Partner
Co je Toky?
Toky je poskytovatel služeb pro call centrum, firemní telefonní systém a VoIP. Používá se k řízení call center.
Jak službu používat?
Nové hovory, hlasové zprávy ani textové zprávy už vám nikdy neuniknou, protože na ně budete dostávat upozornění ve svém ovládacím panelu LiveAgent. Rovněž budete moct spravovat kontakty, vytvářet konverzace a odesílat textové zprávy.
Výhody
- Podpora call centra pro váš helpdesk
- Budete vědět o každém hovoru, textové i hlasové zprávě, aniž byste museli přepínat mezi aplikacemi
- Posílání textových zpráv přímo z vašeho ovládacího panelu
Pokud se chcete dozvědět víc o tom, jak software pro call centra funguje, podívejte se na video níže.
Don't have LiveAgent yet?
No problem! LiveAgent offers a 14-day free trial where you can test the free O2 Business services integration!
Frequently Asked Questions
Co je Toky?
Toky je společnost s cloudovým telefonním systémem, která funguje od roku 2014. Se službou Toky můžete mít svůj VoIP (přenos hlasu přes internet) během několika málo minut.
Jak používat integraci Toky s LiveAgentem?
Integrace Toky umožňuje dostávat okamžitá oznámení o nových hovorech či zprávách přímo v LiveAgentu. Díky tomu může vaše zákaznická služba/podpora efektivně odbavovat zákaznické dotazy a poskytovat tak vynikající zákaznickou zkušenost. K tomu navíc můžete z LiveAgentu spravovat kontaktní informace o zákaznících a zahajovat s nimi konverzace.
UKÁZKA FUNKCE IVR & ZPĚTNÉHO VOLÁNÍ
Vytváříme váš LiveAgent... 0% Získejte nejnovější zprávy o aktualizacích LiveAgent a slevách. Vyzkoušejte všechny komunikační kanály, když je váš LiveAgent připraven.
Náhledový dialer v call centrech dává agentům kontrolu nad procesem vytáčení, zlepšuje výkon a poskytuje lepší přípravu na interakce s zákazníky. Může být obzvláště užitečný pro centra odchozích kontaktů a prodejní kampaně. Výsledkem je menší počet přerušených hovorů a silnější vztahy se zákazníky. LiveAgent nabízí kliknutí na call, nikoliv však náhledový dialer.
The text discusses the importance of analyzing the conversion channel for business success and the benefits of using customer support software and portals for self-service. It also emphasizes the growing demand for self-service portals and their benefits, such as increased customer satisfaction and engagement. The article highlights the role of customer success managers in maintaining good relationships with customers and offers tips for improving efficiency and satisfaction through helpdesk software and customer service policies. Overall, the importance of a comprehensive approach to customer service in today's business landscape is emphasized.