Ready to switch to LiveAgent

Jsme v New Yorku!

Pojďme se sejít v New Yorku nad šálkem kávy a prodiskutovat, jak vám může LiveAgent pomoct vylepšit vaši firmu pomocí kvalitního helpdesku a softwaru zákaznické péče.

Výhody pro vaši americkou společnost

Každá firma si zaslouží lepší zákaznické služby

Osobní založení vašeho účtu

Specializovaný key account manager

Regionální podpora a zákaznická péče

Zvyšte produktivitu své firmy

Přechod k LiveAgentu je většinou firem vnímán jako zcela zásadní krok. Najednou totiž zvládnou odbavit dvakrát tolik klientských dotazů a zároveň zkrátit pracovní dobu, z čehož nakonec těží obě strany. Připojte se k nim a začněte využívat oceněný helpdesk software, na který se můžete spolehnout.

Increase productivity
Good customer satisfaction score

Zvyšte spokojenost svých zákazníků

Zavedením live chatu a zákaznického servisu v reálném čase jsou firmy schopny zvýšit spokojenost svých zákazníků až o 29 %. LiveAgent jim rovněž pomáhá vylepšit míru konverze a poskytuje příležitosti pro cross-selling a upselling.

Pojďme se sejít a prodiskutovat možnosti

Zajímalo by vás, jak vám náš helpdesk software může pomoct vylepšit zákaznické služby a pozitivně ovlivnit vaši společnost a značku? Pojďme se osobně sejít a projednat nekonečné možnosti vzájemné spolupráce.

get inspired

Naše kanceláře v různých částech světa

Bratislava castle

Bratislava

Kiyv

Kyjev

New York

New York

Nejlepší helpdesk software

LiveAgent má nejvíce recenzí a je nejlépe hodnoceným helpdesk softwarem pro SMB v roce 2019. Buďte blíž svým zákazníkům a poskytujte jim rychlejší pomoc díky LiveAgentu.

Ceník
$9 měsíc

Small business

  • Neomezená historie tiketů
  • 3 email addresses
  • 3 contact forms
  • 1 API key
$29 měsíc

Medium business

  • Everything in Small, plus
  • 10 email addresses
  • 3 live chat buttons
  • Departments management
$0 měsíc

Bezplatný

  • 7 denní historie tiketů
  • 1 emailová adresa
  • 1 tlačítko chatu
  • 1 contact form
Related Articles to Kancelář v New Yorku
Prohlédněte si aplikaci LiveAgent a objevte všechny úžasné nástroje a funkce naší multikanálové aplikace helpdesku. Vyzkoušejte ji ještě dnes a zlepšete své služby zákazníkům.

Vyrazte na prohlídkuv LiveAgent

Zlepšete svou zákaznickou podporu s LiveAgent. Využijte šablony, webináře a vzdělávací program Akademie. Transparentní ceny pro firmy. Více než 30 000 spokojených zákazníků.

Bezplatná zkušební verze služby LiveAgent vám pomůže přiblížit se k uchazečům. Seřaďte si komunikaci podle priorit a nikdy neztratíte žádné informace o uchazečích.

Helpdesk software pro HR odvětví.

TEXT obsahuje různé body týkající se zlepšení zákaznické zkušenosti a snížení objemu dotazů na zákaznickou podporu pomocí automatizovaných řešení. Kromě toho je zde odkaz na helpdeskový software pro HR odvětví s nabídkou bezplatné zkušební verze.

LiveAgent je více-kanálový helpdesk software, který sdružuje interakce zákazníků z několika kanálů, včetně nejpopulárnějších sociálních sítí.

Nestresující software pro podporu na sociálních sítích

Poskytování zákaznické podpory na sociálních sítích je novým trendem v marketingu. Pomáhá shromáždit zprávy a interakce z různých kanálů do jednoho systému, což zlepšuje zapojení zákazníků a udržení jejich loajality. LiveAgent je jedním z nástrojů pro správu sociálních sítí, který může týmu zákaznické podpory pomoci být efektivnější.

Dejte svým zákazníkům možnost najít odpovědi, které hledají, pomocí samoobsluhy. FAQ software LiveAgent umožňuje vytvoření ohromujícího zákaznického portálu.

Využijte FAQ software k optimalizaci zákaznické zkušenosti se samoobsluhou

Snadno si přizpůsobte svoji bázi znalostí a FAQ pomocí motivu, který odpovídá vaší společnosti. LiveAgent nabízí více než 180 funkcí, včetně CRM systému a chatovacího softwaru. Tento software může zlepšit zákaznickou zkušenost a pomoci vytvářet komunity.

Vzdělávací a nevládní / neziskové organizace si obvykle potrpí na budování silných osobních vztahů, protože právě v této oblasti působí. Je však pro ně dobré pokrýt své osobní aktivity pomocí LiveAgent, aby ušetřily své provozní časové zdroje.

Helpdesk software pro vzdělávací a neziskové organizace

Moderní zákaznická podpora a komunikace s potenciálními studenty a dárci pomocí live chatu. Zjednodušení komunikace se investory a rychlé odpovědi na jejich otázky. Výhody implementace LiveAgent pro vzdělávací a neziskové organizace. Vytvoření jednoduchého a cenného zákaznického portálu s často kladenými dotazy.

Při poskytování podpory vašim zákazníkům je software pro správu báze znalostí nezbytný. LiveAgent nabízí nejen tento software, ale mnohem víc. Zjistěte, proč byste si měli vybrat právě LiveAgent.

Pomozte zákazníkům pomocí softwaru báze znalostí

Vytvoření základních článků a jejich publikování v jazycích, které potřebuje vaše společnost, může zlepšit zákaznickou zkušenost a spokojenost zákazníků. Pro nadnárodní společnost je vhodné vytvořit vícejazyčnou podporu prostřednictvím báze znalostí LiveAgent, což nabízí možnosti samoobsluhy 24/7 ve více zemích. Závisle na velikosti společnosti se doporučuje vytvořit více bází znalostí a mít interní znalostní bázi pro usnadnění práce zaměstnanců.

Naše stránky využívají cookies. Pokračováním souhlasíte s využitím cookies, jak je podrobně popsáno v Bezpečnostní zásady a soubory cookies.

Start Free Trial x