vašich týmů. TimeCamp automaticky začne sledovat čas, kdykoli začnete plnit určitý úkol, takže se nemusíte starat o zapínání sledování času. TimeCamp také nabízí reportování, možnosti sledování účtování a snadnou fakturaci.
Jak můžete TimeCamp využít?
Pokud chcete sledovat výkonnost týmu nebo čas, který vaši zaměstnanci věnují pomoci zákazníkům, využijte TimeCamp. TimeCamp můžete začít používat zdarma nebo si zaplatit malý poplatek za další funkce. TimeCamp má několik možností cenových plánů, takže se nemusíte bát, že byste přeplatili za funkce, které nebudete používat.
Využijte automatické sledování času
Pokud jste příliš zaneprázdněni odpovídáním na tikety, hovory nebo psaním článků do znalostní báze, můžete pomocí automatického sledování času sledovat svou pracovní aktivitu na všech platformách na webu. Jak? Automatické sledování času v aplikaci TimeCamp rozpoznává činnost podle klíčových slov.
Jak můžete využít integraci s aplikací TimeCamp?
- Sledování výkonnosti vašeho týmu
- Získejte přehled o tom, kolik času věnujete různým úkolům
- Zlepšete pracovní postupy oddělení zákaznické podpory a přerozdělujte zdroje na základě shromážděných dat
Jak lze integrovat TimeCamp?
Chcete-li začít používat TimeCamp s aplikací LiveAgent, jednoduše si vytvořte účet TimeCamp a začněte sledovat svůj pracovní čas. Pracovní dobu můžete sledovat z webové aplikace, pomocí rozšíření prohlížeče (například tohoto pro Google Chrome) nebo si aplikaci jednoduše stáhnout do počítače.
- Přejděte na webové stránky TimeCamp a vytvořte si bezplatný účet nebo se přihlaste ke svému stávajícímu účtu. Vytvoření účtu trvá jen minutu a pro začátek nemusíte zadávat žádné údaje o kreditní kartě.
- Vytvořte nový časový záznam pro činnosti zákaznické podpory nebo pro konkrétní činnost. Můžete například sledovat produktivitu týmu zvlášť pro platformy sociálních médií a další časovou položku pro hovory nebo e-maily. Volba je na vás.
- Po dokončení jednoduše klikněte na tlačítko a začněte sledovat úroveň své aktivity při plnění konkrétních úkolů. Kdykoli činnost dokončíte, kliknutím na tlačítko stop zastavíte sledování pracovní doby.
Můžete se také podívat na své statistiky, například na čas strávený mimo domov a čas strávený v určitých aplikacích v počítači. TimeCamp dokáže zlepšit výkonnost vašich týmů zákaznických služeb díky komplexním možnostem monitorování zaměstnanců. Vyzkoušejte TimeCamp s se službou LiveAgent a získejte od svých týmů zákaznického servisu ty nejlepší výsledky.
Zajímá vás, co dalšího můžete se službou LiveAgent dělat? Podívejte se na naše video s prohlídkou produktu nebo se podívejte na stránku s funkcemi, kde najdete vše, co nabízíme.
Frequently Asked Questions
Co je to TimeCamp?
TimeCamp je bezplatná aplikace pro sledování času. Můžete ji používat ke sledování času buď ručně, nebo automaticky. Můžete sledovat jednotlivé úkoly, čas strávený mimo počítač a stahovat statistiky o svém pracovním dni.
Je možné TimeCap využívat bezplatně spolu s LiveAgent?
Ano, službu TimeCamp můžete používat se službou LiveAgent bez jakýchkoli dalších poplatků.
Mohu integrovat TimeCamp se službou LiveAgent?
TimeCamp můžete se službou LiveAgent používat libovolným způsobem bez použití pluginů nebo softwaru třetí strany. Jednoduše začněte sledovat činnosti zákaznické podpory, kdykoli pracujete.
LiveAgent has partnered with website builder Ukit and web hosting company GoDaddy. The integration with Ukit allows for a live chat button on the website, while the integration with GoDaddy enables LiveAgent users to place the button on their GoDaddy website. GoDaddy is affordable and beginner-friendly, with good performance. LiveAgent is a reliable tool for customer communication, offering plans for businesses of different sizes with various features and functions.
ZenDesk Suite nabízí řadu funkcí pro správu e-mailů, včetně řízení pracovních postupů, automatizace e-mailového marketingu, analytických nástrojů a CRM. K dispozici je také software znalostní báze s dobrými recenzemi a cenami od €79 za měsíc. LiveAgent je považován za špičkovou alternativu k ZenDesku, s pokročilou automatizací, integrovanými sociálními sítěmi a podporou mobilních zařízení. Tento oblíbený nástroj poskytuje funkce pro e-maily a chaty a lze jej vyzkoušet zdarma. Celkově jsou softwary pro správu e-mailů vhodné pro zlepšení personalizovaného poskytování služeb klientům na základě reálných dat.
Popisujeme aplikaci Ucraft pro tvorbu online stránek a možností integrace živého chatu pomocí LiveAgentu s rychlou odezvou než u jiných widgetů. LiveAgent nabízí další možnosti pro zákaznickou podporu na webu, včetně portálu pro zákaznickou podporu a migrace dat, a obsahuje funkce jako VoIP a řešení pro správu e-mailů a stížností. Kontakty jsou k dispozici včetně podpory pro prodej i odběr newsletteru.
Konverzní kanál se soustředí na cestu zákazníků od vyhledávání produktů až po nákup. Klíčovou metrikou je konverzní poměr kanálu. Pro úspěch je důležité porozumět všem stadiím marketingového kanálu. Pro zlepšení konverzního poměru lze využít organickou návštěvnost, sociální důkazy a práci s CTA a formuláři. Analýza konverzního kanálu pomáhá zlepšit proces konverze. Automatizace prodeje snižuje počet opakujících se úloh a procesů. LiveAgent nabízí funkci e-mailových šablon pro automatizaci prodejních procesů.