Převeďte svá data z Intercomu do systému LiveAgent help desk a získejte přístup k plnohodnotnému vícekanálovému systému help desk. Získejte přístup k e-mailu, chatu, call centru, sociálním médiím, znalostní databázi a zákaznickému portálu helpdesku za příznivou cenu.
Registrací přijímám Obchodní podmínky a Bezpečnostní zásady.
Funkce | Liveagent
Vyzkoušejte nejlepší zákaznickou podporu zdarma! není vyžadovaná kreditní karta.
|
Intercom
|
---|---|---|
Tiketing
Obsahuje nástroj pro správu, který zpracovává a katalogizuje požadavky na služby zákazníků.
|
LiveAgent nabízí tiketing.
|
Intercom nenabízí tiketing.
|
Živý Chat
Widget chatu v reálném čase, který můžete umístit na libovolné webové stránky.
|
LiveAgent nabízí Live Chat.
|
Intercom nenabízí Live Chat.
|
Call Centrum
Call centrum, které lze použít k uskutečňování a přijímání hovorů pomocí automatické distribuce hovorů.
|
LiveAgent nabízí Call Centrum.
|
Intercom nenabízí Call centrum.
|
Samoobsluha
Funkce, která umožňuje vytvořit zákaznický portál, do kterého se mohou vaši zákazníci zaregistrovat a získat tak přístup ke svým minulým tiketům a obsahu znalostní databáze.
|
LiveAgent nabízí samoobsluhu.
|
Intercom nenabízí samoobsluhu.
|
Facebook
Integrace se službou Facebook, která načítá všechny komentáře a označení a přeměňuje je na tikety. Integrace také umožňuje uživatelům odpovídat na všechny komentáře a zmínky ze softwaru helpdesku na sociálních sítích.
|
LiveAgent nabízí integraci Facebooku.
|
Intercom nenabízí integraci Facebooku.
|
Twitter
Integrace Twitteru, která načítá všechny zmínky a komentáře a přeměňuje je na tikety. Integrace také umožňuje uživatelům odpovídat na tweety přímo ze softwaru.
|
LiveAgent nabízí integraci Twitteru.
|
Intercom nabízí integraci Twitteru.
|
Instagram
Integrace Instagramu, která načítá všechny komentáře a zmínky a přeměňuje je na tikety. Integrace také umožňuje uživatelům odpovídat na všechny komentáře a zmínky ze softwaru pro help desk sociálních médií.
|
LiveAgent nabízí integraci Instagramu.
|
Intercom nenabízí integraci Instagramu.
|
Viber
Integrace služby Viber, která načítá všechny zprávy a převádí je na tikety. Integrace také umožňuje uživatelům odpovídat na zprávy Viber a vysílat je přímo ze softwaru helpdesku pro sociální sítě.
|
LiveAgent nabízí integraci Viberu.
|
Intercom nenabízí integraci služby Viber.
|
Znalostní databáze
Úložiště znalostí, které obsahuje základní informace, včetně návodů na řešení problémů, často kladených otázek a článků s návody.
|
LiveAgent nabízí znalostní databázi.
|
Intercom nabízí znalostní databázi.
|
Zákaznické fórum
Online diskusní fórum pro vaše zákazníky, které se nachází přímo ve vaší znalostní databázi.
|
LiveAgent nabízí zákaznické fórum.
|
Intercom nabízí zákaznické fórum.
|
Automatizace a pravidla
Pracovní postupy, které můžete automatizovat a eliminovat tak opakující se úlohy.
|
LiveAgent nabízí automatizaci a pravidla.
|
Intercom nabízí automatizaci a pravidla.
|
API
Soubor funkcí, které umožňují spolupráci různých aplikací.
|
LiveAgent nabízí funkce API.
|
Intercom nabízí funkce API.
|
Interactive Voice Response (IVR)
Technologie, která příchozím volajícím umožňuje procházet telefonním systémem předtím, než se spojí s lidským operátorem.
|
LiveAgent nabízí funkce IVR.
|
Intercom nenabízí funkce IVR.
|
Video hovory
Hovor, který obsahuje video, podobně jako Skype, Zoom, nebo Facetime hovory.
|
LiveAgent nabízí video hovory.
|
Intercom nenabízí video hovory.
|
Neomezená historie
Platnost tiketů nevyprší a vy si je můžete kdykoli zobrazit.
|
LiveAgent nabízí neomezenou historii.
|
Intercom nenabízí neomezenou historii.
|
Neomezené webstránky
Software můžete používat na neomezeném počtu webových stránek.
|
LiveAgent nabízí neomezený počet webových stránek.
|
Intercom nabízí neomezený počet webových stránek.
|
Neomezená tlačítka chatu
Na své webové stránky můžete umístit neomezený počet tlačítek chatu.
|
LiveAgent nabízí neomezený počet chatovacích tlačítek.
|
Intercom nenabízí neomezený počet chatovacích tlačítek.
|
Neomezené Tikety/E-maily
Můžete obdržet neomezený počet e-mailů a tiketů.
|
LiveAgent nabízí neomezený počet tiketů/e-mailů.
|
Intercom nabízí neomezený počet tiketů/e-mailů.
|
Neomezené nahrávání hovorů
Nahrávejte každý uskutečněný nebo přijatý hovor a kdykoli si záznam přehrajte.
|
LiveAgent nabízí neomezené nahrávání hovorů.
|
Intercom nenabízí neomezené nahrávání hovorů.
|
Neomezená podpora 24/7
Zákaznická podpora je k dispozici 24 hodin denně, 7 dní v týdnu bez omezení počtu dotazů.
|
LiveAgent nabízí neomezenou nepřetržitou podporu.
|
Intercom nabízí neomezenou podporu 24/7.
|
Projděte si naše webové stránky a získejte všechny důležité informace o systému LiveAgent help desk a zjistěte, proč si help desky po celém světě vybírají právě nás. Spusťte si bezplatnou zkušební verzi ještě dnes a seznamte se s naším řešením zákaznické podpory. Nevyžadují se žádné údaje o kreditní kartě ani žádné závazky.
Pokud chcete data Intercomu migrovat do LiveAgentu sami, můžete tak učinit kdykoli. Naši vývojáři pracují na vytvoření migračních zásuvných modulů pro množství řešení help-desku. Intercom zatím na seznamu není, ale pokud byste chtěli, aby na něm byl, jednoduše nám dejte vědět!
Migrujte agenty, administrátory, koncové uživatele a zákazníky s lehkostí.
Migrujte všechna vaše oddělení a označení tiketů.
Migrujte tikety, přílohy, pole uživatelů a tiketová pole.
Níže jsme uvedly klíčové výhody, které si naši zákazníci užívají poté, co migrují svá data z Intercom do LiveAgent.
Naši agenti jsou připraveni vám pomoci s jakýmkoli vaším problémem 24 hodin denně, 7 dní v týdnu.
Náš software nabízí více než 179 help desk funkcí, doplněných o více než 40 integrací.
LiveAgent nabízí plán navždy zdarma nebo další tři předplacené plány za výhodnou cenu.
LiveAgent je dostupný v 43 různých jazykových překladech (některé částečně) a podporuje jazykově upravitelné widgety.
LiveAgent je nejlépe hodnoceným a nejvíce hodnoceným softwarem helpdesku pro malé a střední podniky v roce 2020. Připojte se ke společnostem, jako jsou Huawei, BMW, Yamaha a Oxfordská univerzita, a poskytněte svým zákazníkům prvotřídní podporu.
Most Popular
Víte, co mají společné Huawei, BMW, Yamaha a O2? Hádáte správně... LiveAgent!
Migrujte vaše data z některých uvedených poskytovatelů softwaru zdarma. Udělejte změnu již dnes. Postaráme se o vás.
IVR a zpětné volání ve službě LiveAgent nabízejí samoobslužné možnosti a snižují dobu čekání při zákaznické podpoře. LiveAgent tak zefektivňuje zákaznickou podporu a integruje se s různými komunikačními kanály. CRM software PipeDrive pomáhá firmám efektivně spravovat prodejní operace a zákaznickou podporu díky integraci s LiveAgent. Integrovaný telefonní systém TeleCube zefektivňuje komunikaci se zákazníky a umožňuje personalizované zkušenosti. LiveAgent je také software pro správu požadavků na podporu pomocí ticketing systému s automatizací a přizpůsobitelným zobrazením tiketů. Nabízí pokročilé funkce, integrace s dalšími nástroji a zefektivňuje zákaznické dotazy.
Migrujte vaše data z CallHub do LiveAgent
LiveAgent nabízí funkce jako tiketing, živý chat, call centrum a integrace s Facebookem, Twitterem, Instagramem a Viberem. CallHub tyto funkce nenabízí. LiveAgent také poskytuje automatizaci a pravidla, API, IVR, video hovory a neomezenou historii tiketů. CallHub nemá žádné z těchto funkcí.
Chcete migrovat z Jira do LiveAgent?
Služby zákazníkům a zlepšení zákaznického servisu jsou klíčovými faktory úspěchu pro firmy. Google představil novou generativní umělou inteligenci ve vyhledávači, která změní vyhledávání a reklamy. Investování do zákaznického servisu může zvýšit zisk a loajalitu zákazníků. Deset pravidel zákaznického servisu pro webové profesionály zahrnuje rychlé odpovědi na e-maily a informování o aktuálním stavu.
Přecházíte z Crisp do LiveAgent?
Společnost nabízí software pro zákaznickou podporu, telefonní systémy VoIP a další. Můžete využít různé komunikační kanály, včetně chatu a videokonferencí.
We appreciate your recent sign up for a LiveAgent.
A message will be sent to your email address containing login details, right after your account is installed.
Naše stránky využívají cookies. Pokračováním souhlasíte s využitím cookies, jak je podrobně popsáno v Bezpečnostní zásady a soubory cookies.
Jsme k dispozici ve více termínech