VNet integration
Partner website
Partner Privacy Policy
Co je to VNet?
VNet je slovenská společnost poskytující telekomunikační služby již více než 17 let. Je také partnerem společnosti LiveAgent v oblasti VoIP, což zákazníkům LiveAgent umožňuje bezproblémovou integraci VoIP čísel.
Kolik stojí integrace VNet do LiveAgent?
Za propojení služby VNet VoIP se službou LiveAgent se neplatí žádný integrační poplatek.
Jak můžete integrovat VNet VoIP do LiveAgent?
Přejděte na stránku LiveAgent a přihlaste se ke svému účtu. Poté přejděte do nabídky Konfigurace > Volání > Čísla > VNet. Přidejte požadované informace a ihned je používejte!
Výhody:
- vysoká spolehlivost
- dobré propojení se zařízením
- lepší produktivita
- Podpora 24/7
Chcete se dozvědět více? Podívejte se na video o softwaru pro call centra níže.
Don't have LiveAgent yet?
No problem! LiveAgent offers a 14-day free trial where you can test the free VNet integration!
Frequently Asked Questions
Co je to VNet?
VNet je slovenská telekomunikační společnost, která poskytuje VoIP služby již více než 17 let.
Kolik stojí integrace VNet se službou LiveAgent?
Za připojení VNet k LiveAgent se neplatí žádný integrační poplatek.
Jak můžete propojit VNet spolu se službou LiveAgent?
Prvním krokem je přihlášení k účtu LiveAgent. Druhým krokem je přejít do sekce Čísla (Konfigurace - Volání). Třetím a zároveň posledním krokem je vyplnění požadovaných údajů a stisknutí tlačítka PŘIDAT.
LiveAgent offers a variety of customer support features, including VoIP phone systems and complaint management. The company also provides training and webinars, and has received positive feedback from customers. The partnership with VoIP provider Voyced enables easy integration of Voyced VoIP numbers into LiveAgent without a fee, improving customer experience and productivity. Chat services, personalized communication with customers, and good customer service are essential for long-term customer relationships and brand loyalty.
Call centra jsou důležitá pro zvýšení spokojenosti zákazníků a nabízení dokonalého help desk systému. Integrace služby VoIP.ms s LiveAgentem je zdarma, přičemž LiveAgent nabízí 14-denní bezplatné zkušební období. Pro propojení je potřeba pouze vytvořit nové číslo pro telefonní centrum a jako poskytovatele vybrat VoIP.ms. VoIP.cz přináší několik výhod, jako například možnost volat a přijímat hovory pomocí připojení k internetu.
LiveAgent je řídící panel pro zpracování zákaznických dotazů s bezplatnou zkušební verzí na 7 nebo 30 dní. Tento software je nejvhodnější pro zákaznickou podporu, pomoc s e-maily a stížnosti. LiveAgent může pomoci společnostem zvýšit příjmy a spokojenost zákazníků díky bleskurychlým reakcím a zlepšené hodnotě zákazníka.
LiveAgent nabízí software pro live chat a sjednocenou schránku pro zákaznickou komunikaci s bezplatnou zkušební verzí na 7 nebo 30 dní. Slovník pojmů zákaznické podpory pomáhá v oblasti vybavení helpdesku. Outsourcování týmů zákaznických služeb se stává stále častějším standardem kvůli řízení času a rozpočtu. preferovanými komunikačními kanály jsou e-maily a online chat. Kontaktovat společnost Twilio lze na sociálních sítích, jako jsou Instagram, Facebook a Twitter.