Ready to switch to LiveAgent

Jsme v New Yorku!

Pojďme se sejít v New Yorku nad šálkem kávy a prodiskutovat, jak vám může LiveAgent pomoct vylepšit vaši firmu pomocí kvalitního helpdesku a softwaru zákaznické péče.

Výhody pro vaši americkou společnost

Každá firma si zaslouží lepší zákaznické služby

Osobní založení vašeho účtu

Specializovaný key account manager

Regionální podpora a zákaznická péče

Zvyšte produktivitu své firmy

Přechod k LiveAgentu je většinou firem vnímán jako zcela zásadní krok. Najednou totiž zvládnou odbavit dvakrát tolik klientských dotazů a zároveň zkrátit pracovní dobu, z čehož nakonec těží obě strany. Připojte se k nim a začněte využívat oceněný helpdesk software, na který se můžete spolehnout.

Increase productivity
Good customer satisfaction score

Zvyšte spokojenost svých zákazníků

Zavedením live chatu a zákaznického servisu v reálném čase jsou firmy schopny zvýšit spokojenost svých zákazníků až o 29 %. LiveAgent jim rovněž pomáhá vylepšit míru konverze a poskytuje příležitosti pro cross-selling a upselling.

Pojďme se sejít a prodiskutovat možnosti

Zajímalo by vás, jak vám náš helpdesk software může pomoct vylepšit zákaznické služby a pozitivně ovlivnit vaši společnost a značku? Pojďme se osobně sejít a projednat nekonečné možnosti vzájemné spolupráce.

get inspired

Naše kanceláře v různých částech světa

Bratislava

Kiyv

Kyjev

New York

New York

Nejlepší helpdesk software

LiveAgent má nejvíce recenzí a je nejlépe hodnoceným helpdesk softwarem pro SMB v roce 2019. Buďte blíž svým zákazníkům a poskytujte jim rychlejší pomoc díky LiveAgentu.

$9 měsíc

Small business

  • Neomezená historie tiketů
  • 3 email addresses
  • 3 contact forms
  • 1 API key
$29 měsíc

Medium business

  • Everything in Small, plus
  • 10 email addresses
  • 3 live chat buttons
  • Departments management
$0 měsíc

Bezplatný

  • 7 denní historie tiketů
  • 1 emailová adresa
  • 1 tlačítko chatu
  • 1 contact form

Budete v dobrých rukou!

Víte, co mají společné Huawei, BMW, Yamaha a O2? Hádáte správně... LiveAgent!

Vyzkoušet nyní zdarma Není vyžadována kreditní karta
Related Articles to Kancelář v New Yorku
Přejděte z osTicket na LiveAgent s podporou našeho týmu, a získejte přístup k multikanálovému řešení ticketingu.

Řekněte sbohem osTicketu

LiveAgent nabízí lepší efektivitu, více zákaznických kanálů a rychlý live chat widget. Náš tým podpory vám pomůže s přechodem z osTicket a přenese všechna potřebná data.

Historie chatu je snadno dostupná spolu s aktuálními chaty. Můžete sledovat předchozí dotazy zákazníků nebo vyhledávat informace.

Historie chatů

LiveAgent je užitečná pro zlepšení zákaznické podpory a doporučení v e-mailech mohou zvýšit prodeje. NordPass nabízí šablony pro doporučení e-mailů. Rovněž posílání následných e-mailů po pohovoru uchazečům o zaměstnání může být profesionální a oceněno uchazeči. LiveAgent již nyní vytváří váš řídící panel.

Každá společnost má svou historii a důležité milníky. Pokud vás zajímá časová osa našeho rozvoje, podívejte se na tento krátký článek.

Milníky

LiveAgent nabízí celou řadu funkcí a integrací pro zákaznickou podporu. Společnost také poskytuje portál pro podporu zákazníků, migraci dat a nabízí partnerský program. Mezi populární produkty patří software pro zákaznickou podporu, příchozí call centra a software pro správu e-mailů. Quality Unit, LLC je tvůrcem LiveAgentu a nabízí bezpečnostní zásady GDPR. Po registraci LiveAgentu uživatel obdrží přihlašovací údaje na svůj e-mail.

LiveAgent nabízí více než 175 užitečných funkcí a je nejrychlejším widgetem pro živý chat na trhu. Call centrum a dokonce i pokrytí kanálů, jako je Instagram.

Hledáte LiveChat alternativu?

LiveAgent nabízí integraci služby Viber, znalostní databázi, zákaznické fórum, automatizaci a pravidla, funkce API, IVR, video hovory a neomezenou historii v plánu Tiket za 15USD/agent/měsíc. LiveChat nabízí podobné funkce v plánu za 19USD/agent/měsíc.

Hledáte jinou alternativu k Gistu? Podívejte se na LiveAgent a jeho výhody. Začněte svou bezplatnou zkušební verzi ještě dnes a poskytujte lepší podporu.

Hledáte alternativu k Gistu?

V několika recenzích uživatelé chválí systém LiveAgent jako nástroj, který překonává další známé systémy, jako je Zendesk a Freshdesk. Hodnotí jej za skvělou hodnotu za peníze, snadné použití, dobré funkce a podporu. Uživatelé si cení také toho, že systém funguje stabilně i na mobilních platformách. Někteří uživatelé si pochvalují, že se jedná o nejlepší volbu pro nástroj podpory, kterou mohli udělat. Systém dostává pozitivní ohlasy i za kompetentní a promyšlené moduly, včetně kontaktních formulářů, živého chatu, databáze a integrace se sociálními sítěmi. Uživatelé zmiňují konkrétní příběhy, kde si LiveAgent poradil lépe než jiné systémy helpdesku. Systém také získává chválu za svou konfigurovatelnost a rychlé odpovědi podpory na dotazy.

LiveAgent nabízí e-mailovou podporu, živý chat, sociální média, call centrum a znalostní databázi. LiveAgent má nejrychlejší widget pro živý chat na trhu, rychlost zobrazování chatu je 2,5 sekundy.

Jste otráveni vaším helpdesk softwarem?

LiveAgent is a cost-effective help desk solution with over 175 features to make customer support easy. Companies can save up to 41% by switching to LiveAgent and can benefit from increased customer satisfaction and conversion rates.

Naše stránky využívají cookies. Pokračováním souhlasíte s využitím cookies, jak je podrobně popsáno v Bezpečnostní zásady a soubory cookies.

×
Naplánujte si schůzku jeden na jednoho a zjistěte, jak může LiveAgent pomoct vaší společnosti.

Jsme k dispozici ve více termínech

Naplánovat demo