Hledáte nový způsob sledování problémů se zákazníky? LiveAgent je dokonalé řešení helpdesku pro vaši firmu.
Spolehlivý ticketový systém, pokrytí velkého množství komunikačních kanálů, užitečné funkce a integrace dělají z LiveAgent tu správnou volbu.
Registrací přijímám Obchodní podmínky a Bezpečnostní zásady.
LiveAgent zvyšuje spokojenost zákazníků a zlepšuje míru konverze.
Snižte pracovní čas svých agentů a vyřešte více dotazů zákazníků díky naší univerzální schránce.
Více než 175 funkcí, které vám usnadní a zpříjemní práci.
Funkce | Liveagent
Vyzkoušejte nejlepší alternativu zákaznické podpory zdarma! Kreditní karta není vyžadována. | Jira |
---|---|---|
Ticketing
Obsahuje nástroj pro správu, který zpracovává a katalogizuje požadavky na služby zákazníků. | LiveAgent nabízí tiketing. | Jira nabízí tiketing. |
Live Chat
Widget chatu v reálném čase, který můžete umístit na libovolné webové stránky. | LiveAgent nabízí Live Chat. | Jira nenabízí Live Chat. |
Call Centrum
Call centrum, které lze použít k uskutečňování a přijímání hovorů pomocí automatické distribuce hovorů. | LiveAgent nabízí Call Centrum. | Jira nenabízí Call Centrum. |
Samoobslužný servis
Funkce, která umožňuje vytvořit zákaznický portál, do kterého se mohou vaši zákazníci zaregistrovat a získat tak přístup ke svým minulým tiketům a obsahu báze znalostí. | LiveAgent nabízí samoobslužný servis. | Jira nabízí samoobslužný servis. |
Facebook
Integrace se službou Facebook, která načítá všechny komentáře a zmínky a přeměňuje je na lístky. Integrace také umožňuje uživatelům odpovídat na všechny komentáře a zmínky z helpdesk softwaru na sociálních sítích. | LiveAgent nabízí integraci s Facebookem. | Jira nenabízí integraci s Facebookem. |
Twitter
Integrace Twitteru, která načítá všechny zmínky a komentáře a přeměňuje je na tikety. Integrace také umožňuje uživatelům odpovídat na tweety přímo ze softwaru. | LiveAgent nabízí integraci Twitteru. | Jira nabízí integraci Twitteru. |
Instagram
Integrace Instagramu, která načítá všechny komentáře a zmínky a přeměňuje je na tikety. Integrace také umožňuje uživatelům odpovídat na všechny komentáře a zmínky z helpdesk softwaru pro sociální sítě. | LiveAgent nabízí integraci s Instagramem. | Jira nenabízí integraci s Instagramem. |
Viber
Integrace služby Viber, která načítá všechny zprávy a převádí je na tikety. Integrace také umožňuje uživatelům odpovídat na zprávy Viber a vysílat je přímo z helpdesk softwaru pro sociální sítě. | LiveAgent nabízí integraci se službou Viber. | Jira nenabízí integraci se službou Viber. |
WhatsApp
Integrace WhatsAppu s helpdeskovými systémy umožňuje uživatelům odpovídat na jakékoliv zprávy přijaté přes WhatsApp v rámci vícekanálového systému pro správu požadavků a zacházet s nimi stejně jako s jakýmikoli jinými požadavky zákaznické podpory. | LiveAgent nabízí integraci s WhatsAppem. | Jira nabízí integraci s WhatsAppem. |
Báze znalostí
Úložiště znalostí, které obsahuje základní informace, včetně návodů na řešení problémů, často kladených otázek a článků s návody. | LiveAgent nabízí bázi znalostí. | Jira nenabízí bázi znalostí. |
Zákaznické fórum
Online diskusní fórum pro vaše zákazníky, které se nachází přímo ve vaší bázi znalostí. | LiveAgent nabízí zákaznické fórum. | Jira nabízí zákaznické fórum. |
Automatizace a pravidla
Pracovní postupy, které můžete automatizovat, abyste eliminovali opakující se úkoly. | LiveAgent nabízí automatizaci a pravidla. | Jira nabízí automatizaci a pravidla. |
API
Soubor funkcí, které umožňují spolupráci různých aplikací. | LiveAgent nabízí funkce API. | Jira nabízí funkce API. |
Interaktivní hlasová odezva (IVR)
Technologie, která příchozím volajícím umožňuje procházet telefonním systémem předtím, než se spojí s lidským operátorem. | LiveAgent nabízí funkce IVR. | Jira nenabízí funkce IVR. |
Videohovory
Hovor, který obsahuje video, podobně jako hovory přes Skype, Zoom nebo Facetime. | LiveAgent nabízí videohovory. | Jira nenabízí videohovory. |
Neomezená historie
Platnost tiketů nevyprší ani se nesmažou - můžete si je kdykoli prohlédnout. | LiveAgent nabízí neomezenou historii. | Jira nabízí neomezenou historii. |
Neomezené webové stránky
Software můžete používat na neomezeném počtu webových stránek. | LiveAgent nabízí neomezené webové stránky. | Jira nenabízí neomezené webové stránky. |
Neomezená tlačítka chatu
Na své webové stránky můžete umístit neomezený počet tlačítek chatu. | LiveAgent nabízí neomezený počet tlačítek chatu. | Jira nenabízí neomezená tlačítka chatu. |
Neomezené tikety/maily
Můžete obdržet neomezený počet e-mailů a tiketů. | LiveAgent nabízí neomezený počet tiketů/mailů. | Jira nabízí neomezený počet tiketů/mailů. |
Neomezené nahrávání hovorů
Neomezené nahrávky každého uskutečněného nebo přijatého hovoru a možnost si kdykoli záznam přehrát. | LiveAgent nabízí neomezené nahrávání hovorů. | Jira nenabízí neomezené nahrávání hovorů. |
Neomezená podpora 24/7
Zákaznická podpora je k dispozici 24 hodin denně, 7 dní v týdnu bez omezení počtu dotazů. | LiveAgent nabízí neomezenou podporu 24/7. | Jira nabízí neomezenou podporu 24/7. |
Pokud chcete poskytovat podporu pomocí jiného a spolehlivého nástroje, LiveAgent vám kryje záda.
LiveAgent rozšiřuje komunikaci prostřednictvím více kanálů, jako je e-mail, live chat, sociální média (Facebook, Twitter a Instagram), call centrum a znalostní databáze. Proč se spokojit s méně věcmi?
Lidé se den ode dne více stýkají s internetem, proto je důležité poskytovat podporu nejen tradičními kanály, ale i prostřednictvím sociálních médií.
LiveAgent je hrdý na to, že je jedním z mála řešení helpdesku, které pokrývá nejen Facebook a Twitter, ale také Instagram. Kromě toho pracujeme na integraci služby Viber do našeho softwaru. LiveAgent pokrývá velké množství kanálů, takže je nemusíte oslovovat zvlášť. Zajistěte si lepší podporu pomocí aplikace LiveAgent.
Získejte všechny nejlepší nástroje a funkce za skvělou cenu. LiveAgent má tři poctivé placené plány, které jsou vybaveny vším, co potřebujete k poskytování lepší podpory.
Stačí si jen vybrat ten, který vám vyhovuje nejvíce. Podívejte se na naše placené plány a zjistěte více.
„Je to tak bohaté na funkce a překonalo to mé pětileté předplatné zendesk. Tak jsem přešel. Pro mě, jako majitele malé firmy, je to velmi dobrá hodnota.“ Albert
Nejprve jsem vyzkoušel Zendesk, ale po hodinách konfigurace a pochopení cenového modelu jsem si uvědomil, že to není pro mě. Místo toho jsem začal používat LiveAgent a musím říct, že jsem zatím velmi spokojený. Systém získal přesně takové množství konfigurace, jaké chci, a zatím jsem nenašel něco, co nelze provést. Samotná podpora je skvělá a obvykle odpovídá na vaše otázky během několika minut. “Erik
„Ze ZenDesku jsme se přemístili na LiveAgent … a nevrátili bychom se … Jsou to úžasně dostupné ceny a vždy nápomocný tým podpory, který je nám k dispozici 24×7. Za druhé, pokročilá úroveň automatizace, která doslova nahradila naši potřebu Zapier, protože existuje velké množství integrací. Navíc také dávají tolik aliasů e -mailů, aby se připojily příliš snadno. “ Aaron
„My a naši klienti jsme měli neustále problémy se ZenDeskem, ale po prozkoumání různých možností jsme vybrali LiveAgent na základě recenzí uživatelů a jeho ceny.“ Adam
„ZenDesk jsem používal roky a tyto e-maily v “tiketovém stylu “mě unavily a taká to že se ke svým e-mailům nemohu připojovat soubory, pouze posílat odkazy. Co se mi na LiveAgentu líbí: odesílá e-maily (nikoli tikety), mohu připojujte soubory, organizujte tok e-mailů snadněji než v ZenDesku, můžete chatovat a spravovat e-maily ze stejného okna. LiveAgent také podporuje tabulky ve svých e-mailech a má skvělý tým podpory. “ Vlad
„Na tento systém jsme přešli po mnoha letech používání ZenDesk. Funkce je úžasná: kontaktní formuláře, živý chat, databáze, integrace se sociálními sítěmi – vše v jedné službě a všechny tyto moduly jsou promyšlené a vzájemně kompetentní. Líbilo se mi, že služba funguje stabilně i na mobilních platformách (po ZenDesku je to pro nás obrovské plus). “ Olga
„Vyzkoušel jsem různá řešení, včetně Zendesku, Freshdesku a dalších. Pak jsem našel LiveAgent. Skvělý nástroj, dobrá hodnota za peníze, snadné použití, skvělá podpora a pomoc při implementaci. A nyní, po několika letech používání, je stále nejlepší volbou, pro nástroj podpory, kterou jsme mohli udělat. “ Michal
„Dříve jsem používal mnoho dalších systémů helpdesku, jako jsou LiveZilla, Zopim, Zendesk, Freshdesk, Desk.com atd. LiveAgent je díky svým cenám, funkcím, zákaznické podpoře a mobilním funkcím ve všech směrech porazil.“ Harrison
LiveAgent je nejlépe a nejvíce hodnoceným helpdesk softwarem pro malé a střední podniky v roce 2023. Buďte blíže svým zákazníkům a pomáhejte jim rychleji s LiveAgent.
Víte, co mají společné Huawei, BMW, Yamaha a O2? Hádáte správně... LiveAgent!
Zajímá vás, jak si stojíme v porovnání s jinými populárními softwarovými řešeními? Podívejte se na naše srovnávací stránky a zjistěte, co všechno nabízíme.
Potřebujete alternativu HappyFox?
Vožili jsme plně funkční helpdesk software, který zvýší produktivitu týmu zákaznického servisu, zvýší spokojenost zákazníků a ušetří peníze.
Hledáte alternativu služby Kustomer?
Personalizovaný zákaznický portál s možností přizpůsobení a rozšířenými funkcemi pro zlepšení doby odezvy a management vztahů se zákazníky.
We appreciate your recent sign up for a LiveAgent.
A message will be sent to your email address containing login details, right after your account is installed.
Naše stránky využívají cookies. Pokračováním souhlasíte s využitím cookies, jak je podrobně popsáno v Bezpečnostní zásady a soubory cookies.
Jsme k dispozici ve více termínech