Hledáte alternativu Jira?

Zjistěte, proč je LiveAgent nejlepší alternativou služby Jira na trhu.

  • ✓ Žádný vstupní poplatek
  • ✓ Zákaznická podpora 24/7
  • ✓ Kreditní karta není vyžadována
  • ✓ Předplatné můžete kdykoliv zrušit
Používáno
Forbes logo
airbus logo
Nascar logo
Help desk software comparison
Alternatives background

Máte už dost svého helpdesk softwaru?

Hledáte nový způsob sledování problémů se zákazníky? LiveAgent je dokonalé řešení helpdesku pro vaši firmu.

Spolehlivý ticketový systém, pokrytí velkého množství komunikačních kanálů, užitečné funkce a integrace dělají z LiveAgent tu správnou volbu.

  • SourceForge badge summer 2022 leader
  • FeaturedCustomers award badge for live chat software

Ušetřete více díky LiveAgentu

3 důvody, proč společnosti přešli k LiveAgent

Vyšší spokojenost

LiveAgent zvyšuje spokojenost zákazníků a zlepšuje míru konverze.

Zvýšená produktivita

Snižte pracovní čas svých agentů a vyřešte více dotazů zákazníků díky naší univerzální schránce.

Bohatý na funkce

Více než 175 funkcí, které vám usnadní a zpříjemní práci.

Jira vs. LiveAgent na první pohled

Funkce Liveagent Jira
Ticketing
Obsahuje nástroj pro správu, který zpracovává a katalogizuje požadavky na služby zákazníků.
LiveAgent nabízí tiketing.
Jira nabízí tiketing.
Live Chat
Widget chatu v reálném čase, který můžete umístit na libovolné webové stránky.
LiveAgent nabízí Live Chat.
Jira nenabízí Live Chat.
Call Centrum
Call centrum, které lze použít k uskutečňování a přijímání hovorů pomocí automatické distribuce hovorů.
LiveAgent nabízí Call Centrum.
Jira nenabízí Call Centrum.
Samoobslužný servis
Funkce, která umožňuje vytvořit zákaznický portál, do kterého se mohou vaši zákazníci zaregistrovat a získat tak přístup ke svým minulým tiketům a obsahu báze znalostí.
LiveAgent nabízí samoobslužný servis.
Jira nabízí samoobslužný servis.
Facebook
Integrace se službou Facebook, která načítá všechny komentáře a zmínky a přeměňuje je na lístky. Integrace také umožňuje uživatelům odpovídat na všechny komentáře a zmínky z helpdesk softwaru na sociálních sítích.
LiveAgent nabízí integraci s Facebookem.
Jira nenabízí integraci s Facebookem.
Twitter
Integrace Twitteru, která načítá všechny zmínky a komentáře a přeměňuje je na tikety. Integrace také umožňuje uživatelům odpovídat na tweety přímo ze softwaru.
LiveAgent nabízí integraci Twitteru.
Jira nabízí integraci Twitteru.
Instagram
Integrace Instagramu, která načítá všechny komentáře a zmínky a přeměňuje je na tikety. Integrace také umožňuje uživatelům odpovídat na všechny komentáře a zmínky z helpdesk softwaru pro sociální sítě.
LiveAgent nabízí integraci s Instagramem.
Jira nenabízí integraci s Instagramem.
Viber
Integrace služby Viber, která načítá všechny zprávy a převádí je na tikety. Integrace také umožňuje uživatelům odpovídat na zprávy Viber a vysílat je přímo z helpdesk softwaru pro sociální sítě.
LiveAgent nabízí integraci se službou Viber.
Jira nenabízí integraci se službou Viber.
WhatsApp
Integrace WhatsAppu s helpdeskovými systémy umožňuje uživatelům odpovídat na jakékoliv zprávy přijaté přes WhatsApp v rámci vícekanálového systému pro správu požadavků a zacházet s nimi stejně jako s jakýmikoli jinými požadavky zákaznické podpory.
LiveAgent nabízí integraci s WhatsAppem.
Jira nabízí integraci s WhatsAppem.
Báze znalostí
Úložiště znalostí, které obsahuje základní informace, včetně návodů na řešení problémů, často kladených otázek a článků s návody.
LiveAgent nabízí bázi znalostí.
Jira nenabízí bázi znalostí.
Zákaznické fórum
Online diskusní fórum pro vaše zákazníky, které se nachází přímo ve vaší bázi znalostí.
LiveAgent nabízí zákaznické fórum.
Jira nabízí zákaznické fórum.
Automatizace a pravidla
Pracovní postupy, které můžete automatizovat, abyste eliminovali opakující se úkoly.
LiveAgent nabízí automatizaci a pravidla.
Jira nabízí automatizaci a pravidla.
API
Soubor funkcí, které umožňují spolupráci různých aplikací.
LiveAgent nabízí funkce API.
Jira nabízí funkce API.
Interaktivní hlasová odezva (IVR)
Technologie, která příchozím volajícím umožňuje procházet telefonním systémem předtím, než se spojí s lidským operátorem.
LiveAgent nabízí funkce IVR.
Jira nenabízí funkce IVR.
Videohovory
Hovor, který obsahuje video, podobně jako hovory přes Skype, Zoom nebo Facetime.
LiveAgent nabízí videohovory.
Jira nenabízí videohovory.
Neomezená historie
Platnost tiketů nevyprší ani se nesmažou - můžete si je kdykoli prohlédnout.
LiveAgent nabízí neomezenou historii.
Jira nabízí neomezenou historii.
Neomezené webové stránky
Software můžete používat na neomezeném počtu webových stránek.
LiveAgent nabízí neomezené webové stránky.
Jira nenabízí neomezené webové stránky.
Neomezená tlačítka chatu
Na své webové stránky můžete umístit neomezený počet tlačítek chatu.
LiveAgent nabízí neomezený počet tlačítek chatu.
Jira nenabízí neomezená tlačítka chatu.
Neomezené tikety/maily
Můžete obdržet neomezený počet e-mailů a tiketů.
LiveAgent nabízí neomezený počet tiketů/mailů.
Jira nabízí neomezený počet tiketů/mailů.
Neomezené nahrávání hovorů
Neomezené nahrávky každého uskutečněného nebo přijatého hovoru a možnost si kdykoli záznam přehrát.
LiveAgent nabízí neomezené nahrávání hovorů.
Jira nenabízí neomezené nahrávání hovorů.
Neomezená podpora 24/7
Zákaznická podpora je k dispozici 24 hodin denně, 7 dní v týdnu bez omezení počtu dotazů.
LiveAgent nabízí neomezenou podporu 24/7.
Jira nabízí neomezenou podporu 24/7.
app installation - illustration

Výkonná alternativa služby Jira

Pokud chcete poskytovat podporu pomocí jiného a spolehlivého nástroje, LiveAgent vám kryje záda.

LiveAgent rozšiřuje komunikaci prostřednictvím více kanálů, jako je e-mail, live chat, sociální média (Facebook, Twitter a Instagram), call centrum a znalostní databáze. Proč se spokojit s méně věcmi?

Socializujte se

Lidé se den ode dne více stýkají s internetem, proto je důležité poskytovat podporu nejen tradičními kanály, ale i prostřednictvím sociálních médií.

LiveAgent je hrdý na to, že je jedním z mála řešení helpdesku, které pokrývá nejen Facebook a Twitter, ale také Instagram. Kromě toho pracujeme na integraci služby Viber do našeho softwaru. LiveAgent pokrývá velké množství kanálů, takže je nemusíte oslovovat zvlášť. Zajistěte si lepší podporu pomocí aplikace LiveAgent.

social notifications - illustration
Savings illustration

Vše za skvělou cenu

Získejte všechny nejlepší nástroje a funkce za skvělou cenu. LiveAgent má tři poctivé placené plány, které jsou vybaveny vším, co potřebujete k poskytování lepší podpory.

Stačí si jen vybrat ten, který vám vyhovuje nejvíce. Podívejte se na naše placené plány a zjistěte více.

Zjistěte proč společnosti přecházejí k LiveAgent

winners illustration

Hledáte lepší helpdesk software?

LiveAgent je nejlépe a nejvíce hodnoceným helpdesk softwarem pro malé a střední podniky v roce 2023. Buďte blíže svým zákazníkům a pomáhejte jim rychleji s LiveAgent.

Srovnejte nás s jiným softwarem

Zajímá vás, jak si stojíme v porovnání s jinými populárními softwarovými řešeními? Podívejte se na naše srovnávací stránky a zjistěte, co všechno nabízíme.

    Related Articles to Jira alternativa
    LiveAgent nabízí širokou škálu funkcí pro správu zákaznické podpory a komunikaci. Zahrnuje také školení pro zlepšení zákaznického servisu a nabízí bezplatnou zkušební verzi.

    Správa očekávání

    LiveAgent nabízí širokou škálu funkcí pro správu zákaznické podpory a komunikaci. Zahrnuje také školení pro zlepšení zákaznického servisu a nabízí bezplatnou zkušební verzi.

    You will be
    in Good Hands!

    Join our community of happy clients and provide excellent customer support with LiveAgent.

    Naplánovat demo

    Naše stránky využívají cookies. Pokračováním souhlasíte s využitím cookies, jak je podrobně popsáno v Bezpečnostní zásady a soubory cookies.

    Close
    Schedule a demo
    Schedule a one-on-one call
    • How to achieve your business goals with LiveAgent
    • Tour of the LiveAgent so you can get an idea of how it works
    • Answers to any questions you may have about LiveAgent
    Naplánovat demo
    Start Free Trial x