Yootel integration
Partner website
Dozvědět se více
Partner Privacy Policy
Yootel Bezpečnostní zásady
Co je Yootel?
Yootel, váš doporučený VoIP operátor, byl založen v roce 2012 a věnuje své služby profesionálům. Uživatelé budou v neustálém kontaktu se svými spolupracovníky a budou moci využívat cenné výhody, jako je celková podpora, velmi dobré připojení a nejmodernější vybavení.
Naše firemní telefonie, ať už pevná nebo mobilní, se snadno propojí s vašimi podnikovými aplikacemi. Je jednoduchá na používání, přizpůsobená všem případům použití ve vaší organizaci a užitečná pro vaši každodenní činnost.
Yootel vám poskytuje přístup k mnoha funkcím VoIP, které jsou špičkou na trhu, a můžeme zmínit například IP telefonii pro firmy Centrex, Trunk Sip, sjednocenou komunikaci a řešení pro správu kontaktních center pro zlepšení vztahů se zákazníky, dále marketingová řešení a služby s vysokou přidanou hodnotou, jako jsou speciální čísla, příjem hlasu, IVR.
Jak je možné službu využít?
Pokud hledáte poskytovatele VoIP pro spojení s call centrem LiveAgent, je Yootel skvělou volbou. Call centrum společnosti LiveAgent bude vyřizovat vaše hovory a tikety, zatímco Yootel zajistí zbytek. Mikrofony a reproduktory pro notebook nebo chytrý telefon jsou vším, co potřebujete k vytvoření startovacího call centra. Pokud budete chtít později zlepšit kvalitu hovorů, můžete potřebovat další hardware.
Jak můžete využít výhod call centra LiveAgent?
Přestože někteří lidé dávají přednost digitálním zákaznickým zkušenostem, jiní touží po hlubším osobním kontaktu se značkami, s nimiž přicházejí do styku. Call centra jsou skvělým způsobem, jak zlepšit vztahy se zákazníky, prodávat produkty, získávat nové zákazníky a uživatele služeb nebo poskytovat obecné služby zákazníkům.
S úpadkem tradičních call center a vzestupem softwaru pro call centra, jako je LiveAgent, je snadné poskytovat zákazníkům tyto typy služeb, aniž by to stálo peníze. Call centra jsou nyní dostupná pro všechny typy firem, ať už jsou velké nebo malé.
Jak funguje call centrum LiveAgent?
LiveAgent díky svým pokročilým funkcím usnadňuje správu a provoz call centra. Můžete například vytvořit vlastní stromy IVR (Interaktivní hlasová odezva), které automaticky přesměrují zákazníky na správná oddělení a agenty.
A to nejlepší? Funkce IVR od LiveAgent udělá všechnu práci za vás a vytvoří pro vaše zákazníky bezproblémový zážitek. Stačí, když si poslechnou nabídku IVR a stisknou příslušnou klávesu číselníku (např. stisknou 1 pro prodej), aby byli spojeni se správnou osobou pro danou práci.
Připojil se váš zákazník omylem na špatné oddělení? Řešení je jednoduché, použijte přepojení hovoru a přesměrujte zákazníka na některého z vašich kolegů, čímž ušetříte jeho čas.
Máte problém zapamatovat si, co vaši zákazníci říkali? Žádné obavy, LiveAgent zaznamenává všechny příchozí a odchozí hovory a ukládá je v systému. Pokud si potřebujete osvěžit paměť, jednoduše vyhledejte lístek a poslechněte si celý záznam hovoru. Záznam hovorů lze také využít při školení nových agentů a ukázat jim správné reakce na hovory zákazníků.
Chcete získat více informací o funkcích našeho call centra? Podívejte se na stránku s funkcemi našeho call centra, kde najdete všechny informace o možnostech call centra LiveAgent.
Jak lze integrovat Yootel VoIP se službou LiveAgent?
Chcete-li si vytvořit call centrum LiveAgent s poskytovatelem VoIP služby Yootel, postupujte podle tohoto jednoduchého návodu.
Otevřete aplikaci LiveAgent a přejděte do nabídky Konfigurace > Volání > Čísla. Klikněte na oranžové tlačítko Vytvořit v horní části.
Vyberte Yootel ze seznamu poskytovatelů VoIP.
Pojmenujte číslo, vyberte oddělení, zadejte přihlašovací údaje a vyberte číslo předvolby pro vytáčení. Můžete také zaškrtnout nebo zrušit zaškrtnutí možnosti zaznamenávat všechny telefonní hovory přijaté a uskutečněné z tohoto čísla. Po dokončení klepněte na tlačítko Přidat v dolní části.
Telefonní číslo je v aplikaci LiveAgent připraveno k použití. Pokud chcete, můžete přidat další telefonní čísla Yootel nebo přidat čísla od jiných poskytovatelů VoIP.
Získejte více informací o softwaru LiveAgent Call Center
Hledáte další informace o založení a provozu call centra? Pokud ano, podívejte se do akademie LiveAgent, kde najdete více informací o call centrech a dalších tématech ze světa zákaznické podpory.
Zajímá vás, co dalšího umí LiveAgent? Podívejte se na níže uvedené video a prohlédněte si celou prohlídku našeho softwaru pro zákaznickou podporu.
LiveAgent has partnered with website builder Ukit and web hosting company GoDaddy. The integration with Ukit allows for a live chat button on the website, while the integration with GoDaddy enables LiveAgent users to place the button on their GoDaddy website. GoDaddy is affordable and beginner-friendly, with good performance. LiveAgent is a reliable tool for customer communication, offering plans for businesses of different sizes with various features and functions.
Software pro oddělení služeb pomáhá efektivněji řešit dotazy zákazníků a incidenty, zlepšuje zkušenosti zákazníků a efektivitu zaměstnanců. Hodnocení znalostní báze Odoo je průměrně 4.1 a nabízí mnoho funkcí, není však obsažena v bezplatném plánu. LiveAgent nabízí sofistikovaný software pro zákaznický servis zdarma a nabízí mnoho funkcí a integrací. Je alternativou k Frontu a snadno integruje sociální sítě a funkce mobilních platforem.
Popisujeme aplikaci Ucraft pro tvorbu online stránek a možností integrace živého chatu pomocí LiveAgentu s rychlou odezvou než u jiných widgetů. LiveAgent nabízí další možnosti pro zákaznickou podporu na webu, včetně portálu pro zákaznickou podporu a migrace dat, a obsahuje funkce jako VoIP a řešení pro správu e-mailů a stížností. Kontakty jsou k dispozici včetně podpory pro prodej i odběr newsletteru.
Konverzní kanál se soustředí na cestu zákazníků od vyhledávání produktů až po nákup. Klíčovou metrikou je konverzní poměr kanálu. Pro úspěch je důležité porozumět všem stadiím marketingového kanálu. Pro zlepšení konverzního poměru lze využít organickou návštěvnost, sociální důkazy a práci s CTA a formuláři. Analýza konverzního kanálu pomáhá zlepšit proces konverze. Automatizace prodeje snižuje počet opakujících se úloh a procesů. LiveAgent nabízí funkci e-mailových šablon pro automatizaci prodejních procesů.