WhatsApp integration
Partner website
Partner Privacy Policy
Co je WhatsApp?
WhatsApp je jednou z nejoblíbenějších platforem pro zasílání zpráv na trhu. Umožňuje uživatelům volat, posílat zprávy a sdílet soubory díky přístupu k mobilní internetové síti. Aplikace je zdarma pro systémy iOS, Android, Windows, Mac OS a je k dispozici také jako webová aplikace přístupná prostřednictvím prohlížečů. Své místo si našla jak jako spotřebitelská, tak jako firemní aplikace.
Naše integrace aplikace WhatsApp vám umožňuje integrovat účet WhatsApp do systému ticketingu LiveAgent a používat jej jako jeden z komunikačních kanálů se zákazníky. Odpovídání na zprávy zákazníků v aplikaci WhatsApp je rychlý a efektivní způsob, jak vyřizovat dotazy zákazníků a poskytovat pohodlný zákaznický servis každému zákazníkovi. Tato integrace je k dispozici pro uživatele s Twilio VoIP a 360dialog.
Jak můžete používat integraci aplikace WhatsApp?
LiveAgent se propojí s vašimi účty WhatsApp a integruje je do systému helpdesku. Poté shromáždí všechny dostupné konverzace ve službě WhatsApp a převede je na tikety helpdesku, ke kterým můžete snadno přistupovat z univerzální schránky. Tato funkce je skvělá, protože ji můžete používat s mnoha našimi dalšími základními i pokročilými funkcemi. Díky tomu můžete zlepšit své pracovní postupy, poskytovat rychlejší odpovědi, organizovat zprávy zákazníků a řešit dotazy mnohem rychleji.
Jaké jsou výhody integrace aplikace WhatsApp?
- Získání konkurenční výhody
- Zvýšení spokojenosti zákazníků
- Poskytnutí vhodného kanálu podpory
- Rychlejší vyřešení méně složitých dotazů
Podpora aplikace WhatsApp pomocí LiveAgent
Namísto používání služebního telefonu nebo webové aplikace WhatsApp k vyřizování požadavků zákazníků můžete jednoduše integrovat aplikaci WhatsApp s aplikací LiveAgent a proměnit ji v efektivní obchodní řešení. Na všechny konverzace se zákazníky můžete odpovídat přímo ze svého ticketovacího systému a poskytovat jim skvělou zákaznickou zkušenost stejně jako s jakýmkoli jiným kanálem.
Integrace čísla Twilio vašeho účtu WhatsApp se systémem ticketingu LiveAgent prostřednictvím naší platformy zákaznických služeb na sociálních sítích nabízí hladkou a efektivní komunikaci. Výsledkem je, že každá příchozí zpráva ze služby WhatsApp bude v rámci vaší schránky hladce uspořádána do snadno spravovatelných tiketů. Využitím této integrace můžete efektivně centralizovat komunikaci a mít všechny zprávy od zákazníků na jednom místě a využívat pohodlí našeho hybridního ticketového proudu.
Integrace aplikace WhatsApp dobře spolupracuje s dalšími funkcemi ticketingu, jako jsou tagy (značky), poznámky nebo rozdělené tikety. Můžete dokonce použít automatizační pravidlo pro automatizaci pracovního postupu a využít předdefinované zprávy pro odeslání šablony. WhatsApp omezuje svou podnikovou integraci pouze na zprávy, bez funkcí volání. Všechny odpovědi na zprávy musí být provedeny do 24 hodin. Po uplynutí 24 hodin můžete na zprávy WhatsApp odpovídat pouze pomocí předem schválených šablon.
Jak integrovat aplikaci WhatsApp s aplikací LiveAgent
Nejprve přejděte do svého účtu LiveAgent a otevřete Konfigurace. V levém panelu vyberte možnost WhatsApp a funkci povolte.
Nyní vyberte v levém panelu možnost Čísla WhatsApp a přidejte nové číslo. Zadejte údaje z účtu Twilio nebo 360dialog a uložte konfiguraci. To je vše, váš firemní účet WhatsApp je nyní integrován se službou LiveAgent.
- Nyní můžete přijímat tikety WhatsApp a odpovídat na ně přímo ze systému ticketingu LiveAgent. Integrace dobře funguje s funkcemi, jako je přenos tiketů, řešení nebo rozdělení tiketů.
Jste připraveni vyzkoušet naši integraci se službou WhatsApp?
Pojďme společně zlepšit vaši zákaznickou podporu. Začněte používat LiveAgent ještě dnes s naší bezplatnou 30denní zkušební verzí a zjistěte, jak snadné je spravovat komunikaci se zákazníky pomocí našeho systému WhatsApp.
Gain advantage with WhatsApp help desk integration
Start providing amazing customer support with our WhatsApp integration and get ahead of your competition. Try it out with our free 30-day trial and improve your help desk today!
LiveAgent je řídící panel pro zpracování zákaznických dotazů s bezplatnou zkušební verzí na 7 nebo 30 dní. Tento software je nejvhodnější pro zákaznickou podporu, pomoc s e-maily a stížnosti. LiveAgent může pomoci společnostem zvýšit příjmy a spokojenost zákazníků díky bleskurychlým reakcím a zlepšené hodnotě zákazníka.
LiveAgent has partnered with website builder Ukit and web hosting company GoDaddy. The integration with Ukit allows for a live chat button on the website, while the integration with GoDaddy enables LiveAgent users to place the button on their GoDaddy website. GoDaddy is affordable and beginner-friendly, with good performance. LiveAgent is a reliable tool for customer communication, offering plans for businesses of different sizes with various features and functions.