Toky integration
Partner website
Partner Privacy Policy
Co je Toky?
Toky je poskytovatel služeb pro call centrum, firemní telefonní systém a VoIP. Používá se k řízení call center.
Jak službu používat?
Nové hovory, hlasové zprávy ani textové zprávy už vám nikdy neuniknou, protože na ně budete dostávat upozornění ve svém ovládacím panelu LiveAgent. Rovněž budete moct spravovat kontakty, vytvářet konverzace a odesílat textové zprávy.
Výhody
- Podpora call centra pro váš helpdesk
- Budete vědět o každém hovoru, textové i hlasové zprávě, aniž byste museli přepínat mezi aplikacemi
- Posílání textových zpráv přímo z vašeho ovládacího panelu
Pokud se chcete dozvědět víc o tom, jak software pro call centra funguje, podívejte se na video níže.
Don't have LiveAgent yet?
No problem! LiveAgent offers a 14-day free trial where you can test the free O2 Business services integration!
Frequently Asked Questions
Co je Toky?
Toky je společnost s cloudovým telefonním systémem, která funguje od roku 2014. Se službou Toky můžete mít svůj VoIP (přenos hlasu přes internet) během několika málo minut.
Jak používat integraci Toky s LiveAgentem?
Integrace Toky umožňuje dostávat okamžitá oznámení o nových hovorech či zprávách přímo v LiveAgentu. Díky tomu může vaše zákaznická služba/podpora efektivně odbavovat zákaznické dotazy a poskytovat tak vynikající zákaznickou zkušenost. K tomu navíc můžete z LiveAgentu spravovat kontaktní informace o zákaznících a zahajovat s nimi konverzace.
Konverzní kanál se soustředí na cestu zákazníků od vyhledávání produktů až po nákup. Klíčovou metrikou je konverzní poměr kanálu. Pro úspěch je důležité porozumět všem stadiím marketingového kanálu. Pro zlepšení konverzního poměru lze využít organickou návštěvnost, sociální důkazy a práci s CTA a formuláři. Analýza konverzního kanálu pomáhá zlepšit proces konverze. Automatizace prodeje snižuje počet opakujících se úloh a procesů. LiveAgent nabízí funkci e-mailových šablon pro automatizaci prodejních procesů.
LiveAgent has partnered with website builder Ukit and web hosting company GoDaddy. The integration with Ukit allows for a live chat button on the website, while the integration with GoDaddy enables LiveAgent users to place the button on their GoDaddy website. GoDaddy is affordable and beginner-friendly, with good performance. LiveAgent is a reliable tool for customer communication, offering plans for businesses of different sizes with various features and functions.