Toky

Co je Toky?

Toky je poskytovatel služeb pro call centrum, firemní telefonní systém a VoIP. Používá se k řízení call center.

Jak službu používat?

Nové hovory, hlasové zprávy ani textové zprávy už vám nikdy neuniknou, protože na ně budete dostávat upozornění ve svém ovládacím panelu LiveAgent. Rovněž budete moct spravovat kontakty, vytvářet konverzace a odesílat textové zprávy.

Výhody

  • Podpora call centra pro váš helpdesk
  • Budete vědět o každém hovoru, textové i hlasové zprávě, aniž byste museli přepínat mezi aplikacemi
  • Posílání textových zpráv přímo z vašeho ovládacího panelu

Pokud se chcete dozvědět víc o tom, jak software pro call centra funguje, podívejte se na video níže.

Youtube video: Call Center Software Demo | LiveAgent

Don't have LiveAgent yet?

No problem! LiveAgent offers a 14-day free trial where you can test the free O2 Business services integration!

Frequently asked questions

Co je Toky?

Toky je společnost s cloudovým telefonním systémem, která funguje od roku 2014. Se službou Toky můžete mít svůj VoIP (přenos hlasu přes internet) během několika málo minut. 

Jak používat integraci Toky s LiveAgentem?

Integrace Toky umožňuje dostávat okamžitá oznámení o nových hovorech či zprávách přímo v LiveAgentu. Díky tomu může vaše zákaznická služba/podpora efektivně odbavovat zákaznické dotazy a poskytovat tak vynikající zákaznickou zkušenost. K tomu navíc můžete z LiveAgentu spravovat kontaktní informace o zákaznících a zahajovat s nimi konverzace. 

Zpět na integrace Vytvořit bezplatný účet

Naše stránky využívají cookies. Pokračováním souhlasíte s využitím cookies, jak je podrobně popsáno v Bezpečnostní zásady a soubory cookies.

×
Naplánujte si schůzku jeden na jednoho a zjistěte, jak může LiveAgent pomoct vaší společnosti.

Jsme k dispozici ve více termínech

Naplánovat demo