Partner
Co je to Vonage?
Vonage je platforma API, která firmám usnadňuje vytváření revolučních komunikačních zážitků pro jejich zákazníky. Společnost působí celosvětově a snaží se zpřístupnit své služby naprosté většině firem. Společnost LiveAgent navázala spolupráci se společností Vonage a vytvořila integraci se společností Vonage pro co nejlepší zákaznickou zkušenost.


Jak můžete Vonage použít?
Společnost Vonage je jedním z poskytovatelů VoIP podporovaných službou LiveAgent. Pomocí něj můžete propojit své číslo Vonage se službou LiveAgent a nastavit svůj help desk s call centrem. Call centra jsou skvělým způsobem, jak umožnit zákazníkům, aby se na vás obrátili, kdykoli budou hledat pomoc nebo informace o produktech a službách.
LiveAgent podporuje správu call centra s řadou funkcí pro bezproblémový průběh hovorů. Systém ticketingu zpracovává veškerou příchozí komunikaci se zákazníky z jakéhokoli kanálu a uchovává jejich historii v databázi. Historie záznamů hovorů je kdykoli přístupná.
Kromě pomoci s příchozími hovory vám naše platforma pomůže také se směrováním hovorů, IVR a videohovory, kdykoli je budete potřebovat. Podívejte se na kompletní seznam funkcí nebo se podívejte na níže uvedené video a seznamte se s pokročilými funkcemi jednotné platformy.

Jaké jsou výhody používání služby Vonage?
- cenově výhodné
- celosvětový přístup
- snadná integrace
- možnost připojení k více zařízením
- spolehlivá a efektivní komunikace
Don't have LiveAgent yet?
No problem! LiveAgent offers a 14-day free trial where you can test the free Vonage integration!
Kolik stojí integrace služby Vonage se službou LiveAgent?
Společnost LiveAgent si za integraci VoIP nic neúčtuje. Zde je důležité poznamenat, že společnost Vonage je již zabudována ve službě LiveAgent. Využijte toho hned teď a vylepšete podporu svého call centra. Mějte však na paměti, že společnost Vonage funguje nezávisle. Společnost vám tedy bude účtovat poplatky za poskytované služby.
Jak propojíte službu Vonage se službou LiveAgent?
Poté, co vám společnost Vonage poskytne číslo VoIP, můžete tyto informace snadno integrovat do aplikace LiveAgent. Stačí přidat Vonage do sekce s partnery VoIP a můžete začít okamžitě používat VoIP. Postupujte podle níže uvedeného průvodce a zjistěte, jak na to.
- Nejprve přejděte na webové stránky společnosti Vonage a spusťte bezplatnou zkušební verzi. Po obdržení potvrzovacího e-mailu si můžete vytvořit účet a zakoupit číslo Vonage. Chcete-li tak učinit, přejděte na ovládací panel a vyhledejte položku Čísla > Zakoupit číslo.

- Připravte si uživatelské jméno, heslo a číslo Vonage a přejděte do služby LiveAgent. Přejděte do nabídky Konfigurace > Volání > Čísla a kliknutím na oranžové tlačítko Vytvořit v horní části přidejte do systému nové číslo. Otevře se nové okno se seznamem poskytovatelů VoIP. Najděte společnost Vonage a klikněte na ni.

- V posledním kroku je třeba vyplnit pole potřebná k dokončení přidání čísla. Do polí zadejte své uživatelské jméno, heslo a číslo Vonage. Vyberte oddělení, kam bude hovor směrován, pojmenujte číslo a vyberte, zda chcete, aby se hovory nahrávaly. Až budete hotovi, klikněte dole na tlačítko Přidat.
Zajímá vás, co dalšího můžete se službou LiveAgent dělat? Podívejte se na níže uvedené video, kde uvidíte všechny nástroje, které nabízíme, abyste mohli vylepšit svůj helpdesk.

Frequently asked questions
Co je to Vonage?
Vonage je platforma API, která je nyní součástí společnosti Vonage.
Jaké jsou výhody integrace služby Vonage se službou LiveAgent?
Integrace VoIP společnosti Vonage přináší několik obchodních výhod. Například nižší náklady, lepší zákaznické zkušenosti a více telefonních čísel.
Kolik služba Vonage stojí?
Vonage funguje individuálně. Pokud vás tedy zajímají jejich ceny, doporučujeme navštívit jejich webové stránky. Společnost LiveAgent si však za integraci neúčtuje žádné další Vonage náklady.
UKÁZKA FUNKCE IVR & ZPĚTNÉHO VOLÁNÍ
Vytváříme váš LiveAgent... 0% Získejte nejnovější zprávy o aktualizacích LiveAgent a slevách. Vyzkoušejte všechny komunikační kanály, když je váš LiveAgent připraven.
LiveAgent | Rychlý přehled helpdesk softwaru
LiveAgent nabízí samoobslužné možnosti a zkrácení čekací doby pro zákaznickou podporu. Pomáhá firmám využít funkce IVR a zpětného volání pro efektivní zákaznickou podporu. Metoda L.A.S.T. zvyšuje spokojenost zákazníků. LiveAgent je software pro zákaznickou podporu a helpdesk s různými funkcemi a integracemi.
Průvodce integrací TeleCube + LiveAgent
LiveAgent je nástroj pro správu zákaznické podpory, který nabízí integraci s různými komunikačními kanály a zefektivňuje zákaznickou podporu.
LiveAgent: Demo softwaru ticketingu
Platforma LiveAgent nabízí software pro správu e-mailů, helpdesk a podporu zákazníků. Je vhodná i pro startupy. Nabízí funkce integrace a alternativy.